Jump to content
Shipfriends

Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου (Υ.Ν.Α.) ή όπως αλλιώς θα το λένε


Recommended Posts

Ο κ. Παπαληγούρας, πρόσωπο εμπιστοσύνης του κ. Καραμανλή, θεωρείται ως η καταλληλότερη επιλογή για τη θέση του υπουργού Ναυτιλίας, αφού ως νομικός μπορεί να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο το θέμα των λιμανιών.

www.skai.gr

Θα φανει στην πορεια λεω εγω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

συνεχιζεται η παραδοση που θελει τον ΥΕΝ/ΥΕΝΑΜΠ να προερχεται απο τους σωνει και καλα υπουργησιμους.

και ως ανρθωπος:P και ως ελλην:D και ως proud_ionian:rolleyes:B) αισθανομαι ενα ριγος εθνικης καταξιωσης

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον proud ionian.Ο νέος υπουργός είχε μείνει εκτός κυβέρνησης πριν ένα χρόνο αλλά ανήκει στον χώρο των υποχρεωτικών υπουργοποιήσεων οπότε δεν θα μπορούσε να μείνει πολύ εκτός σχήματος.

Η τοποθέτηση αυτή μου θυμίζει την τοποθέτηση ως ΥΕΝ του κ.Πασχαλίδη.Άνθρωπος χωρίς να έχει εκδηλώσει πολιτικό ενδιαφέρον για τα ναυτιλιακά , έξω από τον χώρο αλλά έπρεπε κι αυτός να πάρει χαρτοφυλάκιο.Θα περίμενε κανείς να αναβαθμιζόταν ο κ.Καμμένος ο οποίος και επί Βουλγαράκη είχε μια πιο έντονη δραστηριότητα στο υπουργείο (καλή ή κακή δεν την σχολιάζω) αλλά πρέπει να βολευτούν όλοι.

Όσο για το ότι είναι νομικός και θα βοηθήσει πολύ στην διαχείριση των λιμανιών που διατείνονται από την κυβέρνηση, λες και είναι το μόνο θέμα που απασχολεί το υπουργείο.B)

Επίσης για τις ευχαριστίες του πρωθυπουργου προς τον κ.Βουλγαράκη για το μεταρυθμιστικό έργο του ας μην το σχολιάσω :D

Link to comment
Share on other sites

Σε μια εκπομπή του Σπύρου Καρατζαφέρη που έκανε αφιέρωμα για την ακτοπλοΐα ανέφερε για ένα φίλο του πρώην υπουργό Ε.Ν : Του είχε πει σαν φίλος: Τι είναι αυτά που κάνεις και γιατί δεν βελτιώνεις την ακτοπλοΐα; Και απάντησε ο πρώην υπουργός Ε.Ν: Τρελός είσαι, εγώ κάθε πρωί φοβάμαι που μπαίνω στο ίδιο μου το υπουργείο......

Αυτός μπορεί να είναι και ο λόγος που γίνονται μερικοί υπουργοί μισητοί.:(

Link to comment
Share on other sites

τελειως μεταξυ μας και χωρις αναφορα σε καποιον συγκεκριμενο, κανεις δεν τους εβαλε με το ζορι να γινουν υπουργοι. μονοι τους κανουν τα παντα (με καθε εννοια της φρασης) ακομη και για μια θεση γγ υπουργειου.

αν ο υπουργος που εχει ορκιστει στο συνταγμα να προστατευει το συνταγμα, τους νομους και... το συμφερον του ελληνικου λαου:D:p (λεμε τωρα) δηλωνει οτι δεν κανει τπτ για να εχει το κεφαλι του ησυχο ενταξει, πασο.

