Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Αληθεύει η φήμη ότι η Alpha Ferries έχει κινηθεί δικαστικά για την ακύρωση της κατακύρωσης της ενδοκυκλαδικης γραμμής στο Highspeed 1. Επειδή άλλο πλοίο πήρε τη γραμμή και άλλο πλοίο (Άρτεμις) θέλει να βάλει η εταιρεία?? Αλλά και ότι δεν έπιασε τη minimum ταχύτητα που είχαν οριοθετήσει στο φάκελο του Highspeed 1 (18 κόμβους)??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Περα απο τα σινιαλα και τα καλοπιστικα του πλοιου να ρωτησω κατι αλλο αφελες. Τη γραμμη την πηρε το ΧΣ1 σωστα? Πως λοιπον θα ξεκινησει το Αρτεμις εκει? Δε επρεπε εστω και ενα δρομολογιο να γινει απο το ΧΣ1 και μετα να κατεβει το Αρτεμις για χ-ψ λογους να το αντικαταστησει. Τυπικα παντα ολα αυτα. Τοσο ελαστικοι εχουνε γινει ποια οι νομοι στην ακτοπλοια. Και κανενας δεν αντιδραει? Αυτοι ειναι συναδελφοι :D

Τι ηθελα και μιλουσα προχθες :D

Παντως να υποθεσω πως αν ξεκινησει τη γραμμη το ΧΣ1 και μετα αντικατασταθει απο το Αρτεμις που θα εχει πιασει τουλαχιστον τα 17 μιλια την ωρα τοτε θα ειμαστε και τυπικα οκ ε? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και άλλος επαναληπτικός διαγωνισμός για τις 14/07, για γραμμές εως τις 31/10/2009 :

1. ΚΥΜΗ - ΣΚΥΡΟΣ

2. ΛΑΥΡΙΟ- ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ

3. ΚΥΜΗ – ΛΗΜΝΟΣ

4. ΛΑΥΡΙΟ – ΣΙΓΡΙ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ -ΛΗΜΝΟΣ

5. ΘΕΣ/ΝΙΚΗ – ΣΠΟΡΑΔΕΣ – ΚΥΚΛΑΔΕΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ

6. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ - ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ

7. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΙΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΘΗΡΑ

8. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΙΟΣ –ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ

9. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΝΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΜΗΛΟΣ–ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΙΟΣ - ΘΗΡΑ

10. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΝΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ –ΣΙΦΝΟΣ– ΚΙΜΩΛΟΣ - ΜΗΛΟΣ

11. ΧΑΝΙΑ -ΤΡΟΙΖΟΝΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ

12. ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ

Αυτός είναι ο long term σχεδιασμός του κράτους για τα νησάκια του.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τις 29/06 όποιος πλοιοκτήτης επιθυμεί μπορεί να προσέλθει στο ΥΕΝ για να:

Συνάψει Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση της Ακτοπλοϊκής Γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑ Ή(ΔΙΑΖ) ΛΑΥΡΙΟ Ή(ΔΙΑΖ) ΡΑΦΗΝΑ-ΣΥΡΟ-ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ και επιστροφή (με τη δυνατότητα προσέγγισης σε ένα επιπλέον λιμένα στις Κυκλάδες)

Αυτή είναι η γραμμή του SARDINIA VERA (χωρίς τη Σύρο) ; Με όλα αυτά μας τελείωσε ή θα βάλουμε και τα ΝΗΣΟΣ στην επιδότηση;

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

θα ήταν μία καλή ευκαιρία για το ΒΕΡΑ να την τσίμπαγε να έβγαζε κάποια από τα έξοδα με την επιδότηση και με την κίνηση να έβγαζε κι ένα χαρτζιλίκι.Αλλά δυστυχώς αυτή την στιγμή υπάρχουν οικονομικά προβλήματα και το βαπόρι παραμένει δεμένο.Και βέβαια από Πειραιά γιατί από Ραφήνα ή Λάυριο θα ήταν καταδικάσμένο.

