Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

15 hours ago, togias_k said:

Ναι, το θέμα είναι οτι δεν είναι Ευβοια- Κυκλαδες, αλλά Ευβοια-Ανδρος σε αυτή τη περιπτωση... Όποτε το καλυτερο θα ήταν το Andros Jet να έρθει με τα Ενδοκυκλαδικα. 

Εύβοια-Κυκλάδες είναι. Το επιδοτούμενο πρόσθετο κομμάτι ειναι απο Κάρυστο για Εύβοια. 

Το τμήμα απο Άνδρο για Τήνο, Σύρο, Κέα και Λαύριο είναι ήδη επιδοτούμενο. (Απο τη στιγμή που οι πληροφορίες αναφέρουν το Ανδρος Τζετ για αναδοχο)

Ρίξε μία ματιά στις άγονες γραμμές για να έχεις καλύτερη εικόνα πως προκηρύσσονται, τι προβλέπουν και ποια τμήματα επιδοτούνται. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναρτήθηκε στη διαύγεια η προκήρυξη διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας.

Ο διαγωνισμός θα γίνει στις 06/10, και περιλαμβάνει 50 γραμμές, με τα παρακλάδια τους.

Ενδεικτικά από μια πρόχειρη ματιά είναι λίγο tailor made σε αυτά που έχουμε ή που θέλουμε σαν εταιρείες.

Για παράδειγμα βγαίνει προέκταση Σύρος - Τήνος - Άνδρος - Κάρυστος, στη γραμμή που εξυπηρετεί το πλοίο των δυτικών Κυκλάδων από Σύρο. Η προκήρυξη βγαίνει για συμβατικό πλοίο, με την παρατήρηση ότι το πλοίο μπορεί να αντικατασταθεί από Ε/Γ - Ο/Γ - Τ/Χ.

Αντίστοιχη προέκταση βέβαια δε βγαίνει για την άγονη που εξυπηρετεί το Άρτεμις, και ούτε υπάρχει πρόβλεψη για αντικατάσταση από Ταχύπλοο. Α, και η επιδότηση Σύρος - Τήνος - Άνδρος - Κάρυστος μας βγαίνει στα 10.555 ευρώ, ενώ το απλό Σ - Τ- Α στα 6.500 ευρώ...

Για τη γραμμή του Μύκονος από Καβάλα, έχουμε τις ακόλουθες αλλαγές:

Βγαίνει γραμμή

-Καβάλα - Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ - Αγ. Κήρυκο (1 δρομολόγιο όλο το χρόνο, με υποχρέωση προσέγγισης το καλοκαίρι στην Πάτμο)

-Θεσσαλονίκη - Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ (+20.000 η επιδότηση σε σχέση με Καβάλα και μόνο για το χειμώνα, όχι τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου η γραμμή γίνεται:

- Καβάλα - Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ (καλοκαίρι, να προλαβαίνει το βαπόρι)

- Καβάλα - Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Καρλόβασι (μόνο καλοκαίρι, και πάλι να προλαβαίνει το βαπόρι)

Δεν έψαξα παραπάνω, έχει πολλές γραμμές και ο καθένας μπορεί να βρει τη φωτογραφία της περιοχής του αν θέλει.😄

   

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Στην αξιολόγηση των προσφορών βλέπουμε ότι:

Τη μια γραμμή των ενδουκλαδικών πήγε στο Σαονησος αντί για το Άνδρος Τζετ (πρέπει να υπάρχει ένσταση από τη Seajets) και η δεύτερη στο Άρτεμις.

Τη γραμμή Κέρκυρα Διαπόντια Νησιά την πήρε η Ναυσινοος Ν.Ε. με το Ευδοκία, αντί για το Ζαναντου

Τη γραμμή Άγιος Στέφανος Διέπονται νησιά την πήρε το Πήγασος και απορρίφτηκε του Φαίδων

Τη γραμμή Λαύριο Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα την πήρε το Aqua Blue και απορρίφτηκε το Εξπρές Πήγασος

Τη γραμμή Πάτμο Μαραθι Αρκίοι Λειψοί την πήρε η λάντζα Ειρήνη και απορρίφτηκε Λάμπη ΙΙ

Τη γραμμή Θηρασιά Θήρα την πήρε το Νήσος Θηρασια και απορρίφτηκε η προσφορά της Ελαφόνησος Ν.Ε (κάποιο από το Ελαφόνησος, Κάτω Νησί και Μαριλένα)

