Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Μεγάλη κίνηση στο σημερινό διαγωνισμό με γνώριμους παίκτες (όπως ΝΕΛ & GA) αλλά και νέες παρουσίες (όπως Alpha Ferries & Kallisti).
Η ΣΑΟΣ εμφανίσθηκε? Το Άκουα για ποιά γραμμή πάει?
Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες για την ηλικία των πλοίων που συμμετέχουν στο διαγωνισμό (μέχρι 5 έτη, μέχρι 12, μέχρι 20 κλπ). Όταν δηλώσουν πλοία διαφορετικής ηλικιακής κατηγορίας, τη γραμμή την παίρνει αυτό που είναι μικρότερο σε ηλικία χωρίς να μελετηθούν τα υπόλοιπα κριτήρια
Αυτός ο διαχωρισμός είναι λογικός
Δηλαδή για να καταλάβω...και φέρνω ένα εντελώς ακραίο παράδειγμα...εάν για μία γραμμή ενδιαφέρεται το ΘΑΣΟΣ VIII και το SUPERFAST 12...θα πάρει τη γραμμή το ΘΑΣΟΣ, επειδή είναι νεοτευκτο ενώ το SF είναι 7 χρονών...ακόμα και εάν είναι φθηνότερη η προσφορά του SF?:confused::eek:
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα όταν γίνεται μια προκύρηξη αναφέρονται καποια ελάχιστα ζητούμενα για τα πλοία σε μέγεθος,ηλικία,ταχυτητα,κρεβάτια, πρωτόκολο.

Απο εκει και πέρα ανάλογα με τις προσφορές γίνεται η κρίση σε ποιον θα κατοκυρωθεί.

Αν και ο ανταγωνισμός σε εναν υποθετικό διαγωνισμό είναι αδύνατον να υπάρξει ανάμεσα σε ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ και ΘΑΣΟΣ VIII εντούτοις και τα δύο πλοία εμπίπτουν στην κατηγορία νεότευκτα και νόμίζω μέχρι 12 έτη μπορούν να αναλάβουν μακροχρόνια ανάθεση χωρίς περιορισμό αντικατάστασης του πλοίου.

Το ΑΚΟΥΑ από ότι άκουσα κατέθσε προσφορά για Σύγρι Μεστά Αη Στρατη Λήμνο...

Κι αυτό νεότευκτο θεωρείται κι αν την πάρει θα είναι πολυετής η σύμβαση.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον για όλες τις γραμμές της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής εκδηλώθηκε στο χθεσινό διαγωνισμό. Οπως προκύπτει συμμετοχή εκδήλωσαν σε διάφορες γραμμές οι εταιρείες ΑΝΕΚ, ΝΕΛ, GA Ferries και Saos Ferries, ενώ ξεχωρίζει επίσης η συμμετοχή ταχύπλοων πλοίων σε γραμμές των Κυκλάδων.

Οι προσφορές σε ορισμένες από τις «μεγάλες» άγονες γραμμές έχουν ως εξής:

* Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου, Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου, Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Aγ. Κήρυκος: Oι εταιρείες ΝΕΛ με το «Θεόφιλος», κατηγορία 4 για 12 χρόνια, «ΣΑΜΗ ΝΕ» με «Μιλένα» κατηγορία 5 για 1 χρόνο και η «Νίκη Σαμοθράκη» με το «Σαμοθράκη» κατηγορία 4 για ένα χρόνο.

* Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Εύδημος Ικαρίας: GA Ferries με το «Δημητρούλα» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

* Αλεξανδρούπολη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος: ΑΝΕΚ με «Πρέβελης» και «Ιεράπετρα» κατηγορία 5 για δυο χρόνια, GA Ferries «Ροδάνθη» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

* Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος: ΑΝΕΚ «Πρέβελης» και «Ιεράπετρα» κατηγορία 5 για δύο χρόνια και GA Ferries «Μαρίνα» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

* Θήρα-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος: ΑΝΕΚ με «Ιεράπετρα» και «Πρέβελης» κατηγορία 5 για δύο χρόνια και η GA Ferries με το «Ροδάνθη» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

* Σύρος-Τήνος-Ανδρος, μαζί με τα ενδοκυκλαδικά: ΝΕΛ με το «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» κατηγορία 2 για 12 χρόνια.