και για να επανελθουμε στα του ΥΕΝΑΝΠ, πολλα θεματα που ειναι ανοικτα (οχι μονο ακτοπλοϊα και αγονες, αλλα και λιμανια, αιτηματα της ποντοπορου κλπ) θα πανε αρκετα πισω. αντε να διαμορφωσει αποψη ο υπουργος, αντε να φυλαξει τα νωτα του, ειναι και ο παπαληγουρας που (οπως ξερουμε και απο προηγουμενο υπουργειο που περασε) για να παρει μια αποφαση ειχαν... αποβιωσει οι εμπλεκομενοι καταλαβαινετε τι θα γινει. ... ψηλα και αγναντευε.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δηλαδη ειμαι ο μονος που πιστευει οτι με τον ερχομο του Παπαληγουρα, σηματοδοτειται μια νεα εποχη, οχι μονο στην ελληνικη ακτοπλοια αλλα και στην παγκοσμιο ναυτιλια.:P:p

Link to comment
Share on other sites

Ανοικτή επιστολή προς τον νέο Υπ. Ναυτιλίας κ. Αναστάσιο‏ Παπαληγούρα

Από τον Ιωάννη Εμμ. Νομικό

Προς τον αξιότιμον

κ. Αναστάσιο Παπαληγούρα

Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας

ΣΧΕΤΙΚΑ:

(α) Καταγγελία μου εις ΥΕΝ/25-07-08 με τίτλο "Η γάγγραινα των ναυπηγείων."

(β) 31-07-08 "Ανατομία ενός ακόμη εγκλήματος."

(γ) 06-08-08 "Ταξιδεύοντας με την ΝΕΦΕΛΗ."

(δ) 02- 09-08 "Παραβάσεις κανονισμών ασφαλείας Ναυσιπλοίας."

(ε) 05-09-08 "Παρατυπίες ελέγχου αυτοψίας,κλιμακίου επιτροπής."

(στ) 06-09-08 "Ερωτήματα στην Πολιτική & Στρατ.ηγεσία Υ.Ε.Ν."

(ζ) 08-09-08 "Παραβάσεις κανονισμών ασφαλείας Ναυσιπλοίας Ε/Γ ΑΡΤΕΜΗΣ κλπ."

(η) 09-09-08 " Συγκάλυψη ασυδοσίας εφοπλιστών."

(θ) 12-09-08 "Παράβαση καθήκοντος Ναυάρχου Λ.Σ.,εν ενεργεία."

Κύριε Υπουργέ

Η παρούσα επιστολή μου, δεν έχει "ουδεμία απολύτως σχέση" με την επιστολή - καταγγελία που σας έστειλλε ο Δικηγόρος και φίλος σας Γεώργιος Αλφαντάκης στις 30 Μαρτίου 2004, λίγες ημέρες μετά την ανάληψη καθηκόντων σας στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, στην οποίαν καταγγέλει τους πάντες και τα πάντα, σας δηλώνει ότι "βρίσκεται στην διάθεσίν σας για οτιδήποτε τον χρειαστείτε", σας "προτείνει νομικές λύσεις," κλπ.

Εγώ δεν είχα ουδέποτε φιλικές και κοινωνικές σχέσεις ούτε με σας, αλλά ούτε και με τον πατέρα σας, ούτε σχέσεις με την ΕΡΕΝ και ΕΚΟΦ , ως ο ανωτέρω Δικηγόρος.

Υπήρξα Πλοίαρχος Ε.Ν., αυτοδημιούργητος πλοιοκτήτης στην συνέχεια και θύμα οργανωμένων Ναυταπατεώνων το 1978. [Εχω προσφέρει το "αίμα μου" στο Υπουργείο ,"Α Ν Ε Υ Α Ν Τ Α Λ Λ Α Γ Μ Α Τ Ω Ν."]

Κληθείς το '78 από τον τότε Υπουργό Ναυτιλίας Εμμ. Κεφαλογιάννη να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο κλονιζόμενο τότε ΥΕΝ, δέχθηκα ο βλάξ, έπαιξα "κορώνα γράμματα" το κεφάλι μου αλλά και τα κεφάλια των υπολοίπων μελών της οικογενείας μου και όντως "διέσωσα το κύρος" του σημερινού Υπουργείου σας, μια και του προσέφερα στο πιάτο όλους τους ενόχους, των οποίων ηγείτο "βαρύγδουπο όνομα ποινικολόγου της οδού Σκουφά ," ... δυστυχώς "πολύ γνωστός σας."!!!!!!!!

