Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

SAOS: Μειοδότης σε δύο γραμμές του Αιγαίου

Πηγη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ στον πρόσφατο διαγωνισμό για συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας του υπουργείου Αιγαίου σε δύο γραμμές αναδείχθηκαν εταιρείες του ομίλου, όπως ανακοίνωσε η Saos. Ειδικότερα, πρόκειται για τις γραμμές:

1. Θήρα-Θηρασιά- Σίκινος -Φολέγανδρος- Ιός, Θήρα-Ανάφη, Θήρα-Αμοργός

2. Καβάλα-Λήμνος- Μυτιλήνη -Χίος- Σάμος-Ικαρία και Θεσσαλονίκη -Λήμνος- Μυτιλήνη.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η εταιρεία δείχνει σαφή προσανατολισμό στις συνδέσεις της Βόρειας Ελλάδας με τα νησιά του Βορείου και Κεντρικού Αιγαίου, στο πλαίσιο της συμβολής στην ανάπτυξη των μεταφορών σε αυτές τις περιοχές, εξαιτίας άλλωστε και της καταγωγής και της έδρας του ομίλου μας. Έτσι, πέραν του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Σαμοθράκη», που θα εξυπηρετήσει την εν λόγω γραμμή, θα υπάρξει και περαιτέρω ενίσχυση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της εταιρείας από τη Βόρεια Ελλάδα προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Αυτό θα γίνει άμεσα, με τη δρομολόγηση φορτηγού-οχηματαγωγού πλοίου από Καβάλα προς Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο, αλλά και στο αμέσως προσεχές διάστημα με τη δρομολόγηση και του επιβατηγού - οχηματαγωγού «Μακεδονία», μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες της μετασκευής του.

Το Ro-Ro θα είναι μάλλον το Παναγία Αγιάσου?? Ενώ το Μακεδονία εκεί που αρχικά δήλωναν ότι θέλανε να το δρομολογήσουν στη Ραφήνα, τώρα βγαίνει προς τα έξω ότι θέλουν και αυτό να το δρομολογήσουν σε γραμμή στο Βόρειο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο στο Marinews με το διαγωνισμό για την κάλυψη της επιδοτούμενης άγονης γραμμής Καβάλα, Λήμνος, Χίος, Μυτιλήνη, Σάμος. Ο πρώην Υπουργός Ναυτιλίας Γιώργος Ανωμερίτης ρωτάει γιατί επιλέχθηκε η πρόσφορα του Σαμοθράκη (3.696.000 Ευρώ) από του Πηνελόπη (2.400.000 Ευρώ) παρότι ήταν ακριβότερη κατά 1.290.000 Ευρώ

Η πρόσφορα του Πηνελόπη αποκλείσθηκε διότι στο φάκελο της προσφοράς δεν είχε κατατεθεί και το μετοχολογιο της εταιρείας.

Τώρα δε ξέρω εάν θα ξανά γίνει διαγωνισμός, η γραμμή κατοχυρώθηκε (πιθανότερο) στο Σαμοθράκη??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επιστολή στον πρώην υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Γιώργο Ανωμερίτη έστειλε ο επιχειρηματίας εφοπλιστής Φώτης Μανούσης της εταιρείας ΣΑΟΣ. Αφορμή ήταν η ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο, σήμερα, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και αφορούσε την κατακύρωση μετά από διαγωνισμό της άγονης γραμμής Καβάλας-Λήμνου-Μυτιλήνης-Χίου-Σάμου στην ΣΑΟΣ

Το Marinews δημοσιεύει ολόκληρη την επιστολή του Φώτη Μανούση προς τον πρώην υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας.

Προς κ. Γεώργιο Ανωμερίτη, βουλευτή, πρώην υπουργό

ΘΕΜΑ: Απάντηση σε δημοσιεύματα του τύπου

Κύριε υπουργέ,

Με έκπληξη διαβάσαμε σε μερίδα του τύπου ότι καταθέσατε ερώτηση σχετικά με δήθεν «ανάθεση» της γραμμής Καβάλας-Λήμνου-Μυτιλήνης-Χίου-Σάμου και τον τρόπο με τον οποίο διενεργήθηκε ο διαγωνισμός του Υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

Επειδή θεωρούμε ότι έχετε πέσει θύμα παραπληροφόρησης είμαστε υποχρεωμένοι να θέσουμε υπόψη σας τα παρακάτω:

Καταρχήν ο όρος «ανάθεση» φρονούμε ότι είναι αδόκιμος, δεδομένου ότι διεξήχθη διεθνής δημόσιος διαγωνισμός. Θεωρούμε ότι ο σωστή έκφραση θα ήταν ότι η εταιρεία μας ανεδείχθη «μειοδότης», με το ΕΓ/ΟΓ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.