* Σύρος-Κύθνος-Κέα-Λαύριο, μαζί με τα ενδοκυκλαδικά: ΝΕΛ με το «Αίολος Κεντέρης Ι», κατηγορία 2 για 12 χρόνια και «Παναγία Σουμελά» - «Μάρε» με «Νόνα Μαίρη» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

* Σύρος-Τήνος-Ανδρος μαζί με τις δυτικές Κυκλάδες: ΑΝΕΚ με «Highspeed I», κατηγορία 3 για δύο χρόνια, Α. Ferries με «Aqua Juel» κατηγορία 2 για 9 χρόνια, Κallisti Ferries με το «Corsica Ferries» κατηγορία 3 για 4 χρόνια.

* Θήρα-Θηρασία-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιος: «Σαμοθράκη» με το «Αρσινόη» κατηγορία 4 για 12 χρόνια.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

* Σύρος-Κύθνος-Κέα-Λαύριο, μαζί με τα ενδοκυκλαδικά: ΝΕΛ με το «Αίολος Κεντέρης Ι», κατηγορία 2 για 12 χρόνια και «Παναγία Σουμελά» - «Μάρε» με «Νόνα Μαίρη» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.
Πιστεύω ότι -εάν στο υπουργείο διαθέτουν λίγο χιούμορ- θα πρέπει να δώσουν την γραμμή...χωρίς να κοιτάξουν καν τα χαρτιά και τις προσφορές...στο Νόνα Μαίρη...για 99 χρόνια.:D
Link to comment
Share on other sites

Το ΑΚΟΥΑ από ότι άκουσα κατέθσε προσφορά για Σύγρι Μεστά Αη Στρατη Λήμνο...

Κι αυτό νεότευκτο θεωρείται κι αν την πάρει θα είναι πολυετής η σύμβαση.

Earl λαθος θα άκουσες, αφού ο διαγωνισμός για αυτή τη γραμμή δεν γίνεται τώρα, αλλά τον Απρίλη, και πάνω απ' όλα θέλουμε ταχύπλοο, δεν συμβιβαζόμαστε με απλά νεότευκτα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν νομίζω πως πήρατε μια γεύση για το τι παίχτηκε.Υπήρξαν και άλλοι που δεν κατέθεσαν τελευταία στιγμή, όπως και άλλα που "κρ'υβοντε' πίσω από αυτές τις δηλώσεις...Νομίζω επίσης πως δεν είχε αναφερθεί κανένας για τον Περογιαννάκη.

ΥΓ. Earl υπάρχει κανένας πατριώτης σου πίσω από αυτές τις καταθέσεις για τους διαγωνισμούς???Για να σας βάλω έτσι λίγο στο πνεύμα???Δεν αναφέρομαι στον Σπανό...

Link to comment
Share on other sites

Δυο αποριες:

1.Τι ειναι οι κατηγοριες 4,5 κλπ?

2.Η ΝΕΛ που κατεθεσε αιτηση για 12 χρονια με τον ΤΕΟ,θα πρεπει καποια στιγμη να τον αντικαταστησει με νεοτευκτο απο αυτα που εχω διαβασει παραπανω,σωστα?Στα ποσα χρονια πρεπει να γινει αυτο?

Και ενα γενικοτερο σχολιο:ολη η αφροκρεμα της 35ετιας στις αγονες:rolleyes:B)

Link to comment
Share on other sites

* Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου, Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου, Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Aγ. Κήρυκος: Oι εταιρείες ΝΕΛ με το «Θεόφιλος», κατηγορία 4 για 12 χρόνια, «ΣΑΜΗ ΝΕ» με «Μιλένα» κατηγορία 5 για 1 χρόνο και η «Νίκη Σαμοθράκη» με το «Σαμοθράκη» κατηγορία 4 για ένα χρόνο.

Έχουμε και λέμε: Οι φιναλίστ αυτών των γραμμών είναι ένα βαπόρι σακατεμένο του οποίου ο χρόνος επισκευής είναι ακόμα άγνωστος, ένα άλλο βαπόρι που αποτελεί το γηραιότερο σε ηλικία της ελληνικής ακτοπλοΐας κι ένα ακόμα που πιο πολλές είναι βλάβες που έχει παρά τα ταξίδια του. Πραγματικά δύσκολη επιλογή B)

* Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Εύδημος Ικαρίας: GA Ferries με το «Δημητρούλα» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

Λογικό να τη θέλει για ένα χρόνο τη γραμμή αφού του χρόνου αποσύρεται.