Στη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη/Λήμνο απορρίφτηκε η προσφορά της ΑΝΜΕΖ με το Αδαμάντιος Κοραής

Στη γραμμή Πειραιά Άγονη Δυτικών Κυκλάδων απορρίφτηκε η προσφορά της ΑΝΜΕΖ και της Seajets

Στη γραμμή Πάτρα Ιθάκη απορρίφτηκε η προσφορά της Levante Ferries

Στη γραμμή Φούρνοι Ικαρία Σάμο την πήρε το Μεγαλόχαρη και απορρίφτηκε του Ευδοκία και άλλη μια προσφορά της Κρυσταλ Λαινς Ν.Ε (ποιο πλοίο μπορεί να είναι αυτό?)

Σε πολλές τοπικές γραμμές στα Δωδεκάνησα κατάθεσε φάκελο το Δημοσθένης που απορρίφτηκαν όλες

Στη γραμμή Νισυρο Καρδαιμαινα τη πήρε μια ναυτική εταιρεία Άκουα Βέρα Ν.Ε (ποιο πλοίο είναι»»)

Link to comment
Share on other sites

αυτη την απορια εχω και εγω. ειδικοτερα οταν υπαρχει μια μονο προσφορα για καποια γραμμη και αυτη εχει απορριφθει.

γινεται επαναπροκηρυξη ή φωναζουν τη μοναδικη εταιρια και γινεται αβαβά η φαση;

Link to comment
Share on other sites

Εάν υπάρχουν ενστάσεις εκδικάζονται. Εάν πάλι ο φάκελος τους δεν είναι συμφώνα με τη προκήρυξη τότε μέχρι να γίνει νέος διαγωνισμός, συνεχίζει το υπάρχον πλοίο (εάν επιθυμεί η πλοιοκτήτρια εταιρεία του) μέχρι να βρεθεί ανάδοχος από τη νέα προκήρυξη.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στην αξιολόγηση των προσφορών βλέπουμε ότι:

 

Που τα βλέπουμε αυτά επίσημα, υπάρχουν αναρτημένα σε κάποια σελίδα;

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, samothrax said:

Καλησπέρα. Αυτό ισχύει...;;; Αν ναι τι γίνεται...;;; Υπάρχει περίπτωση να δούμε και επιστροφές καταστροφές...;;;

να βαλουμε και το πρακτικο

https://www.evros-news.gr/wp-content/uploads/2020/11/ΠΡΑΚΤΙΚΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ-ΓΡΑΜΜΩΝ.pdf

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τη γραμμή Θηρασιά Θήρα την πήρε το Νήσος Θηρασια και απορρίφτηκε η προσφορά της Ελαφόνησος Ν.Ε (κάποιο από το Ελαφόνησος, Κάτω Νησί και Μαριλένα)

Το Κάτω Νησί είχε δηλωθεί από την Ελαφόνησος Ν.Ε

8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στη γραμμή Φούρνοι Ικαρία Σάμο την πήρε το Μεγαλόχαρη και απορρίφτηκε του Ευδοκία και άλλη μια προσφορά της Κρυσταλ Λαινς Ν.Ε (ποιο πλοίο μπορεί να είναι αυτό?)

Το Γκρεκο Ση είχε δηλωθεί από την Κρυσταλ Λαινς Ν.Ε

8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στη γραμμή Νισυρο Καρδαιμαινα τη πήρε μια ναυτική εταιρεία Άκουα Βέρα Ν.Ε (ποιο πλοίο είναι»»)

Το Αγία Μαρίνα Αιγινης είχε δηλωθεί από την Άκουα Βέρα Ν.Ε

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των παραπάνω, για το Γκρεκο Ση έχουμε Νηολόγιο Πειραιά 12624 και αναφορά από το λιμεναρχείο Λαυρίου ότι η άδεια έναρξης εργασιών μετασκευής έχει ανακληθεί με έγγραφο της 14/10/2020. Το είχαμε γνωρίσει από τον κυρ Φώτη σαν εναλλακτική (υπό ναυπήγηση) που δε φάνηκε στη γραμμή Μεσολόγγι - Ζάκυνθος. Πιστεύω ότι ήρθε ο καιρός να βρούμε ποιο είναι. Το sfakia pioneer πως πάει;

Link to comment
Share on other sites

Για να το κάνουμε ακόμα πιο πικάντικο, σχετικά με τις αιτήσεις της Seajets, να αναφέρουμε οτι δήλωσε το Aqua Solution για Δυτικές Κυκλάδες. Απορρίφθηκε βεβαίως βεβαίως, και από τα πρακτικά μαθαίνουμε πως απορρίφθηκε διότι το εν λόγω πλοίο σύμφωνα με το έγγραφο εθνικότητας είναι Ε/Γ-Πλωτό Ξενοδοχείο Μόνιμα αγκυροβολημένο την στιγμή που η προκήρυξη ζητούσε ΕΓ/ΟΓ.

