Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nο 15. Βόλος-Σίγρι-Μεστά Χίου- Καστέλλι.

Είπαμε ενδεικτικό το δίκτυο για τα μάτια του κόσμου αλλά και ένα 5χρονο να έβαζαν, καλύτερες συνδέσεις θα πετύχαινε.

Ενδιαφέρον θα είχε να βλέπαμε καποια εταιρεία να trollαρει και να δηλώσει δρομολόγια σε καποια απο τις γραμμές, πχ Ικαρία - Σάμο, ξεβολεύοντας καποια άλλη. Νομίζω η τελευταια που το έκανε ήταν η ΝΕΛ, και το Μυτιλήνη έμεινε στο Καρλόβασι για αξιοθέατο.

Και φυσικά το ερώτημα είναι με ποια κριτήρια δε βγαίνουν όλες οι γραμμές που έχει η πρόσκληση αποκλειστικής ανάθεσης στον επόμενο γύρο σαν επιδοτούμενες;

Link to comment
Share on other sites

Ένα σχόλιο για την γραμμή Νο 10 (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ́ (ΔΙΑΖ) ΚΑΒΑΛΑ - Η ́ (ΔΙΑΖ)
ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ - ΛΗΜΝΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΧΙΟΣ -ΣΑΜΟΣ – ΛΕΡΟΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΚΩΣ - ΣΥΜΗ -
ΡΟΔΟΣ και επιστροφή)
 Θεωρώ απαράδεκτο να μην υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Νοτίου και Βορείου Αιγαίου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Έχουν περάσει 10+ χρόνια από τότε που σταμάτησε ο Διαγόρας τα δρομολόγια. Τότε ήταν λόγω κρίσης, πλεόν όμως βλέπουμε ότι δημιουργούνται νέες επιδοτούμενες (τύπου Σητείας-Ρόδου😂), αλλά για αυτή τη γραμμή δεν ακούγεται τίποτα από πουθενά και το υπουργείο δεν προτίθεται να ενισχύσει την επιδότησή της. 
 Όσα πλοία πέρασαν από τη γραμμή είχαν αρκετά καλές πληρότητες από ό,τι θυμάμαι και τα γκαράζ ήταν σχεδόν γεμάτα. Επίσης, ήταν μια πολύ εύκολη και οικονομική λύση για να μεταφέρονται νησιώτες και επισκέπτες από το ένα νησί στο άλλο και μέχρι την Βόρεια Ελλάδα, κάτι που πλεόν δεν είναι καθόλου εύκολο. Μακάρι κάποια στιγμή να ξαναδούμε πλοίο στη γραμμή...

Link to comment
Share on other sites

Προκήρυξη Ανοικτού Δημόσιου Διεθνή 2ου Επαναληπτικού και Αρχικού Θερινού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2022

Link to comment
Share on other sites

Εάν καταλαβαίνω καλά, η Ισπανική κυβέρνηση αποφάσισε πως οι επιδοτούμενες γραμμές θα πρέπει να καλύπτονται όλο το 12-μηνο. Εάν για 5 συνεχόμενες ημέρες, μια γραμμή δεν καλύπτεται, η εκάστοτε εταιρεία θα κηρύσσεται έκπτωτη και η γραμμή θα πηγαίνει σε άλλη εταιρεία.

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Αποσφράγιση οικονομικής προσφοράς της εταιρείας ΑΝΜΕΖ Α.Ε. στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/42121/21/11-06-2021 προκήρυξης για τη δρομολογιακή γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΣΙΦΝΟΣ – ΜΗΛΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΙΟΣ - ΘΗΡΑ και επιστροφή

Αποδοχή πρακτικού στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ.2252.1.1/42121/21/11-06-2021 προκήρυξης για την κατακύρωση στην εταιρεία «ΣΗ ΣΠΙΝΤ ΛΑΪΝΣ Ν.Ε. των δρομολογιακών γραμμών i) α.ΘΗΡΑ – ΣΗΤΕΙΑ - ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ - ΔΙΑΦΑΝΙ - ΧΑΛΚΗ - ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, β.ΣΗΤΕΙΑ – ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ - ΔΙΑΦΑΝΙ - ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, γ.ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΣΗΤΕΙΑ - ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ - ΔΙΑΦΑΝΙ – ΧΑΛΚΗ - ΡΟΔΟΣ και επιστροφή και ii) ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ και επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