Ο διαγωνισμός διεξήχθη με κάθε νομιμότητα και με απόλυτη τήρηση των όρων της προκήρυξης. Συμμετείχαν τρία πλοία, από τα οποία τα δύο απορρίφθηκαν. Το ένα από αυτά που απερρίφθη είναι το ΕΓ/ΟΓ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, συμφερόντων της εταιρείας μας, κατασκευής του 1989, με ταχύτητα άνω των 20 κόμβων και μετασκευής 2006-2007, το οποίο σύμφωνα με την προκήρυξη θα έπρεπε να προηγείται των άλλων δύο (ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ του 1976 και ΠΗΝΕΛΟΠΗ του 1975). Η απόρριψη έγινε με την δικαιολογία της μη άμεσης ετοιμότητας προς δρομολόγηση και παρά το γεγονός ότι υπήρξε δήλωση αντικατάστασης του για το πρώτο δίμηνο των δρομολογίων του. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το Υπουργείο Αιγαίου απαιτούσε ετοιμότητα την 1η Ιανουαρίου, αλλά το ίδιο, ακόμη και σήμερα δεν έχει καν εκδώσει την κατακυρωτική απόφαση του διαγωνισμού!

Για την εν λόγω εταιρεία υπέρ της οποίας παρεμβαίνετε, σας ενημερώνουμε ότι η συμμετοχή της παρουσίαζε σοβαρές ελλείψεις και σημαντικούς λόγους απόρριψης. Συγκεκριμένα:

1. Μη ύπαρξη ονομαστικών μετοχών της εταιρείας, κάτι το οποίο απαιτείται για την έκδοση πιστοποιητικού διαφάνειας από το Ε.Σ.Ρ, για διαγωνισμούς με ετήσιο μίσθωμα άνω του 1.000.000 €. Αυτό ισχύει για κάθε διαγωνισμό του δημοσίου και αποτελεί σύμφωνα με την προκήρυξη, λόγο απόρριψης.

2. Ο πίνακας δρομολογίων που κατέθεσε η εν λόγω εταιρεία δεν ήταν σύμφωνος με την προκήρυξη και δεν εκτελούσε μέρος των απαιτούμενων δρομολογίων, ενώ σε κάποια περίπτωση εμφανιζόταν να ταξιδεύει με 66 κόμβους! Λανθασμένος πίνακας δρομολογίων ήταν αρκετός λόγος προ διετίας για απόρριψη της δικής μας συμμετοχής στην ίδια γραμμή.

3. Λανθασμένη εγγυητική επιστολή, που δεν ήταν σύμφωνη με τα δρομολόγια της προκήρυξης. Κατά το παρελθόν, παρόμοιο σφάλμα ήταν αρκετό για να απορριφθεί η εταιρεία μας σε αντίστοιχο διαγωνισμό.

Κατά συνέπεια, η έκπληξή μας έγκειται στο πώς είναι δυνατόν να εγκαλείτε το Υπουργείο Αιγαίου και να ζητάτε ακύρωση του διαγωνισμού, όταν πρόκειται για μία απολύτως νόμιμη διαδικασία που θα έπρεπε να αφήνει ικανοποιημένο τον κάθε πολίτη της χώρας;

- Σας πληροφόρησαν Κύριε Υπουργέ για το πώς, αυτή η εταιρεία που εσείς χαρακτηρίζετε ως αδικημένη εκτελεί επιδοτούμενα δρομολόγια σε γραμμές επί 14 μήνες χωρίς να συμμετάσχει σε κανένα διαγωνισμό;

- Γνωρίζετε ότι αυτή την στιγμή, η γραμμή εξακολουθεί να εξυπηρετείται με ανάθεση από την εταιρεία που εσείς υπερασπίζεστε και κάθε καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού την ευνοεί σκανδαλωδώς, ενώ αντίθετα επιφέρει τεράστιες οικονομικές ζημιές σε εμάς;

-Γνωρίζετε Κύριε Υπουργέ ότι η εν λόγω εταιρεία υπέβαλε ψευδή δήλωση περί ονομαστικών μετοχών, κάτι που επισύρει ακύρωση συμμετοχής, κατάπτωση εγγυητικής αλλά και ποινικές ευθύνες;

Πέραν αυτών, αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς, το πλοίο υπέρ του οποίου παρεμβαίνετε, χαρακτηρίζεται «πολλαπλάσιας μεταφορικής ικανότητας», όταν το δικό μας πλοίο μεταφέρει 40% περισσότερους επιβάτες τον χειμώνα, πολλούς περισσότερους επιβάτες το καλοκαίρι, έχει περισσότερες κλίνες και τριπλάσια καθίσματα αεροπορικού τύπου. Όσο για ποιο πλοίο είναι αξιόπλοο ή όχι -αν δεχθούμε ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί κατά το δοκούν να κρίνει την αξιοπλοία ενός πλοίου- τότε σας παραπέμπουμε στην πλούσια ιστορία -και ιδιαιτέρως στο έτος 1982- του ΕΓ/ΟΓ ΠΗΝΕΛΟΠΗ , του πλοίου που εσείς σήμερα υπερασπίζεστε.

