Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

ξέρει κάποιος να μας πει θετικά ποιές από αυτές τις πολυετείς συμβάσεις έχουν ήδη υπογραφεί?

Το ερώτημα σου είναι πολύ επίκαιρο λόγω των εκλογών, καθώς όσοι πλοιοκτήτες δεν έχουν κατοχυρωθεί και λειτουργούν προσωρινά με απευθείας αναθέσεις, δεν γνωρίζουν τι θα προκύψει στο μέλλον.

Ας δούμε τώρα τι έγινε στο χθεσινό διαγωνισμό:

1. Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη: SAOS II

2. Θεσσαλονίκη - Λήμνο – Μυτιλήνη: Λισσός & Ταξιάρχης

3. Πειραιάς ή Ραφήνα ή Λαύριο για Άγιο Κήρυκο - Φούρνους - Καρλόβασι - Βαθύ Σάμου: Ουδείς

Περισσότερα εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας δούμε τώρα τι έγινε στο χθεσινό διαγωνισμό:

1. Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη: SAOS II

Τελικά απορρίφθηκε η προσφορά για το ΣΑΟΣ ΙΙ, και θα επαναληφθεί.

Μέχρι τότε θα συνεχίσει με αναθέσεις...εκτός και εάν το δρομολογήσει στην Ισπανία:eek:....όπως αναφέρει το δημοσίευμα.:rolleyes:

ΥΓ. Πάει...θα τρελαθούμε εντελώς:

Όπως μάλιστα τόνισε, «οι άνθρωποι των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ ήταν πάντοτε ουδέτεροι απέναντί μου και πιστεύω ότι και πάλι θα είναι. Άλλωστε, το μόνο που ζητώ είναι ισονομία και ισοπολιτεία, δηλαδή τα αυτονόητα».
Link to comment
Share on other sites

Βγήκαν και οι νέες άγονες γραμμές από το ΥΕΝ. Στις προκηρύξεις αναλύονται διεξοδικά οι ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες για τα μετοχολόγια (κλπ) που ταλαιπώρησαν την προηγούμενη χρονιά τους διαγωνισμούς. Επιπλέον υπάρχουν υποδείγματα αίτησης συμμετοχής και υπεύθυνης δήλωσης για τους εκπροσώπους των εταιριών, ώστε να δηλώνονται σε μια δυο σελίδες πολλά στοιχεία σχετικά με τα πλοία/εταιρείες (αντικαταστάτες, δυνατότητα προσέγγισης σε όλα τα λιμάνια, ΗΣΚΘΕΕΑ, τελευταία καταβολή επίναυλου κλπ), για να αποφεύγονται οι περσινές κακοτοπιές. Πάντως έτσι και δουλέψει το σύστημα προβλέπονται νεκραναστάσεις...

Στα των διαγωνισμών τώρα, έχουμε τον μειοδοτικό του ΥΕΝ που γίνεται στις 20/11 και αφορά τις γραμμές :

1. Κάλαμος - Μύτικας

2. Κέρκυρα - Διαπόντια νησιά

3. Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη – Ρόδος

4. Πειραιάς –Θήρα – Ανάφη

5. Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος

6. Κύμη - Λήμνος

7. Θεσ/νίκη - Σποράδες - Κυκλάδες - Ηράκλειο

8. Νεάπολη - Κύθηρα - Αντικύθηρα

9. Λαύριο/Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά

10.Πειραιάς/Λαύριο/Ραφήνα - Αγ. Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ

11.Πειραιάς - Σύρος - Αγ. Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ

Για τον μειοδοτικό του πρώην Υπ.Αι. που θα γίνει 10/11 έχουμε:

1. Αλεξανδρούπολη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος

2. Θεσ/νίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι - Εύδηλος

3. Χάλκη - Σκάλα Καμείρου

4. A) Κατάπολα - Αιγιάλη - Δονούσα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξος (κλπ)

4. Β) Κατάπολα - Θήρα - Ίος - Κατάπολα

5. Α) Θήρα - Θηρασιά - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος

5. Β) Θήρα - Ανάφη

5. Γ) Θήρα - Ίο - Αμοργό - Θήρα

6. Αστυπάλαια - Κάλυμνος

Επαναληπτικός διαγωνισμός :