O Υφυπουργός Κατσαφάδος μιλάει για συμβάσεις άνω των 10 ετών από το 2023

Quote

«Από το 2023 και μετά, θα είμαστε σε θέση να προκηρύσσουμε γραμμές ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, με συμβάσεις ισχύος άνω των 10 ετών», ανέφερε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής, Κώστας Κατσαφάδος τοποθετούμενος στο πλαίσιο της επεξεργασίας του νομοσχεδίου με τίτλο «Κύρωση Κώδικα νομοθεσίας θαλάσσιων ενδομεταφορών και δικαιωμάτων επιβατών», από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Μιλώντας για το πρόγραμμα «Νέαρχος» (χρηματοδότηση έργων στο νησιωτικό χώρο), ο κ. Κατσαφάδος είπε ότι, μετά και την αναγκαία ΚΥΑ με το υπουργείο Οικονομικών, η οποία ρυθμίζει τεχνικά θέματα γύρω από τη συμπλήρωση πολυετών συμβάσεων, «θα προχωρήσουμε στη σύναψη συμβάσεων άνω των δέκα ετών, ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε πιο σύγχρονα πλοία, πιο καινούργια, με μεγαλύτερο οικολογικό αποτύπωμα, και ταχύτερα».

Σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Σαντορινιού για τις οφειλές του κράτους απέναντι στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, ο κ. Κατσαφάδος είπε ότι από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, «έχουμε δώσει 85 εκατ. ευρώ για να καλύψουμε χρηματοδοτικά κενά και τιμολόγια, που υπήρχαν και από το προηγούμενο έτος».

Ανακοίνωσε, δε, ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των ακτοπλοϊκών εταιρειών έχει υπάρξει σχεδόν πλήρης αποπληρωμή των τιμολογίων τους μέχρι τον Μάρτιο του 2022.

πηγή: naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
9 hours ago, SAMAINA said:

Δεν χρειάστηκε καν να δοκιμαστεί στα λιμάνια. Η σύμβαση υπογράφτηκε πριν μια εβδομάδα. Και επειδή τα παθήματα πρέπει να γίνονται μαθήματα, πρέπει να αναθεωρηθούν όλες οι προβλέψεις για την διενέργεια διαγωνισμών ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας. Το ότι  είχε η εταιρεία δώσει δείγματα αφερεγγυότητας δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη; Η διενέργεια δοκιμαστικού πλου με επιτροπή του Υπουργείου με στελέχη του (Λιμενικού, διδασκόντων στο ΚΕΣΕΝ - ΑΕΝ, επιθεώρησης ή όποιων άλλων κριθεί σκόπιμο) είναι δύσκολο να προβλεφθεί; Γιατί πρέπει να είναι απαραίτητη η προσκόμιση εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης πριν την υπογραφή της σύμβασης και όχι η προσκόμιση πιστοποιητικού αξιοπλοΐας; Το να μην γίνονται δεκτά σε διαγωνισμούς πλοία ανενεργά ή ανύπαρκτα (ναι το είχαμε και αυτό), είναι κακό;

Και στο φινάλε η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για την ακύρωση του χτεσινού δρομολογίου και ποιες κυρώσεις θα έχει από την αθέτηση της σύμβασης που υπέγραψε;

Αν θέλεις να κάνεις την δουλειά σου όπως πρέπει και αρμόζει σε ένα κράτος που σέβεται πρώτα από όλα τον εαυτό του, σπαζεις αυγά, τροποποιείς νομοθεσία, προλαμβάνεις καταστάσεις και κυρίως αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου και δεν λες ότι φταίει το πλοίο, η εταιρεία, ο νηογνώμονας και ο Χατζηπετρής. Και ο Υπουργός που κοκορεύεται μέσω των τσιρακιών του ότι είναι ο μακροβιότερος υπουργός Ναυτιλίας αν έχει περιεχόμενο στο παντελόνι του ή παραιτείται ο ίδιος ή παίρνει κεφάλια!

 

8 hours ago, SAMAINA said:

Αυτά που λες φίλε Panagia είναι γνωστά και πράγματι είναι αυτά που ισχύουν. Αυτά που λέω εγώ είναι αυτά που πιστεύω ότι θα πρέπει να προβλεφθούν από το Υπουργείο για να αποφεύγονται τέτοιες καταστάσεις.