Τουλάχιστον, το δικό μας πλοίο ουδέποτε …ναυάγησε !! Σας παραπέμπουμε: στην ιστοσελίδα http://www.faktaomfartyg.se/european_gateway_1975.htm.

Τέλος, θεωρούμε τουλάχιστον ατυχές για οποιονδήποτε, πόσο μάλλον για πολιτικό που έχει στο παρελθόν διατελέσει Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, υπουργείου που διεξάγει διαγωνισμούς, να επικαλείται τίμημα προσφοράς κλειστού φακέλου που δεν ανοίχθηκε ποτέ και επιστράφηκε στην συμμετέχουσα εταιρεία.

Με λίγα λόγια, φτάσαμε στο άκρο σημείο παραλογισμού, να ζητάμε την ακύρωση μιας νόμιμης διαδικασίας επειδή «ναυτιλιακοί κύκλοι» κάποιου νησιού –υποτίθεται- κρίνουν αλλιώς. Προφανώς σε κάποιους δεν αρέσει το αποτέλεσμα ενός διεθνούς, απόλυτα διαφανούς διαγωνισμού με συνέπεια τα πλοία μας να παραμένουν ακινητοποιημένα, με τεράστιο βέβαιο οικονομικό κόστος και φυσικά χωρίς να μπορούν να προσφέρουν ναυτική εργασία.

Γνωρίζοντας την ακεραιότητά σας, πιστεύουμε ότι δεν συγκαταλέγεστε μεταξύ αυτών και ότι οι θέσεις σας είναι προϊόν παραπληροφόρησης.

Κύριε Υπουργέ,

Θεωρούμε ότι μετά τα παραπάνω, θα μπορέσετε ευκολότερα να εξάγετε τα συμπεράσματά σας.

Link to comment
Share on other sites

Το marinews δημοσιεύει την απάντηση του Αλ. Αγούδημο στην επιστολή του Φ. Μανούση. Οι γνωστές του θέματος (των 2 πλοίων, των εταιριών, των τοπικών αναγκών) τι πιστεύουν για τη συγκεκριμένη διένεξη?

Κύριε Μανούση, Σε μία δημοκρατική κοινωνία, όπως αυτή που ζούμε, η πολυφωνία και η ελεύθερη έκφραση απόψεων είναι πλέον θεσμός και βεβαίως κανείς δεν επιθυμεί την κατάργησή του.

Ως άμεσα ενδιαφερόμενος και άμεσα θιγόμενος από την επιστολή σας προς τον Κον Ανωμερίτη, επιθυμώ για την «καλή τάξη των πραγμάτων» να αποκαταστήσω την ακρίβεια σε διάφορα θέματα που θίγετε στην εν λόγω επιστολή σας, αναφορικά με την διεξαγωγή του πρόσφατου διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές.

Δεν επιθυμώ να πολιτικολογήσω και για αυτόν τον λόγο θα κάνω μνεία μόνο για την στάση του Κου Ανωμερίτη , τέως Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας και του Κου Παυλίδη, νυν Υπουργού Αιγαίου.

Και οι δύο αυτοί πολιτικοί έχουν γράψει την ιστορία τους, κανείς δεν αμφισβητεί την εντιμότητά τους και λογικό είναι και οι δύο τους να μεριμνούν για τις ανάγκες του λαού που τους ψηφίζει και τους εμπιστεύεται τόσο σε θέματα καθημερινής πραγματικότητας , όπως είναι οι συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών των άγονων γραμμών, όσο και θέματα διαφάνειας, κυρίως οικονομικής, στη διεξαγωγή των διαγωνισμών. Ποιος άλλωστε θα είχε διαφορετική θέληση; Ποιος Υπουργός δεν θα ήθελε το Υπουργείο του να εξασφαλίσει όφελος δύο εκατομμυρίων τετρακοσίων χιλιάδων ευρώ από ένα διαγωνισμό στις επιδοτούμενες γραμμές; Ποιος Υπουργός δεν θα ήθελε οι πολίτες να είναι ευχαριστημένοι από τις Δημόσιες Υπηρεσίες;

Όσον αφορά στις δικές σας πολιτικές επαφές, γνωστές σε όλους, στον Πειραιά τουλάχιστον. Δεν κρίνω σκόπιμο να αναφερθώ.