Μετά την "διάσωση" ξεχάσανε - πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του ΥΕΝ - τον υπογράφοντα την επιστολή. Λησμόνησαν ακόμη να μου απονείμουν και το "ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ", παράσημο που απονέμει το ΥΕΝ στους εκάστοτε "ναυαγωσώστες" του!!!!!

Σήμερα, απλά και μόνον προβαίνω στις ανωτέρω καταγγελίες, διότι τον 21ον αιώνα που διαννύουμε, δεν νοούνται τέτοιου είδους παραλείψεις των λιμενικών κλιμακίων, εις βάρος της ζωής των επιβατών και πληρωμάτων που ταξιδεύουν στα πλοία του Αργοσαρωνικού και στα νησιά μας, ούτε επιτρέπεται κάθε τόσο να θρηνούμε θύματα στην ναυπηγοεπισκευαστική περιοχή Περάματος, λόγω σοβαρών παραλήψεων των λιμενικών οργάνων,αλλά κυρίως "λόγω μη εφαρμογής Προεδρικών Διαταγμάτων."

Από το 1958, που πήρα το πρώτο μου βάπτισμα στην Ναυτιλία, μέχρι και σήμερα 2008 και βάσει των όσων γνωρίζω πολύ καλά (και σας διαβεβαιώ περί αυτού)

Απολογισμός σωστικών μέσων 50 χρόνων =" ΜΗΔΕΝ "= "ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΝΙΓΜΕΝΟΙ" = "ΟΡΦΑΝΑ" = "ΜΑΥΡΟΦΟΡΕΜΕΝΕΣ" = "ΚΛΑΜΜΑ" & "ΟΔΥΡΜΟΣ" = "ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΕΡΔΗ" στα άνομα χέρια των επιδέξιων!!!

"Ο Λ Α Τ Α Ε Χ Ω Δ Ε Ι Κ Α Ι Ο Λ Α Τ Α Ε Χ Ω Κ Α Τ Α Γ Γ Ε Ι Λ Λ Ε Ι"!!!!

Αποτέλεσμα = "Μ Η Δ Ε Ν"

Μισός αιώνας = "ΧΡΥΣΟΤΟΚΕΣ ΑΠΑΤΕΣ."

Εγώ,σαν πεπειραμένος Καπετάνιος, έφερα το βαπόρι μου στο λιμάνι,στον ντόκο (προβλήτα) Δηλαδή, σας τα είπα όλα, εν περιλήψει.

Τώρα είναι η σειρά σας, να αποδείξετε τι "σόι" Καπετάνιος είσθε και πόσο καλά και σφικτά κρατάτε το πηδάλιο, το τιμόνι,την λαγουδέρα του "δικού σας βαποριού."΄Με εκτίμηση

Υ.Σ.- Επειδή πρό 2ετίας σας έστειλλα το βιβλίο μου με τίτλο "ΝΑΥΤΑΠΑΤΕΣ" και δεν το διαβάσατε... Σας συστήνω τώρα, την "άμμεση ανάγνωσή του।"

πηγή:press

Σχόλιο:Επειδή δεν γνωρίζω "γρι" απο τα αναφερόμενα και εάν δεν διασταυρώνονται τα ανωτέρω απο τους ειδικούς του forum,ένα delete δεν θα 'ηταν άσχημο.

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφικό ρεπορτάζ από την παράδοση -παραλαβή του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας αιγαίου και νησιωτικής πολιτικής

Γ. Βουλγαράκης: Θα αποκαλυφθούν οι λόγοι της πολιτικής μου εξόντωσης

Πολύ σύντομα θα γίνουν κατανοητοί οι λόγοι που εκπόνησαν το συμβόλαιο της πολιτικής εξόντωσής μου, τόνισε ο κ. Γιώργος Βουλγαράκης κατά την ομιλία του στην τελετή παράδοσης – παραλαβής του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

Ο πρώην υπουργός τόνισε ότι έβαζε πάντα πάνω από όλα το δημόσιο συμφέρον και πως ποτέ δεν προέταξε το προσωπικό του συμφέρον πάνω από το συμφέρον της παράταξης και του τόπου.

