Jump to content
Shipfriends

Compagnia Italiana di Navigazione Srl (CIN)


Recommended Posts

  • 1 month later...

Μιας και μ ρθανε τα ξενιτεμένα παλάτια πριν στο ποστ του Finnhansa , τελικά τι γίνεται με αυτά ; Θυμαμαι π είχες ανεβάσει Μιλτιαδη μια ομιλία στο Brindisi(?) που ανεφερθηκαν σε αυτά... Καμία εξέλιξη ;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη ναυλωση των πλοιων Espresso Ravenna και Espresso Catania σε κρατικη Αιγυπτιακη εταιρεια προκειμενου αυτα να συνδεουν την Αιγυπτο με το λιμανι της Mersin στην Τουρκια προχωρησε η Tirrenia.Το πρωτο απ οτι ειδα στο Ais εχει ηδη φτασει κατω.Επισης τον ερχομενο Γεναρη αναμενεται να ολοκληρωθει η πωληση του Aurelia στην Adria Ferries.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Το 100% της Tirrenia εχει απο χθες στα χερια του ο ιδιοκτητης της Moby,Vincenzo Onorato ο οποιος συντομα θα ανακατεψει την τραπουλα των δρομολογιων καθως σε αρκετες γραμμες της Σαρδηνιας τα δρομολογια των 2 εταιρειων του πεφτουν το ενα πανω στο αλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο περυσι βασικα

Τα Espresso Ravenna και Puglia θα αποτελουν συντομα παρελθον απο το στολο της Tirrenia καθως βγαινουν προς πωληση.Η εταιρεια θα προχωρησει σε εμπορικη συνεργασια με τον Γκριμαλντι στη γραμμη που δραστηριοποιουνταν μεχρι τωρα(Μπριντιζι-Κατανια)ναυλωνοντας τα Eurocargo Catania και Eurocargo Brindisi,ωστοσο καποιες θεσεις στο γκαραζ των πλοιων θα τις διαχειριζεται απευθειας ο Γκριμαλντι καθως θα ειναι τα μονα πλοια στη γραμμη.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για να μη λέμε - και βλέπουμε - μόνο τα δικά μας ωραία, ας πάρουμε μιε γεύση από το delpoyment -που λένε και στην Άνω Μερά Μυκόνου- των μονοτίμονων δεινοσαύρων ρο-ρό της Tirrenia μέσα στο ημερολογιακό έτος 2015:

 

Puglia: Ξεκίνησε τη χρονιά στην Ισπανία όπου αφού πρώτα δούλεψε από Βαρκελώνη κυρίως(αλλά και Valencia ορισμένα δρομολόγια) για Ibiza και Palma de Mallorca σε ναύλωση της Balearia, συνέχισε με δρομολόγια στο Denia - Ibiza και κατέληξε στο Algeciras όπου και έβγαλε το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού με ταξίδια από και πρός το Tanger Med. Αυτήν τη στιγμή και με τη ναύλωση της Balearia να έχει έρθει στο τέλος της, το πλοίο κάνει ταξίδια ανάμεσα σε Piombino και Olbia σε αντικατάσταση του Luigi Pa, έχοντας περάσει πρώτα μερικές μέρες από τον Κρότωνα, υποθέτω σε κάποιο ναυπηγείο. Εδώ το βλέπουμε στο δεμένο Algeciras με τα καινούρια του χρώματα.

 

Espresso Catania: Ξεκίνησε στο Ravenna - Catania και συνέχισε/κατέληξε στο Livorno - Cagliari.

 

Via Adriatico: Το μόνο χωρίς αλλαγές, όλη τη χρονιά στο Livorno - Cagliari. Εδώ σε μια άφιξη του στο Λιβόρνο, να και η πρυμνιά φωτό.

 

Espresso Ravenna: Αποχωρώντας από τη γραμμή Ravenna - Catania, πήγε στην Ισπανία όπου έκανε δρομολόγια διπλώνοντας το Νήσος Μύκονος μεταξύ Denia και Ibiza αλλά και Palma de Mallorca. Και αυτό στη συνέχεια έκανε μερικά δρομολόγια από Valencia για Palma de Mallorca και τον Αύγουστο πέρασε στη γραμμή Algeciras - Tanger, πάντα με τη Balearia χωρίς όμως να φορέσει ποτέ τα σινιάλα της, όπως και το Puglia. Επέστρεψε πρίν μερικές εβδομάδες στη μαμά Ιταλία και κατέληξε να τριπλώσει τα Via Adriatico και Espresso Catania στη γραμμή Livorno - Cagliari.