Για κάποιο εκ των ΝΗΣΟΣ μου φαίνεται πολύ δύσκολο.Η εταιρεία έχει ρίξει το βάρος σε κυκλάδες, αν αναλάβει την επιδοτηση θα πρέπει να κόψει την Παροναξία αν είναι το ΜΥΚΟΝΟΣ...

Επιπλέον δεν ξέρουμε για πόσα δρομολόγια εβδομαδιαίως κάνει λόγο η προκύρηξη.

Link to comment
Share on other sites

Αληθεύει η φήμη ότι η Alpha Ferries έχει κινηθεί δικαστικά για την ακύρωση της κατακύρωσης της ενδοκυκλαδικης γραμμής στο Highspeed 1. Επειδή άλλο πλοίο πήρε τη γραμμή και άλλο πλοίο (Άρτεμις) θέλει να βάλει η εταιρεία?? Αλλά και ότι δεν έπιασε τη minimum ταχύτητα που είχαν οριοθετήσει στο φάκελο του Highspeed 1 (18 κόμβους)??

Από ότι φαίνεται ξεπεράστηκε ο σκόπελος της Alpha Ferries(??), μιας και ξανά φαίνεται το Άρτεμις θα είναι το πλοίο που θα κάνει την ενδοκυκλαδική άγονη

Link to comment
Share on other sites

θα ήταν μία καλή ευκαιρία για το ΒΕΡΑ να την τσίμπαγε να έβγαζε κάποια από τα έξοδα με την επιδότηση και με την κίνηση να έβγαζε κι ένα χαρτζιλίκι.

Επιπλέον δεν ξέρουμε για πόσα δρομολόγια εβδομαδιαίως κάνει λόγο η προκύρηξη.

1. Η προκήρυξη δεν αναφέρεται σε επιδότηση, αλλά σε τριετή αποκλειστική εκμετάλλευση της γραμμής. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί ενδιαφερόμενος (το πιο πιθανό, αφού η αποκλειστική εκμετάλλευση των Φούρνων δεν ακούγεται και τόσο δελεαστική….) τότε θα δοθεί επιδότηση για τη γραμμή, με νέο διαγωνισμό.

2. Αφορά 3 κυκλικά δρομολόγια ανά εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Όμως μέχρι τώρα το ΒΕΡΑ δεν είχε αποκλειστικά το κομμάτι Άγιος Κήρυκος-Φούρνοι-Καρλόβασι το οποίο παλαιότερα ήταν επιδοτούμενο? Εντάξει μπορέι θεωρητικά να πάρει κάποιο άλλο πλοίο δρομολόγια σε αυτή την γραμμή αλλά πρακτικά είναι αδύνατον.

Γιαίτι βγάζουν προκύρηξη για την γραμμή λοιπόν? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτό που γράφει ο orestis, earl. Για να προκυρήξει άγονη πρέπει να καλέσει πρώτα αν καποιος ενδιαφέρεται ελεύθερα να δρομολογήσει πλοίο να πάρει την γραμμή. Αν δεν τελεσφορήσει αυτή η προσπάθεια τότε πηγαίνουμε σε διαγωνισμό. Επειδή την είχε η kallisti την γραμμή ελεύθερα και αφου δεν μπορεί πλεον να την εξυπηρετεί της λέμε αντε γειά και ξεκινάμε την διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τώρα λύθηκαν όλες οι απορίες μας, γιατί δρομολογήθηκε το Άρτεμις στην τρίτη επιδοτούμενη γραμμή των ενδοκυκλαδικων αντί του Highspeed 1:rolleyes:, με την ανακοίνωση από το Υπουργείο.

