Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Πρόσκληση για σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση γραμμών του Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Είναι η ετήσια πρόσκληση, έχει μέσα όλες τις wannabe άγονες και περιλαμβάνει επιπλέον γραμμές σε σχέση με πέρσι, όποιος προλάβει δεν πιάνει στασίδι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομίζω καλύτερα να δημοσιεύεται από δω και μπρός μια λίστα με τις γραμμές που ΔΕΝ θα επιδοτούνται, έχει καταντήσει γελοίο το πράγμα. Μπείτε και διαβάστε γραμμές που προτίθενται να επιδοτήσουν. Σταχυολογώ:

 

Πειραιάς - Σαντορίνη - Κως - Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος. Επιδότηση στο Πειραιάς - Σαντορίνη - Κω - Ρόδο, σοβαρά τώρα?

Κύμη ή Μαντούδι για Σκύρο - Άη Στράτη - Λήμνο

Επιστρέφει και η σύνδεση Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Κυκλάδες - Κρήτη

Πειραιάς - Μήλος - Ρέθυμνο. Με λένε Olympus και δεν βγαίνω αν δεν μου τα σκάσει το κράτος, στην υγεία των κορόιδων.

Ενδιαφέρον το Πάτρα - Κέρκυρα 2 φορές την εβδομάδα, να δούμε αν θα το κυνηγήσει κανείς.

Ραφήνα - ΚΑΡΥΣΤΟΣ - Άνδρος - Τήνος - Σύρος - Πάρος - Νάξος. Οπωσδήποτε χρειάζεται η Κάρυστος απ' ευθείας σύνδεση με τα νησιά, πιάνει τόπο το δοκιμαστικό του Ηλιόπουλου.

 

Ένα άλλο καλό μήνυμα για τις εταιρείες είναι πως δε χρειάζονται πια και τόσα πολλά στελέχη. Όταν το κράτος κανονίζει γραμμές, δρομολόγια, λεφτά, τότε δεν χρειάζονται παρά μόνο έναν νταλαβεριτζή για το ΥΕΝ, όλα τα άλλα τα κανονίζει το κράτος :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Απλά να διευκρινίσω ότι οι παραπάνω γραμμές αφορούν αποκλειστική εξυπηρέτηση, και δεν είναι άγονες γραμμές. Με τα λίγα, όποιος καμικάζι θέλει πχ Σάμο - Ικαρία το δηλώνει και πηγαίνει αποκλειστικά εκείνος, χωρίς επιδότηση από το κράτος. Το αν στη λίστα περιλαμβάνονται ευσεβείς πόθοι ή αιτήματα τοπικών κοινωνιών, ή συμφερόντων δε σημαίνει ότι θα μετουσιωθούν και σε επιδοτούμενες γραμμές. Για το πως αξιολογείται ποιες γραμμές θα επιδοτηθούν στο τέλος έχουμε μάθει πως δουλεύει το σύστημα, χρόνια τώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Κάθε χρόνο η ίδια ιστορία, εξηγούμε ξανά και ξανά τι ακριβώς σημαίνει αυτή η πρόσκληση, καλύτερα να μην δημοσιεύουμαι καθόλου να μην το έχουμε όλο αυτό!!!

Link to comment
Share on other sites

On 4/10/2010 at 9:18 PM, ΝΗΡΕΑΣ said:

Και η "Αποκλειστική Εξυπηρέτηση" είναι (αν δεν απατώμαι) το πρώτο βήμα για την διαγωνισμό. Εάν δεν υπάρξει ενδιαφέρον για ελεύθερη δρομολόγηση με αποκλειστικότητα..πάμε στο επόμενο βήμα του διαγωνισμού. Και προφανώς οι παραπάνω, πρόκειται για γραμμές που οι συμβάσεις τους λήγουν μέσα στο 2010 και γίνεται το πρώτο βήμα για τον επόμενο διαγωνισμό.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά συμπάθα μας, αλλά ψάχνοντας "αποκλειστική εξυπηρέτηση" βρίσκω την εξήγηση πίσω στο 2010.

