Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επειδη κατα πως παει το πραγμα σε λιγο καιρο θα αγοραζουμε οτι περισσευει στους Αλγερινους, παμε να γνωρισουμε συντομως την Algerie Ferries, εταιρεια που συνδεει την πρωην αποικια της Γαλλιας με την ηπειρωτικη Γαλλια. Για οσους γνωριζουν τα τεκταινομενα στη Γαλλια, οι σχεσεις των δυο χωρων ειναι αλληλοεξαρτησης και μισους, κυριως μισους ομως διοτι αναμεσα στις δυο χωρες εχει χυθει πολυ αιμα με αποκορυφωμα την δεκαετια του 50 και τον αγωνα των Αλγερινων για ανεξαρτησια. Οι Γαλλοι εκφραζονται ιδιαιτερως περιφρονητικα για τους Αλγερινους αλλα γενικα για ολους τους Βορειο-Αφρικανους τους οποιους και αποκαλουν Maghrebins(αυτοι που καταγονται απο το Maghreb δηλαδη) και τους κατηγορουν για διαφορες συμπεριφορες, αντιστοιχως η αλλη πλευρα κατηγορει τους Γαλλους για ρατσισμο και διακρισεις με την αληθεια οπως παντα να βρισκεται καπου στη μεση, κατα την ταπεινη μου αποψη. Για οσους δεν εχουν υπ' οψιν τους την περιπτωση, να πω σαν μετρο συγκρισης πως αν ο μεσος Ελληνας εβλεπε την κορη του να τραβιεται με εναν Αλγερινο, δεν θα του καθοταν και πολυ καλα :D.

Ας αφησουμε ομως τα πολιτιστικα στοιχεια για να πουμε πως το λιμανι αναχωρησης ειναι η Μασσαλια στη Γαλλια, ομως στην Αλγερια υπαρχει πληθωρα προορισμων ειδικα το καλοκαιρι οπου περα απο το mainstream Αλγερι υπαρχουν καμποσα δρομολογια καθε εβδομαδα για Oran, Skikda, Bejaia και Annaba. Το μεταφορικο αυτο εργο εκτος απο το δικο μας Αριαδνη, αναλαμβανουν να φερουν εις περας τα 3 ιδιοκτητα πλοια της Algerie Ferries. Το χτισμενο το 2005 στην Ισπανια El Djazair II το εχουμε δει πριν καμποσο καιρο στη Γενοβα απο το φακο του υπογραφοντος, παμε να δουμε και τα ομοσταυλα. Ειναι το αδελφο του El Djazair II που ονομαζεται Tassili II και ειναι χτισμενο το 2004 στο ναυπηγειο Izar τση Σεβιλλης και το βλεπουμε εδω να εισερχεται στα φαναρια της Μασσαλιας, ενω υπαρχει και το χτισμενο το 1995 στο Union Naval de Levante της Valencia, Tariq Ibn Ziyad που ειναι και το πιο ομορφο του στολου εξωτερικα κατα την αποψη μου. Και τα 3 πλοια ειναι ανθρωπινων διαστασεων, δεν σε εντυπωσιαζουν με το μεγεθος οπως τα γαλλικα.

Χαρακτηριστικο του service της εταιρειας πως οπως στα περισσοτερα δρομολογια της Βορειου Αφρικης οι μεγαλες καθυστερησεις α-λα-Μιλενα και Νταλιανα πριν αλλαξουν μηχανες, ειναι εγγυημενες. Αρκει να πουμε πως οταν περιμενα το Tariq Ibn Ziyad με αναχωρηση στις 11 το πρωι και εχοντας διανυκτερευσει στη Μασσαλια το προηγουμενο βραδυ, εφυγε μολις στις 1330. Την επομενη μερα το Αριαδνη και με αφιξη στις 11 το πρωι, πρεπει να εφτασε το νωριτερο στις 4 με 5 το απογευμα, οποτε καταλαβαινετε. Κατι μου λεει πως καποια απο αυτα τα πλοια αλλα και η εταιρεια αυτη θα μας απασχολησουν στο μελλον.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

H Algerie ψαχνει ferry 5ετιας, με πρωτοκολλο 1900-2400 και γκαραζ 550-700 ΙΧ. οσοι εχετε κατι να πουλησετε :P , να στειλετε κλειστες προσφορες στα γραφεια της εταιρειας στην οδου Νεχρου στο Αλγερι, ως τις 14/1.

