Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επιτέλους πήραν μπροστά εκεί στη ΝΕΛ κι έτσι ναυλώνουν την Θαλασσινή για Ταρίφα! Κι έχουμε συνέχεια! Επίσης, το δεύτερο 10ήμερο του Ιουλίου θα μεταβούν Ευρώπη για επιθεώρηση Ε/Γ-Ο/Γ ώστε να προβούν σε ναύλωση!
Άλλη μία αποκλειστικότητα του shipfriends!

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

κι έτσι ναυλώνουν την Θαλασσινή για Ταρίφα!

Προφανώς και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ήρθε λίγο πριν την καθυστερημένη αναχώρηση του BLUE STAR 2 και έδεσε αριστερά από το ΑΓΙΑΣΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

ναυλώνουν την Θαλασσινή για Ταρίφα!

Προφανώς για να καλύψουν το κενό που αφήνουν τα δεμένα ex HS2/3 της πεφιλημένης μας Comarit. Αλήθεια ποια είναι η τυχερή εταιρεία που ναυλώνει το καμάρι μας?

Link to comment
Share on other sites

Τα σινιαλα της ΝΕΛ εχουν σβηστει απο το θαλασσινη και στην αριστερη πλευρα γραφει Inter Lines

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ποιά είναι αυτή η εταιρεία, καινούρια είναι? Δεν την έχω ξανακούσει στις γραμμές του στενού του Γιβραλτάρ. Μέχρι τώρα εκεί πέρα ηξερα για Comarit/Comanav, FRS, Balearia και Acciona.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, όπως τα λες, πρόκειται για θυγατρική της Comarit, και οποία Comarit -όπως διαβάζω- μάλλον δεν την παλεύει κι έχουν δέσει (εάν δεν απατώμαι) όλα της τα πλοία. Αυτή η Inter Lines τώρα δημιουργήθηκε από την Comarit και ναύλωσε τις Παναγίες ή είχε δραστηριότητα από παλιά σε άλλες γραμμές και με άλλα πλοία?

Link to comment
Share on other sites

Τα βλέπω τα αδερφάκια τώρα στο ais νότια της Σαρδινίας. Προς το παρων δεν εχουν σταματησει πουθενα για ανεφοδιασμό. Έχουν αρκετή αυτονομία ως φαίνεται..Λογικά, Κυριακή ξημερώματα θα είναι στον τελικό τους προορισμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτι τυπικά διαδικαστικά συνοδευόμενα απο επιθεωρήσεις περνάνε και τα 2 ταχύπλοα και σύντομα ξεκινάνε στη νέα τους γραμμή!

Έχουν περάσει κάπου 2 βδομάδες αφότου έφθασαν στο Μαρόκο, και έχουν φύγει πλέον από την Ταγγέρη, αλλά δεν βλέπω (στο AIS) να έχουν αρχίσει δρομολόγια ακόμα. Το μεν Πάρου βρίσκεται στο Tanger Med και το Θαλασσινή στο Algeciras. Γιατί τόση καθυστέρηση να ξεκινήσουν? Ούτε το ΕΛΛΗ να ήταν. :rolleyes:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Το μεν Πάρου βρίσκεται στο Tanger Med και το Θαλασσινή στο Algeciras. Γιατί τόση καθυστέρηση να ξεκινήσουν?

Ανέβηκε και το Πάρου στο Algeciras, ενώ το Θαλασσινή σήμερα (στο AIS) σα να μου φάνηκε ότι ξεκίνησε δρομολόγια. Και για να το γιορτάσουμε, ας δούμε λοιπόν το Θαλασσινή στο Algeciras πάντα με την τιμημένη τριήρη. Και απ' ό,τι μας λέει και ο Ισπανός, μάλλον θα κάνει την γραμμή Algeciras-Tanger Med. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω (με τα φτωχά μου Ισπανικά) είναι γιατί ο Ισπανός αποκαλεί την Inter Lines θυγατρική της ΝΕΛ. Πρώτη φορά το διαβάζω αυτό, μήπως ο Ανδαλουσιανός τα έχει μπερδέψει με τις θυγατρικές? Άντε λοιπόν, καλοτάξιδα νάναι και στο Estrecho και καλά κέρδη.

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύουν κιόλας όσα φαίνονται στο ais, το δρομολόγιο του θαλασσινή έγινε σε απόλυτα "συμβατικες" ταχύτητες (19-22 κόμβοι). Μακάρι να πάνε καλά. Αν και πιστεύω ότι πρέπει οπωσδήποτε να πάρουν σειρά και τα Κεντεράκια. ( τώρα θα μου πείτε ποιος παλαβός τα παίρνει αυτά)

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω (με τα φτωχά μου Ισπανικά) είναι γιατί ο Ισπανός αποκαλεί την Inter Lines θυγατρική της ΝΕΛ. Πρώτη φορά το διαβάζω αυτό, μήπως ο Ανδαλουσιανός τα έχει μπερδέψει με τις θυγατρικές?

Ο Ισπανός, με νεώτερη ανάρτηση, ανασκευάζει τα περί θυγατρικής της ΝΕΛ και τώρα μιλάει για νέα Μαροκινή εταιρεία με επικεφαλής πρώην στέλεχος της FRS. Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες για την νέα εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Απ' ό,τι βλέπω στο AIS, οι Παναγίες συνεχίζουν να δουλεύουν στη γραμμή Algeciras-Tanger Med, με 1-2 κυκλικά δρομολόγια την ημέρα και δεν καταλαβαίνω γιατί ναύλωσαν 2 πλοία για να κάνουν δρομολόγια που θα μπορούσαν να βγουν άνετα από το ένα. Στην Tarifa-Tanger δουλεύουν τα άλλα 2 Austal και ενδεχομένως ο λόγος που δεν πήγαν εκεί οι Παναγίες να είναι το μήκος τους, ο ίδιος λόγος που και η Comarit είχε επιλέξει τα HS2/3 για να χωράνε στην Tarifa.

Η Comarit όλο αυτό το διάστημα έψαχνε να βρει το κατάλληλο πλοίο/πλοία και αν και υπάρχουν αρκετά ταχύπλοα διαθέσιμα, το θέμα του μήκους (70 μέτρα), περιόριζε αρκετά τις επιλογές της.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Σα να μου φαίνεται ότι είναι έγκυρη η πληροφορία για το πλοίο.

 

Μήπως η απουσία των Παναγία Πάρου και Θαλασσινή από τα δρομολόγια των γραμμών του στενού του Γιβραλτάρ σημαίνει ότι θα τα έχουμε πάλι σύντομα κοντά μας?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...