Δηλαδή πραγματικά τώρα έγινε δήλωση ενός πλοίου που δεν έχει τις προυποθέσεις της προκήρυξης; Δεν διάβασαν την προκήρυξη;

Το ίδιο και το αυτό και για το Ανδρος Τζετ, το οποίο είναι 65μέτρα μήκος και η προκήρυξη ζητούσε τουλάχιστον 75μετρα.

Το Εξπρές Πήγασος απορρίφθηκε λόγω κλινών (διαθέτει 28 ενώ η προκήρυξη ζητούσε 100)

Το Ανδρέας Κάλβος και το Αδαμάντιος Κοραής απορρίφθηκαν διότι δεν είχαν Πιστοποιητικό Ασφαλείας εν ισχύ κατά την αίτηση

Πρακτικό

 

Edited by proud_ionian
λινκ διαβαζετε shipfriendz
Link to comment
Share on other sites

Από τότε που το Άνδρος Τζετ έχει αντικαταστήσει το Aqua Jewel στα ενδοκυκλαδικα, ουσιαστικά είχε καταστρατήγηση τις απαιτήσεις τις γραμμές (το 2019 είχαν κάνει σχετική αναφορά ο κ. Φώτης Μενούσης). Για το Aqua Solution δηλώθηκε αυτό με τη προοπτική να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο Ε/Γ-Ο/Γ υπό αγορά.

Εάν δεν υπήρχε άλλο πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή, δεν ξέρω θα μπορούσαν να πάρουν τη γραμμή επειδή δεν υπήρχε άλλο προσφερόμενο, με μικρότερες απαιτήσεις των γραμμών

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά μου φαίνεται δύσκολο οι seajets κ η zante να μην διάβασαν τις προκηρύξεις. Απλά μου φαίνεται η φάση περισσότερο "παιζω καθυστερήσεις" για να οδηγήσω το παιχνίδι στην παράταση (κοινώς επαναπροκηρυξη) και στο μεταξύ συνεχίζω να κάνω αθόρυβα τη δουλειά μου. 

Όσο για τον Πήγασο μάλλον με κάποιο άλλο πλοίο θα τον αντικαθιστούσαν και εκείνος θα "έπιανε αλλού στασιδι" με τις ευχές του υπουργείου 

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή όμως που τα πλοία απορρίφθηκαν σημαίνει οτι δεν μπορουν να δηλώσουν πλοίο και να το αλλάξουν μετά. Δεν είναι σαν τις δηλώσεις δρομολόγησης.

Εδώ εξετάζουν το αιτηθέν πλοίο αν τηρεί τις προδιαγραφές. Αν όχι, δεν λένε "εντάξει, παρε την γραμμή αλλά βρες αλλο πλοίο", απλώς απορρίπτεται.

Επίσης πως γίνεται 2 πλοία που εκτελούσαν δρομολόγια να μην είχαν πιστοποιητικό ασφαλείας εν ισχύ;!

Link to comment
Share on other sites

Ο καπετάνιος του Κοραής αναγκάστηκε σήμερα να παρέμβει 2 φορές σε "συζήτηση" στο "Σαμοθράκης Ενημέρωση" (facebook) και να ξεκαθαρίσει την κατάσταση:

  • Οι φίλοι του Αδαμάντιος Κοραής και της Zante Ferries να μην ανησυχούν καθόλου το πλοίο θα συνεχίσει να παρέχει ποιοτική υπηρεσία στο νησί της Σαμοθράκης. Οι Αμετανόητοι υποστηρικτές του μαύρου παρελθόντος θα εκτίθενται ανεπανόρθωτα. Η λάσπη που δημοσιεύουν θα πέφτει επάνω τους. Ακομα θα πρέπει να ξέρουν ότι πλοίο με ληγμένο πιστοποιητικό ασφαλείας δεν ταξιδεύει ουτε ώρα και μαλιστα σε δρομολόγιακή γραμμή. Έλεος!!!!!
     