 

8 hours ago, Nick the Greek said:

Συμφωνώ μέχρι κεραίας μαζί σου φίλε Samaina. Για μένα η παντελής απουσία όσων ασφαλιστικών δικλείδων ανέφερες, αλλά και η μοιρολατρική και απαθής στάση των Αρχών σε αυτή την ιστορία, μέχρι και εισαγγελική παρέμβαση θα έπρεπε ίσως να επιφέρει. 

 

On 8/31/2021 at 10:03 PM, proud_ionian said:

αλλη μια εταιρια μυστηριο, απο αυτες που μας εχει συνηθισει διαχρονικα η ακτοπλοΐα μας.

το πλοιο της αρχισε να ετοιμαζεται οταν ηταν περαν πασης αμφιβολιας οτι το 2019 θα εχουμε κυβερνητικη μεταβολη, πηρε χαρτια και ξεκινησε να ταξιδευει λιγες εβδομαδες μετα την αλλαγη, χορτασε επιδοτησης λογω covid, οπως και αλλοι διαττοντες αστερες, χαρη στον φωτογραφικο τροπο που υπολογιζονταν οι covidoαποζημιωσεις και τωρα το βλεπουμε ετοιμο να μπει σε μια προσοδοφορα επιδοτουμενη γραμμη, την οποια εχει αλλος, αφου πρωτα περασε τη σαιζον περνοντας τον αφρο απο εταιριες που ειναι εδω ολον τον χρονο.

περιεργα πραγματα

Καλως ηλθατε στην Ελλαδα;) φίλοι @SAMAINA και @Nick the Greek.

Ξεκαθαριζω εκ των προτερων οτι συμφωνω απολυτα με οσα λετε;)

Ποσες φορες εχουμε συζητησει για τα κριτηρια και τις ρητρες που πρεπει να υπαρχουν, για να αναλαβει καποια εταιρια συμβαση δημοσιας; Απειρες.

Ειτε σε αυτο το τοπικ για τις κατακυρωσεις, ειτε στη γενικη συζητηση για της αγονες, ειτε στα θεματα γραμμων που κατα καιρους εχουν ταλαιπωρηθει, εχουμε αναφερθει παρα πολλες φορες σε επιπλεον κριτηρια (και κινητρα) που θα επρεπε να υπαρχουν κατα την επιλογη μιας εταιριας και ενος πλοιου, τοσο επι της ουσιας, οσο και επι της διαδικασιες.

Απειρες οι αφορμες. Ενδεικτικα θυμιζω: τα κατορθωματα της ΣΑΟΣ και της GA λιγο πριν καταρρευσουν, Μιμης Αγουδημος και Πηνελοπη, η αναληψη ολων των αγονων απο την ΝΕΛ στο τελος της κυβερνησης Καραμανλη, η εξυπηρετηση της Λημνου και γενικοτερα του ΒΑ Αιγαιου απο τη ΝΕΛ της τελευταιας φασης του βιου της, η βλαβη του Κορναρου και η εγκαταλειψη των Κυθηρων στη μεση της σαιζον πριν πεντε χρονια, οι περιπετειες της Σαμοθρακης πριν λιγα χρονια και πολλα αλλα.

Το οτι δεν εχει αλλαξει κατι, δεν ειναι αβλεψια ή ανικανοτητα. Ειναι σκοπιμοτητα, για να γινονται παζαρια κατω απο το τραπεζι. Αυτο που ειδαμε με το Olympus βεβαια ειναι ενα βημα παραπερα. Δεν μιλαμε για μια παρηκμασμενη εταιρια που διοικουν ημετεροι, οπως πχ η ΣΑΟΣ και η ΝΕΛ, αλλα για μια εταιρια που στηθηκε απο το πουθενα οταν ηταν ξεκαθαρο οτι θα εχουμε κυβερνητικη αλλαγη και εχει απολαυσει προκλητικης ευνοιας απο την σημερινη κυβερνηση και τον υπουργο. Θυμηθειτε τις φωτογραφικες διαταξεις με τις οποιες πηρε επιδοτησεις η συγκεκριμενη εταιρια την περιοδο των lock down.