Υπογράμμισε επίσης ότι βασική του αρχή ήταν ο σεβασμός στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος.

Ο κ. Βουλγαράκης αναφέρθηκε εκτενώς στο έργο του κατά τη θητεία του στο υπουργείο και ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό «για την εμπιστοσύνη με την οποία τον περιέβαλε και για το πολύ σπουδαίο μεταρρυθμιστικό έργο που επιτελεί».

«Θα είμαι πάντα δίπλα του», ανέφερε ο κ. Βουλγαράκης, οποίος ευχαρίστησε επίσης τους συνεργάτες του καθώς και την οικογένειά του.

κι άλλες φωτό.........

....και οι τελευταίες

Καλή επιτυχία στο έργο σου κ.ΥΕΝΑΝΠ.

φωτό:giannisnegris

post-878-128326976251_thumb.jpg

post-878-128326976253_thumb.jpg

post-878-128326976254_thumb.jpg

post-878-128326976255_thumb.jpg

post-878-128326976256_thumb.jpg

post-878-128326976257_thumb.jpg

post-878-128326976258_thumb.jpg

post-878-128326976259_thumb.jpg

post-878-12832697626_thumb.jpg

post-878-128326976261_thumb.jpg

post-878-128326976262_thumb.jpg

post-878-128326976265_thumb.jpg

post-878-128326976266_thumb.jpg

post-878-128326976267_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μείζον θέμα οικονομικής διαχείρισης, που αφορά στις ανάγκες του υπό κατασκευή νέου κτιρίου του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας θέτει με ερώτησή της στη Βουλή η αρμόδια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ελπίδα Τσουρή. Όπως αποκαλύπτει στην ερώτησή της η κα Τσουρή η Κτηματική Εταιρία του Δημοσίου, που επιβλέπει ακόμη το κτίριο, αφού οι εργασίες αποπεράτωσης δεν έχουν ολοκληρωθεί προχώρησε στην προσωρινή ανάθεση των έργων καθαριότητας και συντήρησης, ύψους 700 χιλιάδων ευρώ το χρόνο, ενώ ξεκίνησε διαγωνισμό για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες με προϋπολογισμό 1,7 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο για τα πέντε έτη. Τα άκρως περίεργα και γιατί όχι ύποπτα στις ενέργειες της ΚΕΔ είναι πρώτον το συμπέρασμα, που προκύπτει από μία απλή σύγκριση των μέχρι τώρα μεγεθών.

Συγκεκριμένα για τις υπηρεσίες συντήρησης και καθαριότητας, αλλά και για τα ενοίκια των οκτώ κτιρίων, που χρησιμοποιεί μέχρι σήμερα το ΥΕΝ το κόστος μόλις προσεγγίζει τις 700 χιλιάδες ευρώ. Και δεύτερον το γεγονός ότι από τους πέντε ορόφους του νέου κτιρίου λειτουργούν προς το παρόν μόλις δύο και άρα οι 700 χιλιάδες, που διατέθηκαν μέσω της προσωρινής ανάθεσης κρίνονται τουλάχιστον υπερβολικά.

Σημειωτέον ότι η ιστορία του νέου κτιρίου είναι μία μάλλον αμαρτωλή ιστορία και μάλιστα το 2006, επί υπουργίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, είχε συμβεί το παράδοξο να γίνουν εγκαίνια και πολυτελής δεξίωση, για τους δύο ορόφους, που είχαν ετοιμαστεί προκειμένου να μετακομίσει η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου, όταν το υπόλοιπο κτίριο ήταν κανονικό γιαπί και παραμένει ακόμη και σήμερα ανέτοιμο. Το πιο σημαντικό σχετικά με το νέο κτίριο είναι όμως, όπως έχει επισημανθεί σε ερωτήσεις της κας Τσουρή η εκτόξευση του κόστους κατασκευής। Ενώ το 2001 η αρχική σύμβαση ανερχόταν σε 21,4 εκατομμύρια ευρώ στη συνέχεια με τρεις επιπλέον συμπληρωματικές συμβάσεις έφτασε αισίως το 2005 στο ποσό των 31,4 εκατομμυρίων ευρώ. Και πάλι όμως το ποσό δεν κρίθηκε αρκετό και υπογράφηκε και νέα σύμβαση με άλλη εταιρία για συμπληρωματικές εργασίες ύψους 3,8 εκατομμυρίων ευρώ, δηλαδή το συνολικό ποσό προσεγγίζει πλέον τα 35 εκατομμύρια ευρώ.