Με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Αναστάση Παπαληγούρα, ανατέθηκε από 22/6/2009 με σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (Ν.3511/2006), η εξυπηρέτηση των επιπλέον έξι (06) ενδοκυκλαδικών δρομολογίων, που είχαν προκηρυχθεί στον επαναληπτικό διαγωνισμό της 11-3-2009, στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "ΑΡΤΕΜΙΣ" Ν.Π.10317, της ναυτιλιακής εταιρείας ΑΝΕΚ Α.Ε., έως την ολοκλήρωση των διαδικασιών του διαγωνισμού για την κάλυψη των αυξημένων ακτοπλοϊκών αναγκών της θερινής περιόδου, στο πλαίσιο της ανταπόκρισης του ΥΕΝΑΝΠ, στα αιτήματα φορέων του Νομού, για τη δρομολόγηση και τρίτου πλοίου.
Με την δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΄΄ΑΡΤΕΜΙΣ΄΄ και με τα δρομολόγια που ήδη εκτελούν από το φθινόπωρο τα Ε/Γ-Ο/Γ – ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και ΙΙ με επιδότηση, οι ενδοκυκλαδικές ακτοπλοϊκές συνδέσεις εξυπηρετούνται για πρώτη φορά με γρήγορα και σύγχρονα πλοία.

Γιατί τόσα χρόνια με τη πλοία εξυπηρετούταν?? Πλοία τύπου Παναγία Χοζοβιωτισσα και Παναγία Τήνου??

Link to comment
Share on other sites

Τώρα όμως που ρώτησε η Κα Τσουρή για τις άγονες:

http://www.chiosnews.com/cn3062009742510.asp

ίσως μάθουμε και οι πολίτες αυτής της χώρας ποιός έχει πάρει ποιες γραμμές και με τι κόστος. Αν βέβαια ξέρει κανείς να της απαντήσει.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις 07/09/2009 ο διαγωνισμός

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ –ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Α. ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ-Υ.Ε.Ν.A.N.Π

Β. ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟ ΑΠΟ Υ.Ε.Ν. ΜΙΣΘΩΜΑ ΑΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ

Κατηγορία 1: 14.717,50 €

Κατηγορία 2: 13.702,50 €

Κατηγορία 3: 12.687,50 €

Κατηγορία 4: 10.150,00 €

-Για το αρχικό πλοίο:

-Για το νέο πλοίο ως Κατηγορία 1,αναπροσαρμοσμένο τιμαριθμικά και διορθωμένο βάσει τη ρήτρας καυσίμου ή ως Κατηγορία 2,αναπροσαρμοσμένο τιμαριθμικά και διορθωμένο βάσει τη ρήτρας καυσίμου

Κατηγορία 5: 10.150,00 €

Γ.ΥΨΟΣ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κατηγορία 1: 114.796,50 €

Κατηγορία 2: 106.879,50 €

Κατηγορία 3: 98.962,50 €

Κατηγορία 4: 79.170,00 €

Κατηγορία 5: 79.170,00 €

Δ.ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΛΟΙΩΝ : Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ πλοίο.

Ε.ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

i) Να έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 (χειμώνα) - 450(θέρους) επιβατών.

ii) Να έχουν επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση

από 600 τ.μ. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γοχημάτων τουλάχιστον 400 τ.μ.

iii) Να έχουν ολικό μήκος άνω των 100 μ.

iv) Να διαθέτουν πενήντα (50) κλίνες.

***

Πέρα των παραπάνω, αξιολογούνται και βαθμολογούνται και όλα τα λοιπά

χαρακτηριστικά σύμφωνα με την παράγραφο 18 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ I.

1.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΡΑΦΗΝΑ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή ως ακολούθως:

Μισθούμενο τμήμα: ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ -ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ και επιστροφή ως ακολούθως:

Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκειατης δρομολογιακής περιόδου.(Με υποχρέωση προσέγγισης στη ΣΥΡΟ τουλάχιστον δύο(02) φορές και με δυνατότητα προσέγγισης σε ένα επιπλέον λιμένα στις Κυκλάδες)

*Ημέρες εξυπηρέτησης μετά από σύμφωνη γνώμη ΥΕΝΑΝΠ/ΔΘΣ.

*Δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων της νήσου Φούρνοι από και προς Ικαρία και Καρλόβασι σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της παραγράφου 46

του Παραρτήματος Ι.

Αν ο διαγωνισμός γίνει στις 7/9,πότε θα συνεδριάσει η επιτροπή;πότε θα βγάλει αποτελέσματα;πότε θα δρομολογηθεί το πλοίο;την 1/11/ που αρχίζει η νέα δρομολογιακή χρονιά;

Link to comment
Share on other sites

Για δέκα από τις δεκαεννιά συνολικά «άγονες» γραμμές του πρώτου διαγωνισμού περιόδου 2009 - 2010 που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ΥΕΝ έδειξαν ενδιαφέρον οι ακτοπλοϊκές εταιρείες καταθέτοντας τους σχετικούς φακέλους.

Ειδικότερα, ανά εταιρεία υπεβλήθησαν οι κάτωθι φάκελοι:

Η Blue Star Ferries κατέθεσε φάκελο για τις γραμμές:

-Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσια-Κατάπολα και επιστροφή. Επιδοτείται το κομμάτι Νάξος-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσια-Κατάπολα και επιστροφή.

-Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Δονούσα-Αιγιάλη-Αστυπάλαια και επιστροφή. Επιδοτείται το κομμάτι Νάξος-Δονούσα-Αιγιάλη-Αστυπάλαια και επιστροφή.

Η ΑΝΕΚ διεκδικεί τη γραμμή Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή. Επιδοτούμενο κομμάτι είναι το Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή.

Η ΝΕΛ για δύο γραμμές:

-Λαύριο-Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος με επιστροφή και

-Λαύριο/Ραφήνα-Ψαρά-Μεστά Χίου και επιστροφή.

Η ΛΑΝΕ διεκδικεί τη γραμμή Πειραιάς-Θήρα-Ανάφη και επιστροφή

Χωρίς ενδιαφέρον παραμένουν οι εννέα γραμμές:

1. Πειραιάς-Μήλος/Σίφνος-Κίμωλος και επιστροφή. Επιδοτούμενο το κομμάτι Μήλος/Σίφνος-Κίμωλος και επιστροφή.

2.Κύμη-Λήμνος και επιστροφή.

3.Θεσσαλονίκη-Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο και επιστροφή. Μισθούμενο το τμήμα Θεσσαλονίκη-προσέγγιση σε τουλάχιστον δύο νησιά των Σποράδων-προσέγγιση σε τουλάχιστον δύο νησιά των Κυκλάδων-Ηράκλειο και επιστροφή.

4.Χανιά-Τροιζηνία Φωκίδας και επιστροφή.

5. Αγία Κυριακή-Νήσος Τρίκερι και επιστροφή.

6.Χώρα Σφακίων-Γαύδος και επιστροφή

7.Παλιαοχώρα-Γαύδος και επιστροφή.

8. Ιερισσός-Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επιστροφή

9. Δάφνη-Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επιστροφή

www.theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

Από το MARINEWS

- Στη γραμμή Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΝΕΛ με το «Ταξιάρχης» για 12 χρόνια-προβλέπεται αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια- και η Θεσσαλονίκη Μ. Ναυτική Εταιρεία με το «Εξπρές Λήμνος» για δύο χρόνια.

- Για τη γραμμή Λαύριο/Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά Χίου και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η ΝΕΛ με το πλοίο «Παναγιά Θαλασσινή» για 12 έτη -προβλέπεται η αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια.

- Για τις γραμμές Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Κατάπολα και επιστροφή, και Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Αστυπάλαια και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η Blue Star Ferries με το «Blue Star Naxos» για 10 έτη.

- Στη γραμμή Πειραιάς - Μήλος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ιος - Θήρα και επιστροφή, κατέθεσαν το ενδιαφέρον τους η ΑΝΜΕΖ Α.Ε. με το «Αδαμάντιος Κοραής» για ένα χρόνο, και η ΛΑΝΕ με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» για δύο χρόνια.