Η παρέμβασή μου η σημερινή είναι αναγκαία καθόσον το ήθος και το όνομα της οικογένειάς μου εμμέσως σπιλώνεται από το περιεχόμενο της εν λόγω επιστολής σας και τουλάχιστον από εσάς Κε Μανούση δεν ανέχομαι την παραμικρή κριτική. Ούτε και ανέχομαι την κίβδηλη δημιουργία εντυπώσεων προς τυχόν αναγνώστες που μπορεί να μην γνωρίζουν τα της ΣΑΟΣ και μπορεί να παραπλανηθούν και να σχηματίσουν εσφαλμένες εντυπώσεις από το περιεχόμενο της νε λόγω επιστολής σας.

Ειδικότερα:

-αναφορικά με τις τάχα σοβαρές ελλείψεις που τάχα παρουσίαζε η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό, αποκρύπτετε από τον Κο Ανωμερίτη και τους λοιπούς αναγνώστες πως το θέμα των δρομολογίων και της εγγυητικής επιστολής στην ουσία προέκυψαν από φανταστικές ενστάσεις που εσείς προβάλατε αφού ο φάκελος συμμετοχής μας είχε ήδη θεωρηθεί πλήρης από την πρώτη επιτροπή.

-αναφορικά με το θέμα της ονομαστικοποίησης των μετοχών βεβαίως αποκρύπτετε πως έχει προσκομισθεί σχετική βεβαίωση στην αρμόδια επιτροπή από την εταιρεία μας όσον αφορά στην ιδιοκτησία των μετοχών της εταιρείας μας.

Αυτό όμως που με έχει «σκανδαλίσει» περισσότερο κε Μανούση είναι ότι:

-αποκρύπτετε παντελώς πως η αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Αιγαίου σε σχετικό συγκριτικό πίνακα για τον επίδικο διαγωνισμό έχει βαθμολογήσει το πλοίο μας ΠΗΝΕΛΟΠΗ ως καλύτερο και καταλληλότερο από το πλοίο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.

-αποκρύπτετε τόσο στους αρμόδιους Υπουργούς όσο και από τους αναγνώστες και το καταναλωτικό κοινό πως ένα ποτέ ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ οι μισοί επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών θα περιμένουν στο λιμάνι τα «επόμενα δρομολόγια» αφού το εν λόγω πλοίο ούτε τις μισές νταλίκες –φορτηγά δεν μπορεί να μεταφέρει σε σχέση με το πλοίο μας ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

-αποκρύπτετε πως το πλοίο μας ΠΗΝΕΛΟΠΗ χρόνια το εποφθαλμιάτε και έχετε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτησή του, πλην όμως εμείς έχουμε αρνηθεί την πώλησή ή του.

-αποκρύπτετε ότι μείζον θέμα στη διεξαγωγή αυτού του διαγωνισμού αφορά στις οικονομικές προσφορές και δεν εξηγήσατε στους αναγνώστες αλλά και στον παραλήπτη της επιστολής σας, πως καταφέρατε και καταλήξατε να είστε η πιο συμφέρουσα λύση για το Κράτος με 4 Ευρώ χαμηλότερη προσφορά από το ανώτερο όριο επιδότησης για κάθε δρομολογιακή γραμμή , δηλαδή αποτελείτε την πιο συμφέρουσα λύση για το Κράτος έχοντας καταθέσει κατά δύο εκατομμύρια τετρακόσιες χιλιάδες Ευρώ μεγαλύτερη προσφορά από τους άλλους συνδιαγωνιζόμενους.

Και επειδή όπως φαίνεται είστε δύσπιστος, πρόκειται να καταθέσουμε και να ανοίξουμε την προσφορά μας η οποία και παραμένει ακόμη μέσα στον φάκελό της, σφραγισμένη και από τα 5 μέλη της επιτροπής του Υπουργείου Αιγαίου σε Συμβολαιογράφο. Στην εν λόγω πράξη κατάθεσης καλεσμένοι θα είναι τόσο άνθρωποι του Υπουργείου όσο και τα ΜΜΕ. Φυσικά θα είστε και εσείς καλεσμένος και ελπίζουμε να είστε παρών.