Υ.Γ.1: Εύδηλος και όχι Εύδημος.

Υ.Γ.2: Αυτό το να πετάμε λεφτά για ξεχωριστές γραμμές που η μία θα τερματίζει στο Βαθύ, η άλλη στον Άγιο Κήρυκο και η τρίτη στον Εύδηλο είναι μία μορφή επένδυσης που θα τη σκεφτώ πολύ σοβαρά όταν μεγαλώσω. :rolleyes:

* Αλεξανδρούπολη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος: ΑΝΕΚ με «Πρέβελης» και «Ιεράπετρα» κατηγορία 5 για δυο χρόνια, GA Ferries «Ροδάνθη» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

* Θήρα-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος: ΑΝΕΚ με «Ιεράπετρα» και «Πρέβελης» κατηγορία 5 για δύο χρόνια και η GA Ferries με το «Ροδάνθη» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

* Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος: ΑΝΕΚ «Πρέβελης» και «Ιεράπετρα» κατηγορία 5 για δύο χρόνια και GA Ferries «Μαρίνα» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

Αν υποθέσουμε ότι ΠΡΕΒΕΛΗΣ, ΜΑΡΙΝΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ και ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ εντάσσονται στην ίδια ηλικιακή κατηγορία, τότε τι γίνεται; Τις παίρνει όλες το ΠΡΕΒΕΛΗΣ επειδή είναι κατά περίπου 10 χρόνια νεότερο από τα άλλα ή πάμε και κοιτάμε τα υπόλοιπα κριτήρια που είπαν οι φίλοι παραπάνω; Διότι αν τις πάρει όλες το ΠΡΕΒΕΛΗΣ πως θα τις καλύψει;

* Σύρος-Τήνος-Ανδρος, μαζί με τα ενδοκυκλαδικά: ΝΕΛ με το «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» κατηγορία 2 για 12 χρόνια.

Νόμιζω έχουμε τον νικητή...

* Σύρος-Κύθνος-Κέα-Λαύριο, μαζί με τα ενδοκυκλαδικά: ΝΕΛ με το «Αίολος Κεντέρης Ι», κατηγορία 2 για 12 χρόνια και «Παναγία Σουμελά» - «Μάρε» με «Νόνα Μαίρη» κατηγορία 5 για ένα χρόνο.

Μα καλά, το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ δεν είχε σταματήσει γιατί λήξανε τα πιστοποιητικά του :confused:

* Σύρος-Τήνος-Ανδρος μαζί με τις δυτικές Κυκλάδες: ΑΝΕΚ με «Highspeed I», κατηγορία 3 για δύο χρόνια, Α. Ferries με «Aqua Juel» κατηγορία 2 για 9 χρόνια, Κallisti Ferries με το «Corsica Ferries» κατηγορία 3 για 4 χρόνια.

Με γειά τα ταχύπλοα ...

Από κει και πέρα νομίζω πως και λόγω ηλικίας (τι να κάνουμε; Νεότευκτο το θεωρούν) το ΑΚΟΥΑ ταιριάζει γάντι. Θα μπορεί να ξεκινάει από Ραφήνα μία ή δύο φορές μεσοβδόμαδα και να κατεβαίνει στην άγονη όπως έκανε παλιά το ΠΗΝΕΛΟΠΗ κάθε Τετάρτη απόγευμα που συνέχιζε για μικρές Κυκλάδες και Παροναξία ενώ τα ΣΚ να παραμένει στη γραμμή του.

* Θήρα-Θηρασία-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιος: «Σαμοθράκη» με το «Αρσινόη» κατηγορία 4 για 12 χρόνια.

Κι εδώ βλέπω τα λύσαμε όλα τα προβλήματα ε;:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

1.Τι ειναι οι κατηγοριες 4,5 κλπ?

2.Η ΝΕΛ που κατεθεσε αιτηση για 12 χρονια με τον ΤΕΟ,θα πρεπει καποια στιγμη να τον αντικαταστησει με νεοτευκτο απο αυτα που εχω διαβασει παραπανω,σωστα?Στα ποσα χρονια πρεπει να γινει αυτο?