- Στη γραμμή Πειραιάς - Θήρα - Ανάφη και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΑΝΜΕΖ με το «Αδαμάντιος Κοραής» για ένα χρόνο, η ΛΑΝΕ με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» για δύο χρόνια και η Παναγιά Οδηγήτρια «Αγιος Γεώργιος» για δύο χρόνια.

- Στη γραμμή Πειραιάς - Σίφνος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ιος - Θήρα και επιστροφή, συμμετέχει η εταιρεία Παναγιά Οδηγήτρια με το «Αγιος Γεώργιος», για δύο χρόνια.

- Στη γραμμή Κύμη - Σκύρος και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η Σκύρος Ν.Ε. για το επιβατηγό - οχηματαγωγό «Αχιλλέας» για δύο χρόνια.

- Στη γραμμή Νεάπολη Βοιών - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή, η εταιρεία Πορφυρούσα Ν.Ε. με το πλοίο «Πορφυρούσα».

- Στη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η ΑΝΕΚ με το «Ιεράπετρα Λ.».

Έχω δυο απορίες:

Πρώτα από όλα η ΝΕΛ που ζητάει τις άγονες γραμμές με το Ταξιάρχη και το Παναγία Θαλασσινή, θα μπορέσει να αντικαταστήσει με νέα πλοία μέσα σε 3 χρόνια?? Γιατί μη ξεχνάμε πρέπει να αντικαταστήσει και το Θεόφιλος που πήρε την άγονη για 12 χρόνια. Πως θα τα καταφέρει να βρει όλα τα απαιτούμενα κεφάλαια για αγορά 3 νέων πλοίων. Φαντάζομαι με τα σίγουρα χρήματα των επιδοτήσεων, που δε ξέρω εάν φτάνουν για τέτοιες επενδύσεις από τη ΝΕΛ:confused:

Και κατά δεύτερον το Βιτσεντζος Κορνάρος δε πήρε πέρυσι την άγονη γραμμή των Κυθήρων για δώδεκα χρόνια και μέσα σε τρία χρόνια θα πρέπει να αντικατασταθεί με καινούργιο πλοίο. Για να ζητάει την άγονη γραμμή της Πειραιάς - Μήλος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ιος – Θήρα και Πειραιάς - Θήρα – Ανάφη για 2 χρόνια, μπορεί να σημαίνει ότι βρήκε πλοίο να το αντικαταστήσει?? Εκτός εάν προλαβαίνει να κάνει και τις 2 άγονες?? Ή ετοιμάζουν καμία έκπληξη στους Τσιριγώτες, δηλαδή αυτοί που πάνε Κύθηρα θα περνάνε μια βόλτα από τις Κυκλάδες πρώτα!!:confused:

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια παρεθετεις τις αποριες σου αλλα να ρωτησω και γω κατι. Υπαρχει περιπτωση να κρατησει ο Θεοφιλος οχι την αγονη απαραιτητα αλλα αλλα 12 χρονια;

Link to comment
Share on other sites

Ο Θεόφιλος πρέπει να αλλαχτεί μέσα σε 3 χρόνια, όπως πήρε τη γραμμή. Γιατί αλλιώς πέφτουν οι εγγυητικές και δε ξέρω εάν έχει κάποιες άλλες επιπτώσεις. Άσχετα εάν το πλοίο αντέχει ή όχι πόσα χρόνια ακόμα

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Απολογούνται σε ΥΕΝ γιατί δεν έφεραν πλοία οι Μανούσης και Κατέχης

