Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, polmyt said:

Με τοσα δρομολογια ομως απο τα τριγυρω λιμανια δεν βλεπω γιατι θα πρεπει να υπαρχει συνδεση των νησιων και απο το Πευκι

το ζήτησαν οι αρμόδιοι στην βόρεια Ευβοια στα πλαίσια των μέτρων υποστήριξης μετα τις φωτιές, ώστε να βγει απο την απομομόνωση η περιοχή της βόρειας έυβοιας που έχει επίσης τουριστικά μέρη. Επίσης θα εξυπηρετεί και τον σκοπό της διασυνδεσης Αλοννήσου , Σκοπέλου και βόρειας εύβοιας με το διεθνές αεροδρόμιο της Σκιάθου.

Link to comment
Share on other sites

Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/86814/22/05-12-2022 Προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2023.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους! 

Για κοινοποίηση για εκτέλεση λέει...να ελπίζουμε ότι θα ξεκινήσει μέσα στον μήνα;

Edited by TritoN
Link to comment
Share on other sites

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών: α) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή και β) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή

Αυτή είναι η γραμμή του Νήσος Κάλυμνος που ακόμα δεν έχει επιστρέψει στα δρομολόγια του και πιστεύω ότι μόνο τυχαία δεν είναι η δοκιμαστική προσέγγιση του Παναγία Σκιαδενη στο Αγαθονησι.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Σαμοθράκης, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού επιστρέφοντας από την τουριστική έκθεση του Βερολίνου και άλλες νωρίτερα, τόνισε πως υπάρχει πρόβλημα με το γεγονός ότι η ZANTE FERRIES δεν έχει δημοσιεύσει δρομολόγια πέραν της 31ης Μαίου, οπότε αντικειμενικά υπάρχει δυσκολία ώστε ο επισκέπτης να κλείσει να έρθει στο νησί μας. Εκεί πήρε τον λόγο ο Δήμαρχος, ο οποίος ενημέρωσε ότι εκκρεμεί η απόφαση του εφετείου μιας και η SEAJET κατέθεσε έφεση, εφόσον ήταν η δεύτερη εταιρεία που μετείχε στον διαγωνισμό.

Γνωρίζετε πότε βγαίνουν οι συγκεκριμένες αποφάσεις;

 

 

 

 

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

Προχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο Σαμοθράκης ειπώθηκε ότι το άλλο πλοίο που συμμετείχε στον διαγωνισμό για την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη, της SEAJETS όπως ειπώθηκε (και ήταν το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ) υπέβαλε έφεση - ένσταση. Γνωρίζουμε πότε εκδικάζονται οι ενστάσεις και τι πιθανότητες υπάρχουν να αλλάξει το αποτέλεσμα; Όχι τίποτα άλλο, αλλά κυρίως για να βγουν τα καλοκαιρινά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είχε πάει σαν ΑΖΟΡΕΣ ΕΞΠΡΕΣ όταν είχε κηρυχθει έκπτωτη η ΣΑΟΣ και έφυγε άπρακτο γιατί δεν μπορούσε να δέσει λόγω μεγέθους σε συνάρτηση με το μικρό βάθος της λιμενολεκάνης της Καμαριώτισσας; Τώρα μίκρυνε 🤣 ή ξεμπάζωσαν το λιμάνι;

Link to comment
Share on other sites

Κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Καλύμνου» (Α.Ν.Ε.Κ.) έκπτωτης επί της συμμετοχής της στον υπ’ αριθμ. 2252.1.1/63640/22/09-09-2022 (Ο.Ε.) αρχικό μειοδοτικό διαγωνισμό (ΑΔΑ: ΨΛΠΕ4653ΠΩ-ΒΝΠ), για τις δρομολογιακές γραμμές: α) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή και β) ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, και κατάπτωση εγγυητικών επιστολών συμμετοχής.

 

Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή αρχικού θερινού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2022 – 2023 για τις γραμμές Θεσσαλονίκη Σποράδες & Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη και Σητεία Σαντορίνη & Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδο

Link to comment
Share on other sites

Γιατί:

Οι ανωτέρω κυρώσεις επιβάλλονται, καθόσον η εταιρεία με την επωνυμία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Καλύμνου» (Α.Ν.Ε.Κ.), στο πλαίσιο της επικαιροποίησης δικαιολογητικών ως προσωρινός μειοδότης κατ’ εφαρμογή της παραγράφου 4 του άρθρου 10 του ν. 4948/2022 (Α΄ 125) και δυνάμει της παρ. 27 της υπό στοιχείο 2 απόφασης του προοιμίου της παρούσης, δεν προσκόμισε εμπρόθεσμα, ως όφειλε, εν ισχύ Πιστοποιητικό Ασφάλειας Επιβατηγού Πλοίου, παρότι κλήθηκε εγγράφως από την αρμόδια Υπηρεσία, προκειμένου εν συνεχεία τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, επί της εν θέματι δρομολογιακής γραμμής, να της κατακυρωθούν και ο φάκελος του διαγωνισμού να αποσταλεί στο αρμόδιο Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον προβλεπόμενο από την κείμενη νομοθεσία προσυμβατικό έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/86814/22/05-12-2022 προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνούς επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2023.

Link to comment
Share on other sites

100.000 ευρώ το δρομολόγιο της άγονης Β. Αιγαίου από 35.000 πριν 2 χρόνια και 110.000 της Κασοκαρπαθίας από 40.000 του ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Χειμώνα - καλοκαίρι και χώρια τις εισπράξεις από τα πανάκριβα εισιτήρια! 