Προσωπικα δεν αισιοδοξω οτι θα αλλαξει κατι ουσιωδως. Θα βγουν ανακοινωσεις που θα φορτωνουν την ευθυνη σε αλλους (οπως πχ με το Turkaegean), θα τρεξουν οι διαδικασιες για να μην χαθουν πολλα δρομολογια και μετα θα ξεχαστει το θεμα

Link to comment
Share on other sites

Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/29652/22/29-04-2022 Προκήρυξης Ανοικτού Δημόσιου Διεθνή 2ου Επαναληπτικού και Αρχικού Θερινού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2022.

Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή 2ου αρχικού θερινού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2021-2022. Οι γραμμές είναι

Quote

1) Σητεία Σαντορίνη με ταχύπλοο για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από 18/07/22 έως 09/10/22 (δηλαδή το πλοίο που θα κάνει τη γραμμή Σητεία Κάσο Κάρπαθο Ρόδο από της Seajets)

2) Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη με ταχύπλοο για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από 18/07/22 έως 11/09/22 (δηλαδή το πλοίο που θα κάνει τη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες από της Seajets)

3) Θεσσαλονίκη Μυτιλήνη με συμβατικό για δυο δρομολόγια  την εβδομάδα από 08/08/22 έως 02/10/22 με μήκος πάνω από 150 μέτρα (δηλαδή μιλάμε για το Smyrna Di Levante)

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

3) Θεσσαλονίκη Μυτιλήνη με συμβατικό για δυο δρομολόγια  την εβδομάδα από 08/08/22 έως 02/10/22 με μήκος πάνω από 150 μέτρα (δηλαδή μιλάμε για το Smyrna Di Levante)

Εάν η "καμπάνα" χτυπάει για το Smyrna Di Levante, μου κάνει εντύπωση δεδομένου ότι η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Σμύρνη δεν θα υπάρχει ενδιάμεσος σταθμός στη Λέσβο.  Εκτός κι αν μιλάμε για έξτρα δρομολόγια πέρα από τα δρομολόγια που θα εκτελεί για Σμύρνη (αν και δεν ξέρω χρονικά κατά πόσο θα προλαβαίνει).  Αναμένουμε με ενδιαφέρον....

Link to comment
Share on other sites

Τελικά άλλος είχε το προσωνύμιο "Γάτος" και άλλοι έχουν την χάρη. Απλα υπενθυμίζω ότι πρόκειται για ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ και κάποιοι το διαχειρίζονται.

Link to comment
Share on other sites

Από 10/9 ξεκινούν πάλι τα δρομολόγια του Blue Star Myconos στη Θεσσαλονίκη. Μήπως υπάρχει και το σενάριο να κρατήσει τη γραμμή για όλο το χρόνο η Blue Star ?? Προφανώς και δε θα αφήσει άλλη εταιρεία να μπει στα "νερά της".

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Annivas said:

Σε θεωρητικό πλαίσιο ,μία εταιρεία η οποία καθίσταται ανάδοχος μίας σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση μίας άγονης γραμμής , υποχρεούται να προσκομίσει εγγυητική επιστολή για την καλή εκτέλεση και εξυπηρέτηση της γραμμής.

Εάν αυτή η εταιρεία δεν μπορέσει να εξυπηρετήσει την γραμμή για λόγους που ευθύνεται η ίδια  και κηρυχθεί έκπτωτη, τότε αυτή η εγγυητική επιστολή καταπίπτει υπέρ του Ελληνικού δημοσίου.

Αγνοω τι ισχυει και τι εφαρμοζεται στις αγονες, αλλα σε ολες τις αλλες περιπτωσεις συμβασεων με το δημοσιο, απο δημοσια εργα, μεχρι απλες προμηθειες, οι ενδιαφερομενοι προσκομιζουν δυο εγγυητικες επιστολες. Αρχικα ΕΕ συμμετοχης, η οποια στην ουσια καλυπτει το κοστος επαναληψης του διαγωνισμου, σε περιπτωση που ο ενδιαφερομενος προκριθει αλλα δεν αναλαβει το οποιο εργο και εν συνεχεια, με την υπογραφη της συμβασης, προσκομιζεται εγγυητικη επιστολη καλης εκτελεσης της συμβασης, που καλυπτει το κοστος απο τη μη εκτελεση του εργου. (5-10% του προϋπολογισμου αν δεν κανω λαθος). Το εφαρμοζουν απο το ΥΠΕΧΩΔΕ, μεχρι την τελευταια δημοτικη επιχειρηση. Δεν ξερω τι Θεο εχουν στο ΥΕΝ πραγματικα.