1. Κάλυμνος - Λέρος - Λειψοί - Πάτμος - Αρκιοί - Αγαθονήσι - Πυθαγόρειο

2. Κάλυμνος - Αστυπάλαια

3. Θηρασιά - Θήρα

4. Πλατη - Κάλυμνος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
όσοι πλοιοκτήτες δεν έχουν κατοχυρωθεί και λειτουργούν προσωρινά με απευθείας αναθέσεις, δεν γνωρίζουν τι θα προκύψει στο μέλλον.
Και με τόσες αλλαγές και την πολυδιάσπαση του ΥΕΝΑΝΠ...σίγουρα τα προβλήματα των διαγωνισμών θα πολλαπλασιασθούν, τουλάχιστον στην αρχή. Ελπίζω αργότερα να δούμε κάτι καλύτερο και δεν θα βλέπουμε λεφτά πεταμένα σε άχρηστα δρομολόγια που μόνο τις πραγματικές ανάγκες δεν εξυπηρετούν. Και η αρχή θα πρέπει να γίνει από ένα ρεαλιστικό δίκτυο γραμμών και όχι σε ό,τι εξυπηρετεί ευκαιριακά τον κάθε ενδιαφερόμενο.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πέντε ακτοπλοϊκές γραμμές στα "αζήτητα"

Πηγη: THE SEANATION

Στα “αζήτητα” έμειναν πέντε ακτοπλοϊκές γραμμές, μεταξύ των οποίων οι συνδέσεις Αγίου Κήρυκου Ικαρίας και Φούρνων με Πειραιά αλλά και Θεσσαλονίκης με Σποράδες, Κυκλάδες και Κρήτη καθώς στον διαγωνισμό της περασμένης Παρασκευής δεν εκδηλώθηκε κανένα ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Πληροφορίες αναφέρουν πως στόχος είναι να δοθούν κάποιες από αυτές τις γραμμές με απευθείας αναθέσεις και με αυξημένη επιδότηση.

Αναλυτικότερα, στο διαγωνισμό κατατέθηκαν προσφορές για επτά γραμμές οι οποίες είναι οι εξής:

-Κάλαμος Λευκάδας - Επισκοπή - Μύτικας Αιτωλοακαρνανίας, πλοίο Ιωάννα

-Κέρκυρα - Διαπόντια νησιά και επιστροφή, πλοίο Αλέξανδρος Κ 2

-Πειραιάς - Θήρα - Ανάφη και επιστροφή, πλοίο Β. Κορνάρος

-Νεάπολη Βοϊών - Κύθηρα - Αντικύθηρα, πλοίο Πορφυρούσα

-Λαύριο - Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά Χίου, πλοίο «Παναγιά Θαλασσινή»

-Άγιος Στέφανος - Κέρκυρα - Παλαιοκαστρίτσα, πλοίο Πήγασος και-Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος, πλοίο Ταξιάρχης.

Χωρίς προσφορά έμειναν οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις Κύμης-Λήμνου και Πειραιά-Πάτμου-Λειψών-Καλύμνου-Κω-Σύμης και Ρόδου, η οποία εξυπηρετείται προσωρινά, μετά την κατάσχεση των πλοίων της GA Ferries, από το Εξπρές Σαντορίνη.

Ακόμα ακάλυπτες συγκοινωνιακά μένουν οι γραμμές Πειραιάς ή Ραφήνα ή Λαύριο - Άγιος Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι – Βαθύ και Πειραιάς - Σύρος - Άγιος Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι – Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Μυτιλήνη, 1 Απριλίου 2010

ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Αριθ. πρωτ.: ΔΜ/Φ.231.01/3106

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Ταχ.Δ/νση: ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ 2

Ταχ. Κωδ.: 811 00 ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Πληροφορίες: Μ. ΑΠΛΑΔΑ

Τηλ.: 22510-38355

FAX: 22510-41175

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας

Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Ακτοπλοϊκών Γραμμών για

τρία έτη»

Η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής (Γ.Γ.ΑΙ.Ν.Π.)