 

ΥΓ: Η Blue Star ακουει;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η αναζητηση συνεχιζεται,συμφωνα με το ship2shore.

 

Algerie Ferries needs a new unit but Italian shipyards turn down its request
 
After having seized available opportunities on the second-hand market, Algerian state-owned company ENTMV Algerie Ferries determined calling a tender to build a new ro-pax unit, actually receiving 5 bids from European yards. North-African operator, currently deploying 3 ferries, the Tassili II, El Djazaïr II, and Tariq Ibn Ziyad, will have to dismiss the latter (21,600 GT built in 1995) by 2015 after twenty years operations. Algerie Ferries originally entrusted several brokers to find a second-hand unit built after 2009 able to board 700 passengers and loading 2,000 vehicles, so as to replace the Tariq Ibn Ziyad.
After three failed attempts to find a suitable mean, since no ro-pax ferry with required features was built after 2009, the shipping company - operating regular services among Spain, France and Algeria and that last summer announced a new link from Annaba to Civitavecchia - commissioned a newbuilding.
Overall five yards (Spanish Armon, Navantia and Barreras; German Meyer Werft and Croatian Brodogradnja), their offers, ranging from 127 to 247 million euro prices.
Surprisingly no Italian yards, which could have undoubtedly built such a unit, offered.
Fincantieri – that illustrates having evaluated the 'Appel d’Offres' called by ENTMV - subsequently determined not to bid due to the short available time, which would prevent reaching a high quality; so did not do also Visentini and Mariotti.
In essence, after a first deserted bidding, the second tender called last November 2013 didn't change its requirements in terms of storage, guarantees, property transfer and contractual agreements, and Italian yards regarded them as unacceptable.
According to French media, Algerie Ferries would intend appointing a yard in the next weeks; the ro-pax should be built at a price of 150-170 million dollars

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...
  • 1 year later...

συμφωνα με το ferries of southern europe & το ship2shore, η Algerie φετος θα βαλει πλοιο στη γραμμη Γενοβα Skikda (αλγερια).

 

η εταιρια ψαχνει δυο πλοια. ενα second hand πενταετιας (το ψαχνει χρονια αν δουμε παλια ποστ) παραδοτεο αρχες του 2017 (δεν διευκρινιζεται αν θελουν αγορα ή μακροχρονια ναυλωση) και ενα νεοτευκτο, για το οποιο οι διαδικασιες προσφορων θα ξεκινησουν εντος του ετους

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Η εταιρεία βασικά λόγω του ιού έχει κατεβάσει ρολά εντελώς. Τα πλοία της παραμένουν δεμένα, το El Djazair II στο Oran από τις 18 Μαρτίου, το Tariq Ibn Ziyad στο Αλγέρι από τις 19 Μαρτίου, και το Tassili II στο Αλγέρι από τις 9 Μαρτίου. Οπότε βασικά επιβατική σύνδεση της Αλγερίας με την Ευρώπη δεν υπάρχει από τη στιγμή που και η Balearia δεν εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Valencia - Mostaganem. Φαντάζομαι όλος αυτός ο αποκλεισμός είναι σε συμφωνία των εμπλεκομένων κρατών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
5 hours ago, Mike18 said:

Αφου ακύρωσαν την ναύλωση 

 

44 minutes ago, Nick the Greek said:

Αυτό έχει ανακοινωθεί πουθενά επίσημα, ή είναι δική σου πληροφόρηση/υπόθεση?