 

On 6/19/2022 at 6:51 PM, Nick the Greek said:

Rumour on the street is that the owners of the Olympus are strapped of cash and have resorted to getting a bank loan for working capital to get the ship started, using the subsidy award as collateral. My friends in the banking sector are telling me that at least in Greece accepting the subsidy as a collateral is a highly debatable practice. But it goes a long way to tell you the type of State support these chaps appear to be enjoying.

Ειμαι περιεργος ποιος υπεγραψε κατι τετοιο και τι πιεσεις δεχθηκε. Ολες οι απαιτησεις απο το Δημοσιο θεωρουνται σιγουρο χρημα μονο αφου εχει εκτελεστει το εργο εναντι του οποιου δινονται. Οχι με την εγκριση του ποσου΄.

 

10 hours ago, enas chiotis said:

Φυσικά κανείς δεν ασχολείται και δεν πρόκειται να απαντήσει στο ερώτημα πως γίνεται μια σύμβαση για μίσθωση άγονης γραμμής (και όχι μόνο της συγκεκριμένης) για την περίοδο 01/11/2021- 31/10/2022 να γίνεται στις 06/07/2022, με τη διαδικασία για τις άγονες να ξεκινά σύμφωνα με το νόμο (με υποβολή δηλώσεων δρομολόγησης, πρόσκληση αποκλειστικότητας, προκήρυξη κλπ) από 01/11/2020.

.

7 hours ago, georgios express said:

Με πλήρη επίγνωση του κινδύνου που διατρέχω να χαρακτηρισθώ ποικιλοτρόπως, σκέπτομαι ότι η σχεδόν μοναδική λύση (εκτός από την μετανάστευση), είναι μία: "Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο Ήλιος".

Ολη η Ελλαδα σε δυο φρασεις.

Θα συμφωνουσα με τον @georgios express αν ειχαμε δει ουσιαστικες αλλαγες στον τροπο λειτουργιας του κρατους και ολου του πλεγματος πελατειακων σχεσεων/διαφθορας. Δυστυχως ο πυρηνας του συστηματος εμεινε αλωβητος

 

9 hours ago, Nick the Greek said:

Εγώ θα σταθώ και στην σημειολογία του συγκεκριμένου κειμένου, που είναι όσο παλαιοκομματική[...]

Τι διαβάσαμε παραπάνω στην ανακοίνωση του ΥΕΝ? Παραλληλίστε το. Διαβάσαμε κοντολογίς ότι φτάσαμε σε μια αδιέξοδη κατάσταση που έχει γίνει μπάχαλο, χωρίς καμία απολύτως ευθύνη της Υπουργάρας μας και των υπηρεσιακώνε παραγόντωνε που δουλεύουν νυχθημερόν για το καλό του τόπου. Όλα αυτά τα παρακολουθούσε ο Γιάννης ο Πλακιωτάκης. Σημείωνε. Ενδιαφερόταν. Έκανε συνεχείς συσκέψεις για να βρεθεί μια λύση. Αλλά αυτοί οι αγιογδύτες στη Sea Speed Ferries τον ενέπαιζαν όλον αυτόν τον καιρό. Και τα νησιά διαμαρτύρονται δικαίως[...]

Θα μου πείς βέβαια, αν δεν τα πίστευαν αυτοί που τα διαβάζουν, πιθανώς να μην τα έγραφαν κι αυτοί που τα γράφουν. 

 

Το "κατοπιν ενεργειων μου" ζει και βασιλευει και το πιστευουν παντα οσοι θελουν να πεισθουν.

 

Link to comment
Share on other sites

Οι εγγυητικές που κατατέθηκαν για τις συμβάσεις είναι περίπου 275.000.