Τα πλοία που συμμετέχουν στους διαγωνισμούς διαχωρίζονται σε κατηγορίες κυρίως βάσει της ηλικίας και της ταχύτητας τους. Ανάλογα φυσικά διαφοροποιείται και το τίμημα της επιδότησης για κάθε κατηγορία. Τα κριτήρια των 5 κατηγοριών διαφέρουν ανάλογα με το μήκος του πλοίου:

Πλοία μέχρι 75 μέτρα

Κατηγορία 1 : Πλοία ηλικίας μέχρι 5 ετών με ταχύτητα τουλάχιστον 16 κόμβους

Κατηγορία 2: Πλοία ηλικίας μέχρι 12 ετών με ταχύτητα τουλάχιστον 16 κόμβους

Κατηγορία 3: Πλοία ηλικίας μέχρι 20 ετών με ταχύτητα τουλάχιστον 15 κόμβους

Κατηγορία 4: Πλοία που δεν πληρούν ττις απαιτήσεις της ηλικίας και της ταχύτητας των κατηγοριών 1 & 2 αλλά μέσα σε διάστημα 36 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, θα αντικατασταθούν με πλοίο που θα πληροί τουλάχιστον τα κριτήρια της κατηγορίας 2.

Κατηγορία 5: Κάθε πλοίο που δεν ανήκει σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες .

Πλοία από 75 μέχρι 100 μέτρα

Τα κριτήρια ηλικίας παραμένουν ίδια αλλά οι ταχύτητες αλλάζουν:

Κατηγορία 1 : 19 κόμβους

Κατηγορία 2: 19 κόμβους

Κατηγορία 3: 17 κόμβους

Πλοία μεγαλύτερα από 100 μέτρα

Κατηγορία 1 : 22 κόμβους

Κατηγορία 2: 22 κόμβους

Κατηγορία 3: 19 κόμβους

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε και λέμε: Οι φιναλίστ αυτών των γραμμών είναι ένα βαπόρι σακατεμένο του οποίου ο χρόνος επισκευής είναι ακόμα άγνωστος, ένα άλλο βαπόρι που αποτελεί το γηραιότερο σε ηλικία της ελληνικής ακτοπλοΐας κι ένα ακόμα που πιο πολλές είναι βλάβες που έχει παρά τα ταξίδια του. Πραγματικά δύσκολη επιλογή B)
George, τους ίδιους προβληματισμούς έχει και ο Νομάρχης Χίου.;)
Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη κόντρα στο διαγωνισμό θα εξελιχθεί μεταξύ της ΑΝΕΚ και της GA Ferries καθώς συγκρούονται σε 3 γραμμές με πλοία ίδιας κατηγορίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο μεταξύ χθες κατατέθηκαν προσφορές για τέσσερις άγονες γραμμές που είχε προκηρύξει συμπληρωματικά το ΥΕΝΑΝΠ, πρόκειται για τις γραμμές:

1. Λαύριο-Ψαρά-Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα (δεν κατατέθηκε προσφορά)

2. Λαύριο- (Μεστά) - Ψαρά- Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος (ΝΕΛ με το πλοίο Παναγιά Θαλασσινή)

3. Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη (Saos με το πλοίο Σαος ΙΙ για σύμβαση 11 χρόνων, ΝΕΛ με το πλοίο Παναγιά Χοζοβιώτισα για ένα χρόνο)

4. Θεσσαλονίκη-Λήμνο-Μυτιλήνη (ΑΝΕΚ με το Λισσός για σύμβαση 2 ετών, ΝΕΛ με το Μυτιλήνη για ένα χρόνο).

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

3. Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη (Saos με το πλοίο Σαος ΙΙ για σύμβαση 11 χρόνων, ΝΕΛ με το πλοίο Παναγιά Χοζοβιώτισα για ένα χρόνο)
Δηλαδή, εάν η ΣΑΟΣ έχει ελλιπή φάκελο (πράγμα διόλου απίθανο) και η ΝΕΛ πλήρη φάκελο (αρκετά πιθανό)...την γραμμή θα την πάρει η Χοζοβιώτισσα. Πλάκα δεν θάχει?
Link to comment
Share on other sites

