Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δηλαδή στα ενδοκυκλαδικά η Seajets έκανε από 2 αιτήσεις σε κάθε γραμμή, μια η Κιαρα και μια η Σητζετς.

Επιπλέον, η ANES δεν ενδιαφέρθηκε για καποια γραμμή, αν και έχει πλοία ελεύθερα. Δεν ενδιαφέρεται ή δεν μπορεί να πάρει μέρος στους διαγωνισμούς;

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία Κρυσταλ Φερρις ΝΕ κερδίζει τρεις γραμμές στις επιδοτήσεις που είναι για επιβατηγά πλοία

Quote

1) Άγιος Στέφανος Ερεικουσα Μαθρακι Οθωνοί

2) Θηρασια Οία Σαντορίνης

3) Καρκιναγρι Τραπαλου Μαγγανιτης Αγιος Κηρυκος

Κερδίζει τις γραμμές επειδή έχει νεότερα πλοία και σε κάποιες έχει και πλοίο αντικατάστασης. Ποια είναι αυτή η εταιρεία και με ποια πλοία??

Link to comment
Share on other sites

On 11/24/2022 at 2:50 PM, KARAVI said:

Κατανοώ ότι στης Δυτικές ο Σολωμός και στη Σαμοθράκη ο Κοραής αλλά στης άγονες της Σύρου ποιά πλοιά;;;

Διαβάζοντας την αιτιολογία απόρριψης του Αρτεμις λόγω ηλικίας και απορώ ποιος νεότερο θα δρομολογήσει η Sea jet!!

Έχουν δημοσιοποιηθεί κάπου; Διαύγεια και Υπουργείο δεν τα βρήκα...

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, με προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος μέχρι σήμερα και ελάχιστο μήκος 60 μέτρα.

α) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ –ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή και

β) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή.

Φαίνεται ότι τουλάχιστον μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα μείνει εκτός δρομολογίων το Νήσος Κάλυμνος.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ - ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή.

Οι απαιτήσεις της προκήρυξης οδηγούν στη σκέψη που έκανα για μικρό επιβατηγό με γκαράζ

Link to comment
Share on other sites

Απόφαση προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2023. Οι γραμμές είναι οι εξής:

1) Χίο Ψαρά.

2) Χίο Οινούσσες.

3) Καβάλα Λήμνο Μυτιλήνη Χίο Βαθύ Άγιο Κήρυκο.

4) Καβάλα Λήμνο Μυτιλήνη Χίο Καρλόβασι.

5) Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη Χίο Βαθύ.

6) Πειραιά Σαντορίνη Ανάφη Κάσο Κάρπαθο Διαφάνι Χάλκη Ρόδο 

7) Πειραιά Σαντορίνη Ανάφη Σητεία Κάσο Κάρπαθο Διαφάνι Χάλκη Ρόδο 

😎 Πειραιά Σαντορίνη Ηράκλειο Σητεία Κάσο Κάρπαθο Ρόδο.

😎

9) Κέρκυρα Διαπόντια Νησιά

10) Πίσω Λιβάδι Πάρου Αγία Άννα Νάξου 

11) Παξοί Αντίπαξοι 

Link to comment
Share on other sites

Ποιός ο λόγος της μη υποβολής προσφορών σε τόσες γραμμές (άγονες φιλέτα); Το χαμηλό μίσθωμα; Λογικά έπρεπε να υπάρχουν αρκετοί μνηστήρες. Τουλάχιστον στο Β. Αιγαίο, υπάρχει η B.S. FERRIES😁

Link to comment
Share on other sites

Οι προυποθέσεις που τίθενται για κάθε γραμμή.  Για παράδειγμα όταν η άγονη της Καρπάθου προκηρύσσεται για συμβατικό πλοίο τουλάχιστον Β κατηγορίας, και στην Blue Star (από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα που διαθέτει) δεν περισσεύει τέτοιο πλοίο, ή δεν θέλει να αποδεσμεύσει τέτοιο πλοίο της από άλλη γραμμή, τότε έχουμε λειψές προσφορές σε πολλές γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11/25/2022 at 1:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η εταιρεία Κρυσταλ Φερρις ΝΕ κερδίζει τρεις γραμμές στις επιδοτήσεις που είναι για επιβατηγά πλοία

Κερδίζει τις γραμμές επειδή έχει νεότερα πλοία και σε κάποιες έχει και πλοίο αντικατάστασης. Ποια είναι αυτή η εταιρεία και με ποια πλοία??