Τέλος κύριε Μανούση θα ήθελα να επισημάνω ότι η απαξιωτική αναφορά και συμπεριφορά σας προς τους «ναυτιλιακούς κύκλους κάποιων νησιών» που σας ασκούν κριτική, βλάπτει το σύνολο των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων της χώρας μας. Μην παραγνωρίζετε ότι αυτοί « οι ναυτιλιακοί κύκλοι» εκφράζουν το σύνολο των μονίμων κατοίκων των νησιών και των επισκεπτών τους.

Βέβαια , εσείς δεν ενδιαφέρεσθε για αυτό.

Το μοναδικό σας ενδιαφέρον είναι να καταρρίψετε το ρεκόρ κατακύρωσης μειοδοτικού διαγωνισμού σε διαγωνιζόμενο με την υψηλότερη προσφορά.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Δ.ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Μπουρλότο (που θα' λεγε και η Σαπφώ).

Από το marinews.

Στον αέρα τινάζεται στο σύστημα των άγονων γραμμών αφήνοντας χωρίς συγκοινωνία τους κατοίκους των άγονων νησιών. Αιτία είναι η πολύ μεγάλη καθυστέρηση από τον υπουργό Αιγαίου να πάρει απόφαση για την κατακύρωση ή μη των δημόσιων μειοδοτικών διαγωνισμών που διεξήχθησαν στις…20 Νοεμβρίου!

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες σαν μην έχουν εκδώσει δρομολόγια μετά την 31η Ιανουαρίου αφού δεν γνωρίζουν αν έχουν κερδίσει και ποιες γραμμές.

Το Marinews.gr αποκαλύπτει σήμερα την επιστολή της ΛΑΝΕ προς τον υπουργό Αιγαίου με την οποία ζητάει την ματαίωση του διαγωνισμού «αφού δεν έχει νόμιμο έρεισμα η συνέχιση της διαδικασίας.» Να υπογραμμίσουμε ότι τα ισχύοντα δρομολόγια λήγουν 31 Ιανουαρίου και το υπουργείο το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει παράταση για τα τέλη Φεβρουαρίου. Από εκεί και πέρα το χάος.

Kαι η επιστολή της ΛΑΝΕ εδώθε http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=2155

Link to comment
Share on other sites

Από το σημερινό Κέρδος

Ο αρμόδιος υπουργός κ. Αριστοτέλης Παυλίδης δεν επικύρωσε τον διαγωνισμό, δεδομένου ότι εκκρεμεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του κ. Αγούδημου στο Συμβούλιο της Επικρατείας, η οποία θα συζητηθεί στι 29 Ιανουαρίου.

Προβλέπω να πάρει καιρό ακόμα για να κατακυρωθούν οι άγονες γραμμές (όχι μόνο αυτή που τη διεκδικούσαν Πηνελόπη κ Σαμοθράκη (??).

Ο κ. Αλ. Δ. Αγούδημος δήλωσε ότι η προσφορά του είναι η οικονομικότερη για τη γραμμή και ζήτησε τουλάχιστον να επαναληφθεί ο σχετικός διαγωνισμός.

Πιθανόν να ξαναγινεί ο συγκεκριμένος διαγωνισμός ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Έλεος πια με αυτόν τον διαγωνισμό. Αν ήταν για να πάρουν τίποτα αεροπλάνα θα τον έκαναν πιό γρήγορα.

Η όλη υπόθεση έχει καταντήσει ...ακία όπως και ο κ. Υπουργός με το μαγαζί του!

Που να είχε και κανένα σοβαρό Υπουργείο.;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.ypai.gr/repository/files/fileprokiriksi_metafgr_20070117.doc

Κατακύρωση αποτελεσμάτων Ανοικτού Δημόσιου Διεθνούς Μειοδοτικού Διαγωνισμού της 20ης Νοεμβρίου 2006 για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας.

(fileprokiriksi_metafgr_20070117.doc)

πηγη ΥΠΑΙΓΑΙΟΥ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την επανάληψη του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές του Αιγαίου, για τις οποίες δεν υπάρχει μειοδότης, αποφάσισε για τα μέσα του Μαρτίου, το υπουργείο Αιγαίου, μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στους εφοπλιστές και κυρίως τις δύο ναυτιλιακές εταιρείες ΛΑΝΕ και ΣΑΟΣ, οι οποίες και ερίζουν για τις άγονες γραμμές που είναι επιδοτούμενες.

ΠΗΓΗ:ΠΑΛΜΟΣ FM

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μειωμένο ήταν το ενδιαφέρον των ακτοπλοϊκών εταιρειών στον επαναληπτικό διαγωνισμό του Υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για τις άγονες γραμμές της Δωδεκανήσου, όπως προέκυψε από το άνοιγμα των φακέλων που έγινε χθες το μεσημέρι.