Σχόλια:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

στα περισσοτερα ρεπορταζ για τον επικειμενο ανασχηματισμο (που θα θεραπευσει πασαν νοσον κλπ:rolleyes:B)) θεωρειται βεβαιο οτι ο αναστασης παπαληγουρας θα παρει την αγουσα για τα τρικαλα κορινθιας, οπου θα εχει ολο το χρονο να διαβασει ωστε να μαθει να ξεχωριζει την πλωρη απο την πρυμη.

(υποτιθεται οτι) του χρεωνουν την αποτυχια στην ιδιωτικοποιηση του λιμανιου θεσσαλονικης. μαλλον καποιον αλλον θα εχουν ετοιμο.

Link to comment
Share on other sites

(υποτιθεται οτι) του χρεωνουν την αποτυχια στην ιδιωτικοποιηση του λιμανιου θεσσαλονικης.
Και θυμήσου ότι όταν ανέλαβε έλεγαν ότι ήταν "η καταλληλότερη επιλογή για τη θέση του υπουργού Ναυτιλίας, αφού ως νομικός μπορεί να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο το θέμα των λιμανιών." Σίγουρα ο κάθενας λέει ό,τι του κατέβει για να δικαιολογήσει αυτό που τον βολεύει.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο ΥΕΝΑΝΠ κ. Παπαληγούρας δήλωσε μη ενθουσιασμένος με την κατάσταση των Ελληνικών λιμανιών. Άρα (κατά συνειρμόν) να υποθέσουμε ότι είναι απλά, μόνο "ευχαριστημένος" ??? :confused:

Κατά τα άλλα, φταίει βέβαια και ο ...κακός μας ο καιρός. :(

Δεν είμαι ενθουσιασμένος από την κατάσταση των λιμένων δήλωσε ο Αν.Παπαληγούρας.

Ως φυσιολογικά χαρακτηρίζει τα πολλαπλά ατυχήματα πλοίων της ακτοπλοϊας που προσκρούουν σε προβλήτα λιμανιού, ο ΥΕΝ Αν.Παπαληγούρας.

<Αυτά τα προβλήματα, προσκρούσεις, ευτυχώς όχι σημαντικές, δεν είναι πρωτόγνωρες. Συμβαίνουν, όταν έχουμε μάλιστα περισσότερα δρομολόγια, περισσότερες συνδέσεις, θα έχουμε και περισσότερα.

Και όταν έχουμε ένα χειμώνα ιδιαίτερα κακό, σαν αυτόν τον οποίο είχαμε κατά την διάρκεια του Γενάρη, όταν φτάσαμε, μου έλεγε μία μέρα ο Αρχηγός για 10 μποφόρ, που είναι σπανιότατο φαινόμενο στα δικά μας τα νερά, είναι φυσικό να υπάρχουν.

Τώρα, θα μου πείτε, είσαι ενθουσιασμένος από την κατάσταση των λιμενικών υποδομών; Απάντηση: όχι δεν είμαι ενθουσιασμένος, αλλά εξ ορισμού οι υποδομές θέλουν χρόνια πολλά και μάλιστα συνεχών προσπαθειών χρόνια για να βελτιωθούν αισθητά.