Και για να κάνω τον κ. Μπεϊζάνη του "Θα σε κάνω βασίλισσα", 600.000 την βδομάδα, 2.500.000 τον μήνα, 36.000.000 τον χρόνο για τις 2 γραμμές. (νταξ κάνουμε σκόντο για τον χειμώνα). Σε 2 χρόνια βγάζει 1 καινούριο βαπόρι του κουτιού. Ελεήστε στραβοί τον ανοιχτομάτη (και μονοπώλιο)!

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, SAMAINA said:

100.000 ευρώ το δρομολόγιο της άγονης Β. Αιγαίου από 35.000 πριν 2 χρόνια και 110.000 της Κασοκαρπαθίας από 40.000 του ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Χειμώνα - καλοκαίρι και χώρια τις εισπράξεις από τα πανάκριβα εισιτήρια! 

Και στην αιχμή το αντικαθιστώ και με πιο οικονομικό στην κατανάλωση πλοίο (βλέπε ΔΙΑΓΟΡΑΣ), οπότε ψιλοκερδίζω και από εκεί (για το Β.Αιγαίο αναφέρομαι φυσικά)

Link to comment
Share on other sites

Τότε μειώνεται και το μίσθωμα, γιατί είναι πλοίο άλλης κατηγορίας (ΔΙΑΓΟΡΑΣ 2η, ΜΥΚΟΝΟΣ 3η κατηγορία). \

Το πρόβλημα είναι γιατί επιδοτείται το καλοκαίρι αφου είναι γεμάτο. Υποτίθεται οτι το επιδοτείς όταν δεν βγαίνει λόγω μειωμενης κίνησης της γραμμής.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Και κάτι μου λέει ότι τουλάχιστον Κασοκαρπαθιά δεν θα πηγαίνει με τις γνώριμες ταχύτητες του Chios (μιάς και δεν έχω ακούσει κάτι για όριο κατώτατης ταχύτητας), άρα μερικά ακόμα φασολάκια στο σακουλάκι...

Link to comment
Share on other sites

Κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία «ΦΛΙΠ ΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» έκπτωτης των υπ’ αριθμ: 2252.1.3.90/50937/05-08-2020, 2252.1.3.91/50951/05-08-2020 και 2252.1.3.92/50957/05-08-2020 συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών α)ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ και ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ, β) ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΛΕΙΨΟΙ –ΛΕΡΟΣ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ή εναλλακτικά ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ και γ) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΨΕΡΙΜΟΣ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ , αντίστοιχα.

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών: α) ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή, και ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ - ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ, β) ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΛΕΙΨΟΙ - ΛΕΡΟΣ - ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή ή εναλλακτικά ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή, και γ) ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΨΕΡΙΜΟΣ - ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακής γραμμής, με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2022-2023 για τη γραμμή από τη Κάλυμνο μέχρι το Πυθαγόρειο Σάμου 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Annivas said:

Για να είμαστε ακριβείς , έγινε αυτο που φαντάστηκα πριν . 
προφανως την πήρε με απευθείας ανάθεση μέχρι ολοκλήρωσης του διαγωνισμού βάση της κάτωθι πρόσκλησης %CE%A8%CE%97%CE%A764653%CE%A0%CE%A9-%CE%

ο διαγωνισμός οπως είπα και πριν ειναι για τις 28/4/2023

6%CE%A4%CE%A064653%CE%A0%CE%A9-59%CE%92?

Τι είναι αυτά τα αρχεία ;¨δεν ανοίγουν. ΕΜΕΙΣ (ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ) ΠΑΙΡΝΑΜΕ 8.000 ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 32.000 ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΟ DEAL !!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΩΣ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ....ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ........

Link to comment
Share on other sites

Ειναι απο την διαύγεια . Στην πρόσκληση για απευθείας ανάθεση που σε αυτή μαλλον αναφέρεσαι οτι πήρε το Παναγια Σκιαδενη αναφέρει ως μίσθωμα 30.200 ανα πλήρες δρομολόγιο χωρις ΦΠΑ με τρία δρομολογια την εβδομαδα και μέχρι ολοκλήρωσης της διαδικασίας του διαγωνισμού και υπογραφή σύμβασης με ανάδοχο .

Η Προκυρηξη του διαγωνισμού είναι για τις 28/4 όπως δημοσιεύτηκε επίσης στην διαύγεια άρα τουλάχιστον μέχρι και τις 28/4 ισχύει η απευθείας ανάθεση .

Πάντως ο χειρισμός της υπόθεσης απο τον μακροβιότερο υπουργό και του συν αυτω είναι σκανδαλώδης . Κατάφερε να τετραπλασιάσει το μίσθωμα χωρίς προφανή λόγο . Έβγαλε έκπτωτη μια εταιρεία την παραμονή πριν πάρει πιστοποιητικά το πλοιο της για να την δώσει σε άλλη εταιρεία με προσωρινό μισθωμα Τέσσερις φορές επανω και με διαγωνισμό να επίκειται κομμένο και ραμμένο στα μετρα του πλοίου της. 
 

άλλο ένα <θεμέλιο> στο αχαρακτήριστο έργο του μακροβιότερου Υπουργού Ναυτιλίας ειναι γεγονός ….

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...