Η ΛΑΝΕ ήταν η μοναδική εταιρεία που κατέθεσε προσφορά για τις γραμμές Ρόδος-Κώς-Κάλυμνος-Σάμος-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Αλεξανδρούπολη μια φορά την εβδομάδα, Ρόδος-Κως-Κάλυμνος-Πάτμος-Θεσσαλονίκη μια φορά την εβδομάδα από Μάιο μέχρι και Σεπτέμβριο και Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Διαφάνι-Κάσος-Σητεία τρεις φορές την εβδομάδα με δυνατότητα εκτέλεσης ενός ακόμα δρομολογίου την θερινή περίοδο.

Για τις γραμμές Κως-Νίσυρος-Τήλος-Σύμη-Ρόδος δύο φορές την εβδομάδα και Ρόδος-Καστελλόριζο τρεις φορές την εβδομάδα προσφορά κατέθεσε η εταιρεία ΣΑΟΣ του κ. Φώτη Μανούση. Για τη γραμμή Κάμειρος Σκάλα-Χάλκη δεν κατατέθηκε προσφορά ενώ για τη γραμμή Ρόδος-Τήλος-Χάλκη προσφορά κατέθεσε η εταιρεία του κ. Διακογιάννη. Η κατακύρωση των αποτελεσμάτων αναμένεται να γίνει μετά από περίπου δέκα ημέρες.

Πηγή: SKY

http://www.skyfm100.com/index.php?p=0&cat=17&aid=7652

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Παράταση δρομολογίων στα νησιά

Πηγη ΡΟΔΙΑΚΗ

Με απόφαση του Υπουργού Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αριστοτέλη Α. Παυλίδη, παρατείνονται έως 31 Μαΐου 2007, τα επιδοτούμενα δρομολόγια, των Ε/Γ-Ο/Γ “Δωδεκάνησος Εξπρες” και “Δωδεκάνησος Pride”, τα οποία εδρομολογήθησαν εις αντικατάστασιν του Ε/Γ-Ο/Γ “Πρωτέας” στις γραμμές:

Α) Κως-Νίσυρος-Σύμη-Τήλος-Ρόδος (με μία ελεύθερη προσέγγιση στην Κάλυμνο) και επιστροφή δύο δρομολόγια την εβδομάδα

Β) Ρόδος-Καστελλόριζο, τρία δρομολόγια την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Ένα άρθρο από την ΗΜΕΡΗΣΙΑ, για το ύψος των επιδοτήσεων σε υπερήλικα :D πλοία από το ΥΕΝ!!

Τα μεγάλα ποσά που είναι από τους διαγωνισμούς του Υπουργείο Αιγαίου δεν έχουν βγει:D :D !!

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορω να καταλαβω που εντοπιζεται το θεμα της εφημεριδας και στο τι θελουν τελικα να γινει. Στο οτι επιδοτουνται προσεγγισεις σε νησια και ξοδευονται κρατικα λεφτα, ή στο οτι επιδοτουνται υπερηλικα πλοια? Κι αν επιδοτουνταν καινουρια πλοια που θα στοιχιζαν πολυ περισσοτερο απο τα παλια, μηπως τοτε θα εβγαινε η εφημεριδα να διαμαρτυρεται για τις δυσβασταχτες επιδοτησεις?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠ. ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Νέα δρομολόγια εγκρίθηκαν για τους καλοκαιρινούς μήνες.

13 Ιουνίου 2007

Με απόφαση του Υπουργού Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Αριστοτέλη Α. Παυλίδη εγκρίθηκαν για την περίοδο 13 Ιουνίου – 16 Σεπτεμβρίου τα παρακάτω δρομολόγια :

1. Ε/Γ – Ο/Γ «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ»

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΣΑΜΟΣ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ –ΣΑΜΟΣ – ΙΚΑΡΙΑ

Υ/Γ Ο Κεντέρης είναι!!!!

2. Ε/Γ – Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ»

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Το καθένα δρομολόγιο θα εκτελείται μία φορά την εβδομάδα

Ειδικά την Παρασκευή 15 Ιουνίου το Ε/Γ – Ο/Γ «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ» θα εκτελέσει το δρομολόγιο :

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΣΑΜΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή.

.....Δεν φθάνει που δεν διορθώνουν το λάθος τους,

1.Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ

Κάθε Δευτέρα 19.00ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΙΚΑΡΙΑ

Κάθε Τρίτη:15.00ΙΚΑΡΙΑ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ

Κάθε Τετάρτη19.00 ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΣΑΜΟΣ

Κάθε Πέμπτη15.30 ΣΑΜΟΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Κάθε Παρασκευή19.00ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΣΑΜΟΣ

Κάθε Κυριακή 09.30:ΣΑΜΟΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ.