    Είμαι και πάλι αναγκασμένος να απαντήσω αφού κάποιοι εμμένουν. Χθες η επιτροπή αποφάνθηκε και το πόρισμα ήταν για αρκετές γραμμές "απορρίπτεται". Αυτό έγινε και στις δύο γραμμές που αφορούσαν τα πλοία της Ζante ferries όπως και για πολλές άλλες γραμμές. Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες μεσα στις επόμενες 10 ημέρες κάνουν ένσταση και όπου έχει γίνει εκ παραδρομής κάποια παράληψη οπως στην περίπτωση μας το θέμα διευθετήται άμεσα. Για όσους με ενα ...συνεπώς ... έγραψαν ότι ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί... αυτό ήταν μεγάλη παραπληροφόρηση και λάσπη. Όλα τα πλοία τα ακτοπλοϊκά δεν ταξιδεύουν ουτε λεπτό με ληγμένο πιστοποιητικό ασφαλείας. Το κάθε πιστοποιητικό ασφαλείας έχει ημερομηνία έκδοσης και λήξης και μόνο πριν την ημερομηνία αυτήν ανανεώνεται. Όταν η Ζαnte ferries κατάθεσε τις αιτήσεις έβαλε στα δικαιολογητικά τα πιστοποιητικά οπου είχε εν ισχύ εκείνη την ημερομηνία και πριν την λήξη τους κανονικά ανανεώθηκαν. Όταν η επιτροπή εξέτασε το αίτημα θεώρησε ορθά αλλά παράλογα οτι τα πιστοποιητικά ηταν ληγμένα. Στην ενσταση θα προσκομισθούν τα εν ισχύ και το θέμα διευθετήται. Αυτή είναι η πραγματικότητα και τα συμπεράσματα δικά σας. Πάντως η ουσία είναι ότι και οι κρίνωντες κρίνωνται!!
     
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι δουλειά έχει η συγκεκριμένη επιτροπή να ελέγχει το Πιστοποιητικό Ασφαλείας ενός πλοίου, ειδικά από τη στιγμή που τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν σε μέλλοντα χρόνο. Αν το πλοίο δεν έχει πιστοποιητικά όταν έρθει η ώρα να ξεκινήσει δρομολόγια, αυτό είναι δουλειά του Λιμενικού να το βρεί. Αναρωτιέμαι, οι συγκεκριμένοι άνθρωποι πέραν των ημεριμηνιών, ξέρουν πραγματικά να διαβάσουν το πιστοποιητικό? Δουλειά της συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων θα έπρεπε να είναι να ελέγχουν 1) αν πληροί τις τυπικές προυποθέσεις του διαγωνισμού το συγκεκριμένο πλοίο και 2) να ελέγχουν/κοθοδηγούν πως θα πρέπει να διαμορφώνονται τα δρομολόγια μέσα σε ένα δίκτυο δρομολογίων σε όλο το Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς φίλε Νίκο θα ήταν προυπόθεση να έχει το πλοίο εν ισχύ Π.Α. κατά την αίτηση, δηλαδή το πλοίο να είναι άμεσα διαθέσιμο για δρομολόγια (ίσως να είναι καλό αυτό, για να γλιτώσουν αιτήσεις όπως αυτές που γίνονται στις ετήσιες με πλοία πυρπολημένα και ημιβυθισμένα).

Από την άλλη, το θέμα που θίγεις για το αν όντως ξέρουν να ελέγξουν ένα πιστοποιητικό, είναι μεγάλο ερωτηματικό, και το βλέπουμε συχνά, ιδίως όσοι είμαστε βαθιά στη ναυτιλιακή βοομηχανία.

Ζηλεύω πολύ το σύστημα της Ολλανδίας και τον τρόπο ελέγχου πιστοποιητικών, αλλά αυτό είναι μεγάλη κουβέντα. 

Όπως επίσης νηογνώμονες που πλέον τηρούν ηλεκτρονικά πιστοποιητικά και εύκολα η σημαία μπορεί να δει τι ισχύει και τι όχι.

Όλα αυτά βέβαια σε άλλες  απολίτιστες και τεχνολογικά απαρχαιωμένες χωρες, όχι στην προηγμένη Ελλάδα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...