Όπως υπάρχει και πρόβλεψη να πληρώνει η εταιρεία τη διαφορά του μισθώματος σε σχέση με αυτόν που θα αναλάβει τη γραμμή, σε περίπτωση που δε δύναται.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών

Quote

α) Θήρα - Σητεία - Κάσος - Πηγάδια Κάρπαθου – Διαφάνι – Χάλκη - Ρόδος και επιστροφή,

β) Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Κάρπαθου - Δαιφάνι - Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή,

γ) Ηράκλειο - Σητεία - Κάσος - Πηγάδια Κάρπαθου - Διαφάνι - Χάλκη - Ρόδος και επιστροφή,

δ) Πειραιάς ή Λαύριο - Θήρα – Ανάφη και επιστροφή

Με προθεσμία μέχρι αύριο στις 10:00 για τη δήλωση συμμετοχής και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά να κατατεθούν μέχρι τις 21/07/22 στις 14:00.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς !!! Γίνεται κοινοποίηση προς το Σ.Ε.Ε.Ν ο οποίος με την σειρά του κοινοποιεί στα μέλη του και επειδή οι δυο εταιρείες δεν αποτελούν μέλη του Συνδέσμου, το Υπουργείο τα κοινοποιεί απευθείας προς αυτές τις εταιρείες παράλληλα με τον Σ.Ε.Ε.Ν.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με τις κατακυρώσεις άγονων γραμμών έχει γίνει ανέκδοτο πλέον και το φιάσκο με το Olympus είναι η επιτομή μιας κακοστημενης διαδικασίας επιλογής αναδόχου .  Καταρχήν για την εκτέλεση μια ανάλογης σύμβασης προσφέρεται δημόσιο χρήμα και για να μην πει κανείς ότι είναι διεφθαρμένοι  στο Υπουργείο επιλέγουν τον φτηνότερο και έχουν το κεφάλι τους ήσυχο ότι δεν θα τους λασπωσει κανείς . Επίσης πόσες φορές έχουμε δει φωτογραφικές προκυρηξεις άγονων γραμμών ;;; Και πόσα αλλά παρατράγουδα ;;;

Και παμε να πάρουμε παράδειγμα το τελευταίο φιάσκο με το Olympus . Όλοι μας είχαμε εκφράσει φόβους , ότι το πλοίο δεν ταιριάζει στα λιμάνια και στην γραμμή που είχε κληθεί να εξυπηρετήσει , όλοι βλέπαμε τον χειμώνα να βγαίνει το πλοιο σε πληστηριασμους και υπήρχε προβληματισμός οτι η εταιρεία του δεν θα αντέξει η δεν θα μπορέσει να του κάνει σωστή επισκευη και άλλους προβληματισμούς που εξ αρχής το project Olympus στην Κασοκαρπαθια καθιστατο αμφίβολο . 
 

Ολα αυτα ήταν ορατά αλλά δυστυχώς δεν αποτυπώνονται σε χαρτί μετά απο εξίσωση για να μπορέσει το υπουργείο να διασφαλίσει την σωστή εκτέλεση της σύμβασης . 
 

Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν θα πρεπει να μπουν κριτήρια επιλογής κι όχι να λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του αλλά να αποτυπώνονται σε χαρτί και να υπάρχει σωστή τεκμηρίωση .

Για παράδειγμα θα μπορούσε να συσταθεί μια ανεξάρτητη αρχη / επιτροπή η όπως αλλιώς θα μπορούσε να ονομαστεί , στην οποία θα μετέχουν εκπρόσωποι απο την επιθεώρηση εμπορικών πλοιων , απο νηογνώμονες , απο ναυπηγούς , απο πλοιαρχους , απο μηχανικούς …. κ.ο.κ , η οποία θα προβαίνει σε ποιοτικούς ελέγχους στα υποψήφια πλοία και θα συντάσσεται ρεπορτο στο οποίο θα επισυνάπτεται check list με τους ελέγχους και αναλυτική βαθμολογία . 
Έπειτα θα πρέπει να γίνεται κι ένα risk assessment  λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά στοιχείων . Για μα δώσω κάποια παραδείγματα  αν έχεις ένα υποψήφιο πλοίο με δυο μηχανές και ένα υποψήφιο πλοίο με τέσσερις μηχανές , με το πλοίο που διαθέτει περισσότερες μηχανές μειώνεις τον κίνδυνο να καθηλωθεί με βλάβη και ειδικά καλοκαίρι που θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις . Αν για παράδειγμα ένα πλοίο έχει στο ιστορικό του πολλές βλάβες και ένα άλλο λιγότερες με το δεύτερο μειώνεις τον κίνδυνο ανεκτέλεστων δρομολογίων λόγω βλάβης . Αν μια εταιρεία ενός υποψηφίου πλοίου χρωστάει σε όποιον μιλάει πειραιώτικα ενω μια άλλη εχει καλύτερη υπόσταση μειωνεις τον κίνδυνο να σου έρθουν απο κατω απο το υπουργειο αλαλάζοντας για τα δεδουλευμένα τους . 
 

