Jump to content
Shipfriends

Compagnia Italiana di Navigazione Srl (CIN)


Recommended Posts

Ανοιγω σημερα αυτο το θεμα, κατι μου λεει πως γι αυτην την εταιρεια θα εχουμε πολλα να πουμε εις το διηνεκες(που ελεγε κι ο Χρηστος ο Σαρτζετακης).

Και ξεκινω μιλωντας για το γεγονος πως τα αδελφια Amsicora(Ολυμπια Παλας) και Bonaria(Ευρωπη Παλας) αντικαθιστουν τα αδελφια Clodia και Nomentana στη γραμμη Civitavecchia - Cagliari. Κι αν αυτο δεν σας λεει πολλα σε επιπεδο ονοματος, να δουμε τη συγκριση απερχομενων και καινουριων πλοιων συγκρινοντας λιγο τους αριθμους, τα στοιχεια ειναι απο την Shippax με τα παλια πλοια αναφερομενα πρωτα:

Gross tonnage: 14834 εναντι 36835
Length Overall: 148 εναντι 214
Passengers: 2280 εναντι 1912
Beds: 1434 εναντι 732
Cars: 640 εναντι 821
Lane metres: 900 εναντι 2000

Αυτο που μου προξενει εντυπωση ειναι πως περα απο την προφανη διαφορα σε μεγεθος, ηλικια, μηκος και lane metres, οι αντικαταστατες φερονται να εχουν περιπου τις μισες κλινες και πανω απο 10% λιγοτερη χωρητικοτητα σε επιβατες. Κι αναρωτιεμαι αν η επιλογη της αντικαταστασης απο τα συγκεκριμενα πλοια εχει να κανει με το γεγονος οτι απλα αυτα ηταν διαθεσιμα η οντως εχουν επιλεχθει με γνωμονα τα χαρακτηριστικα τους ωστε να ταιριαζουν στην κινηση της γραμμης. Κι αν τα πλοια οντως εχουν επιλεγει με βαση τα χαρακτηριστικα τους, πως πλοια με λιγοτερους επιβατες και κλινες που ταυτοχρονα ειναι μαλλον πιο ακριβα σε κοστος λειτουργιας θα βγαλουν κερδος?

Και για να δωσουμε μια γευση του τι επικρατει εκει περα, το Cagliari βρισκεται στη νοτια ακτη της Σαρδηνιας και σε αποσταση 4 ωρων οδηγησης περιπου απο την Olbia και το Golfo Aranci που ειναι οι βασικες πυλες της Σαρδηνιας στο βορειοανατολικο κομματι. Civitavecchia - Olbia ειναι 4 πλευσιμες ωρες οποτε 4 + 4 ειναι ακομα κι ετσι λιγοτερη διαρκεια ταξιδιου απο τις 10 περιπου που θα κανουν τα πρωην παλατια, ενω τα τωρινα βαπορια αναχωρουν απο την Civitavecchia στις 1830 και φτανουν στο Cagliari την αλλη μερα στις 0930 το πρωι και στην πραξη καθυστερουν ακομα περισσοτερο. Με λιγα λογια κι απ' οτι εμαθα περυσι ευρισκομενος στο Cagliari, το ονομα της συγκεκριμενης γραμμης λογω των Clodia και Nomentana υποφερει πολυ, οποτε στην καινουρια τους ζωη τα πρωην παλατια θα εχουν να αντιμετωπισουν ουκ ολιγες προκλησεις.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον δεν άλλαξαν και πολύ εξωτερικά( στα χρώματα)

Δεν είναι κι άσχημα, μ΄ αρέσει που το Tirrenia "μπαίνει" στην κόκκινη γραμμή. Αλλά τα κοντάδελφά Nuraghes/Sharden, Bithia/Janas/Athara και τα λοιπά του πρώην στόλου με μπλε ρίγα θα μείνουν;

Link to comment
Share on other sites

Και ξεκινω μιλωντας για το γεγονος πως τα αδελφια Amsicora(Ολυμπια Παλας) και Bonaria(Ευρωπη Παλας) αντικαθιστουν τα αδελφια Clodia και Nomentana στη γραμμη Civitavecchia - Cagliari.

.