του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Υπ. Υ.Μ.Δ.),

έχοντας υπόψη τις παραγράφους 1,2 ,3 και 4 του άρθρου όγδοου του Ν.2932/01 «Ελεύθερη

παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές – Σύσταση Γενικής Γραμματείας Λιμένων και

Λιμενικής Πολιτικής – Μετατροπή Λιμενικών Ταμείων σε Ανώνυμες Εταιρείες και άλλες διατάξεις»

(ΦΕΚ Α145), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,

καλεί

πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες, για εκδήλωση ενδιαφέροντος προς σύναψη σύμβασης ή

συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας Υπηρεσίας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των

δρομολογιακών γραμμών που περιλαμβάνονται στον πίνακα και σύμφωνα με τις απαιτήσεις που

περιγράφονται σε αυτόν.

1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι πλοιοκτήτες που αυτοί και τα πλοία τους πληρούν τους όρους και

τις προϋποθέσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου πρώτου και του άρθρου τρίτου του Ν.

2932/2001.

2. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οι πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες που επιθυμούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον υποβάλλουν

σχετική αίτηση δρομολόγησης πλοίου/ πλοίων στη Διεύθυνση Μεταφορών της Γ.Γ.ΑΙ.Ν.Π. του

Υπ. Υ.Μ.Δ., Μικράς Ασίας 2, Μυτιλήνη Τ.Κ. 81100 μέχρι και την 22 Απριλίου 2010.

11. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

11.1 Η παρούσα να δημοσιευθεί σε δύο ημερήσιες εφημερίδες πανελλήνιας κυκλοφορίας, στην

εφημερίδα της Ε.Ε, καθώς και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου.

11.2 Περίληψη της παρούσας να δημοσιευθεί σε μια ημερήσια τοπική και μια εβδομαδιαία τοπική

εφημερίδα. (Ν.3548/2007, ΦΕΚ Α΄68)

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ

Α/Α ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ –

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Α. ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

Β. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

1.

ΑΛΕΞ/ΛΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ

ΣΑΜΟΥ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ-ΡΟΔΟΣ και

επιστροφή

1 δρομολόγιο / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ – Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου.

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 (χειμώνα) –

800 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων

1500 τετραγ. μέτρα εκ των οποίων 1000 τετραγ. μέτρα για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Ολικό μήκος 120 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 250

2.

ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα σε συνέχεια

δρομολογίων

ΠΕΙΡΑΙΑ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ

Α. Ένα (1) Ε/Γ – Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου.

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 300 (χειμώνα) –

450 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων

600 τετραγ. μέτρα εκ των οποίων 400 τετραγ. μέτρα για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 50

3α.

ΘΗΡΑ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-

ΙΟΣ και επιστροφή

4 δρομολόγια / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 100 (χειμώνα)-

180 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 200

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 100 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 60 μ.

3β.

ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ και επιστροφή

3 δρομολόγια / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 100 (χειμώνα)-

180 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 200

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 100 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 60 μ.

3γ.

ΘΗΡΑ-ΙΟΣ-ΑΜΟΡΓΟΣ-ΘΗΡΑ

Θερινή περίοδο μόνο από 1/6 έως 31/08

1 δρομολόγιο / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 100 (χειμώνα)-

180 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 200

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 100 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 60 μ.

4. ΡΟΔΟΣ-ΣΥΜΗ-ΤΗΛΟΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ-ΚΩΣ

και επιστροφή Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

2 δρομολόγια / εβδομάδα

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)-

400 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 300 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 75 μ.

5.

ΡΟΔΟΣ-ΜΕΓΙΣΤΗ(ΚΑΣΤ/ΖΟ)

και επιστροφή

3 δρομολόγια / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)-

400 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 300 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 75 μ.

6.

ΤΗΛΟΣ - ΡΟΔΟΣ και επιστροφή

3 δρομολόγια / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 100 (χειμώνα)-

200 (θέρος)

(β) Ολικό μήκος 30 μ.

7.

ΡΟΔΟΣ-ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ και επιστροφή

1 δρομολόγιο / εβδομάδα σε συνέχεια

δρομολογίου από και προς Πειραιά.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)-

400 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 1000

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 400 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 50

8.

ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ

ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα σε συνέχεια

δρομολογίων από και προς Πειραιά.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 (χειμώνα) –

800 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 1500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 1000 τετραγ. μέτρα για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 120 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 250

9. ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ

ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα σε συνέχεια

δρομολογίων από και προς Πειραιά.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 (χειμώνα) –

800 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 1500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 1000 τετραγ. μέτρα για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 120 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 250

10.

ΔΙΑΦΑΝΙ-ΠΗΓΑΔΙΑ(ΚΑΡΠΑΘΟΥ)

και επιστροφή

4 δρομολόγια / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ ΠΛΟΙΟ το οποίο σύμφωνα με Π.Γ.Ε.

δύναται να εκτελεί ως δρομολογιακό το αναφερόμενο

δρομολόγιο.

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 25 (χειμώνα) –

80 (θέρος)

(β) Ολικό μήκος 15 μ.

11.

ΘΗΡΑΣΙΑ-ΟΙΑ ΘΗΡΑΣ (Ρίβα– Κόρφος-

Αμμούδι) και επιστροφή

3 δρομολόγια / ημέρα

Α. Ένα (1) Ε/Γ ΠΛΟΙΟ το οποίο σύμφωνα με Π.Γ.Ε.

δύναται να εκτελεί ως δρομολογιακό το αναφερόμενο

δρομολόγιο.

12.

ΡΟΔΟΣ-ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ

ΣΑΜΟΥ-ΧΙΟΣ-ΣΙΓΡΙ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και

επιστροφή

1 δρομολόγιο / εβδομάδα τη θερινή

περίοδο από 1/6 έως 30/9 κάθε έτους.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 800 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 1500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 1000 τετραγ. μέτρα για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 120 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 250

13.

ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ

και επιστροφή

6 δρομολόγια / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω

χαρακτηριστικά:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 90 (χειμώνα) –

150 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 150

τετρ.μέτρα εκ των οποίων 80 τετραγ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 40 μ.

14.

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ

και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω

χαρακτηριστικά:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 100 (χειμώνα) –

200 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 100

τετρ.μέτρα εκ των οποίων 40 τετραγ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 40 μ.

15. ΧΙΟΣ ή ΜΕΣΤΑ – ΣΑΜΟΣ και επιστροφή

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

2 δρομολόγια / εβδομάδα

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)-

400 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 300 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 75 μ.

16.

ΨΑΡΑ ή ΜΕΣΤΑ – ΣΙΓΡΙ – ΛΗΜΝΟΣ

και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα σε συνέχεια

δρομολογίων από Ραφήνα ή Λαύριο.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)-

400 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 300 τετρ. μέτρα για φόρτωση

Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 75 μ.

17.

ΒΟΛΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΣΑΜΟΣ και

επιστροφή

1 δρομολόγιο / εβδομάδα

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 (χειμώνα) -

800 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 1500

τετρ. μέτρα εκ των οποίων 1000 τετραγ. μέτρα για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 120 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 250

18.

ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ –

ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ –

ΚΩΣ και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα τη θερινή

περίοδο από 15/6 έως 15/9 κάθε έτους.

Α. Ένα (1) Ε/Γ ή Ε/Γ-Ο/Γ συμβατικό ή ταχύπλοο πλοίο

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 100 (θέρος)

(β) Ολικό μήκος 30 μ.

Αντί να την δημοσιεύσουν στο yen.gr την έκρυψαν στο site της ΓΓΑ&ΝΠ............έλεος

Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν είναι ετεροχρονισμένο πρωταπριλιάτικο αστείο, έχω καποιες παρατηρήσεις.

12.ΡΟΔΟΣ-ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΣΑΜΟΥ-ΧΙΟΣ-ΣΙΓΡΙ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και επιστροφή 1 δρομολόγιο / εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 1/6 έως 30/9 κάθε έτους.

Αυτή τη γραμμή αν δεν κάνω λάθος την έχει ήδη η bsf με τον Διαγόρα, και έχει ανακοινώσει ήδη δρομολόγια για το 2010. Βγάζουν πάλι προκύρηξη για μια ήδη καλυμμένη άγονη???