Η μή έγκαιρη θεώρηση του μετοχολογίου της εταιρείας για τα πλοία της G.A FERRIES ήταν πολύ σοβαρότερος λόγος απο την "μη επιχειρησιακή ετοιμότητα" και την "μη αξιοπλοία" του ΘΕΟΦΙΛΟΣ της NEL LINES τουλάχιστον την ημέρα του διαγωνισμού. Γαυτό η επιτροπή απέρριψε "εν ριπή οφθαλμού" και τις 4 αιτήσεις του cpt.Μάκη και αρκέστηκε στις αιτιάσεις του ΕΛΛ.ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ για να προκρίνει τον γέρο- ΤΕΟ. Οσο για τις άλλες εταιρείες που συμμετείχαν, δεν μπήκε στον κόπο καν να τις αξιολογήσει και τις απέρριψε χωρίς να αναρτήσει το πρακτικό ΝΟ:1 (Κυβέρνηση είμαστε ότι γουστάρουμε κάνουμε)

Φταίει μετά ο γέρος που τους κατηγόρησε πριν χαπακωθεί για μεθοδεύσεις τύπου...;

Προσφορά Εταιρεία Πλοίο

17 ΠΑΡΟΣ ΝΕ ΜΙΛΕΝΑ

Γραμμή Περιγραφή

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΚΑΛΡΟΒΑΣΙ ΣΑΜΟΥ-ΑΓ ΚΗΡΥΚΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

1. Η θεώρηση του μετοχολογίου δεν έχει γίνει μέσα στο προβλεπόμενο από την διακήρυξη χρονικό όριο (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ σελ. 27 της διακήρυξης)

Λόγω έλλειψης του στοιχείου 1, η επιτροπή εισηγείται ομόφωνα την απόρριψή της, σύμφωνα με το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι παρ. 4 της διακήρυξης.

4/12 Πρακτικό Νο 2

27 ΘΗΡΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

Λόγω ακινησίας, του πλοίου ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν προσκομίστηκε στην παρούσα φάση του διαγωνισμού το πιστοποιητικό ασφάλειας του πλοίου. Επειδή από υπεύθυνη δήλωση της εταιρείας, η οποία αφορούσε στα στοιχεία του πλοίου, δεν προέκυπτε ο ακριβής αριθμός επιβατών και κλινών, η επιτροπή ζήτησε με το υπ. αριθμ. ΔΔΟ/Φ.231.01/3188/23-3-09 έγγραφό της διευκρινήσεις.

Απάντηση Με το υπ. αριθμ. πρωτ. 3939/ΣΑ/23-3-09 έγγραφό της η εταιρεία προσκόμισε αντίγραφο του από 16-3-09 εκδοθέντος πιστοποιητικού ασφάλειας.

Οι διευκρινήσεις έγιναν ομόφωνα δεκτές από την επιτροπή. Η εταιρεία υποχρεούται να καταθέσει το νέο πιστοποιητικό ασφάλειας μέχρι 5 ημέρες πριν από την έκδοση της σχετικής κατακυρωτικής απόφασης (Παράρτημα Ι, αρθρο 5ζ της διακήρυξης).

Προσφορά Εταιρεία Πλοίο

8 ΑΝΕ ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Γραμμή Περιγραφή

022 ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ

1. Στην υπεύθυνη δήλωση καταβολής επίναυλου δεν αναφέρει την τελευταία ημερομηνία καταβολής του και την επόμενη μετά τον διαγωνισμό. Η επιτροπή ζήτησε από την εταιρεία να της γνωστοποιήσει τις παραπάνω ημερομηνίες.

2. Η εγγυητική επιστολή της εταιρείας έχει ισχύ μέχρι της 11-5-2009 αντί της 11-8-2009 (Π.Δ. 118/07, άρθρο 13 παρ. 1 & άρθρο 25 παρ. 4γ ΙΙ). Η επιτροπή ζήτησε από την εταιρεία να προσκομίσει παράταση της ισχύος της.

Απάντηση 1. Στις 27/3/2009 με το υπ. αριθμ 289/26-3-09 έγγραφο της εταιρείας, γνωστοποιήθηκαν οι ημερομηνίες καταβολής επίναυλου.

2. Στις 1/4/2009 διαβιβάσθηκε στην επιτροπή η παράταση της εγγυητικής επιστολής.

Οι διευκρινήσεις έγιναν ομόφωνα δεκτές από την επιτροπή.