μια μικρη διορθωση.Αmsicora ονομαστηκε το ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και Bonaria το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερουσες πληροφοριες για το μελλον του στολου της εταιρειας στο σημερινο αυτο αρθρο.Συμφωνα με δηλωσεις του Onorato τα πλοια Nomentana,Flamina,Clodia θα πουληθουν αμεσα τα Lazio και Toscana θα δωθουν για διαλυση και μονο το Aurelia θα μεινει στην κατοχη της εταιρειας απο την''παλια φρουρα''ως εφεδρικο,οπως το χαρακτηριζει,πλοιο.

Το Σεπτεμβρη επισης θα ναυλωθει οπως πολλακις εχουμε αναφερει στο φορουμ το MOBY TOMMY στη γραμμη Ναπολη-Καλιαρι.

Συνολικα απο τα 18 πλοια που ειχε η εταιρεια θα πουληθουν τα 5 που προαναφερθηκαν και θα ναυλωθουν μονο 3 τελικα προς αντικατασταση τους(Ολυμπια Παλας,Ευρωπη Παλας,Moby Tommy)..

Αυτη ειναι η νεα Tirrenia.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Επισης προσθεσε οτι τα 5 πλοια των δρομων της Ρωμης(CLODIA,FLAMINIA κλπ)θα πανε σχεδον ολα για scrap και στην θεση τους θα ερθουν 3 νεα(2000 lane meters γκαραζ και υπηρεσιακη 24μιλιων)με bare boat charter και option αγορας.

Για να δουμε λοιπον τι θα 'ψωνισουν' απο μας :D

Και ψωνισαν απο μας αλλα και ξεραμε οτι θα πανε για βρουβες αρκετα πλοια.Σας βαζω και copy paste απο το navi τις γραμμες και τα πλοια της CIN.

Civitavecchia -Arbatax -Cagliari : Amsicora e Bonaria

Genova -Porto Torres -Olbia : Athara Bithia Janas

Napoli-Cagliari-Palermo-Trapani : Toscana poi Moby Tommy

Civitavecchia -Olbia : Nuraghes -Sharden

Napoli -Palermo : Vincenzo Florio - Raffaele Rubattino

Isole Tremiti : Isola di Capraia

Livorno -Cagliari (merci) : Puglia - Via Adriatico

Ravenna - Catania ( merci) : Espresso Ravenna -Espresso Catania

Link to comment
Share on other sites

Στο Cagliari εγιναν τα εγκαινια των 2 παλατιων αλλα και της ιδιας της εταιριας.Οπως θα δειτε,ο Onorato της Moby(προεδρος στο νεο σχημα)ειχε ολα τα φλας πανω του(μαζι με τον Ettore Morace)για να σχολιασει οτι θα πανε για scrap τα γνωστα 5πλοια που λεμε παραπανω αλλα και οτι τα ΒΟNARIA και AMSICORA θα βελτιωσουν την ποιοτητα υπηρεσιων στην συνδεση της Σαρδηνιας με την Ρωμη.Ειχε πλακα στο τελος οταν ρωτηθηκε απο την δημοσιγραφο ποσο κοστιζει το εισητηριο για Τσιβιτα και απαντησε οτι θα πρεπει να ρωτησει καποιον υπευθυνο καθως ο ιδιος δεν γνωριζε τις τιμες :DB)

Ο καπτεν του AMSICORA ειπε οτι το πλοιο θα ταξιδευει με 23μιλια και διαθετει 67 ατομα πληρωμα(μεταξυ των οποιων και ντοπιοι απο την Σαρδηνια).

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Ο καπτεν του AMSICORA ειπε οτι το πλοιο θα ταξιδευει με 23μιλια και διαθετει 67 ατομα πληρωμα(μεταξυ των οποιων και ντοπιοι απο την Σαρδηνια).