15. ΧΙΟΣ ή ΜΕΣΤΑ – ΣΑΜΟΣ και επιστροφή

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου 2 δρομολόγια / εβδομάδα. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)- 400 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 500 τετρ. μέτρα εκ των οποίων 300 τετρ. μέτρα για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 75 μ.

16.ΨΑΡΑ ή ΜΕΣΤΑ – ΣΙΓΡΙ – ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή 2 δρομολόγια / εβδομάδα σε συνέχεια δρομολογίων από Ραφήνα ή Λαύριο.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)- 400 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 500 τετρ. μέτρα εκ των οποίων 300 τετρ. μέτρα για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 75 μ.

17.ΒΟΛΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΣΑΜΟΣ και επιστροφή 1 δρομολόγιο / εβδομάδα

Φωτογράφε τράβα μια φωτογραφία ή αλλιώς πάρε ό,τι θέλεις παλιατζή.;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

8.

ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα σε συνέχεια δρομολογίων από και προς Πειραιά.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 (χειμώνα) – 800 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 1500 τετρ. μέτρα εκ των οποίων 1000 τετραγ. μέτρα για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 120 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 250

9. ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή

2 δρομολόγια / εβδομάδα σε συνέχεια δρομολογίων από και προς Πειραιά.

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ κλειστού τύπου

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 (χειμώνα) – 800 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 1500 τετρ. μέτρα εκ των οποίων 1000 τετραγ. μέτρα για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 120 μ.

(δ) Κλίνες επιβατών 250

Όπως και αυτές τις γραμμές τις έχει στην ΑΝΕΚ..

Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν είναι ετεροχρονισμένο πρωταπριλιάτικο αστείο,
Δεν νομίζω ότι πρόκειται για αστείο, αν και το έγγραφο έχει σχετική ημερομηνία.:rolleyes:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Μυτιλήνη, 1 Απριλίου 2010

Νομίζω ότι έχει δημιουργηθεί παρανόηση, καθώς δεν πρόκειται για διαγωνισμό επιδοτούμενων γραμμών...αλλά για:

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Ακτοπλοϊκών Γραμμών για τρία έτη»
Και η "Αποκλειστική Εξυπηρέτηση" είναι (αν δεν απατώμαι) το πρώτο βήμα για την διαγωνισμό. Εάν δεν υπάρξει ενδιαφέρον για ελεύθερη δρομολόγηση με αποκλειστικότητα..πάμε στο επόμενο βήμα του διαγωνισμού. Και προφανώς οι παραπάνω, πρόκειται για γραμμές που οι συμβάσεις τους λήγουν μέσα στο 2010 και γίνεται το πρώτο βήμα για τον επόμενο διαγωνισμό.
Link to comment
Share on other sites

Αφού τα ενοποίησαν τα υπουργεία για να μειωθεί η γραφειοκρατία, εξακολουθούν να υπάρχουν 2 τουλάχιστον διαφορετικές διευθύνσεις (μετά του προσωπικού φυσικά) που ασχολούνται με τις άγονες γραμμές, και ας κανουν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Πρόσκληση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για γραμμές από 1/11 έβγαλε η Λούκα. Διαβάστε αφού βεβαιωθείτε ότι κάθεστε.

1. ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΝΑΞΟΣ - ΔΟΝΟΥΣΑ

2. ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΠΑΡΟΣ - ΝΑΞΟΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ –ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ – ΚΑΤΑΠΟΛΑ

3. ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΡΟΣ-ΑΓ ΚΥΡΗΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΒΑΘΥ

4. ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ-ΤΗΛΟΣ-ΡΟΔΟΣ

5. ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ- ΤΗΛΟΣ-ΡΟΔΟΣ

6. ΠΕΙΡΑΙΑΣ- (ΑΙΓΙΝΑ- ΜΕΘΑΝΑ –ΠΟΡΟΣ –ΥΔΡΑ -ΣΠΕΤΣΕΣ)

7. ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΠΕΤΣΕΣ-ΛΕΩΝΙΔΙΟ-ΚΥΠΑΡΙΣΙ- ΓΕΡΑΚΑΣ-ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ

Ένα τουλάχιστον δρομολόγιο την εβδομάδα όλο το χρόνο.