Πηγη: THE SEANATION

Να δώσουν απαντήσεις γιατί δεν υλοποίησαν την δέσμευσή τους να δρομολογήσουν μέσα σε 36 μήνες πλοίο, ηλικίας μέχρι 10 ετών καλούνται σήμερα από τον γενικό γραμματέα του ΥΕΝ Γιάννη Τζωάννο οι εφοπλιστές Φώτης Μανούσης και Σπύρος Κατέχης.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες οι δύο ακτοοπλόοι εφοπλιστές, οι οποίοι, ενώ είχαν συμμετάσχει σε ισάριθμους μειοδοτικούς διαγωνισμούς για τη δρομολόγηση πλοίων στις άγονες γραμμές και δεσμεύθηκαν να φέρουν μέσα σε 36 μήνες πλοίο, ηλικίας μέχρι 10 ετών, εκείνοι, παρά το γεγονός ότι παρήλθε ο χρόνος του 36μήνου, δεν ανταποκρίθηκαν θετικά. Οι δυο ακτοοπλόοι θα πρέπει να εξηγήσουν για τι δεν έκαναν πράξη τις δεσμεύσεις τους καθώς και να ξεκαθαρίσουν τις τελικές αποφάσεις τους.

Απορια ο κ. Κατεχης ποιο πλοιο εχει??

Link to comment
Share on other sites

Απορια ο κ. Κατεχης ποιο πλοιο εχει??

Απ' ότι φαίνεται είναι ο πλοιοκτήτης του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Κ ΙΙ.

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, κατακυρώθηκαν τα αποτελέσματα των ανοικτών δημόσιων μειοδοτικών διαγωνισμών για την εξυπηρέτηση καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου για το χρονικό διάστημα από 01/11/05 έως 31/10/2006 των δρομολογιακών γραμμών ως ακολούθως:

... Κέρκυρα - Διαπόντια Νησιά (Ερεικούσα - Μαθράκι- Οθωνοί) και επιστροφή με την εκτέλεση τριών δρομολογίων την εβδομάδα. Επίσης ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα κατά τη χρονική περίοδο από 12/06/06 έως 10/09/06, στην εταιρεία «Κατέχης Σπυρίδων ΝΕ» με το Ε/Γ-Ο/Γ «Αλέξανδρος Κ. ΙΙ»

Link to comment
Share on other sites

Απολογία Μανούση για "άγονες" γραμμές

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Να σημειωθεί ότι η Saos Ferries έχει προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) για τη σύμβαση, θεωρώντας ότι οι όροι που έθετε όσον αφορά το πλοίο δεν μπορούσαν να ικανοποιηθούν τεχνικά, ενώ το υπουργείο από την πλευρά του υποχρεούται να ζητήσει την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής ύψους 1,5 εκατ. ευρώ καθώς όπως υποστηρίζεται η Saos είχε δεχθεί τη σύμβαση.
Link to comment
Share on other sites

Ιούλιο κατακυρώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού της 11ης Μαρτίου, που είχαν κερδίσει ο γνωστοί άγνωστοι. Υποτίθεται Ηighspeed 1 από 01/09 επιδοτείται για Κυκλάδες, ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ και ΠΡΕΒΕΛΗ στην άγονη της Αλεξανδρούπολης από 01/09, ΘΕΟΦΙΛΟΙ και ΑΙΟΛΟΙ Ι & ΙΙ στα γνωστά.

Επιπλέον, στις 28/09 γίνεται και άλλος διαγωνισμός για τις ορφανές άγονες μέχρι 31/10/2009. Μercy...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής προσκαλεί πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες για εκδήλωση ενδιαφέροντος για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών γραμμών ΚΑΛΑΜΟΣ (ΛΕΥΚΑΔΑΣ) – ΕΠΙΣΚΟΠΗ – ΜΥΤΙΚΑΣ (ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ) και ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ), διάρκειας τριών ετών, αρχομένη από 15-9-09

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και φέτος πολλά ακούσαμε για διαγωνισμούς και πολυετείς συμβάσεις...για 8-10-12 χρόνια, μετά ή άνευ αντικατάστασης στην 3ετία...ξέρει κάποιος να μας πει θετικά ποιές από αυτές τις πολυετείς συμβάσεις έχουν ήδη υπογραφεί?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...