Επίσης τα υπάρχοντα κριτήρια εκτός απο μηδαμινά και χαρακτηρισμένα με ελαφρότητα είναι και δογματικά . 
Η κατηγορία πλοίου Β χαρακτηρίζεται απο πλοίο έως 20 ετών για να παρει την γραμμη με πολυετή σύμβαση  . Δηλαδή εάν αύριο βρει η ΑΝΕΚ ένα πλοίο απο Ιαπωνία 22 ετών , αντί να το φέρει να ξοδέψει καμια 30αρια εκατομμύρια να το μετασκευάσει και να το κάνει του κουτιού , θα πει γιατί να πάω να χαλάσω του κόσμου τα χρήματα αφού την ίδια τύχη με το 42 χρονο Πρεβελης θα έχω . Κάθε χρόνο θα προκυρησεται η γραμμή, κάθε χρόνο θα ελλοχεύει ο κίνδυνος να βρεθεί κανα Olympus να σπάσει την τιμή του μισθώματος και να μείνει στην απέξω .   Αν όμως υπήρχε ο ποιοτικός έλεγχος κι όχι δυο δογματικά κριτήρια τότε και οι επιχειρηματικές κινήσεις να ήταν διαφορετικές . 
 

Με λίγα λόγια αν υπήρχε θέληση θα έπρεπε να αλλαξει ολο το θεσμικό πλαίσιο που περιβάλλει τα κριτήρια επιλογής ενός πλοίου για σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας , γιατι το υπάρχον θυμίζει κριτήρια διαχειριστή τριώροφης πολυκατοικίας για να μην κατηγορηθεί απο τους υπόλοιπους δυο οτι πήρε τον δικό του κηπουρό .

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε λίγες παραγράφους τα είπες όλα και προσυπογράφω. Εγώ προσωπικά έχω σοβαρές αμφιβολίες αν έχουν και τα μυαλά, το στελεχιακό δυναμικό αν θέλεις, για να μπούν σε μια τέτοια διαδικασία. Αλλά ακόμη κι αν το έχουν, θέλουν πραγματικά να δώσουν λύση για τα επόμενα 20-30 χρόνια? Διότι το να δώσεις μια τέτοια λύση, σημαίνει πως παύει να υπάρχει το ετήσιο νταλαβέρι. Και χωρίς ετήσιο νταλαβέρι, πως θα βγεί μεροκάματο? Πως θα πουληθούν εκδουλεύσεις, πως θα βγεί στην τοπική κοινωνία ο Υπουργός ή το κόμμα για να πουλήσει το γεγονός ότι "δώσαμε λύση στο συγκοινωνιακό σας"? Και πως θα ευεργετηθούν διάφοροι παρατρεχάμενοι της εκάστοτε κυβέρνησης που θα είναι στα πράγματα? 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, SAMAINA said:

Ρεμούλα μέχρι αηδίας! Το πρωθυπουργικό γραφείο, ελέγχει τι κάνει η υπουργάρα? Αν όχι είναι συνένοχο.

Η αντιπολίτευση κοιμάται? Τέλος πάντων δεν υπάρχει ένας να τους ξεφωνίσει?

 

3 hours ago, georgios express said:

Μνημόνια (κανονικά, όχι fault) μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

 

3 hours ago, enas chiotis said:

94.100 ευρώ το δρομολόγιο, και προς Θεού, φωτογραφίες στην προκήρυξη δε βγάζουμε.

Είναι το ίδιο κράτος που έκρινε ότι δε χρειάζεται το καλοκαίρι η γραμμή του Μύκονος/Διαγόρα να τερματίζει στη Θεσσαλονίκη αλλά μπορεί να φτάνει στην Καβάλα.

Είναι το ίδιο κράτος που για να μην κάθεται το ταχύπλοο των Σποράδων στη Θεσσαλονίκη έβγαλε επιδοτούμενη γραμμή μέχρι Μυτιλήνη μόνο για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα.