Προσφορά Εταιρεία Πλοίο

23 ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Γραμμή Περιγραφή

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΚΑΛΡΟΒΑΣΙ ΣΑΜΟΥ-ΑΓ ΚΗΡΥΚΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

Διευκρινήσεις που ζητήθηκαν

Για την ακινησία του πλοίου υποβλήθηκε έγγραφο του Ελληνικού Νηογνώμονα Α.Ε. Η επιτροπή ζήτησε επί πλέον στοιχεία σχετικά με την ακινησία του πλοίου.

Απάντηση Με το από 1/4/2009 έγγραφό της η εταιρεία διαβίβασε στην επιτροπή επιπρόσθετα έγγραφα σχετικά με την ακινησία του πλοίου.

Άποψη της επιτροπής

Οι διευκρινήσεις έγιναν ομόφωνα δεκτές από την επιτροπή.

http://WWW.YEN.GRANAKOINΩΣΕΙΣ

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, εάν η ΣΑΟΣ έχει ελλιπή φάκελο (πράγμα διόλου απίθανο) και η ΝΕΛ πλήρη φάκελο (αρκετά πιθανό)...την γραμμή θα την πάρει η Χοζοβιώτισσα. Πλάκα δεν θάχει?
Εμείς μπορεί να κάνουμε πλάκα...αλλά κάποιοι αντιμετωπίζουν σοβαρά αυτό το ενδεχόμενο.B)

ΥΓ Όλα τα λεφτά στο δημοσίευμα είναι η φωτό της Χοζοβιώτισσας που πετάει πάνω στα κύματα.:D

Link to comment
Share on other sites

Με τα όσα ακούγονται στη προανακριτική επιτροπή, όπου δεν ξέρει ο καθένας τί του ξημερώνει...και με τις δηλώσεις του καπτά Μάκη στη real news ότι μόλις βγει από το νοσοκομείο θα ανοίξει το στόμα του για όσα συμβαίνουν στις άγονες...δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι θα υπογραφούν σύντομα οι συμβάσεις των εν εξελίξει διαγωνισμών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΥΕΝ δημοσίευσε (στο site), τις ενστάσεις για τις άγονες και την εξέτασή τους από την αρμόδια επιτροπή.

Η GA υπέβαλλε ένσταση για την μη θεώρηση του μετοχολογίου που της είχαν καταλογίσει και η ένσταση έγινε δεκτή. Έτσι, ΡΟΔΑΝΘΗ, ΜΙΛΕΝΑ και ΜΑΡΙΝΑ συμμετέχουν κανονικά στους διαγωνισμούς που δηλώθηκαν.

Ένσταση υπέβαλλε και η ALPHA FERRIES, η οποία όμως αφού εξετάστηκε απορρίφθηκε, αφού ο φάκελλος ήταν ελλειπής : (μετοχολόγιο, επίναυλο, έγγραφο εθνικότητας)

Το δεύτερο σκέλος της ένστασης στρέφεται κατά της συμμετοχής του HIGHSPEED 1, το οποίο είναι καταμαράν, ενώ αναφέρεται και στην ΑΝΕΚ, η οποία δεν έχει στην κυριότητά της το πλοίο.

Επιπλέον καταλογίζει στο highspeed τα ακόλουθα:

1. Ανεκτέλεστα δρομολόγια του HIGH SPEED I σε προγενέστερη δρομολόγηση λόγω βλάβης

2. Βύθισμα του προσφερθέντος πλοίου

3. Μη επαρκής δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών αυτοκινήτων μεγάλου φορτίου

4. Κανονιστικές προβλέψεις για την ασφάλεια στην ναυσιπλοΐα

5. Απαγόρευση εκτέλεσης πλόων για ύψος κύματος που υπερβαίνει τα 4,5μ.

Και αυτό το κομμάτι της ένστασης απορρίφθηκε.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν θα πάμε με ταχύπλοο στα Μεστά, εκτός εαν...

Προς επανάληψη οδηγούνται οι διαγωνισμοί σε τρεις άγονες γραμμές, καθώς απερρίφθησαν οι προσφορές που κατέθεσαν ενδιαφερόμενες ακτοπλοϊκές εταιρείες. Πρόκειται για τις γραμμές :

Λαύριο - Ψαρά - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα (δεν υπεβλήθη προσφορά),

Λαύριο - Ψαρά - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος (απερρίφθη η προσφορά της ΝΕΛ),

Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη (απερρίφθησαν οι προσφορές ΝΕΛ και Σάος).

