Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Έτσι φαίνεται, ήταν προυπόθεση. Αλλά λιγάκι αχρείαστη αν με ρωτήσεις. Δηλαδή αν ένα πλοίο που έδεσε το Φεβρουάριο λόγω covid αλλά έχει ΠΑ εν ισχύ είναι έτοιμο να ταξιδέψει? Η αν λήγει 2 μέρες μετά τη συνεδρίαση? Γι αυτό λέω πως αυτό πρέπει να είναι αρμοδιότητα του ΛΣ όταν έρθει η ώρα να ταξιδέψει το πλοίο. Τέλος πάντων, το γεγονός πως ζητάνε κάτι τέτοιο είναι θετικό, ας μην γκρινιάζω. Είναι σίγουρα πρόοδος από το να δίνονται γραμμές σε παροπλισμένα κουρέλια που ξέρει ακόμα κι ο Νεκτάριος -ποιά είν' αυτή η ΠΝΟ- Σαντορινιός:D ότι είναι και θα παραμείνουν ανενεργά.

 

Όσο για τα πιστοποιητικά γενικότερα, είναι ακριβώς όπως το λές, εν Ελλάδι είναι μια πονεμένη ιστορία και είναι σίγουρα πολύ πιο περίπλοκη και σημαντική από το να κοιτάς ημερομηνία έναρξης, λήξης και επικαιροποίησης. Αυτά είναι πράγματα που μπορεί να τα δεί κι ο κάθε αδαής. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, togias_k said:

Ποτε θα αρχίσει τα δρομολόγια το Σαονησος? 

Όχι νωρίτερα από το νέο έτος. Πρέπει να υπογράφει η σύμβαση για να ξεκινήσει δρομολόγια. Εγώ πιστεύω ότι το Caldera Vista θα εξαντλήσει τη παράταση της σύμβασης μέχρι τέλος Φεβρουαρίου.

Link to comment
Share on other sites

Καλύφθηκαν όλες οι γραμμές (πλην Ύδρα - Μετόχι) σύμφωνα με το πρακτικό της επιτροπής για την covid επιδότηση. Έχουν υπογραφεί και αναρτηθεί ήδη όλες οι συμβάσεις, και είναι σε ισχύ από τις 25/11.

Τώρα πότε πρόλαβαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών να φτάσουν στο υπουργείο από την άκρη της Ελλάδας μέσα σε μερικές ώρες είναι άλλο θέμα.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Στη γραμμή Ύδρα Ερμιόνη δεν δήλωσαν πλοίο. Σχεδόν όλες οι γραμμές επιδοτήθηκαν εκτός από τη γραμμή Καβάλα Πρίνο, Γλυφα Αγιόκαμπο και Ωρωπό Ερέτρια.

35 minutes ago, enas chiotis said:

Τώρα πότε πρόλαβαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών να φτάσουν στο υπουργείο από την άκρη της Ελλάδας μέσα σε μερικές ώρες είναι άλλο θέμα.

Τα έκαναν ηλεκτρονικά οπότε δεν χρειαζόταν η φυσική παρουσία των εκπροσώπων στο Υπουργείο!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι η πρώτη φορά που γίνεται επιδότηση γραμμής με ελεύθερη βούληση του πλοιοκτήτη σε ποια λιμάνια θα καταπλεύσει. Ενδεικτικά πχ το Ιωσήφ Κ:

Quote

...ονομαζόμενο στο εξής «ανάδοχο», την
εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ» και επιστροφή ή « ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΩΣ- ΡΟΔΟΣ» και επιστροφή ή «ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
3.ΣΥΜΒΑΣΗ_ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ ή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΩ-ΡΟΔΟ ή ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΛΗΜΝΟΣ» (είτε ολόκληρη είτε τμήμα αυτής)

Και το καλύτερο, κανείς από τους εκπροσώπους των εταιρειών που υπέγραψαν τις συμβάσεις δε φοβήθηκε να συναντηθεί με το επιβεβαιωμένο κρούσμα που θα παρέμενε σπίτι του.😄

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/greece/article/1071058/sos-apo-to-paidiko-horio-sto-filuro-thessalonikis-horis-thermansi-kai-trofima-logo-pandimias/AMP/

Ντροπή και μόνο ντροπή να βλέπουμε ταχύπλοα να ταξιδεύουν Δεκέμβρη μήνα χωρίς την παραμικρή ανάγκη μόνο κ μόνο για τους πλοιοκτήτες και να βλέπεις ορφανοτροφεία να έχουν έλλειψη τροφίμων για τα παιδια. Αίσχος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ.2252.1.1/53239/20/17-08-2020 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας

Link to comment
Share on other sites

On 1/15/2021 at 8:41 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στα αποτελέσματα του χθεσινού ΣΑΣ, βλέπουμε ότι τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του Ε/Γ-Ο/Γ είναι τα εξής:

Quote

 

Ι)ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΠΙΒΑΤΕΣ 40 (ΧΕΙΜΩΝΑ)

ΙΙ) ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40 Τ.Μ. ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ 20 Τ.Μ. ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗ Ι.Χ. ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΙΙ) ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ 25Μ.