 

Levante, πρώην Lazio: Από το καλοκαίρι σε ναυπηγείο στην Rijeka τσή Κροατίας με μηχανικά προβλήματα.

 

Μια που είπαμε για τα 4 αδέλφια της Tirrenia, ας αναφερθούμε συντόμως και στα άλλα 2 που δεν είναι πια στην Ιταλία:

 

Galileusz (πρώην Via Tirreno): Στη γραμμή Trelleborg(Σουηδία) - Swinoujscie(Πολωνία) για λογαριασμό της Unity Line.

 

Και είναι φυσικά και το Scandola, πρώην Via Ligure και Ionian Star που συνεχίζει ναυλωμένο στην Trasmediterranea να πλέει μεταξύ Valencia και Ibiza με βραδυνές αναχωρήσεις από Valencia και πρωινές από Ibiza. Γι αυτό όμως στο μέλλον μπορούμε να πούμε πολλά περισσότερα.

 

 

ΥΓ: Τα παραπάνω είναι καθαρά από μνήμης, αν έχω κάνει κάποιο λάθος, διορθώστε με.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μιας και τα είδα στο φατσοβιβλίο και τα λησμόνησα, τα παλάτια θεωρητικά ακόμα 1,5 χρόνο στη xenitia ε? Δεν έχει αλλάξει τίποτα όσο καιρό έχει κινηθεί το θέμα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ολο και αυξανονται οι πιθανοτητες να ξαναδουμε συντομα τον πριγκιπα στις τσιμινιερες των Amsicora και Bonaria στη σκια της μεγαλης κοντρας που εχει ξεσπασει τις τελευταιες βδομαδες μεταξυ Grimaldi-Onorato.Οπως σημειωνει σημερα το navi και η nuova sardegna θεωρειται πολυ πιθανη πλεον η διακοπη του ναυλοσυμφωνου και η δρομολογηση των πλοιων στη Σαρδηνια απευθειας απο τον Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μιας και τα είδα στο φατσοβιβλίο και τα λησμόνησα, τα παλάτια θεωρητικά ακόμα 1,5 χρόνο στη xenitia ε? Δεν έχει αλλάξει τίποτα όσο καιρό έχει κινηθεί το θέμα?

5 χρονια διαρκεια θα εχουν αυτες οι ναυλωσεις και μετα βλεπουμε.. :ph34r: Ενδεχεται απο βδομαδα να αρχισουν οι αναχωρησεις τουλαχιστον για το ΟΛΥΜΠΙΑ.

 

5 χρονια ναυλωση στη CIN απο τον ιουλιο του 2012.

δεν νομιζω οτι μπορει να σπασει το συμβολαιο πρεπει να υπαρχουν ρητρες και διολου ευκαταφρονητος ναυλος.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

αααα...μετά δε νομιζω οτι θα γυρισουν πισω...


Ολο και αυξανονται οι πιθανοτητες να ξαναδουμε συντομα τον πριγκιπα στις τσιμινιερες των Amsicora και Bonaria στη σκια της μεγαλης κοντρας που εχει ξεσπασει τις τελευταιες βδομαδες μεταξυ Grimaldi-Onorato.Οπως σημειωνει σημερα το navi και η nuova sardegna θεωρειται πολυ πιθανη πλεον η διακοπη του ναυλοσυμφωνου και η δρομολογηση των πλοιων στη Σαρδηνια απευθειας απο τον Grimaldi.

 

Μιας και εδω καλυφτηκαν οι "θέσεις"

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ανέβηκε στο Navi μια φωτό του Sharden .. Batman, αλλα κατέβηκε. Βέβαια ανακοίνωση αναφέρει πως ερχεται "Μεγαλη Εκπληξη στα πλοία της Tirrenia" ...

Με άλλα λόγια "τσιρκολί προσεχώς"

 

υ.γ. τα παλάτια μου Σαρδηνία να υποθέσω ? τώρα που φτάσαμε 5ετια :P

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

H εταιρεία -στα χνάρια της "συγγενούς" Moby και με τις "ευλογίες" του Ονοράτο- υπέγραψε συμφωνία κι αυτή με τη Warner Bros. Έτσι τα πλοία της θα ντυθούν με σκηνές δράσης ηρώων της -διαφορετικές μάλιστα στην κάθε μπάντα των πλοίων της Tirrenia, όπως ο Batman και το αιώνιος αντίπαλός του Joker, που θα απεικονίζονται σύντομα στο Sharden. Το πλοίο ετοιμάζεται αυτές τις μέρες στο Palumbo της Messina, ενώ τον Απρίλη θα ακολουθήσει το Nuraghes. Το 2018 θα ντυθεί με ήρωες το τρίδυμο Janas, Bithia and Athara και το 2018 το δίδυμο year Vincenzo Florio και Raffaele Rubattino.