Αντιθέτως προκρίθηκε η ΑΝΕΚ στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη με το πλοίο «Λισσός», ενώ απερρίφθη η προσφορά της ΝΕΛ.

Το πλήρες άρθρο από την Ναυτεμπορική.

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα νάξερα τόσα χρόνια οι προηγούμενες επιτροπές αξιολόγησης προσφορών γιατί δεν ζήταγαν όλες αυτές τις αναχρονιστικές διατάξεις φανταστικών και πιθανών ερμηνειών του νόμου,που ζητάνε οι σημερινές;

Εγιναν ρόμπα με το σκεπτικό της αποδοχής της ένστασης του καπτάν γάτου.

......Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω (ένσταση, φάκελοι προσφοράς εταιρειών, προκήρυξη, νομοθεσία, νομολογία) καταλήγουμε στα εξής :

Οι εν λόγω εταιρείες έχουν ονομαστικοποιήσει τις μετοχές τους όπως αναφέρεται στο καταστατικό τους και έχουν υποβάλλει τα ακριβή αντίγραφα των μετοχολογίων εκ των επιδειχθέντων πρωτοτύπων υπογεγραμμένα από τον Υποδιευθυντή Ελέγχου της ΔΟΥ Πλοίων Πειραιά, μέσα στην τασσόμενη προθεσμία του ενός μηνός πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού στα οποία αναφέρεται και η πράξη θεώρησής των. Επίσης έχουν υποβάλλει αναλυτική κατάσταση των μετόχων που υπογράφεται από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας η οποία εκδόθηκε μέσα στην τασσόμενη προθεσμία του ενός μηνός πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού και στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της πράξης θεώρησης του βιβλίου μετόχων.

Από καμιά διάταξη Νόμου, ούτε από Νομολογία και ούτε από την προκήρυξη προκύπτει ότι η θεώρηση της ΔΟΥ θα έπρεπε να έχει γίνει το πολύ ένα μήνα πριν από την υποβολή της προσφοράς τους. Εκ περισσού αναφέρουμε ότι οι εν λόγω εταιρείες ζήτησαν εγγράφως την θεώρηση νέου μετοχολογίου από την αρμόδια ΔΟΥ δηλώνοντας ότι δεν έχουν χάσει το παλαιό και ούτε έχουν εξαντληθεί οι σελίδες του παλαιού και έλαβαν αρνητική απάντηση από την οικεία ΔΟΥ.

Από τα προεκτεθέντα συνάγεται σαφώς ότι εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις των όρων της προκήρυξης ήτοι : η θεώρηση του μετοχολογίου από την οικεία ΔΟΥ και το επίκαιρο αυτού .

Κατόπιν όλων των ανωτέρω, η Επιτροπή αποφασίζει

Ο Μ Ο Φ Ω Ν Α

Να κάνει δεκτές τις τέσσερις (4) ενστάσεις των εταιρειών ΙΚΑΡΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΠΑΡΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΚΑΣΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Αντε και καλή επιτυχία και στο .....άνοιγμα των οικονομικών προσφορών

Link to comment
Share on other sites

Αν μας διάβαζαν στην Alpha Ferries δεν θα είχαν μπει στον κόπο να κάνουν τις ενστάσεις για το Highspeed 1, προβάλλοντας ως επιχείρημα πρώτον πως είναι καταμαράν και δεύτερον πως είναι ναυλωμένο.

1. Σχετικά με το πρώτο θέμα, στη συζήτηση που έχουμε κάνει για τις άγονες (μηνύματα από 26/11 ως 5/12) και με αφορμή τη δρομολόγηση των Αίολων στις άγονες ενδοκυκλαδικές, αναφέρουμε πως γίνεται ένα ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ, να συμμετάσχει σε διαγωνισμό που αφορά Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο.