αλλά με 2 απανωτές αποφάσεις του ο Υπουργός ανακάλεσε την επιδότηση του ΠΗΝΕΛΟΠΗ απο 11 Ιουνίου και υπέγραψε απόφαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με την ΣΑΟΣ Δ-Ω-Ρ-Ε-Α-Ν.Εχει δίκιο ο Μανούσης που φωνάζει.

Αύριο θα σας την ανεβάσω,όπως και την πρώτη φορά αλλά δεν την ανεβάζουν στην ιστοσελίδα τους.Φοβούνται την 2η απόφαση του ΣΤΕ που δίκασε την προσφυγή της AGOUDIMOS LINES στις 18 Ιουνίου.

Εχεις δίκιο που αγανακτείς george αλλά Υπουργός είναι αυτός.Οτι γουστάρει κάνει.

relax-άρισε και όλα θα διορθωθούν ...μετά τις εκλογές.Στην ουρά θα κολήσουμε;

Link to comment
Share on other sites

.....κι αφού δίκασε το ΣΤΕ προχθές την προσφυγή της AGOUDIMOS LINES και δέησε ο επίτροπος του ελεγκτικού συνεδρίου να ελέγξει το σύννομον των συμβάσεων,ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕ 1,5 ΜΗΝΑΣ χωρίς γραμμή απο Θεσσαλονίκη και 6 μήνες απο Αλεξανδρούπολη για νησιά Β.Αιγαίου-Σάμο-Δωδεκάννησα και αφού άκουσε τα εξ αμάξης ο υπουργός μας, γνωρίζοντας ΚΑΙ το αποτέλεσμα απο πρώτο χέρι,υπέγραψε με απευθείας ανάθεση στην AGOUDIMOS LINES με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ τα δρομολόγια και ξεκίνησε το πλοίο στις18 Ιουνίου :

1.Εκάστην Τρίτη:απο Αλεξανδρούπολη για Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Σάμο-Κάλυμνο-Κώ-Ρόδο.

2.Εκάστην Πέμπτην:απο Ρόδο δια Κώ-Κάλυμνο-Σάμο-Θεσσαλονίκη.

3.Εκάστην Παρασκευήν απο Θεσσαλονίκη δια Σάμο-Κάλυμνο-Κώ-Ρόδο

4.Εκάστον Σάββατον απο Ρόδο-Κώ-Κάλυμνο-Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Αλεξανδρούπολη.

Αν δηλαδή όλα αυτά είχαν γίνει 1,5 μήνα πρίν και όχι όλα αυτά τα δικολαβίστικα καραγκιοζιλίκια ποιά θα ήταν η διαφορά;

Στα μισθώματα φυσικά υπουργέ μου γιαυτό έγινε ο καβγάς.

Απο 10/09/06(δεξιά μηχανή Σαμοθράκη-αποχώρηση)-18/06/07(έναρξη Πηνελόπη)=10 μήνες=41 δρομολόγια χ 38.000 ευρώπουλα/δρομολόγιο και απο 1/5/-18/6/(γραμμή Θεσσαλονίκης)=1,5 μήνας=6 δρομολόγια χ 40.000 ευρώπουλα/δρομολόγιο= 400 χιλιάρικα περίπου.

Αυτό δεν είναι νησιωτική πολιτική και ειδική μέριμνα στους νησιώτες,ΚΙ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,πολιτική του ότι γουστάρουν-κάνουν οι υπουργοί είναι .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Δικαιώθηκε από το ελεγκτικό συνέδριο η ΣΑΟΣ Ferries όσον αφορά την ανακήρυξη της ως μειοδότρια δυο γραμμών όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση.

Πρόκειται για τις γραμμές:

1.Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ικαρία και

2.Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη

Στην ανακοίνωση τονίζεται πως προηγουμένως η εταιρεία είχε δικαιωθεί δυο φορές από το Συμβούλιο Επικρατείας αλλά λόγω της πρωτόγνωρης αντίδρασης και των συνεχών προσφυγών ανταγωνίστριας εταιρείας, δημιουργήθηκε πρόβλημα στην σύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου. Αυτό είχε αποτέλεσμα η ΣΑΟΣ να εκτελεί τα παραπάνω δρομολόγια δωρεάν, με συνέπεια την σημαντική καθυστέρηση ανάπτυξης του ομίλου, επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Επίσης, η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει ότι "παρ΄ότι δεν είχε την πρόθεση να συμμετάσχει σε δικαστικές ή άλλες αντιπα-ραθέσεις, όταν εξηναγκάσθη να το πράξει, απέδειξε την νομιμότητα των ενεργειών της στον εν λόγω διαγωνισμό. Έτσι δεν μπορεί παρά να εκφράσει την ικανοποίησή της που η Ελληνική Δικαιοσύνη έστω και καθυστερημένα την δικαίωσε πλήρως".