Link to comment
Share on other sites

Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/12963/20/24-02-2020 Προκήρυξης Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους και 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας

Τα σημαντικότερα είναι η απόρριψη της προσφοράς του Νήσου Θηρασια στη γραμμή Θηρασια Θηρα λογω μη εμπρόθεσμης κατάθεσης της εγγυητικής καθώς και της προσφοράς της εταιρείας  Θαλάσσιο Παλάτι ΝΕ (Azimut) για τη γραμμή Κέρκυρα Παξοί Λευκάδα Μεγανησι Πισαετο Ιθάκης Σάμη Ζάκυνθο, γιατι προκρίθηκε η προσφορά της εταιρείας Σαν Λορεντζο Ι ΝΕ του Σεμπεκο, επειδή είναι κατηγορία Ι σε σχέση με το Azimut που είναι κατηγορία ΙΙ

Link to comment
Share on other sites

On 5/1/2020 at 4:58 PM, Nick the Greek said:

Νομίζω καλύτερα να δημοσιεύεται από δω και μπρός μια λίστα με τις γραμμές που ΔΕΝ θα επιδοτούνται, έχει καταντήσει γελοίο το πράγμα. Μπείτε και διαβάστε γραμμές που προτίθενται να επιδοτήσουν. Σταχυολογώ:

 

Πειραιάς - Σαντορίνη - Κως - Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος. Επιδότηση στο Πειραιάς - Σαντορίνη - Κω - Ρόδο, σοβαρά τώρα?

Κύμη ή Μαντούδι για Σκύρο - Άη Στράτη - Λήμνο

Επιστρέφει και η σύνδεση Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Κυκλάδες - Κρήτη

Πειραιάς - Μήλος - Ρέθυμνο. Με λένε Olympus και δεν βγαίνω αν δεν μου τα σκάσει το κράτος, στην υγεία των κορόιδων.

Ενδιαφέρον το Πάτρα - Κέρκυρα 2 φορές την εβδομάδα, να δούμε αν θα το κυνηγήσει κανείς.

Ραφήνα - ΚΑΡΥΣΤΟΣ - Άνδρος - Τήνος - Σύρος - Πάρος - Νάξος. Οπωσδήποτε χρειάζεται η Κάρυστος απ' ευθείας σύνδεση με τα νησιά, πιάνει τόπο το δοκιμαστικό του Ηλιόπουλου.

 

Ένα άλλο καλό μήνυμα για τις εταιρείες είναι πως δε χρειάζονται πια και τόσα πολλά στελέχη. Όταν το κράτος κανονίζει γραμμές, δρομολόγια, λεφτά, τότε δεν χρειάζονται παρά μόνο έναν νταλαβεριτζή για το ΥΕΝ, όλα τα άλλα τα κανονίζει το κράτος :rolleyes:

Συγγνώμη το υπουργείο δίνει επιδότηση για αυτές τις γραμμές ή είναι δικές σας ιδέες;

Link to comment
Share on other sites

Δεν επιδοτούνται αυτές οι γραμμές!! Καλεί τις εταιρείες εάν υπάρχει ενδιαφερόμενος για αποκλειστική εκμετάλλευση των γραμμών και εάν δεν υπάρξει κάποιο ενδιαφέρον να προκηρύξει διαγωνισμό για επιδότηση γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα προκηρύξει για κάθε μία από τις γραμμές διαγωνισμό για επιδότηση. Χρόνια προκηρύσσονται πολλές από τις γραμμές, χωρίς να σημαίνει πως θα επιδοτηθούν σε 2η φάση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Ψάχνουμε την Ελληνική εταιρεία που υπέγραψε σύμβαση με το υπουργείο μετανάστευσης για μεταφορά 30.000 ατόμων στην ηπειρωτική Ελλάδα, για 2.05 εκ. Ευρώ. Δηλαδή περίπου 68 ευρώ το άτομο το οποίο αναφέρει ότι είναι κατά 75% μείωση στην κατ'άτομο μεταφορά.

Quote

Μετακινήσεις αιτούντων άσυλο στην ηπειρωτική Ελλάδα: Υπεγράφη η σχετική σύμβαση ύψους 2.046.279,96 εκ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, με ανάδοχο ελληνική εταιρεία. Σκοπός η αποσυμφόρηση των νησιών με τις μετακινήσεις 30.000 ατόμων στην ηπειρωτική Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται η ποσοστιαία μείωση 75% στην κατ’ άτομο μεταφορά, καθώς και η ανάληψη της ευθύνης για την υλοποίηση του συνόλου των μετακινήσεων από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

Από alithia.gr

Από alithia.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο που ξεκινά την 1η Νοεμβρίου προκηρύσσονται νέες άγονες γραμμές που θα συνδέσουν τις Κυκλάδες με την Εύβοια, το Βόρειο Αιγαίο με την Θεσσαλονίκη και την Κρήτη με τα Δωδεκάνησα, σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣΑΣ:

Quote

-Αύξηση των επιδοτούμενων δρομολογίων στα Δωδεκάνησα από δύο (2) σε τρία (3) δρομολόγια όλο το χρόνο στη γραμμή Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Λειψοί – Πάτμος – Αγαθονήσι. 