Α. Ένα Ε/Γ ή Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου)

Β. Τα πλοία να έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον εκατό (100) ατόμων.

8. ΚΕΡΚΥΡΑ –ΠΑΞΟΙ –ΛΕΥΚΑΔΑ -ΚΕΦ/ΝΙΑ- ΙΘΑΚΗ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ - ΚΥΛΛΗΝΗ και επιστροφή ως ακολούθως:

Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου

Ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα το διάστημα από 14/06 –12/09

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου)

Β. Τα πλοία να πληρούν κατ ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 200 (χειμώνα)-400(θέρους) επιβατών.

(β) Να έχουν επιφάνεια για φόρτωση ΙΧ οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 450 τετραγ. μέτρα. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 250 τετραγ. μέτρων

9. ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ

10. ΚΥΜΗ- ΑΓΙΟΣ-ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ- ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και επιστροφή ως ακολούθως:

Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου)

Β. Τα πλοία να πληρούν κατ ’ ελάχιστον τα

παρακάτω στοιχεία: (α) Να έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 (χειμώνα)-450 (θέρους) επιβατών.

(β) Να έχουν επιφάνεια για φόρτωση ΙΧ οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τετραγ. μέτρα. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 400 τετραγ. μέτρων.

(γ) Να έχουν ολικό μήκος άνω των 100 Μ

(δ) Να διαθέτουν ογδόντα (80) κλίνες.

11. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ

12. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (… Πειραιά)

13. Ν. ΒΟΙΩΝ - ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ

14. ΧΩΡΑ ΣΦΑΚΙΩΝ – ΓΑΥΔΟΣ

15. ΙΕΡΙΣΣΟΣ- Ι.Μ.Μ ΛΑΥΡΑΣ

16. ΔΑΦΝΗ – Ι.Μ.Μ ΛΑΥΡΑΣ

17. ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ – ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ

18. ΠΕΙΡΑΙΑΣ–ΠΑΤΜΟΣ–ΛΕΙΨΟΙ–ΛΕΡΟΣ– ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΚΩΣ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟΣ

19. ΚΥΜΗ-ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως :

Ένα (01) δρομολόγιο την εβδομάδα από 14/06 έως 12/09.

20. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ- ΚΥΚΛΑΔΕΣ- ΗΡΑΚΛΕΙΟ

21. ΧΑΝΙΑ – ΤΡΟΙΖΟΝΙΑ ΦΩΚΙΔOΣ

22. ΚΑΣΤΟΣ(ΛΕΥΚΑΔΑΣ)– ΜΥΤΙΚΑΣ (ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ)

23. ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ

24. ΚΥΜΗ – ΣΙΓΡΙ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως:

Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου)

Β. Τα πλοία να πληρούν κατ ’ ελάχιστον τα

παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 επιβατών χειμώνα και 450 επιβατών θέρους

(β) Να έχουν επιφάνεια για φόρτωση ΙΧ οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τετρ. μέτρα. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 400 τετρ. μέτρων.

(γ) Να έχουν ολικό μήκος άνω των 100 μέτρων.

(δ) Να διαθέτουν ογδόντα (80) κλίνες.

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή συνεχίζουμε να είμαστε σοβαρό κράτος, βγήκε προκήρυξη για άγονες γραμμές μέχρι τις 31/10. Ο διαγωνισμός γίνεται στις 25/05, οπότε ψάξτε απευθείας αναθέσεις για τις γραμμές σας...

