Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Διόρθωση της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/13629/21/23-02-2021 προκήρυξης Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού (ΑΔΑ: 65ΤΝ4653ΠΩ-ΖΥΡ). Ουσιαστικά το λάθος ήταν στο ανώτερο τίμημα (62.448,38€ αντί για 46.258,06€) και στο ποσό της εγγυητικής (89.925,67€ αντί για 55.509,67€) της γραμμής Ρόδο Κάρπαθο Κάσο Σητεία

Link to post
Share on other sites
  • Replies 773
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΩΚΑΠ4653ΠΩ-ΖΙΥ

Επίσημα το bs chios στη θέση του patmos

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6Μ7Θ4653ΠΩ-74Υ

Και αντίστοιχα ο ΔΙΑΓΌΡΑΣ στη θέση του bs myconos

Και το ενδιαφέρον για το ποιο θα είναι το καλοκαιρινό πλήρες line up της Attica συνεχίζεται 

Edited by pilot
Link to post
Share on other sites

μα δεν υπάρχει Θεσσαλονίκη. Η προκήρυξη της γραμμής είναι μόνο χειμώνα. για να πάει Θεσσαλονίκη πρέπει να αλλάξει η προκήρυξη. 

Link to post
Share on other sites

Η σύμβαση της άγονης (Καβάλα/Θεσσαλονίκη - ΒΑ Αιγαίο) ακόμη δεν έχει αναρτηθεί για το διάστημα μετά την 01/03

Link to post
Share on other sites

Η Ιθάκη μετά από αρκετά χρόνια απομόνωσης από την Πάτρα, μπήκε ως επιδοτούμενος προορισμός από την Πάτρα τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα φάση βρισκόμαστε στην κατάθεση των φακέλων για μερικές γραμμές, μεταξύ αυτών και η γραμμή ΠΑΤΡΑ-ΙΘΑΚΗ, χωρίς Σάμη.

Ανακαλώ από την μνήμη μου :D την προκήρυξη της γραμμής το 2019, όπου ήταν ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ-ΙΘΑΚΗ και το μίσθωμα ήταν για Κατηγορία Ι πλοίο 7185,48 ανα δρομολόγιο.

Στην προκήρυξη για το 2021 που είναι σε εξέλιξη, η γραμμή δεν έχει ΣΑΜΗ, τα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι τα ίδια όπως και το 2019 και το μίσθωμα είναι αυξημένο κατά 34,4% και για τις τρεις κατηγορίες πλοίων.

Πως γίνεται με περικοπή λιμένα προσέγγισης το μίσθωμα να αυξάνεται κάτα 34,4% ; 

PATRA.thumb.jpg.ad24e47902a7593764d43e706d3dc24e.jpg

ΥΓ: αν δεν λήξει το lockdown, θα σκαλίσω κι άλλο την.... μνήμη μου:P

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Με τις γνωστές ξεκάθαρες αποφάσεις τις διοίκησης, έχουμε εξελίξεις όσον αφορά τις επιδοτούμενες ενδοκυκλαδικές γραμμές:

ΕΞ ΕΠΕΙΓΟΝ (diavgeia.gov.gr)

Στο ρεζουμέ:

"1.Την τροποποίηση της υπό στοιχείο 8 απόφασης του προοιμίου της παρούσης κατά τα οριζόμενα στην υπό στοιχείο 12 απόφαση του προοιμίου της παρούσης και συγκεκριμένα κατά το μέρος που απέρριψε την προσφορά της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΞΙΟΚΕΡΣΑ Ν.Ε.» για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α 16α. «ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ-ΚΑΡΥΣΤΟΣ και επιστροφή, β. ΣΥΡΟΣΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ, γ. ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙY:\dths\ΔΘΣ 2020-2021\ΔΘΣ 2\1. ΑΓΟΝΕΣ\ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ\ΑΡΧΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 2020 - 2021 (53239)\ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ\3η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ 53239 _.doc Σελίδα 2 από 3ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ και επιστροφή, και δ. ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ και επιστροφή, του Παραρτήματος IV της υπό στοιχείο 6 αποφάσεως του προοιμίου της παρούσας, ήτοι την πρόκρισή της στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας και την αποσφράγιση της οικονομικής της προσφοράς."

Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ. Οπότε σα να λέμε ξεπεράστηκε το τεχνικό θέμα που υπήρχε με το πλοίο και πάνε για άνοιγμα οικονομικών προσφορών.

Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν συζητήσεις και διάθεση  μεταξύ Υπουργείου Ναυτιλίας και Saronic Ferries για επιδότηση δρομολογίων προς Ύδρα και Σπέτσες ως συνέχεια του δρομολογίου Αιγινα-Μεθανα-Πορος;

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/13629/21/23-02-2021 Προκήρυξης Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας

Quote

ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ στη Κιαρα Ν.Ε

ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ  στην ΣΑΝ ΛΟΡΕΝΤΖΟ Ι Ν.Ε. (Σεμπεκο)

ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ – ΧΑΛΚΗ – ΤΗΛΟΣ στην ΑΛΚΟ ΣΙΠΙΝΓΚ Ν.Ε. (Σεμπεκο ΙΙ)

ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ στην «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»

ΠΑΤΜΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ) στη ΛΕΡΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ι.Κ.Ε. (Λέρος Εξπρές)

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ στην ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Α.Ε. (Αδαμάντιος Κοραής)

ΘΥΜΑΙΝΑ-ΦΟΥΡΝΟΙ στον πλοιοκτήτη ΚΟΤΤΑΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ΠΑΤΡΑ-ΙΘΑΚΗ στην «ΕΝΩΣΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΤΡΑΣ»

Ενώ απορριφτήκαν οι φάκελοι στις γραμμές λόγω ότι οι άλλοι φάκελοι έχουν πλοίο αντικατάστασης.

Quote

ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ της Hellenic Seaways (Hellenic Highspeed)

ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ – ΧΑΛΚΗ – ΤΗΛΟΣ της Α.ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ-Α.ΧΡΥΣΟΣ ΣΥΜΠΛΟΙΟΚΤΗΣΙΑ (Φαίδων)

ΠΑΤΜΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ) της  πλοιοκτήτης ΓΑΜΠΙΕΡΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ (Λάμπη ΙΙ)

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to post
Share on other sites

Αποσφράγιση οικονομικής προσφοράς της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/53239/20/17-08-20 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας, μετά από απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Οπότε θα πρέπει να μετράμε αντίστροφα για την έναρξη των δρομολογίων του Σαονησος.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Η προκήρυξη της γραμμής Θεσσαλονίκη Σποράδες είναι για ταχύπλοο με μήκος πάνω από 100 μέτρα. Οπότε μόνο monohull μπορεί να καταθέσει φάκελο. Δηλαδή Hellenic Highspeed, Superrunner και Tera Jet, οπότε εάν ο Ηλιόπουλος δηλώσει δύο πλοία που έχει (ένα σαν αντικαταστάτη) θα πάρει τη γραμμή.

Link to post
Share on other sites

Και ύστερα αναρωτιόμασταν εδώ πέρα τι θα τα κάνει ο Ηλιόπουλος τόσα ταχύπλοα.. 

Ο άνθρωπος βλέπει μπροστά..κατοχυρώνει μια γραμμή πριν αυτή βγει στο σφυρί!Τηρεί τις προδιαγραφές πριν αυτές τεθούν με λίγα λόγια!! 

Link to post
Share on other sites

Καλημέρα και καλό μήνα.

Από χθες διαβάζω στο διαδίκτυο άρθρο που έχει αναπαραχθεί σε πολλές σελίδες, όπου γράφεται ότι από 1/11 θα υπάρξουν 49 νέες επιδοτούμενες γραμμές με 138 εκ. €. Η μόνη γραμμή που αναφέρεται είναι Σίγρι - Μεστά - Κύμη, τις υπόλοιπες που μπορώ να τις δω;

Link to post
Share on other sites

Δεν είναι 49 νέες, είναι το σύνολο των επιδοτούμενων γραμμών. Οι λεπτομέρειες για τη γραμμή από Κύμη, που είναι όντως νέα, δόθηκαν προφανώς από άμεσα ενδιαφερόμενο μέλος του ΣΑΣ, που κατάγεται - πολιτεύεται στη Χίο.

Η πλήρης γνωμοδότηση εδώ: 

GnomSas310521.pdf (hcg.gr)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Καλημέρα σε όλους, ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Είχα μια απορία σχετικά με το δρομολόγιο Κάλαμος (Λευκάδας) - Μύτικας Αιτωλοακαρνανίας που φαίνεται τελευταία φορά να προκυρήχθηκε το 2011. Υπάρχουν συμβόλαια διάρκειας 10+ ετών για άγονες γραμμές? Επίσης, που μπορούν να βρεθούν περισσότερες πληροφορίες για τον επόμενο διαγωνισμό της γραμμής? Είναι η Διαύγεια το μοναδικό εργαλείο?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Link to post
Share on other sites

εκεινη την εποχη υπηρχαν σιγουρα για πλοια κατω των δεκα ετων. ετσι ειχε παρει ο μανουσης τη σαμοθρακη με το σαος για δεκα χρονια

Link to post
Share on other sites

Προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής με σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τη γραμμή Θήρα Ανάφη με Ε/Γ πλοίο.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...