Όμως, υπάρχει πράγματι μία εργώδης προσπάθεια από πλευράς της Γενικής Γραμματείας Λιμένων, έτσι ώστε να έχουμε κάποιες παρεμβάσεις βελτιωτικές σε αριθμό λιμανιών, αλλά και γενικότερα πρέπει να πω ότι το θέμα των λιμανιών, όπως αποδεικνύεται με την πρόταξη της υπόθεσης Cosco, που θεωρώ ότι είναι από τις πιο σημαντικές από απόψεως επενδυτικών πρωτοβουλιών κατά την διάρκεια των τελευταίων χρόνων, η υπόθεση της Cosco ακριβώς μαρτυρά το πόσο σημαντικά έρχονται στην ατζέντα τα λιμάνια>.

Πηγή : Marinews

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Τελικά η αναμενόμενη καρατόμηση του υπουργείου επιτεύχθει.Μία από τις 3 μεγαλύτερες ναυτιλίες παγκοσμίως και η πιο κερδοφόρα βιομηχανία της Ελλάδος δεν έχει υπουργείο.Αντ'αυτού έγινε συγχωνευση στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας με πολιτικούς προιστάμενους 3 ειδήμονες των ναυτιλιακών δρώμενων. Οι δε εξυμνούντες την Λούκα ουκ ελατωθήσονται επί παντός αγαθού.

Η έλλειψη υπόβαθρου στον συγκεκριμένο τομέα φάνηκε από την πρώτη στιγμή.

Το λιμενικό πάει μαζί με τα άλλα σώματα ασφαλείας που αυτό όλο και κάποια σχέση έχει. Φαντάζεστε να μεταφερθεί ο Θάλαμος επιχειρήσεων του ΥΕΝ στην Κατεχάκη?:D Μόνο αυτό απομένει να δούμε και τον διορισμό λιμενάρχη στην Καρδίτσα:P

Το ερώτημα είναι η ακτοπλοία ποιο δρόμο θα τραβήξει.Θα βγει στην Συγγρου για να ανέβει κι αυτή στο σύνταγμα μαζί με την εμπορική ναυτιλία η θα υπαχθεί στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων?

Όχι τίποτα άλλο αλλά βλέπω στο συγκεκριμένο υπουργείο 3ο υφυπουργό τον Σηφουνάκη.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

μα ειναι στο μεταφορων και δικτυων ο σηφουνας και λογικα το κομματι των μεταφορων εκει παει.

αλλωστε αρκετο καιρο πριν τις εκλογες απο το κινημα διερρεε (εχει αναφερθει και εδω και εξω απο εδω) οτι το ΥΕΝΑΝΠ θα καταργειτο και η ποντοπορος θα πηγαινε στο αναπτυξης, η ακτοπλοϊα στο μεταφορων το λιμενικο στο δημοσιας ταξης (sorry προστασιας του πολιτη:D) και οι αρμοδιοτητες νησιωτικης πολιτικης στο μακ θρακ που θα γινοταν περιφερειακης αναπτυξης. απο οτι φαινεται δεν θα εχουμε περιφερειακη αναπτυξη, αλλα μονο πρασινη τοιαυτηB)

Link to comment
Share on other sites

Αχταρμας η κατασταση και ο Θεος βοηθος. Η Ελλαδα που το μονο που εχει να πουλησει ειναι τουρισμο και ναυτιλια ειναι λαθος να σπανε τα χαρτοφυλακια και να μοιραζουν τις αρμοδιοτητες δεξια και αριστερα. Μενει να δουμε πως θα λειτουργησει το πειραμα.

Link to comment
Share on other sites

Κάνουμε και τίποτα άλλο; Παρακολουθούμε τα πειράματα αν θα πετύχουν (συμμετέχοντας ως πειραματόζωα. Αν και αυτά δεν τα ρωτάει κανένας, εμείς ψηφίζουμε κιόλας...)

Link to comment
Share on other sites

ας περιμενουμε να δουμε πως θα λειτουργησει στην πραξη το ολο θεμα. η ιστορια εχει αποδειξει (λογω και της ταχυτητας λιθοσφαιρικων πλακων που υπαρχει στο δημοσιο), οτι τετοιες αλλαγες η δημοσια διοικηση θελει πααααρα πολυ καιρο να τις αφομοιωσει. ειναι 15 χρονια που τα εμποριου και ερευνας και τεχνολογιας εχουν γινει αναπτυξης και ακομη υπαρχει ΓΓ εμποριου χωριστη, ενω οι υπαλληλοι λενε ακομη οτι ανηκουν στα προ συγχωνευσεως υπουργεια.

