Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

32 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 

Αφού δεν θα δούμε το Σαονησος στη δεύτερη ενδοκυκλαδικη γραμμή, μάλλον θα δούμε το Caldera Vista να επανέρχεται στα ενδουκλαδικα δρομολόγια😉

 

Πιθανότατα μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας να το δούμε να ξεκινά. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Περίεργο πάντως να μπει πάλι το Caldera.Η εταιρεία έχει πιο οικονομικό πλοίο να κάνει το ενδοκυκλαδικό όπως το andros jet εκτός και αν δεν έχει επισκευαστεί ακόμα...Γνωρίζει κάποιος την κατάσταση του συγκεκριμένου πλοίου;

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Champion Jet_2 said:

Περίεργο πάντως να μπει πάλι το Caldera.Η εταιρεία έχει πιο οικονομικό πλοίο να κάνει το ενδοκυκλαδικό όπως το andros jet εκτός και αν δεν έχει επισκευαστεί ακόμα...Γνωρίζει κάποιος την κατάσταση του συγκεκριμένου πλοίου;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το Caldera Vista θα μπει και θεωρώ ότι απώτερος σκοπός της είναι να αντικατασταθεί από το Aqua Jewel , όταν κάποιο εκ των τριών συμβατικών που έχει αγοράσει (Superferry II , Aqua Myth, Azores Express) παραληφθεί και ετοιμαστεί πρώτο για να το αντικαταστήσει στα Κύθηρα.

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να ήξερα τι "μέσο" υπάρχει που όλες οι αγονες και όλες οι διευκολύνσεις για τροποποιησεις δρομολογίων τις παίρνει η seajet??

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μέσο είναι ο ίδιος ο Super Mario οι υπουργοί & οι βουλευτές τον παίρνουν τηλέφωνο & του ζητούν χάρες!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προκήρυξη Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής με σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021, για την δεύτερη ενδοκυκλαδικη γραμμή με προθεσμία για το διαγωνισμό στις 23 Αυγούστου!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τροποποίηση Απόφασης Αξιολόγησης δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/13629/21/23-02-2021 Προκήρυξης Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας. Ουσιαστικά λέει οτι η HSW κέρδισε την ένσταση για την γραμμή ΡΟΔΟΣ-ΧΑΛΚΗ-ΚΑΡΠΑΘΟΣ-ΣΗΤΕΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σημαίνει δηλαδή ότι θα φύγει το paros jet και θα μπει στη θέση του το hellenic highspeed? Αν ναι, λογικά θα εκτελεί δρομολόγια τις μέρες που δεν είναι στη γραμμή Κυκλάδων-Δωδεκανήσων.

Link to comment
Share on other sites

Η πιθανότητα να αλλάξει κάτι στη γραμμή είναι μηδαμινή. 

Αφενός η Αττικα εχει δρομολογήσει αλλου το πλοίο ,δεν έχει άλλο να κάθεται με όμοια χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στα spec της προκυρηξης , έχει κρατήσεις και εκδοθέντα εισιτήρια , δεν μπορει στην καρδιά του καλοκαιριού να τους παρατήσει στο μώλο επιβάτες με Εισιτήρια ανα χείρας….

Αφ εταίρου ακόμη και να είχε την δυνατότητα η εταιρεία να δρομολογήσει το βαπορι, η απόφαση αυτή έχει πολύ δρόμο μέχρι να υλοποιηθεί . Θα πρέπει ο φάκελος να συμπληρωθεί με επικαιροποιημένα δικαιολογητικά που πιθανόν να έχουν λήξει , να περάσει επιτροπή η ελεγκτικό συνέδριο , να γίνει πρόσκληση στην εταιρεία , να γίνει αποδοχή ….κ.ο.κ , οπότε θα εχει περάσει τουλάχιστον ακομη ένας μηνας και θα απομένουν λίγες ημέρες  για την ολοκλήρωση της σύμβασης . 
Με αλλα λόγια είναι πολύ δύσκολο  να αλλάξει κάτι στη γραμμή, απλά αυτή η απόφαση δίνει στην Αττικα ένα σημαντικό εφόδιο ώστε  να διεκδικήσει Διαφυγόντα κέρδη , αν φυσικά θελήσει να κάνει κάτι τέτοιο .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Στον κάτωθι σύνδεσμο είναι η υπ'αριθμόν 1191/2021 απόφαση της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, πάνω στην οποία ουσιαστικά στηρίχθηκε η Υπουργική Απόφαση περί αλλαγής του ανάδοχου στη γραμμή Σητεία - Κάσος - Κάρπαθος - Χάλκη - Ρόδος.

 

https://www.aepp-procurement.gr/images/Apofaseis_AEPP/Apofasi-1191-2021.pdf

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε κάποιο μέλος που έχει μια πιο σαφή εικόνα να μας πει ποια είναι τα δεδομένα της δεύτερης ενδοκυκλαδικης γραμμής; Θα άρχιζε υποτίθεται την προηγουμένη Πέμπτη, μεταφέρθηκε για αυτή τη βδομάδα:

On 7/29/2021 at 9:08 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

μάλλον την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει

Και δεν έχει παρει τελικά την γραμμή:

On 8/2/2021 at 2:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

ακόμα δεν έχει πάρει τη γραμμή για να μπορέσει να ανοίξει πλάνα.

