Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 Διόρθωση της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/13629/21/23-02-2021 προκήρυξης Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού (ΑΔΑ: 65ΤΝ4653ΠΩ-ΖΥΡ). Ουσιαστικά το λάθος ήταν στο ανώτερο τίμημα (62.448,38€ αντί για 46.258,06€) και στο ποσό της εγγυητικής (89.925,67€ αντί για 55.509,67€) της γραμμής Ρόδο Κάρπαθο Κάσο Σητεία Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot Posted March 7, 2021 Share Posted March 7, 2021 (edited) https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΩΚΑΠ4653ΠΩ-ΖΙΥ Επίσημα το bs chios στη θέση του patmos https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6Μ7Θ4653ΠΩ-74Υ Και αντίστοιχα ο ΔΙΑΓΌΡΑΣ στη θέση του bs myconos Και το ενδιαφέρον για το ποιο θα είναι το καλοκαιρινό πλήρες line up της Attica συνεχίζεται Edited March 7, 2021 by pilot Link to comment Share on other sites More sharing options...
fourtounakis Posted March 7, 2021 Share Posted March 7, 2021 (edited) Και η Θεσσαλονίκη ...αγνοείται ! Edited March 7, 2021 by proud_ionian quote αντί reply Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stella Artois Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 μα δεν υπάρχει Θεσσαλονίκη. Η προκήρυξη της γραμμής είναι μόνο χειμώνα. για να πάει Θεσσαλονίκη πρέπει να αλλάξει η προκήρυξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos123 Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 Η σύμβαση της άγονης (Καβάλα/Θεσσαλονίκη - ΒΑ Αιγαίο) ακόμη δεν έχει αναρτηθεί για το διάστημα μετά την 01/03 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 Η Ιθάκη μετά από αρκετά χρόνια απομόνωσης από την Πάτρα, μπήκε ως επιδοτούμενος προορισμός από την Πάτρα τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα φάση βρισκόμαστε στην κατάθεση των φακέλων για μερικές γραμμές, μεταξύ αυτών και η γραμμή ΠΑΤΡΑ-ΙΘΑΚΗ, χωρίς Σάμη. Ανακαλώ από την μνήμη μου την προκήρυξη της γραμμής το 2019, όπου ήταν ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ-ΙΘΑΚΗ και το μίσθωμα ήταν για Κατηγορία Ι πλοίο 7185,48 ανα δρομολόγιο. Στην προκήρυξη για το 2021 που είναι σε εξέλιξη, η γραμμή δεν έχει ΣΑΜΗ, τα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι τα ίδια όπως και το 2019 και το μίσθωμα είναι αυξημένο κατά 34,4% και για τις τρεις κατηγορίες πλοίων. Πως γίνεται με περικοπή λιμένα προσέγγισης το μίσθωμα να αυξάνεται κάτα 34,4% ; ΥΓ: αν δεν λήξει το lockdown, θα σκαλίσω κι άλλο την.... μνήμη μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Η εταιρεία του Αγία Μαρίνα Αιγινης κηρύχτηκε έκπτωτη από τη γραμμή Νίσυρο Καρδαμαινα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samothrax Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 6ΝΤΖ4653ΠΩ-ΣΙΡ Κατακύρωση αποτελεσμάτων ανοικτού, δημόσιου, διεθνή, μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή , με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Με τις γνωστές ξεκάθαρες αποφάσεις τις διοίκησης, έχουμε εξελίξεις όσον αφορά τις επιδοτούμενες ενδοκυκλαδικές γραμμές: ΕΞ ΕΠΕΙΓΟΝ (diavgeia.gov.gr) Στο ρεζουμέ: "1.Την τροποποίηση της υπό στοιχείο 8 απόφασης του προοιμίου της παρούσης κατά τα οριζόμενα στην υπό στοιχείο 12 απόφαση του προοιμίου της παρούσης και συγκεκριμένα κατά το μέρος που απέρριψε την προσφορά της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΞΙΟΚΕΡΣΑ Ν.Ε.» για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α 16α. «ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ-ΚΑΡΥΣΤΟΣ και επιστροφή, β. ΣΥΡΟΣΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ, γ. ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙY:\dths\ΔΘΣ 2020-2021\ΔΘΣ 2\1. ΑΓΟΝΕΣ\ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ\ΑΡΧΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 2020 - 2021 (53239)\ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ\3η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ 53239 _.doc Σελίδα 2 από 3ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ και επιστροφή, και δ. ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ και επιστροφή, του Παραρτήματος IV της υπό στοιχείο 6 αποφάσεως του προοιμίου της παρούσας, ήτοι την πρόκρισή της στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας και την αποσφράγιση της οικονομικής της προσφοράς." Link to comment Share on other sites More sharing options...