Γνωρίζει κανείς τελικά;Και ποιο πλοίο θα πάει που;Το μόνο που είδαμε είναι το νέο σκάφος το Βάμος.

Link to comment
Share on other sites

Θα διαλέξει μια γραμμή και στις άλλες θα πάνε στις άλλες προσφορές που υπήρχαν. Όπως έγινε πέρυσι με το Αδαμάντιος Κοραής που είχε πάρει δυο γραμμές (Σαμοθράκη και μια ενδοκυκλαδικη).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Υπογράφτηκε σήμερα η άγονη των Δυτικών (στον Σολωμό) με ισχύ μέχρι τις 31/10/23

%CE%A8%CE%96%CE%91%CE%984653%CE%A0%CE%A9

 

Στο Αρτεμις η ενδοκυκλαδική γραμμή των δυτικών με διάρκεια μέχρι της 31/10/23

%CE%A1%CE%93%CE%A504653%CE%A0%CE%A9-%CE%

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, KARAVI said:

Υπογράφτηκε σήμερα η άγονη των Δυτικών (στον Σολωμό) με ισχύ μέχρι τις 31/10/23

%CE%A8%CE%96%CE%91%CE%984653%CE%A0%CE%A9

 

Στο Αρτεμις η ενδοκυκλαδική γραμμή των δυτικών με διάρκεια μέχρι της 31/10/23

%CE%A1%CE%93%CE%A504653%CE%A0%CE%A9-%CE%

Δεν υπογράφτηκε μέχρι τέλος Οκτωβρίου αλλά τώρα έγινε ανάθεση μέχρι να υπογραφεί η σύμβαση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς προκήρυξη!! Είναι πρόσκληση για σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση της γραμμής Πευκί Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο, που βέβαια κανένας δεν πρόκειται να δηλώσει ενδιαφέρον, έτσι ώστε να βγει προκήρυξη για την επιδότηση της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Στο ΣΑΣ αποφάσισαν να προκηρυχτούν επιδοτούμενες γραμμές εάν βρεθούν οι πόροι και εάν δεν υπάρξει κανείς που να θέλει να κάνει σε αποκλειστικότητα αυτές τις γραμμές χωρίς επιδότηση!!

Quote

1) Θεσσαλονίκη Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο

2) Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη

3) Ρόδο Χάλκη Κάρπαθο Κάσο Σητεία & Σητεία Σαντορίνη

4) Πευκί Σκιάθος Σκόπελος Αλόννησος.

Οπότε θα βρεθούν τρία πλοία της Seajets να μπορέσουν να απασχοληθούν το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

μετα το καλοκαίρι υπάρχει η πρόθεση να επιδοτηθεί και το Σποράδες - Μαντούδι για 3 δρομολόγια τον χειμώνα.

το Ανδρος Τζετ μπορεί να δέσει και Πευκί?

Link to comment
Share on other sites

Από άποψη βύθισματος ναι.Όμως δεν γνωρίζω τις υποδομές του λιμανι κλπ

ΒΟΛΟΣ-ΠΕΥΚΙ-ΣΚΙΑΘΟΣ-ΣΚΟΠΕΛΟΣ-ΑΛΛΟΝΝΗΣΟΣ προβλέπω να είναι το δρομολόγιο του οποίου πλοίου μπει στην γραμμή,πιο πιθανό επιβατηγό κατα την άποψη μου τύπου Supercat Jet ή Flyingcat.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελουν οχηματαγωγο πιθανον κανα ΣΥΜΗ να μπορουσε να παει ή καποιο επιπεδου JOY STAR ή παντοφλα.

Με τοσα δρομολογια ομως απο τα τριγυρω λιμανια δεν βλεπω γιατι θα πρεπει να υπαρχει συνδεση των νησιων και απο το Πευκι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...