Απ' ότι βλέπουμε και στην γείτονα χώρα έχει βαρύνουσα σημασία, και η σημαία και η εθνικότητα του πληρώματος και η ναυτολόγηση ντόπιων. Μόνο στην Ελλάδα θέλουμε να νομίζουμε ότι δεν τρέχει και τίποτε....το πλοίο να έχει σημαία "Ουζουμπούρου" και το πλήρωμα να μιλάει "Αλαμπουρνέζικα". B)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

η αντιστοιχη ελληνικη σημαια ποσο πληρωμα ηθελε ομως;;; 67 ατομα ή 167;;;

με την ιδια λογικη οπου εχουμε ξενες σημαιες στην ελληνικη ναυτιλια επρεπε να μην υπαρχουν καθολου ελληνες ναυτικοι

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω σε ποια λογική αναφέρεσαι. Εγώ απλώς επεσήμανα ότι τα 2 παλάτια (παρόλο που είναι απλώς ναυλωμένα) μόλις δρομολογήθηκαν στις εσωτερικές γραμμές της Ιταλίας, έβαλαν ιταλική σημαία και ιταλικά πληρώματα. Γεγονός που κατά την γνώμη μου δείχνει ότι και αυτά παίζουν ρόλο για τον μέσο Ιταλό επιβάτη, πέρα από το οποιοδήποτε άλλο όφελος για την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Στη γείτονα χώρα, όχι μόνο τους ενδιαφέρει η σημαία και η εθνικότητα του πληρώματος, αλλά και ο ίδιος ο Grimaldi ενδιαφέρεται πολύ για το τί πλήρωμα έχει (ιδιαίτερα σε αξιωματικούς) στα πλοία του!

Αν παρατηρήσετε, σε κάθε (ιταλικό) βαπόρι του έχει 2 καπετάνιους standar, που εναλλάσοντε με άδειες, καθώς και οι αξιωματικοί γεφύρας-μηχανής, που κοιτάει να προέρχοντε απο αδελφά πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολιτισμικο σοκ εχουν παθει οι ιταλοι

:D Σταζουν μελι και για τα ferries αλλα και για τις υπηρεσιες που προσφερονται απο την νεα εταιρια.Τους φαινεται παραξενο που ειναι ευγενικο το πληρωμα,τα πολλα μπαρ που παραμενουν ανοιχτα ενω τους κανει εντυπωση ακομα και η παρουσια σερβιτορου κατα το γευμα τους που θα τους ρωτησει αν χρειαζονται κατι :P Φανταστειτε τι γινονταν επι Tirrenia :ph34r:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ικανοποιημενος δηλωνει ο Ettore Morace απο την πορεια της CIN σχολιαζοντας οτι τα παλατια αυξησαν τους επιβατες(τους διπλασιασαν)στην γραμμη που εξυπηρετουν ενω στα υπολοιπα routes της νεα εταιριας παρατηρηθηκε αυξηση 10% στην κινηση.

Επισης προσθεσε οτι το χειμωνα θα μπει το MOBY TOMMY Gagliari-Napoli και οτι θα στειλουν 4πλοια(τα ροροειδη VIA) στα ναυπηγεια για να βελτιωσουν το ξενοδοχειακο τους.

Τελος δεν παραλειψε να αναφερει την χορηγια στην ομαδα ποδοσφαιρου του Καλιαρι αλλα και την ιδρυση 'ναυτικης σχολης' στην πολη που θα βγαζει μελλοντικα πληρωματα για την νεα Tirrenia.

ΠΗΓΗ

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Αν μεταφραζω καλα τα γραφομενα σε διαφορα sites και φορουμ της γειτονος συζητειται ανοικτα το τελευταιο διαστημα το να δουμε Tirrenia+Moby εις σαρκαν μιαν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο περιφερειακος συμβουλος του κομματος του Συλβιο(PDL)στην Σαρδηνια,Mauro Pili επιτεθηκε σημερα στη διοικηση της εταιρειας με αφορμη την ναυλωση των πλοιων Moby Tommy,Amsicora και Bonaria υποστηριζοντας οτι ηταν μια κινηση των εφοπλιστων που συμμετεχουν στο σχημα που αποσκοπει στην σταδιακη αρπαγη των γραμμων στις οποιες αυτα δρομολογηθηκαν και που επι χρονια εξυπηρετουσαν πλοια της Tirrenia.