TritoN Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Και ποιά είναι αυτή η ΑΞΙΟΚΕΡΣΑ Ν.Ε.; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Η εταιρεία που ανήκει το Σαονησος Link to comment Share on other sites More sharing options...
TritoN Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Ευχαριστώ. Οπότε σα να λέμε ξεπεράστηκε το τεχνικό θέμα που υπήρχε με το πλοίο και πάνε για άνοιγμα οικονομικών προσφορών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimpapa Posted April 24, 2021 Share Posted April 24, 2021 Υπάρχουν συζητήσεις και διάθεση μεταξύ Υπουργείου Ναυτιλίας και Saronic Ferries για επιδότηση δρομολογίων προς Ύδρα και Σπέτσες ως συνέχεια του δρομολογίου Αιγινα-Μεθανα-Πορος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2021 Share Posted May 12, 2021 (edited) Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/13629/21/23-02-2021 Προκήρυξης Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας Quote ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ στη Κιαρα Ν.Ε ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ στην ΣΑΝ ΛΟΡΕΝΤΖΟ Ι Ν.Ε. (Σεμπεκο) ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ – ΧΑΛΚΗ – ΤΗΛΟΣ στην ΑΛΚΟ ΣΙΠΙΝΓΚ Ν.Ε. (Σεμπεκο ΙΙ) ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ στην «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ» ΠΑΤΜΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ) στη ΛΕΡΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ι.Κ.Ε. (Λέρος Εξπρές) ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ στην ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Α.Ε. (Αδαμάντιος Κοραής) ΘΥΜΑΙΝΑ-ΦΟΥΡΝΟΙ στον πλοιοκτήτη ΚΟΤΤΑΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΑΤΡΑ-ΙΘΑΚΗ στην «ΕΝΩΣΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΤΡΑΣ» Ενώ απορριφτήκαν οι φάκελοι στις γραμμές λόγω ότι οι άλλοι φάκελοι έχουν πλοίο αντικατάστασης. Quote ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ της Hellenic Seaways (Hellenic Highspeed) ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ – ΧΑΛΚΗ – ΤΗΛΟΣ της Α.ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ-Α.ΧΡΥΣΟΣ ΣΥΜΠΛΟΙΟΚΤΗΣΙΑ (Φαίδων) ΠΑΤΜΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ) της πλοιοκτήτης ΓΑΜΠΙΕΡΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ (Λάμπη ΙΙ) Edited May 12, 2021 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2021 Share Posted May 14, 2021 Αποσφράγιση οικονομικής προσφοράς της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/53239/20/17-08-20 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας, μετά από απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Οπότε θα πρέπει να μετράμε αντίστροφα για την έναρξη των δρομολογίων του Σαονησος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 (edited) Η προκήρυξη των γραμμών Θεσσαλονίκη- Σποράδες και Γύθειο- Κύθηρα. Edited May 22, 2021 by express skiathos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 Η προκήρυξη της γραμμής Θεσσαλονίκη Σποράδες είναι για ταχύπλοο με μήκος πάνω από 100 μέτρα. Οπότε μόνο monohull μπορεί να καταθέσει φάκελο. Δηλαδή Hellenic Highspeed, Superrunner και Tera Jet, οπότε εάν ο Ηλιόπουλος δηλώσει δύο πλοία που έχει (ένα σαν αντικαταστάτη) θα πάρει τη γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted May 23, 2021 Share Posted May 23, 2021 Και ύστερα αναρωτιόμασταν εδώ πέρα τι θα τα κάνει ο Ηλιόπουλος τόσα ταχύπλοα.. Ο άνθρωπος βλέπει μπροστά..