Jump to content
Shipfriends

Compagnia Italiana di Navigazione Srl (CIN)


Recommended Posts

Και μια και τους έπιασα στο στόμα μου σήμερα και άνοιξαν και τα πλάνα τους για το 2019, πάμε να δούμε δρομολόγια, γραμμές και πλοία για μια τυχαία εβδομάδα του Ιουλίου όσον αφορά τον επιβατικό τους στόλο:

Genova - Porto Torres: 1 πλοίο στη γραμμή με το Nuraghes να κάνει ημερήσιες αναχωρήσεις από τη Σαρδηνία και βραδυνές από τη Γένοβα. Καθημερινή σύνδεση.

Genova - Olbia: 3 πλοία στη γραμμή με καθημερινές βραδυνές αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση τις καθημερινές, επιπλέον ημερήσια δρομολόγια τα Σάββατα και τις Κυριακές. Moby Drea, Moby Otta και Janas τα πλοία, ένα εκ των πρώτων 2 δουλεύει πάντα μαζί με το Janas, με τις αναχωρήσεις τους να έχουν διαφορά μιάς ώρας. Κάθε Δευτέρα βράδυ, το Janas κάνει προέκταση πρός Arbatax. 

Genova - Bastia: Διπλές(0800 και 2100) καθημερινές αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση με τα Moby Corse και Moby Zaza.

Livorno - Olbia: Τα αδέλφια Moby Wonder και Moby Aki θα συνεχίσουν το χειμερινό μοτίβο τους με διπλές καθημερινές αναχωρήσεις, βράδυ(2350) από το Livorno και μεσημέρι(1545) από την Olbia.

Livorno - Bastia: Διπλές καθημερινές(0800 και 1400) αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση με τα Moby Vincent και Moby Kiss

Piombino - Olbia: Στο σύστημα είναι το ίδιο δίδυμο πλοίων με το Livorno - Olbia. Η ιδέα είναι πως οι αναχωρήσεις από Olbia θα είναι στις 0815 το πρωί με άφιξη 1330, και 1430 αναχώρηση από Piombino με άφιξη 2130 στην Olbia. Προφανώς δεν γίνεται να κάνουν 2 δρομολόγια ταυτοχρόνως, ίσως εδώ τελικά να δούμε να δραστηριοποιείται το Bithia.

Piombino - Bastia: Τρείς εβδομαδιαίες αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση με το Moby Kiss. Παρασκευή και Σάββατο(2300) από το Piombino, τις ίδιες μέρες(1830) από τη Bastia.

Piombino - Elba(Portoferraio, Cavo και Rio Marina): Πολλαπλές καθημερινές αναχωρήσεις με τα Oglasa, Moby Baby Two, Stelio Montomoli, Moby Niki, Schiopparello Jet, Marmorica, Bastia, Giovanni Bellini και Rio Marina Bella.  

Civitavecchia - Olbia: Τριπλές(!) κυλυόμενες καθημερινές αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση με τα Sharden και Moby Tommy, στις 0830, 1530 και 2300 και από τις δύο κατευθύνσεις. Εδώ δεν είναι απίθανο να υπάρχει και ρορό όπως πέρυσι.

Civitavecchia - Cagliari: Καθημερινές βραδυνές αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση με τα Moby Dada και Athara. Δύο φορές την εβδομάδα υπάρχει στάση στο Arbatax. Κάθε Τετάρτη και Παρασκευή από την Civitavecchia, και κάθε Κυριακή και Τετάρτη από το Cagliari

Napoli - Cagliari: Εδώ παίζει μπάλα η Αριαδνάουα με βραδυνές(1900) αναχωρήσεις τις Τρίτες και τις Παρασκευές από τη Napoli, Δευτέρες και τις Πέμπτες από το Cagliari.

Napoli - Palermo: Καθημερινές αναχωρήσεις(2015) σε κάθε κατεύθυνση από τα Vincenzo Florio και Raffaele Rubattino, καμιά αλλαγή εδώ και χρόνια εδώ.

Palermo - Cagliari: Και εδώ όπως και πέρυσι η Αριάδνη. Αναχωρήσεις από Cagliari Τετάρτη πρωί(1030) και Σάββατο βράδυ(1930), και από Palermo Τετάρτη και Κυριακή βράδυ(1930)

Bonifacio - Santa Teresa di Gallura: Το Giraglia κάνει 4 καθημερινές αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 1/10/2019 at 1:58 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Φήμες θέλουν το Hartmut Puschmann να είναι κοντά στη πώληση του στην Unity Line

Ας πάρουμε σαν υπόθεση εργασίας το ότι η παραπάνω φήμη, βγαίνει αληθινή. Τότε σε σύγκριση με τα roro που είχε στο στόλο της η Moby/Tirrenia το περασμένο καλοκαίρι, έχουμε:

- Το Hartmut Puschmann να έχει πωληθεί

- Τη ναύλωση του Super-Fast Baleares να έχει ολοκληρωθεί

- Τη ναύλωση του Wedellsborg να έχει ολοκληρωθεί

- Την αναμενόμενη δρομολόγηση του Alf Pollak να μην έχει πραγματοποιηθεί

- Την αναμενόμενη δρομολόγηση του Maria Grazia Onorato να μην έχει πραγματοποιηθεί

 