Γραμμές που ψάχνουν ταίρι:

1. ΧΑΝΙΑ -ΤΡΟΙΖΟΝΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ

2. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΚΩΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ

3. ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ (3 δρομολογια εβδομαδα)

4. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ

5. ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ-ΟΘΩΝΟΙ)

6. ΚΥΜΗ – ΛΗΜΝΟΣ

Υπενθυμίζω ότι τρέχει και διαγωνισμός από τον συνάδελφο Σηφουνάκη, με ημερομηνία διαγωνισμού 18/05, και για τις ακόλουθες γραμμές:

1. ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ

2. ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ

3. ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι θυμαμαι για το 3 ειχε δηλωσει ενδιαφερον η HSW με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ(η με καποιο αλλο πλοιο)? Επισης το 4 για ποιο λογο υπαρχει:confused: Ποσα πλοια θα πληρωνονται απο το κρατος για να κανουν την συγκεκριμενη διαδρομη οταν υπαρχουν ηδη 2(ΛΙΣΣΟΣ,ΘΕΟΦΙΛΟΣ- βαλτε και τον ΔΙΑΓΟΡΑ απο αρχες Ιουνη εστω κι αν δεν πιανει Λημνο).

Αν στο διαγωνισμο στις 25/5 υπαρξουν 'νικητες',ποτε ξεκινανε τα δρομολογια των συγκεκριμενων γραμμων?

Link to comment
Share on other sites

Ως ευθεία βολή στη βιωσιμότητα των μικρών κυρίως ακτοπλοϊκών εταιριών της χώρας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την κάλυψη των μεταφορικών αναγκών των μικρών και απομακρυσμένων νησιών της Ελλάδος, θεωρείται από πολλούς παρατηρητές της Ελληνικής ακτοπλοΐας η απόφαση της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να ανακοινώσει περικοπές των επιδοτήσεων κατά 10% ή περικοπές δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τη βρίσκω και τόσο τραγική την απόφαση για την περικοπή. Με τις μεγάλες αυξήσεις στις επιδοτήσεις των τελευταίων ετών και την πληθώρα άχρηστων και αλληλοκαλυπτόμενων δρομολογίων...υπάρχει περιθώριο περικοπών. Απλώς οι περικοπές θα πρέπει να γίνουν με σχέδιο και κατά περίπτωση, ώστε να περικοπεί όποιο δρομολόγιο περισσεύει και να διατηρηθούν τα αναγκαία. Δεν μπορεί να πηγαινοέρχεται βαπόρι 100-150 μέτρα με 5-10 επιβάτες και 2-3 μοτοσακό.

Link to comment
Share on other sites

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!!ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΟ 10% ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΡΟΚΗΡΥΣΕΙ ΝΕΕΣ ΑΓΟΝΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ 2 ΕΩΣ 5 ΕΠΙΒΑΤΕΣ....ΠΧ:ΚΥΜΗ ΛΗΜΝΟΣ:eek:.......ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ-ΣΙΓΡΙ:eek:.......ΚΛΠ ΚΛΠ!!!

Link to comment
Share on other sites

H απόφαση προσπαθεί να πιέσει τις εταιρείες να πάρουν λιγότερα από όσα έλεγε ο διαγωνισμός με βάση τον οποίο τους ανατέθηκαν οι γραμμές. Τους λέει "πάρτε λιγότερα για να ξαναπάρετε, αλλιώς σας κόβουμε την επόμενη φορά τη γραμμή". Τώρα κατά πόσον αυτό δείχνει κοινωνική μέριμνα για τα μικρά νησιά αλλά και πολιτική στήριξης των μικρών ναυτιλιακών εταιρειών, νομίζω ότι είναι εμφανές.

Αν αποφασίσει να κάνει περικοπές, ας κάνει από τους νέους διαγωνισμούς, γιατί ενδέχεται γραμμές που έχουν επιδοτηθεί να μην έχουν λόγο επιδότησης.

Βέβαια το μόνο κριτήριο δεν πρέπει να είναι η μεταφορική κίνηση. Οι επιδοτήσεις θα πρέπει να είναι κυρίως για κοινωνικούς λόγους, για να στηριχτεί η νησιωτική Ελλάδα, με τη χρήση του μεταφορικού ισοδυνάμου ή χωρίς αυτό

Link to comment
Share on other sites

Στα πλαίσια της γενικότερης κατάστασης, μια τέτοια εξέλιξη μπορεί να μην αποτελεί έκπληξη, δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που το κράτος εμφανίζεται αναξιόπιστο, ειδικά σε αυτό θέμα.