κατοχυρώνει μια γραμμή πριν αυτή βγει στο σφυρί!Τηρεί τις προδιαγραφές πριν αυτές τεθούν με λίγα λόγια!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2021 Share Posted May 28, 2021 Νέα προκήρυξη για τη γραμμή Θεσσαλονίκη Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο, αλλά με προθεσμία υποβολής προσφορών στις 31/05/21 αντί για τις 30/06/21 που ήταν στην αρχική προκήρυξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samothrax Posted June 1, 2021 Share Posted June 1, 2021 Καλημέρα και καλό μήνα. Από χθες διαβάζω στο διαδίκτυο άρθρο που έχει αναπαραχθεί σε πολλές σελίδες, όπου γράφεται ότι από 1/11 θα υπάρξουν 49 νέες επιδοτούμενες γραμμές με 138 εκ. €. Η μόνη γραμμή που αναφέρεται είναι Σίγρι - Μεστά - Κύμη, τις υπόλοιπες που μπορώ να τις δω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted June 1, 2021 Share Posted June 1, 2021 Δεν είναι 49 νέες, είναι το σύνολο των επιδοτούμενων γραμμών. Οι λεπτομέρειες για τη γραμμή από Κύμη, που είναι όντως νέα, δόθηκαν προφανώς από άμεσα ενδιαφερόμενο μέλος του ΣΑΣ, που κατάγεται - πολιτεύεται στη Χίο. Η πλήρης γνωμοδότηση εδώ: GnomSas310521.pdf (hcg.gr) Link to comment Share on other sites More sharing options...
k1ngp1n Posted June 11, 2021 Share Posted June 11, 2021 Καλημέρα σε όλους, ελπίζω να είστε όλοι καλά. Είχα μια απορία σχετικά με το δρομολόγιο Κάλαμος (Λευκάδας) - Μύτικας Αιτωλοακαρνανίας που φαίνεται τελευταία φορά να προκυρήχθηκε το 2011. Υπάρχουν συμβόλαια διάρκειας 10+ ετών για άγονες γραμμές? Επίσης, που μπορούν να βρεθούν περισσότερες πληροφορίες για τον επόμενο διαγωνισμό της γραμμής? Είναι η Διαύγεια το μοναδικό εργαλείο? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 12, 2021 Share Posted June 12, 2021 εκεινη την εποχη υπηρχαν σιγουρα για πλοια κατω των δεκα ετων. ετσι ειχε παρει ο μανουσης τη σαμοθρακη με το σαος για δεκα χρονια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2021 Share Posted June 16, 2021 Προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής με σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τη γραμμή Θήρα Ανάφη με Ε/Γ πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 1, 2021 Share Posted July 1, 2021 Τροποποίηση Απόφασης Αξιολόγησης δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ.2252.1.1/53239/20/17-08-20 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας και Ακύρωση απόφασης αποδοχής πρακτικού αποσφράγισης οικονομικής προσφοράς. Αφού δεν θα δούμε το Σαονησος στη δεύτερη ενδοκυκλαδικη γραμμή, μάλλον θα δούμε το Caldera Vista να επανέρχεται στα ενδουκλαδικα δρομολόγια😉 Ενώ βγήκε η προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2021 μέχρι 31/10/2022 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις διετούς διάρκειας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now