Χαρακτηρισε γελοια την εμφανιση του Moby Tommy και ειπε οτι παρα τα χρηματα που εισεπραξε ο Onorato δεν μπηκε καν στον κοπο να σβησει τον Bugs Bunny απο τις μπαντες του πλοιου. :lol:

Για τα''Ελληνικα πλοια''οπως τα χαρακτηρισε κατηγορησε ανοικτα τον Γκριμαλντι λεγοντας οτι αποφασιστηκε να πανε στην Ιταλια εν μια νυκτι ενω μεσω θυγατρικης που συνεστησε το 87% των εσοδων των δυο πλοιων καταληγουν απευθειας στον Ομιλο Γκριμαλντι.

Τελος,σημερα θα γινει και νεα προσφυγη στην Ευρωπαικη Επιτροπη για περαιτερω διερευνηση της ολης διαδικασιας αποκτησης της Tirrenia απο τους νυν ιδιοκτητες της.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σκάτζα βάρδια ανάμεσα στα... δικά μας BONARIA / AMSICORA και στα JANAS / ATHARA. Από σήμερα και μέχρι το καθολικό Πάσχα τα δύο πρώτα μετακομίζουν στις γραμμές Genova - Porto Torres και Genova - Olbia ενώ τα άλλα δύο πάνε Civitavecchia - Cagliari. Από το καθολικό Πάσχα και μετά θα επιστρέψουν στις γραμμές τους για να τραμπάρουν ξανά γραμμές των Οκτώβρη του 2013.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Θυμαστε τι γινοταν το 2012 στη Hellenic Seaways?Κατι παρομοιο γινεται σημερα στην Tirrenia/Cin με αντιπαλους απο τη μια τον Onorato ο οποιος θελει να συνενωσει την εταιρεια με τη δικια του(Moby)αλλα συνανταει την αντιδραση της επιτροπης ανταγωνισμου και των αλλων δυο μετοχων της εταιρειας(Grimaldi και Aponte)οι οποιοι απειλουν οτι σε μια τετοια περιπτωση θα αποχωρησουν απο την εταιρεια(φανταζομαι με τα πλοια τους μαζι  :D )απο την αλλη ο Onorato σχεδιαζει να αγορασει τις μετοχες των δυο προαναφερομενων προσωπων το δευτερο εξαμηνο του 2014.Ολα αυτα συμφωνα με το εγκυρο ship2shore.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Στη δικαιοσυνη για τη μη τηρηση του καταστατικου της εταιρειας προσεφυγε ο Vincenzo Onorato σε συνεχεια της κοντρας που εχει ξεσπασει μεταξυ του ιδιου,του Διευθυνοντος Συμβουλου της εταιρειας Ettore Morace(γνωστου σε εμας λογω της μεχρι προτινως συμμετοχης του στην Hellenic)και των υπολοιπων μετοχων.

 

Αιτια πολεμου για τον Onorato αποτελει το σχεδιο του Morace για ενισχυση των δρομολογιων της Tirrenia απο την ηπειρωτικη χωρα προς τη Σαρδηνια πραγμα που ο πρωτος προφανως δεν θελει καθοτι θιγονται τα συμφεροντα της Moby που εκτελει και αυτη δρομολογια προς το νησι.

 

Παραλληλα ο μεγαλομετοχος της Tirrenia και της Moby δηλωνει οτι το υψηλο κοστος λειτουργιας των πλοιων δημιουργει εμποδια στη χαραξη μιας ανταγωνιστικης τιμολογιακης πολιτικης για την εταιρεια.

 

Επισης εχει αποφασιστει να ναυλωθουν δυο πλοια για το δρομολογιο Ravenna-Brindisi-Catania στη θεση των υπαρχοντων τα οποια και θα πωληθουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα Espresso Ravenna και Puglia θα αποτελουν συντομα παρελθον απο το στολο της Tirrenia καθως βγαινουν προς πωληση.Η εταιρεια θα προχωρησει σε εμπορικη συνεργασια με τον Γκριμαλντι στη γραμμη που δραστηριοποιουνταν μεχρι τωρα(Μπριντιζι-Κατανια)ναυλωνοντας τα Eurocargo Catania και Eurocargo Brindisi,ωστοσο καποιες θεσεις στο γκαραζ των πλοιων θα τις διαχειριζεται απευθειας ο Γκριμαλντι καθως θα ειναι τα μονα πλοια στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...