Με λίγα λόγια, αν υποτεθεί πως τα 2 τελευταία θα ήταν οι αντικαταστάτες των Baleares και Wedellsborg, είμαστε στο -3 σε σχέση με πέρυσι και προφανώς οι υφιστάμενες γραμμές για καλοκαίρι, δεν βγαίνουν. Η λογική λέει πως θα έχουμε αντίστοιχες ναυλώσεις. Τα έχει όμως τα λεφτά ο Onorato για να κάνει κάτι τέτοιο? Τροφή για σκέψη, για να δούμε τι θα ξημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Της τάξεως του 35% ήταν η αύξηση στην κίνηση των φορτηγών για την Moby/Tirrenia μέσα στο 2018 σε σχέση με το 2017. Τα κακά νέα βέβαια είναι πως χάνουν λεφτά και μάλιστα πολλά. Το έχουμε ξαναδεί το έργο, γεμάτα βαπόρια μεν, άδεια ταμεία δε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/19/2018 at 1:52 PM, Nick the Greek said:

Μπορεί εγώ να βαριόμουν να ασχοληθώ, μίλησα όμως με έναν άνθρωπο που είναι πιο ενημερωμένος από εμένα. Ο καυγάς τέλος πάντων σύμφωνα με αυτόν τον άνθρωπο, γίνεται γιατί χρόνια μετά από την επικύρωση της πώλησης/ιδιωτικοποίησης της Tirrenia, ο Onorato δεν έχει καταβάλει δεκάρα από το συμφωνηθέν τίμημα της εξαγοράς. Και την ίδια στιγμή, όπως έχουμε δεί επισήμως γραμμένο σε διάφορα ιταλικά sites, κάμποσα από τα assets της Tirrenia(λέγε με πλοία) είναι πρός πώληση. Με λίγα λόγια ετοιμάζεται να καρπωθεί οικονομικά οφέλη για μια εταιρεία της οποίας το τίμημα αγοράς δεν έχει ακόμη καταβάλει. Αν είναι ακριβή τα παραπάνω, μας δείχνουν γλαφυρά τι σημαίνει Onorato και γιατί υπάρχουν αντιδράσεις.

 

Τελικά ο Onorato κατέβαλε κασέρι 50 εκατομμύρια από το τίμημα, πλήν όμως υπάρχει ακόμη ένα υπόλοιπο 55 εκατομμυρίων που είναι άμεσα απαιτητέο, με αποτέλεσμα οι διαχειριστές της Tirrenia να έχουν υποβάλλει αίτηση κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων της CIN μέχρι αυτό το ποσό. Την ίδια στιγμή, τέλη Δεκεμβρίου του 2018 φέρεται να έχουν μεταφερθεί περί τα 80 εκατομμύρια ευρώ από τα ταμεία της CIN πρός την Moby, γεγονός που έχει σηκώσει κουβέντα στην γείτονα χώρα, με τον Onorato να αρνείται οποιαδήποτε πονηρή σκοπιμότητα στη συναλλαγή. Μύλος δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 2/13/2018 at 1:15 PM, Nick the Greek said:

Η σύμβαση απ' ότι διαρρέει είναι για 2 + 2 πλοία για τη Moby

Ο Ονοράτο συνεχίζει το πρόγραμμα lease & charter back πρός βελτίωση του cash flow της εταιρείας. Τα 2 πρώτα πλοία της Moby που πρόκειται να παραδοθούν, πουλήθηκαν σε κάποια Κινέζικη εταιρεία leasing και ακολούθως ναυλώθηκαν πίσω μακρόχρονα από την Moby.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Για να δούμε που βόσκουν αυτήν την εποχή τα roro της Moby/Tirrenia:

 

Napoli - Catania το Pietro Manunta

Genova - Livorno - (Napoli) - Catania - Malta το Maria Grazia Onorato μαζί με το Eurocargo Sicilia. Napoli παρεπιπτόντως φαίνεται να πιάνουν 1 φορά την εβδομάδα σε κάθε κατεύθυνση.

Cagliari - Livorno - (Genova) το Massimo Mura μαζί με το Hartmut Puschmann. Η Genova περιλαμβάνεται 2 φορές την εβδομάδα

Livorno - Olbia τα Barbara Krahulik, Beniamino Carnevale, Eliana Marino και Pauline Russ. Τις Κυριακές έχει αναχώρηση και από Piombino ενώ τα Eliana Marino ή Barbara Krahulik κάνουν και μια εβδομαδιαία κάθοδο στην Catania.

Ravenna - Brindisi - Catania τα Giuseppe Lucchesi και Eurocargo Catania.

 

Το Alf Pollak σε ναύλωση στην DFDS για Pendik - Sete και το Giuseppe Sa σε επισκευή

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

συμφωνα με αυτο το δημοσιευμα, η ιταλικη κυβερνηση και η περιφερεια της σαρδηνιας, δινουν σημα στην cin/tirrenia, οτι μπορει να μην της ανανεωθει η συμβαση της "αγονης" της Σαρδηνιας.

ο αρμοδιος υφυπουργος, ξεκαθαρισε παντως, οτι εχουν παρει το ΟΚ της ΕΕ, οτι η επιχορηγηση μιας εταιριας, δεν στρεβλωνει τον ανταγωνισμο.:rolleyes:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...