Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Δεν έχω δει ανακοίνωση. Είναι δυο δημοσιεύματα του ομίλου Μαρινάκη (Το Βήμα, Τα Νέα), που αναπαράγονται αυτολεξεί από όλους.

Edited by proud_ionian
δύσκολη γλώσσα τα ελληνικά
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1) Δυστυχώς η εκ νέου μετάθεση για τις 29 Φεβρουαρίου είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ για προορισμούς όπου δεν υπάρχουν αεροδρόμια όπως η ΠΑΤΜΟΣ στην προκειμένη.

Πως θα προγραμματίσουν τις διακοπές τους οι τουρίστες αν δεν έχουν ανοίξει συνολικά τα πλάνα κρατήσεων! Τι ρωτάω? Μια χαρά θα τις προγραμματίσουν, θα στραφούν σε άλλους προορισμούς.
 

2) Αν περάσει και η μη επιδότηση για τους θερινούς μήνες σε Ταχύπλοα έδεσε το γλυκό. Καλύτερα να σκεφτούμε από τώρα την μετανάστευση.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απόφαση τροποποίησης όρου και ημερομηνίας διεξαγωγής ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2023-2024, με νέα προθεσμία τις 29 Φεβρουάριου μετά από αλλαγές στη προκήρυξη του διαγωνισμού όπου πλέον θα προτιμάτε το νεότερο πλοίο της ίδιας κατηγορίας έναντι της προσφοράς με πλοίο αντικατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

On 2/2/2024 at 8:38 PM, gtogias said:

Αναλυτικά η διαδικασία - προϋποθέσεις για την επιλογή πλοίων στον επερχόμενο διαγωνισμό:

https://www.amna.gr/home/article/794154/Stis-29-Febrouariou-o-diethnis-diagonismos-gia-tis-73-agones-grammes-Probadisma-sta-neotera-ploia-gia-tin-katigoria

Απο οτι πήρε το αυτί μου η Seajets προσέφυγε στο ΣτΕ κατα της συγκεκριμένης απόφασης που υιοθέτησε ουσιαστικά την προσφυγή της Zante Ferries . Οπότε βλεπω να έχουμε νεα αναβολή του διαγωνισμού .

Link to comment
Share on other sites

Το ζουμί της υπόθεσης ποιο είναι;

Βλέπουμε να ξεκινά μία δικαστική διαμάχη για το αν, μεταξύ δύο πλοίων με ίδια χαρακτηριστικά, θα προτιμάται το νεότερο ή αυτό που η εταιρία έχει πλοίο αντικατάστασης.

Αυτό δεν είναι μια απλή διατύπωση. Θα κρίνει σε αρκετές γραμμές αν θα κατακυρωθεί στη Seajets ή σε άλλη εταιρία (στην ΑΝΜΕΖ όσον αφορά Δυτικές και Σαμοθράκη).

Με τι πλάτες μπήκαν οι δύο εταιρίες σε μία δικαστική αντιπαράθεση που τίναξε τον διαγωνισμό στον αέρα;

Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας πράττει ανάλογα με το συμφέρον του και όντως εν πολλοίς η διάταξη αυτή επανακαθορίζει τις προτεραιότητες στην προτίμηση των πλοιων.

Ανεξαρτήτως όμως ποιος ευνοείται απο την συγκεκριμένη διάταξη και ποιος όχι , νομίζω ότι είναι προς την σωστή κατεύθυνση . Αφού στις δυο πρώτες μπαίνουν ηλικιακά κριτήρια , γιατί να και η Τρίτη κατηγορία που περιλαμβάνει το 70% του ακτοπλοϊκού στόλου να μην έχει σειρά προτεραιότητας το νεότερο α πλοίο απο άλλα συμμετέχοντα της ίδια κατηγορίας . γιατί δηλαδή να μην προτιμάται ένα πλοίο πχ 30 ετών και να εξισώνεται με ένα πλοίο 50 ετών όπως συνέβαινε σε προηγούμενους διαγωνισμούς . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
8 hours ago, mytilene said:

Δεν είναι καλό ''παιδί'' ο αντικαταστατης του Πλακιωτάκη...😎

Ακόμη καλύτερο παιδί θα είναι αν ενεργοποιήσει τις κυρώσεις που φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν στην σύμβαση που αμοιβαίως υπέγραψαν οι δύο συμβαλλόμενοι, σε περίπτωση παραβιάσεως των όρων εκ μέρους ενός των συμβαλλομένων.

Εκτός αν φαντάζομαι λάθος και δεν προβλέπονται κυρώσεις ή ακόμα χειρότερα αν κυρώσεις προβλέπονται μόνο για τον ένα συμβαλλόμενο, δηλ. το Ελληνικό Δημόσιο.