*Fu**ing hell, με πρόλαβες για δευτερόλεπτα :P

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Mamma mia, ακριβώς η αντίδρασή μου. Δεν έκαναν καλύτερα συμφωνία με τη Victoria's Secret λέω εγώ? :D

 

Κάπου πήρε το μάτι μου σε κάποιο ιταλικό κείμενο πως η κίνηση αυτή εντάσσεται στη διαδικασία μέσα από την οποία θέλουν να καταστήσουν την Tirrenia σαν ένα πιο νεανικό brand, όπως είναι και η Moby. Και αναφέρουν πως οι αλλαγές δεν πρόκειται να περιοριστούν στο απέξω αλλά θα πάνε και στο από μέσα. Σκοπός να γίνουν τα πλοία πιο φιλικά στις οικογένειες ειδικά αλλά και το επίπεδο υπηρεσιών a bordo να γίνει πιο σύγχρονο και το πλήρωμα πιο φιλικό στον επιβάτη. Γιατί η Tirrenia σαν εταιρεία του δημοσίου, σας αφήνω να φανταστείτε.

 

Το ρεζουμέ είναι πως γενικά στη Μεσόγειο γίνονται πολλές και διάφορες αλλαγές και ανακατατάξεις. Είναι θέμα χρόνου να πάρει και εμάς η μπάλα.

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι τουλάχιστον άδικο ενώ στην Βαλτική κατασκευάζουν και μετασκευάζουν αριστουργήματα στο interior design, στην Αυστραλία κάνουν αξιοπρεπέστατο restyling παλιών γνώριμών μας πλοίων δημιουργώντας το feeling έως και newbuild προϊόντος, στην κεντρική και ανατολική Μεσόγειο από την άλλη να χουμε από την μία τις ελληνικές εταιρείες με τα γνωστά προβλήματα (και παρόλα αυτά να λανσάρουν πλοία σαν τα αδελφά Delos και Patmos και το Fior di Levante), και στην άλλη μεριά της Αδριατικής τον Grimaldi να αφήνει επί ενάμιση μήνα ένα πλοίο να κουτσαίνει με τις μισές μηχανές (πλοίο που επί 13 χρόνια δούλευε σαν ρολόι για την Superfast), και την Tirrenia ως λύση στο πρόβλημα branding που έχει (και όντως έχει) να επιλέγει να ακολουθήσει το ενδιαφέρον μεν, κιτς δε παράδειγμα της Moby. Λες και το family friendly είναι συνηφασμένο με τα κινούμενα σχέδια και τα super heroes brands. Ειλικρινά ώρες ώρες με αφήνει άναυδο η ελαφρότητα των γειτόνων μας.
 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Agrino said:

Και την Tirrenia ως λύση στο πρόβλημα branding που έχει (και όντως έχει) να επιλέγει να ακολουθήσει το ενδιαφέρον μεν, κιτς δε παράδειγμα της Moby. Λες και το family friendly είναι συνυφασμένο με τα κινούμενα σχέδια και τα super heroes brands. Ειλικρινά ώρες ώρες με αφήνει άναυδο η ελαφρότητα των γειτόνων μας.

 

1 hour ago, Nick the Greek said:

Και αναφέρουν πως οι αλλαγές δεν πρόκειται να περιοριστούν στο απέξω αλλά θα πάνε και στο από μέσα. Σκοπός να γίνουν τα πλοία πιο φιλικά στις οικογένειες ειδικά αλλά και το επίπεδο υπηρεσιών a bordo να γίνει πιο σύγχρονο και το πλήρωμα πιο φιλικό στον επιβάτη. Γιατί η Tirrenia σαν εταιρεία του δημοσίου, σας αφήνω να φανταστείτε.

Ακριβώς επειδή πάνε για μια πιο family oriented προσέγγιση, ολοκληρωμένη (το έξω σε προδιαθέτει για το τι έπεται μέσα), δεν νομίζω ότι είναι απλώς μιας κιτς* και ελαφριά κίνηση το να βαφτούν όπως είναι να βαφτούν. Εξάλλου τα πλοία της Moby είναι αξιοπρεπέστατα μέσα. Δεν πάνε να θάψουν το ελλιπές accommodation κάτω από τα Looney Tunes. H Tirrenia δεν μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις και αποφασίζει, βλέπουμε, να αλλάξει.

*ο Batman δεν μπορεί να είναι ποτέ kitsch, άλλο αν δεν σου "κολλάει" πάνω σε πλοίο :) Άλλον όρο θα ήθελες να βάλεις. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...