 

Λιγότερα απαιτούμενα από την αρχική προκήρυξη και σκέφτηκα ότι το Σύμη ΙΙ θα μπορούσε έτσι να συμμετάσχει στο διαγωνισμό για να αναλάβει τη συγκεκριμένη γραμμή!! Εάν υπάρχει ετοιμότητα από το πλοίο και θέληση από την εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την προκήρυξη 6 νέων γραμμών, που θα χρηματοδοτηθούν ως άγονες, αποφάσισε σήμερα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Quote

Η πολύ ενισχυμένη χρηματοδότηση που εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τα δύο τελευταία χρόνια (από 90,7 εκ. ευρώ το 2019, 130 το 2020 και 138 το 2021), επέτρεψε την αύξηση των άγονων γραμμών κατά 26 (18 το 2020 και 6 το 2021).

Η αύξηση της χρηματοδότησης και η προσθήκη μεγάλου αριθμού άγονων γραμμών, σε συνδυασμό με τη θέσπιση ποιοτικότερων κριτηρίων και ρήτρας «πλοίου αντικατάστασης, έχει διασφαλίσει την ποιοτική βελτίωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, αλλά και τη σύνδεση πολλών νησιών μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση, τη διακίνηση αγαθών καθώς και την επικοινωνία χιλιάδων νησιωτών.

«Με τα πρόσθετα αυτά ακτοπλοϊκά δρομολόγια», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, «ανταποκρινόμαστε σε αιτήματα των τοπικών κοινωνιών των νησιών μας και παρέχουμε τις δυνατότητες για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου. Με σωστό σχεδιασμό και εξασφάλιση αυξημένων πόρων, αλλάζουμε το τοπίο στην επικοινωνία των νησιών μας, δημιουργώντας αυξημένες αναπτυξιακές ευκαιρίες και δυνατότητες».

Οι 6 νέες γραμμές είναι:

1.       Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021.

2.       Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη).

3.       (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.

4.       Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021.

5.       Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.

6.       Σαμοθράκη-Λήμνος, 3 φορές την εβδομάδα από 26/4/2021 έως 06/06/2021 και από 06/09/2021 έως 31/10/2021.

Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε ακόμα την επαναπροκήρυξη των γραμμών Πάτρα – Ιθάκη με καθημερινά δρομολόγια έως 31/10/21 και Φούρνοι – Θύμαινα με 10 δρομολόγια την εβδομάδα έως 31/10/21.

 

Link to comment
Share on other sites

2-3-4-5 μου μυρίζουν τοπικά πλοία οπότε δεν θα ασχοληθώ ιδιαίτερα. 

Στα 1 & 6 όμως μυρίζουν (φωτογραφίζουν) τα Hellenic Highspeed και Αδαμάντιος Κοραής ή είναι η ιδέα μου..? 

Link to comment
Share on other sites

Και άλλα πλοία φωτογραφίζονται αφού στο παρελθόν έχουν ξανακάνει τις ίδιες περίπου γραμμές.Στο Πάτμος Φούρνοι Ικαρία κάποιο Dodekanissos στο Σύμη Ρόδος το Σκιαδενή στη γραμμή Χάλκη Τήλος το Σπηλιανή.Καινούρια γραμμή είναι η Κως Αστυπάλαια όπου εδώ υπάρχει ενδιαφέρον να σταθούμε.Θα ενδιαφερθεί το Νήσος Κάλυμνος;

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, εάν εξαιρέσουμε το Κως- Αστυπάλαια απευθείας που το βλέπουμε για πρώτη φορά και έχει ισως ένα ενδιαφέρον (Αν και μάλλον "μυρίζει Σταυρός"- εξάλλου πέρσι όλο το Σάββατο καθόταν στη Ρόδο και έκανε απλά τις Κυριακές δρομολόγιο προς Καστελλοριζο), όλα τα άλλα υπήρχαν και πέρσι και μάλλον τα ίδια πλοία προβλέπω να τις πάρουν. Για το νούμερο 1 κρατάω μια 'μικρή πισινη' πάντως μην τυχόν δούμε πάλι τον Πήγασο (Αν και νομίζω ο Πλακιωτακης θα "καθαρισει" για κάτι γρηγοροτερο)

Link to comment
Share on other sites

Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/53239/20/17-08-20 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας, μετά από αποφάσεις Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών.

Link to comment
Share on other sites

Προκήρυξη Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας. Οι γραμμες ειναι

Quote

1.       Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021. (Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο άρα μιλάμε για το Hellenic Highspeed)

2.       Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη). (Ε/Γ άρα πιθανότατα μιλάμε για το Sebeco της ΑΝΕΣ)

3.       (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021. (Ε/Γ άρα πιθανότατα μιλάμε για το Sebeco ΙΙ της Alko Ferries)

4.       Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021. (Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο άρα μιλάμε για κάποιο Dodekanisos)

5.       Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.

6.       Σαμοθράκη-Λήμνος, 3 φορές την εβδομάδα από 26/4/2021 έως 06/06/2021 και από 06/09/2021 έως 31/10/2021. (Ε/Γ-Ο/Γ άρα μιλάμε για το Αδαμάντιος Κοραής)

7.       Θυμαινα-Φούρνοι, 10 φορές την εβδομάδα 2021.

 

Link to comment
Share on other sites

Πάλι βλέπω ότι το δρομολόγιο της Κασοκαρπαθίας σταματάει στην Σητεία. Απορώ για ποιο λόγο δεν βάζουν στο δρομολόγιο και το Ηράκλειο (έστω και σε 1 δρομολόγιο απο τα 3 κάθε εβδομάδας). Είναι λιμάνι με σαφώς μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, οπότε θα κερδίζει και η εταιρία, και θα εξυπηρετούνται και οι επιβάτες πολύ καλύτερα σε σχέση με το αρκετά πιο αργό για τα σημερινά δεδομένα Πρέβελης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...