Link to comment
Share on other sites

Οι επιδοτούμενες των κυκλάδων που ανατέθηκαν στην Attica και στον Μανούση, υποτίθεται θα εκτελούν δρομολόγια μέχρι τις 31/10/2024;

Link to comment
Share on other sites

Οι αναθέσεις των ενδοκυκλαδικων και όλων των επιδοτούμενων γραμμών αναφέρουν ότι οι συμβάσεις ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και όχι περισσότερο από τις 31/10/24 

αυτό βέβαια έχει προκαλέσει τεράστιο πρόβλημα καθώς το υπουργείο δεν εγκρίνει τα δρομολόγια για την καλοκαιρινή περίοδο προκαλώντας τεράστια ζημιά στις κρατήσεις που γίνονται στα νησιά των επιδοτούμενων γραμμών αυτή  την περίοδο

αυτο ήταν και ένα από τα θέματα που έθιξε με επιστολή του ο σύλλογος τουριστικών και εμπορικών επιχειρήσεων Φολεγανδρου και ζητάει την άμεση λύση του. 
 

https://ellinikiaktoploia.net/epistoli-toy-proedroy-toy-syllogoy-toyristikon-kai-emporikon-epicheiriseon-folegandroy-schetika-me-ta-aktoploika-dromologia-pros-folegandro/?fbclid=IwAR3TSlBbzEZ8gXLpdIKgnbs-c-BykDG07cFVyJ-BI2H9a7Dbutx96h6BbA4_aem_AQG-3PczlN4iJGj24JDqCia9s0NvkW7rqh8QaH9GlxHjS4EILOMXHnM_Wcfc5zLM4Gg

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
8 minutes ago, proud_ionian said:

Άλλαξε η διάταξη όμως φέτος.  Δες στο τοπικ για τις κατακυρωσεις. 

Ευχαριστω πολυ για την παρατηρηση διαβασα την διευκρινηση του υπουργειου, ωστοσω εχω 2 αποριες πανω σε αυτη. 

- Πρωτον, εφοσον το πρεβελη περασει στον επομενο γυρο λογο ηλικιας, αν η οικονομικη προσφορα δεν συμβαδιζει με αυτα που εξιωνει το κρατος, οπως πχ κασοκαρπαθια που το κρατος αξιωνε αν θυμαμαι καλα 80 και η ανεκ 100, τοτε θα απορριφθει και θα πανε στο ιεραπετρα η θα ξανακαταθεσουν απο τις αρχη προσφορες.

- Δευτερων, η σι τζετ δεν θα μπορουσε να δηλωσει για την γραμμη το σουπερσταρ 2 (που ειναι νεοτερο απο το πρεβελη) και αφου την παρει να αφησει το ιεραπετρα μεχρι να ετοιμαστει το πλοιο???

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα πάντως ότι έχουν αναρτηθεί όλα τα δρομολόγια για το καλοκαίρι του BsChios για ΝΑ Αιγαίο. Στις περισσότερες πάντως γραμμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένσταση κατέθεσε η SeaJets για τον διαγωνισμό της άγονης γραμμής

Quote

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Δημάρχου, Ελεονώρας Γεώργα, με την οποία ξεκίνησε η σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η εταιρεία Sea Jets κατέθεσε ένσταση για τον διαγωνισμό της άγονης γραμμής Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος, που πραγματοποιήθηκε στις 29 Φεβρουαρίου.

Σε αυτόν τον διαγωνισμό όπως είναι γνωστό συμμετείχαν δυο πλοιοκτήτριες εταιρείες, η Áttica Group με το Νήσος Λήμνος (Πρέβελης) και η SeaJets με το Aqua Blue. 

Η Sea Jets, κατέθεσε ένσταση ως προς τη νομιμότητα του όρου να προτιμηθεί ανάμεσα στα πλοία 3ης κατηγορίας το νεότερο.

Η υπόθεση εκδικάστηκε στο ΣτΕ στις 5 Μαρτίου, ωστόσο έως σήμερα δεν έχει εκδοθεί απόφαση, με αποτέλεσμα να υπάρχει καθυστέρηση στην ανακοίνωση των καλοκαιρινών δρομολογίων γεγονός που δημιουργεί μεγάλα προβλήματα.

Ήδη στον σταθμό μας, τις τελευταίες ημέρες έρχονται διαδοχικά μηνύματα από ανθρώπους που ενδιαφέρονται να έρθουν στο νησί μας για διακοπές το Πάσχα ή το καλοκαίρι αλλά δυσκολεύονται να οριστικοποιήσουν το ταξίδι τους, καθώς σκοντάφτουν στο γεγονός πως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη τα δρομολόγια. 

Η έκδοση της απόφασης από το ΣτΕ τοποθετείται χρονικά, περί τις 5 Απριλίου. 

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι τα νησιά και κατά συνέπεια εν δύναμη επισκέπτες τους τα δρομολόγια για την καλοκαιρινή περίοδο δεν τα γνωρίζουν και όλο αυτό δημιουργεί μια  αναστάτωση και δυστηχώς κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια, αντί το τουριστικό μας προϊόν να το βελτιώνουμε παραμένουμε στάσιμοι , κρίμα ……

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...