 

fotografe oli tin texni sou na valeis.jpg

 

Σας ξανακαλωσοριζω στην Ελλαδα.;)

@SAMAINA

Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το πρωθυπουργικο γραφειο ξερει και ο υπουργος δεν αυτενεργει. Απο την πρωτη μερα που ανελαβε η σημερινη κυβερνηση, προεβαλε τον νεο τροπο οργανωσης και λειτουργιας του πρωθυπουργικου γραφειου (μοντελο γερμανικης καγκελαριας ειπαν αρκετα παπαγαλακια), απο οπου θα περνουσαν τα παντα. Σε πολυ μεγαλο βαθμο αυτο εχει λειτουργησει και με την καλη και με την κακη εννοια. Ειναι γνωστο αλλωστε σε καθε ενδιαφερομενο, παλι και με την καλη και με την κακη εννοιαB), οτι αν θελει να τρεξει καποιο ζητημα του, δεν πρεπει να παει στον υπουργο, αλλα στο Μαξιμου (Δημητριαδης, Σκερτσος, Γεραπετριτης).

Επιδοτησεις = Χρηματα και χρηματα δινει το Υπουργειο Οικονομικων. Δεν υπαρχει περιπτωση να δωσει λεφτα το ΥΠΟΙΚ, χωρις το ΟΚ του Μαξιμου και το Μαξιμου θελει εχει τον πρωτο και τον τελευται λογο οταν χαριζονται λεφτα..

Αντιπολιτευση δεν εχουμε, για πολλους και γνωστους λογους. Δυστυχως. Δε νομιζω οτι τα ακτοπλοϊκα απασχολουν κανεναν, ειτε στον ΣΥΡΙΖΑ, ειτε στο ΠΑΣΟΚ. Ακομη ασχολουνται με τα εσωτερικα τους. Εχουν και τη φωλια τους χεσμενη στο παρελθον..

@enas chiotis

Ο τροπος που μοιραζονται λεφτα, απο το ΥΕΝ ειδικα και απο την κυβερνηση γενικοτερα, θυμιζει πολυ την τελευταια διετια του Κωστα Καραμανλη. Μπορουμε να μιλαμε για ωρες για τα τρωτα των κυβερνησεων και το πως φερθηκαν στα λεφτα των φορολογουμενων, απο οποια χρονικη αφετηρια θελουμε. Μπορουμε να μιλαμε ακομη περισσοτερο για τις κυβερνησεις των τελευταιων δυο δεκαετιων, αλλα οσον αφορα το πως σχεδιαζονται και μοιραζονται οι αγονες και πως διασκορπιζεται το δημοσιο χρημα σε επιδοτησεις, η σημερινη κυβερνηση θυμιζει πολυ την περιοδο 2004 -2009. Εχουν και παραδοση στις αγονες τρομαρα τους:rolleyes:. Οπου υπαρχουν διαφορες, ειναι εις βαρος των νυν.

@georgios express

Ειπαμε, θα συμφωνουσα αν ειχαμε δει ουσιαστικες αλλαγες στον τροπο λειτουργιας του κρατους και ολου του πλεγματος πελατειακων σχεσεων/διαφθορας. Δυστυχως ο πυρηνας του συστηματος εμεινε αλωβητος.

Link to comment
Share on other sites

Η παρούσα ηγεσία του ΥΝΑΝΠ , δυστυχώς δεν ξεφεύγει από τις προηγούμενες όσο και να θέλει να αποδείξει τα περί του αντιθέτου. Φωτογραφικές προκυρήξεις ,  σκανδαλώδεις αναθέσεις, συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας και μεροληπτικές αποφάσεις υπέρ ημετέρων κ.ο.κ. Με απλά λόγια η παρουσία των εκάστοτε ηγεσιών του Υπουργείου έχει να κάνει περισσότερο με την διαχείριση συμφερόντων παρά με τα προβλήματα και την εξέλιξη του κλάδου της Ναυτιλίας.

Οι άγονες γραμμές είναι πεδίο δόξης λαμπρό για τέτοιου είδους νταραβέρια και όσο αυξάνεται το ετήσιο ποσό που διατίθεται από τον κρατικό κορβανά για την κάλυψή τους ,τόσο καλύτερα επιτυγχάνεται η περεταίρω σύσφιξη πελατειακών σχέσεων.

Δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...