-Σύνδεση της Καρύστου με Κυκλάδες, στο δρομολόγιο Κάρυστο – Άνδρο – Τήνο – Σύρο.  (για Seajets πάει αυτό) 

-Αύξηση των δρομολογίων για την εξυπηρέτηση της Γαύδου από τέσσερα (4) σε έξι (6) τη βδομάδα.  

-Προκήρυξη νέας γραμμής η οποία θα συνδέει την Θεσσαλονίκη με την Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο και το Βαθύ Σάμου.

-Αύξηση των δρομολογίων σύνδεσης της Θηρασιάς με τη Θήρα από τέσσερα (4) σε έξι (6) τη βδομάδα.

Για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο (αρχές Ιουλίου έως τέλος Οκτωβρίου), γνωμοδότησε ομόφωνα θετικά για την: 

Quote

-Επανάληψη της προκήρυξης για τη γραμμή Σητεία – Κάσο – Κάρπαθο – Ρόδο για τρία (3) δρομολόγια την εβδομάδα. 

-Προκήρυξη νέας δρομολογιακής γραμμής με αφετηρία τη Θήρα με προορισμό τη Σίκινο, Φολέγανδρο, Ίο και Ανάφη με τρία (3) δρομολόγια την εβδομάδα. 

-Προκήρυξη δρομολογιακής γραμμής με τρία (3) επιπλέον δρομολόγια από Ρόδο προς Τήλο και Σύμη με ταχύπλοο. 

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανοικτός, δημόσιος, διεθνής αρχικός και επαναληπτικός μειοδοτικός διαγωνισμός για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών των συνημμένων στην παρούσα ΠΙΝΑΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας

Quote

1α) Σαντορίνη Ίο Σίκινο Φολέγανδρο για δυο δρομολόγια την εβδομάδα με Ε/Γ πλοίο

β) Σαντορίνη Ανάφη ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με Ε/Γ πλοίο

2) Κάρυστος Άνδρος για δυο δρομολόγια την εβδομάδα το διάστημα 13/07/20 έως 27/09/20 με Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο

3) Ρόδος Σύμη Τήλος τρία δρομολόγια την εβδομάδα το διάστημα 13/07/20 έως 27/09/20 με Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο πλοίο

4) Ρόδος Κάρπαθος Κάσο Σητεία τρία δρομολόγια την εβδομάδα από 13/07/20 εως 27/09/20 με Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο

 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω, μπορεί να κάνει τη γραμμή πχ από Ραφήνα αλλά το κομμάτι Κάρυστος-Ανδρος θα είναι επιδοτουμενο? Γιατί δεν έχει νόημα μόνο Κάρυστος Άνδρος... 

Link to comment
Share on other sites

H γραμμή ζητήθηκε ως σύνδεση της νότιας Εύβοιας με τις Κυκλάδες και όχι με την Αττική, αφού υπάρχει το Μαρμάρι. Τα πλοία από Ραφήνα θα πρέπει να ζητήσουν τροποποίηση των γραμμών που ήδη εξυπηρετούν, κάτι όχι αδύνατο, αλλά χλωμό στην παρούσα συγκυρία. Χώρια που θα επιβαρύνουν τους χρόνους χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το θέμα είναι οτι δεν είναι Ευβοια- Κυκλαδες, αλλά Ευβοια-Ανδρος σε αυτή τη περιπτωση... Όποτε το καλυτερο θα ήταν το Andros Jet να έρθει με τα Ενδοκυκλαδικα. 

Link to comment
Share on other sites

To δρομολόγιο θα είναι προέκταση του δρομολογίου του Άνδρος Τζετ από Σύρο για Τήνο Άνδρο.

Αποδοχή Πρακτικού Επιτροπής και Κατακύρωση Αποτελεσμάτων Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής με σκοπό τη διασφάλιση της θαλάσσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νησιωτικών περιοχών και την ανάγκη ανάκτησης του ακτοπλοϊκού δικτύου για την περίοδο έως 20.07.2020

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

1α) Σαντορίνη Ίο Σίκινο Φολέγανδρο για δυο δρομολόγια την εβδομάδα με Ε/Γ πλοίο

β) Σαντορίνη Ανάφη ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με Ε/Γ πλοίο

Ότι για αυτές προκηρύσσονται για  Ε/Γ πλοίο 25 μέτρων με ξεπερνάει...!!!! Ποιος τρελός θα μπει μέσα να περάσει την Θάλασσα μεταξύ Φολεγάνδρου και Σαντορίνης με βάρκα.

Περίμενα τουλάχιστον να προκηρυχθεί όπως ήταν παλιότερα το Αρσινόη και το Νήσος Θήρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...