τωρα για τα Ναυτιλιας και Τουρισμου, ναι οντως Ναυτιλια και Τουρισμος ειναι οι βιομηχανιες μας και αυτα (λεμε οτι) πουλαμε, αλλα 20 χρονια που υπαρχει το υπουργειο τουρισμου (μεχρι και ο επιτιμος ως πρωθυπουργος ειχε περασει απο εκει) και πανω απο 50 το Ναυτιλιας (απο τον γιαννοπουλο μεχρι τον φυκιωρη), αλλα τα μονα που εχουν πουλησει ειναι φουμαρα.

κακα τα ψεματα. το ΥΕΝ (ΥΕΝΑΝΠ την τελευταια ενδοξη 2ετια) ηταν ενας μικροκοσμος, μια μικρη κλειστη κοινωνια οπου το πανω χερι ειχαν παρατρεχαμενοι των ακτοπλοων (ευνοουμενοι της καθε εξουσιας) και (συνηθως ασχετοι) κλαδαρχες του ΛΣ.

η απεμπλοκη του ΛΣ απο την ασκηση ναυτιλιακης πολιτικης (αν τελικα υλοποιηθει) ειναι κατι θετικο. τα υπολοιπα ας τα δουμε στην πραξη. αν τελικα παραμεινει ο μηχανισμος του ΥΕΝ ως ειχε (οσον αφορα την ακτοπλοια αναφερομαι) με το καπελο του υφυπουργου δικτυων τοτε απλα καναμε μια τρυπα στο νερο

Link to comment
Share on other sites

Από τη μια καταλαβαίνω την πικρία πολλών φορέων για την κατάργηση της αυτονομίας του ΥΕΝΑΝΠ και την επακόλουθη ενσωμάτωση σε άλλ υπουργεία. Απο την άλλη όμως, ακόμη και σε προηγούμενων εποχών δηλώσεις τους, υπήρχε μια γενικότερη παραδοχή ότι το υπάρχον μοντέλο δεν ήταν και ότι πιο επιτυχημένο.

Τι να (πρωτο) αναφέρει κανείς.

Την σχιζοφρένεια της λειτουργίας και αρμοδιοτήτων του ΛΣ.

Στρατιωτικό σώμα με στελέχη του να είναι αρμόδια για την πολιτική στα ποντοπόρα, χωρίς να έχουν την παραμικρή σχέση ως γνωστικό αντικείμενο. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε όσους με δική τους πρωτοβουλία φρόντισαν να αποκτήσουν τις γνώσεις αυτές.

Με δικά του ΜΑΤ που η ενασχόληση τους, τουλάχιστον όσο θυμάμαι εγώ, ήταν η προστασία της πολιτικής ηγεσίας από απεργούς.

Με προσωπικό εντεταλμένο στην αδειοδότηση αλιέων και εγώ δεν ξέρω ποιών άλλων.

Κακά τα ψέματα υπουργείο που η στελέχωση του γινόταν με ένστολους χωρίς την απαραίτητη παιδεία δύσκολα μπορεί να σταθεί σήμερα.

Από την άλλη έχουμε το παράδοξο οι μεταφορές, κατά κύριο λόγο επιβατικές, στεριανές και εναέριες να ανήκουν, ως αρμοδιότητα σε ένα υπουργείο, ενώ οι θαλάσσιες σε άλλο. Καί μέχρι πρότινος σε δύο. Τουλάχιστον τώρα δεν θα υπάρχει η δικαιολογία αν και εφόσον υπάρξουν άλλα μέτρα και σταθμά. Αναφέρομαι φυσικά και στο θεσμικό πλαίσιο και (πχ ποινές για καθυστερήσεις) στις επιδοτήσεις.