2. Σχετικά με το δεύτερο θέμα, είχαμε αναφέρει πως στο διαγωνισμό μπορεί να λάβει μέρος και εταιρεία που έχει ναυλωμένο πλοίο, κάτι το οποίο όπως σωστά τεκμηριώνει και η επιτροπή ενστάσεων, προκύπτει από τον ορισμό του πλοιοκτήτη, όπως αυτός προκύπτει από το άρθρο 2 παρ. β του υπ’ αριθμ. 3577/92 Κανονισμό του Συμβουλίου ΕΟΚ στο οποίο ρητά παραπέμπει το άρθρο 1 παρ. 2 του Ν. 2932/2001.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εμπλοκή στο διαγωνισμό για άγονες γραμμές αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, σημειώθηκε χθες καθώς σύμφωνα με πληροφορίες έπειτα από καταγγελίες του πλοιοκτήτη Φώτη Μανούση, το υπουργείο εξετάζει εάν κάποια από τις συμμετέχουσες στο διαγωνισμό εταιρεία είχε καταβάλει εμπροθέσμως τον επίναυλο και πάντως πριν από την κατάθεση της σχετικής υπεύθυνης δήλωσης.

Παράλληλα ένσταση έχει καταθέσει και η ΑΝΕΚ για το μετοχολόγιο άλλης εταιρείας.

Η Επιτροπή του διαγωνισμού αναμένεται να συνεδριάσει σήμερα στη Μυτιλήνη προκειμένου να αποφασίσει με βάση τα στοιχεία που συγκέντρωσαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου για το θέμα που προέκυψε με τον επίναυλο. Οι εξελίξεις αυτές είχαν σαν αποτέλεσμα να μην ανοίξουν, όπως ήταν προγραμματισμένο για σήμερα, οι οικονομικές προσφορές των εταιρειών καθώς η Επιτροπή δεν έχει ακόμη αποφασίσει ουσιαστικά ποιες εταιρείες προκρίνονται στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

εξετάζει εάν κάποια από τις συμμετέχουσες στο διαγωνισμό εταιρεία είχε καταβάλει εμπροθέσμως τον επίναυλο και πάντως πριν από την κατάθεση της σχετικής υπεύθυνης δήλωσης.

Ναυτεμπορική

Το παραπάνω κομμάτι εκφράζεται διαφορετικά στο άρθρο του marinews και γίνεται λίγο πιο σαφές σε ποιους απευθύνεται:

Ο επιχειρηματίας κατήγγειλε ότι ενώ υπάρχουν τουλάχιστον δύο εταιρείες που δεν έχουν εξοφλήσει τον επίναυλο συμμετέχουν στους διαγωνισμούς και παίρνουν και με αναθέσεις επιδοτούμενες γραμμές, η εταιρεία όχι μόνο αποκλείεται, αλλά της κατακρατούν εγγυητικές επιστολές ύψους 300.000 ευρώ .

Στην ουσία του θέματος, δυο επιλογές έχει το υπουργείο.

Είτε θα έπρεπε να εμπιστεύεται την επιτροπή του (που υποτίθεται ότι έχει ήδη κανει σωστά την δουλειά της και έχει διαπιστώσει ποιοι έχουν τα προσόντα να προχωρήσουν και ποιοι όχι) και να προχωρά την διαδικασία χωρίς να ενστερνίζεται τις καταγγελίες, αφού όσοι είχαν λόγο να κάνουν ένσταση την έκαναν επί του διαγωνισμού. Δεν μπορεί να βγαίνει ο κάθε πλοιοκτήτης που έχει συμφέρον και χάνει την άγονη να καταγγέλει όποτε το θυμάται ότι έχει παρατυπίες ο διαγωνισμός και να μένουν τα νησάκια μας χωρίς καράβια για μήνες, που λεέι και ο τέως.

Από την άλλη αν το υπουργείο "γνωρίζει" ότι έγιναν παρατυπίες στην επιτροπή αξιολόγησης, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να ακυρώσει τον διαγωνισμό και να πάμε σε νέα προκύρηξη, στην οποία θα τηρηθούν όλες οι διαδικασίες και το γράμμα του νόμου. Και πάλι βέβαια αυτοί που θα την πληρώσουν είναι τα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

...δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι θα υπογραφούν σύντομα οι συμβάσεις των εν εξελίξει διαγωνισμών.
Πάντως, τα είχα προβλέψει αυτά πριν από κανένα μήνα. Και όχι γιατί είμαι μάντης, αλλά φαινόταν που πάει η κατάσταση.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...