Το μονο επισημο που υπαρχει ειναι οτι η Algerie εχει ανακοινωσει την αναστολη ολων των δρομολογιων της εως 30/6.Στο site της συνεχιζει να"πουλαει"Ελυρος παντως.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πριν λιγο ανακοινωθηκε οτι η ΕΕ ανοιγει μετα απο μηνες τα συνορα της για θαλασσιες και αεροπορικες συνδεσεις με την Αλγερια.Για να δουμε και ποια δρομολογια θα ξεκινησει η εταιρεια και εαν τελικα θα παει και το Ελυρος κατα κει(παρα τα περι του αντιθετου γραφομενα ακομα διαφημιζεται στο site της Algerie για φετος).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Ενδιαφέρον το σημερινό άρθρο του Shipping Italy σχετικά με μια πιθανή επιβατική σύνδεση ανάμεσα στην Αλγερία και τη Νάπολη. Βασικά εν πρώτοις αναπαράγουν δημοσιεύσεις από μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επιβεβαιώνουν πως τοπικά στη Νάπολη έχει ξεκινήσει μια προεργασία. Από τα συμφραζόμενα όμως καταλαβαίνει κανείς ότι όλο αυτό είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο και πως ακόμα αναμένεται η συμφωνία με όλους τους κρατικούς φορείς που εμπλέκονται(Αστυνομία, Αλλοδαπών, Τελωνείο και άλλους) μια και μιλάμε για σύνδεση εκτός Σένγκεν.

 

Κι απ΄ ότι φαίνεται, η Algerie Ferries έχει άλλα προβλήματα αυτήν τη στιγμή. Με προεδρική εντολή(και εννοώ τον πρόεδρο της χώρας) απομακρύνθηκαν οι 2 ηγετικές φιγούρες της εταιρείας οι οποίες βρίσκονται σε διερεύνηση για αδικήματα οικονομικού ενδιαφέροντος γύρω από την κατασκευή του Badji Mohktar III. Πλέον τούτου, υπήρξαν και διάφορα προβλήματα στο online booking της εταιρείας αν καταλαβαίνω καλά, με τον κόσμο να μην μπορεί να κλείσει θέση στα πλοία. Αποκορύφωμα ήταν μια άφιξη στις αρχές Ιουνίου στην Αλγερία, οπότε και το νεότευκτο κατέπλευσε μεταφέροντας μόλις 72 επιβάτες και 25 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 8 months later...

Ας δούμε σε ποιες γραμμές ταξιδεύουν τα πλοία της εταιρείας, με τα δρομολόγια να είναι αρκετά περίπλοκα. Δεν έχουν συγκεκριμένα δρομολόγια ανά εβδομάδα, αλλά ανά μήνα. Αυτήν τη περίοδο δουλεύουν μόλις τα 2 από τα 4 μεγάλα συμβατικά των Αλγερινών, καθώς έχουν σταματήσει τα (θερινά) δρομολόγια από Γένοβα, Βαρκελώνη, Bejaia και Monstaganem.

Νοέμβριος:

Badji Mokhtar III

Marseille - Alger (6 φορές τον μήνα)

Tassili II

Alicante - Oran (4 φορές τον μήνα)

Marseille - Oran (3 φορές τον μήνα)

Marseille - Skikda (1 φορά τον μήνα)

Marseille - Annaba (1 φορά τον μήνα)

Sete - Oran (1 φορά τον μήνα)

Tariq Ibn Ziyad & El Djazair II

Εκτός δρομολογίων στο Αλγέρι.

 

Και επειδή δεν βγάζεις εύκολα άκρη με το πως τα συνδυάζουν όλα αυτά, ειδικά στην περίπτωση του Tassili, παραθέτω και δύο πίνακες δρομολογίων.

BadjiMokhtarIII().thumb.png.e2c73e83226c70e26e919616fa2565a4.png

TassiliII().thumb.png.84ab853332af1abc02ae5d438a484fdc.png

ΥΓ: Λογικά τα δρομολόγια είναι σε ώρες Γαλλίας ή Αλγερίας (δηλαδή 1-2 ώρες πίσω). Οι πίνακες είναι με βάση τα δρομολόγια που έχουν αναρτηθεί στο site της εταιρείας και δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...