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι την Παρασκευή θα υπογραφεί η σύμβαση με το ΥΕΝΑΜΠ και θα επανέλθουμε στα ίσα.Δηλαδή 3 δρομολόγια/εβδομάδα :

1)Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ,και επιστροφή.

2)Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη και επιστροφή και

3)Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Αγιος Κήρυκος και επιστροφή.

Επίσης η LANE LINES θα ανοίξει σύντομα τα δρομολόγια του ΚΟΡΝΑΡΟΣ στην επιδοτούμενη γραμμή Αλεξ/πολη-νησιά Β.αιγαίου-Ρόδος, ο οποίος θα αντικατασταθεί απο το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ.τους θερινούς μήνες,με επέκταση της γραμμής σε Κάρπαθο-Κάσο-Σητεία/Αγ.Νικόλαο-Ηράκλειο-Μήλο-Πειραιά.

Σύντομα ανοίγουν και τα δρομολόγια του ΚΟΡΝΑΡΟΣ απο 1/6/-30/09/08 στην γραμμή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΑΜΟΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή,άπαξ της εβδομάδος,προκειμένου να μην δημιουργηθεί το φετινό μπάχαλο στους τουριστικούς πράκτορες.

Ομως ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ Η SAOS FERRIES ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,οπότε με βάση την προκήρυξη του 2006,θα υπογράψει στο τέλος Οκτωβρίου 08 σύμβαση για 2+6=8 χρόνια.Με την είσοδό της φυσικά απο 18/12 /07 στο ταμπλό του ΧΑΑ και την αύξηση του Μ.Κ που θα ανακοινώσει στην Γ.Σ, θα αντλήσει κεφάλαια για την μετασκευή του NEW AKATSUKI που έρχεται τους πρώτους μήνες του 08,αλλά και πιθανόν του ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν μετά τα μεγάλα deals του Νοεμβρίου/ Δεκεμβρίου είναι πολλά.Θα μείνει εταιρεία εισηγμένη στο ΧΑΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ;Ποιός θα διασφαλίσει τον έλληνα ακτοπλόο ναυτικό;Θα κυματίζει η γαλανόλευκη στον ιστό της πρύμης;

Μήπως θα πρέπει να αρχίσουμε να μαθαίνουμε ξένες γλώσες;π.χ Εβραικά-Αράπικα-Ιταλικά;

Link to comment
Share on other sites

Η κόντρα της SAOS με την Agoudimos Lines για την άγονη γραμμή από το Βόρειου Αιγαίου μεταξύ Σαμοθράκη και Πηνελόπη.

Εξώδικο στην Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας έστειλε η Agoudimos Lines διαμαρτυρόμενη γιατί θεωρεί ότι η Ενωση δεν τήρησε ίσες αποστάσεις σε υπόθεσή της. Ο πλοιοκτήτης Αλέξανδρος Δ.Αγούδημος στην εξώδικη υπογραμμίζει επίσης ότι η εταιρεία θα αποχωρήσει από την ΕΕΑ, ακολουθώντας την απόφαση της ΑΝΕΚ και της G.A.Ferries.

Link to comment
Share on other sites

.....με νέα επιστολή μας προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, έχουμε δεσμευθεί να εκτελούμε δρομολόγια μέχρι και την Νήσο Σάμο, δηλαδή θα εξυπηρετούμε με το πλοίο μας ΠΗΝΕΛΟΠΗ - πλοίο ανώτερο από κάθε άποψη από αυτό της ανταγωνίστριας εταιρείας - το σύνολο των γραμμών της προκήρυξης του επίδικου διαγωνισμού ΑΝΕΥ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΣ προς όφελος του καταναλωτή και του ίδιου του Κράτους.

Αυτό σημαίνει ότι και να θέλει, δεν μπορεί να υπογράψει ο Υπουργός ΕΝΑΝΠ

σύμβαση επιδότησης για 2 χρόνια και 7,5 εκ.ευρώ με την SAOS FERRIES, εφόσον 2 άλλες εταιρείες (agoudimos lines & ga.ferries) αλλά και η saos ferries έχουν ήδη ελεύθερα δρομολόγια μέχρι Χίο και απο Καβάλα και απο Θεσσαλονίκη.

Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...