Να μην ξεχνάμε πως οι συμβάσεις έχουν και ρήτρα καυσίμου βάσει της οποίας το τίμημα μεταβάλλεται βάσει της ετήσιας μεταβολής των τιμών του πετρελαίου. Εκεί να δούμε γέλια!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απαραίτητο ότι θα πουληθεί το Dodekanisos Express!! Μπορεί το Dodekanisos Express δρομολογηθεί σε μια νέα γραμμή Σάμου – Δωδεκάνησα

Και το καινούργιο να δρομολογηθεί στην υπάρχοντα γραμμή της εταιρείας

Στις 28 Απριλίου 2010 η νέα προκήρυξη επιδοτούμενων άγονων γραμμών,αυτή τη φορά απο την Γενική Γραμματεία Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής,έδρα τη Μυτιλήνη,στην οποία προκήρυξη θα υπάρχει το πολυπόθητο δρομολόγιο.

Αλλά με δεδομένο ότι το δρομολόγιο που φιγουράρει στην προκήρυξη της 1ης Απριλίου 2010 με ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Ακτοπλοϊκών Γραμμών για τρία έτη» απο 1/11/2010 (χωρίς επιδότηση)

α/α 18. ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ –ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ–ΠΑΤΜΟΣ –ΛΕΙΨΟΙ –ΛΕΡΟΣ –ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΚΩΣ και επιστροφή-2 δρομολόγια / εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 15/6 έως 15/9 κάθε έτους.Α.

Ένα (1) Ε/Γ ή Ε/Γ-Ο/Γ συμβατικό ή ταχύπλοο πλοίο

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 100 (θέρος)

(β) Ολικό μήκος 30 μ.

δεν περιλαμβάνει τους Φούρνους,έχει αφετήριο λιμένα τον Αγιο Κήρυκο και όχι το Πυθαγόρειο,άναψε τα αίματα.

Εμείς ζητήσαμε καθημερινή αναχώρηση απο Πυθαγόρειο-Πάτμο-Λέρο-Κάλυμνο- Κώ ,για να βγαίνει το 10ωρο,και 3 φορές την εβδομάδα μέσω Φούρνων-Αγίου Κηρύκου-Πάτμου-Κώ,ώστε και τα charters να μπορούν να πάνε άνετα στην Πάτμο,και τουρίστες να μπορούν να επισκέπτονται με αυθημερόν επιστροφή και την Πάτμο και τους Φούρνους και την Ικαρία.

Με αφετηρία την Ικαρία θέλεις διανυκτέρευση.

Αλλά ας δούμε πρώτα τη γραμμή επιδοτούμενη και μετά βλέπουμε τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Και επειδή συνεχίζουμε να είμαστε σοβαρό κράτος, βγήκε προκήρυξη για άγονες γραμμές μέχρι τις 31/10. Ο διαγωνισμός γίνεται στις 25/05, οπότε ψάξτε απευθείας αναθέσεις για τις γραμμές σας...

Γραμμές που ψάχνουν ταίρι:

1. ΧΑΝΙΑ -ΤΡΟΙΖΟΝΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ

2. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΚΩΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ

3. ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ (3 δρομολογια εβδομαδα)

4. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ

5. ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ-ΟΘΩΝΟΙ)

6. ΚΥΜΗ – ΛΗΜΝΟΣ

Υπενθυμίζω ότι τρέχει και διαγωνισμός από τον συνάδελφο Σηφουνάκη, με ημερομηνία διαγωνισμού 18/05, και για τις ακόλουθες γραμμές:

1. ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ

2. ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ

3. ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Κανένα νέο για τους διαγωνισμούς; Οι δημοσιογράφοι τι ρεπορταζ κανουν;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένα μήνα μετά την παραπάνω ερώτηση η απορία μου εξακολουθεί να υφίσταται.

Δεν ακουσε κανείς τπτ για τους διαγωνισμούς; Ανακοίνωση τα υπουργεία δεν έβγαλαν; Δεν συμμετείχε καμμιά εταιρεία; Συμμετείχαν εταιρείες και δεν είχαν επικυρωμένο μετοχολόγιο; Στις προσκλησεις για σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δεν παρουσιάστηκε καμμία εταιρεία και κανένα πλοίο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...