Να μιλήσουμε για τις υποδομές? Δρόμοι, δίκτυα, κλπ στο ΥΠΕΧΩΔΕ, λιμάνια και στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στο ΥΕΝΑΝΠ, τραίνα στο ΥΜΕ. Πως να βγάλει κανείς άκρη.

Βέβαια όλα τα παραπάνω δεν παύουν να είναι ευχολόγια μέχρι αποδείξεως του εναντίον.

Δύσκολα όμως μπορεί να κατηγορήσει κανείς, τουλάχιστον τώρα, ότι η νέα κυβέρνηση πήρε κάτι που δούλευε και το διέλυσε γιατί όλοι παραδεχόμασταν ότι δεν δούλευε.

Οι ναυτικοί ότι ήταν Υπουργείο Εφοπλισμού, οι ακτοπλόοι ότι τύχαιναν δυσμενούς και άνισης μεταχείρησης, οι λιμενεργάτες (καθώς και οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία και την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη ότι δεν τους άκουγαν ποτέ και όλοι οι άλλοι ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά και καλώς πολυδιασπάσθηκε το κατά κοινή ομολογία αποτυχημένο μοντέλο του ΥΕΝΑΝΠ. Και βεβαίως άλλοι συμφωνούν και άλλοι διαφωνούν σε αυτό, ο καθένας από την σκοπιά του. Και δεν αναφέρομαι σε όλους αυτούς που σκούζουν γιατί θα χάσουν τα κεκτημένα τους και θα διαλυθούν τα καπετανάτα τους (μέχρι να δημιουργηθούν τα νέα τοιούτα). 'Ομως η πραγματικότητα είναι σκληρή.

Βρισκόμαστε στο μέσο μιας οικονομικής κρίσης και στα ταμεία δεν υπάρχει φράγκο. Από που θα χρηματοδοτηθούν αυτές οι διασπάσεις και συγχωνεύσεις υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων? Ποιές προσλήψεις θα γίνουν για να στελεχωθούν με πολιτικό προσωπικό τα τμήματα που ανήκουν στο ΛΣ? Μόνο το κόστος για αλλαγή της ονομασίας των υπουργείων να βάλεις είναι πολλά τα λεφτά για την παρούσα περίοδο...που δεν υπάρχει σάλιο...και το κράτος χρωστάει παντού. Και πέρα από το οικονομικό, υπάρχουν και τα άμεσα ζητήματα που δεν μπορούν να περιμένουν. Τι θα γίνει με τις επιδοτούμενες γραμμές, με την επιθεωρηση πλοίων, τα λιμενικά έργα κλπ. Όλα αυτά θα πρέπει να διευθετηθούν άμεσα καιι ως προς αυτό δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος. Εδώ πέρυσι άλλαξαν τον τρόπο καταβολής των επιδοτήσεων (από το ΥΕΝ στο ΥΠΕΘΟ) και οι ακτοπλόοι δεν μπορούσαν να πάρουν τα λεφτά τους λόγω γραφειοκρατίας. Σκέψου τώρα που έγινε "ανάστα ο Κύριος".

Προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να παραμείνει προσωρινά ως είχε το ΥΕΝΑΝΠ...με πρώτο βήμα την μεταφορά του ΛΣ στο Δημόσιας Ταξης...με παράλληλη αποστρατικοποίηση των υπηρεσιών του. Και μετά ας ακολουθούσαν σιγά σιγά τα υπόλοιπα...μέχρι την οριστική του κατάργηση. Έτσι όπως έγινε, πιστεύω ότι τέθηκαν γερές βάσεις για πλήρη διάλυση ακόμα και των υπηρεσιών που λειτουργούσαν ικανοποιητικά. Πιστεύω, δυστυχώς, ότι επικράτησε η λογική του επικοινωνιακού εντυπωσιασμού. Λίγα υπουργεία με πρωτότυπα ονόματα και νέα πρόσωπα. Και αυτά καλά είναι για τις πρώτες μέρες, αλλά μετά θα αρχίσουν οι δυσλειτουργίες και τα προβλήματα. Και τότε θα είναι δύσκολο να τα συμμαζέψεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...