Πότε υπολογίζεται να ξεκινήσει;

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με επιστολή της εταιρείας στους δημάρχους Ανάφης, Σικίνου και Φολεγάνδρου, προσπαθεί να μαζέψει πλήρωμα και πιστεύει μέχρι τις 15 Αυγούστου, που λήγουν οι καραντίνες κάποιων πληρωμάτων της ,να ξεκινήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μεγάλο θέμα με τα πληρώματα λόγω Κορωνοιού, όχι μόνο στη Seajets . Αν πάρει κανείς τηλ σε όλα τα σωματεία ίσως είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που όχι μόνο δεν υπάρχει ανεργία αλλά η ζήτηση υπερβαίνει τους προσφερόμενους προς ναυτική εργασία σε όλες τις ειδικότητες.

Link to comment
Share on other sites

Προκήρυξη Αρχικού Θερινού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής ΣΗΤΕΙΑ-ΘΗΡΑ για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ. (Σαν να λέμε το Paros Jet που ξεκίνησε ήδη σήμερα το δρομολόγιο αυτό)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρακολουθώντας όλα αυτά που γίνονται στη πολύπαθη άγονη του ΒΑ Αιγαίου από Λαύριο θέλω να αναφέρω πως όταν το υπουργείο έδωσε τη γραμμή στη Sea Jets με το Aqua Blue δεν έβλεπε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είχε αντικαταστάτη όμοιων χαρακτηριστικών;Η HSW που είχε τη γραμμή είχε μεγάλο στόλο από συμβατικά για τέτοιες περιπτώσεις.

Όταν δίνεις μία άγονη σε μία εταιρεία,ή καλύτερα όταν μία εταιρεία κερδίζει στο διαγωνισμό μία άγονη θα πρέπει να έχει αντικαταστάτη στο στόλο της όμοιων χαρακτηριστικών για αυτές τις περιπτώσεις.Θα μου πείτε ότι αυτό ενδεχομένως να είναι ανέφικτο.Ειδικός δεν είμαι.Απλά μία σκέψη καταθέτω.Η ουσία είναι πως το κράτος είναι υποχρεωμένο να βρίσκει λύσεις.Λύσεις ποιες θα μπορούσαν να είναι;Γράφω μία.Κάθε εταιρεία που εκτελεί επιδοτούμενα δρομολόγια να έχει ένα πλοίο stand by τους θερινούς μήνες ώστε να μπορεί να κλείνεο τις όποιες τρύπες αππ βλάβες.Και αυτό να συμβαίνει με επιπλέον επιδότηση χωρίς επιβάρυνση της κάθε ακτολοικής.Τα νησιά εκεί πάνω μέσα στον Αύγουστο έχουν καταστραφεί με αυτά τα χάλια.Και η ευθύνη βαραίνει φαινομενικά τη Sea Jets στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά κυρίως το κράτος!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/1/2021 at 12:44 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ενώ βγήκε η προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2021 μέχρι 31/10/2022 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις διετούς διάρκειας

Έχουμε κάποιο νέο για τις προσφορές που έχουν κατατεθεί; Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει έντονη φημολογία ότι για την άγονη των Δυτικών Κυκλάδων έχει καταθέσει και η SEAJETS με το SUPERFERRY και μάλλον θα την κερδίσει!!!!

Link to comment
Share on other sites

  Έχουμε αναφέρει ότι υπάρχει ενδιαφέρον για αυτή τη γραμμή από τη Seajets με το Superferry II. Και ότι πέρυσι δήλωσε το Aqua Solution στη συγκεκριμένη γραμμή ήταν προπομπός για τη κατάθεση φάκελου στη γραμμή  

On 11/20/2020 at 9:42 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Για το Aqua Solution δηλώθηκε αυτό με τη προοπτική να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο Ε/Γ-Ο/Γ υπό αγορά.

 

On 8/18/2021 at 12:08 PM, Takisg said:

Oύτε εγώ το πιστεύω!!! Η μόνη άγονη που θα χτυπήσει είναι οι Δυτικές Κυκλάδες αλλιώς θα πάει σε πιο εμπορική γραμμή!!!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ευχάριστη έκπληξη χαρακτηρίστηκε η ένταξη της Καρύστου στο ενδοκυκλαδικο δρομολόγιο. 

Αν τροποποιήσουν και λίγο τα δρομολόγια (όπως το να μην έρχεται Πέμπτη και Παρασκευή, αλλά άλλες μέρες μέσα στην εβδομάδα) θα έχει ακόμα μεγαλύτερη κίνηση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στη γραμμή Θηρασιά Σαντορίνη φαίνεται ότι θα έχουμε αλλαγή σκυτάλης μετά από πολλά χρόνια. Φαίνεται ότι η Ελαφόνησος Ν.Ε. κερδίζει τη γραμμή σαν νεότερο πλοίο (λογικά το Κάτω Νησί) από ότι το Νήσος Θηρασιά.

Link to comment
Share on other sites

Sorry αλλά χάθηκα, η ΑΝΜΕΖ έχει καταθέσει φακέλους για 4 γραμμές, με ποια πλοία??? Επίσης την ίδια απορία έχω και για την ΚΙΑΡΑ ΝΕ.

Μπορεί μια εταιρία να έχει καταθέσει το ίδιο πλοίο σε διαφορετικές γραμμές? 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...