Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

ΕΝΑ πρωτοφανές αλαλούμ επικρατεί με τις ενδωδωδεκανησιακές γραμμές!.. Μετά τα όσα αποκάλυψε η «Πρόοδος» για τη ματαίωση του διαγωνισμού από το υπουργείο Αιγαίου, χθες υπήρξαν και νέες σοβαρότατες εξελίξεις, που ουσιαστικά αποδεικνύουν ότι τα νησιά της Δωδεκανήσου μένουν χωρίς συγκοινωνία με ευθύνη της κυβέρνησης και ειδικά των υπουργείων Αιγαίου και Εμπορικής Ναυτιλίας. Συγκεκριμένα: ? Χθες ο υπουργός Αιγαίου Αριστοτέλης Παυλίδης έστειλε έγγραφο στην εταιρία «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή» του Γιώργου Σπανού στο οποίο αναφέρει ότι ανακαλεί την απόφασή του για την εκτέλεση με το καταμαράν «Δωδεκλάνησος Εξπρές» του επιδοτούμενου δρομολογίου Ρόδος-Κως-Κάλυμνος-Λέρος-Λειψοί-Πάτμος και επιστροφή, δύο φορές την εβδομάδα. Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ όπως αναφέρει η απόφαση του υπουργού Αιγαίου έγινε γιατί δεν εγκρίθηκε η αίτηση που υπέβαλε η εταιρία Σπανού για τροποποίηση των δρομολογίων του!.. ? Ετσι, κανένας δεν γνωρίζει τι πρόκειται να γίνει με τα νησιά αυτά που μένουν χωρίς συγκοινωνία κατά τους χειμερινούς μήνες, ενώ το πρόβλημα με τα άλλα νησιά (και κυρίως με τη Νίσυρο και την Τήλο) εξακολουθεί να είναι τεράστιο. ΚΑΙ ΑΦΟΥ το υπουργείο Αιγαίου δεν ενέκρινε την προσφορά για τη δρομολόγηση του μικρού οχηματαγωγού «Παναγιά Ψαριανή» (πρώην «Παπαδιαμάντης») ανακοίνωσε ότι το δρομολόγιο Ρόδος-Σύμη-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Σύμη-Ρόδος θα εκτελείται κάθε Τρίτη και Σάββατο με το υδροπτέρυγο «Αίγλη» της Ναυτιλιακής Εταιρίας Σύμης!.. ? Σημειώνεται ότι για τη γραμμή αυτή έχει εκδοθεί ανακοίνωση που αναφέρει ότι το «Αίγλη» θα εκτελεί δρομολόγια μέχρι 18 Δεκεμβρίου, ενώ θα εκτελεί και δύο δρομολόγια στη γραμμή Ρόδου-Σύμης. ΠΕΡΙΤΤΟ ν? αναφερθεί ότι για μια ακόμη φορά έμεινε εκτός οποιουδήποτε προγραμματισμού το καταμαράν των Τηλιακών Sea Star.

Απο την εφημεριδα ΠΡΟΟΔΟΣ

Τη μια λεν ναι την αλλη οχι , γιατι τοσο μπαχαλο Κε Παυλιδη που εισαι και Δωδεκανησιος :P , φαντασου να ησουν και απο αλλου :mad:

Η Τηλος ουσιαστικα αυτο το διαστημα εχει μια προσεγγιση την βδομαδα με το Μαρινα και τιποτα αλλο ...... Με το Αιγλη προμηθειες για το νησι δεν μπορει να παρει , σε μια κακοκαιρια το Μαρινα δεν θα πιασει και τι κανουν οι ανθρωποι εκει ???? Η Νισυρος εχει ευτιχως και το Αγ.Κων/νος απο την Καρδαμαινα καθημερινα , επισης και η Συμη το Συμη 3 φορες τη βδομαδα .......

Ντροπη (σε ολους οσους εμπλεκονται για την καταντια αυτη) :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με απόφαση του υπουργού Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Α. Παυλίδη, επαναπροκηρύσσεται για τις 15 Δεκεμβρίου διαγωνισμός για τις παρακάτω «άγονες γραμμές» που δεν κατακυρώθηκαν κατά τον προηγούμενο στις 24 Νοεμβρίου:

Φούρνοι - Θύμαινα - Αγ. Κήρυκος Ικαρίας, Φούρνοι - Θύμαινα - Χρυσομηλιά - Καρλόβασι, Κως - Νίσυρος - Τήλος - Σύμη - Ρόδος, Ρόδος - Καστελλόριζο

ραβε ξηλωνε δουλεια να μη μας λειπει

Link to comment
Share on other sites

Για τις 2 πρώτες γραμμές ειδικά για την πρώτη υπάρχει πάντα διαθέσιμο το ΜΑΡΙΑ ΕΞΠΡΕΣ του Καρναβά και ένα καινούριο πλαστικό που έκανε αλλά επειδή πάντα είναι ο μοναδικός διεκδικητής αυτών των γραμμών χτυπάει με την δεύτερη περιμένοντας κάποια υψηλότερη επιδότηση.

Οπότε πολύ πιθανόν τουλάχιστον για την πρώτη γραμμ΄λη να κατακυρωθεί σε αυτόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επικυρώθηκαν οι άγονες γραμμές-Απο το ΚΕΡΔΟΣ 16/12/2005

Αγονες γραμμές

Εξάλλου, το υπουργείου Αιγαίου γνωστοποίησε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για την κάλυψη των άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών. Αναλυτικότερα:

Τη γραμμή Αγιος Ευστράτιος - Λήμνος, την εξασφάλισε η ΝΕ ΑΙΟΛΙΣ με το φορτηγό οχηματαγωγό πλοίο «Αιολίς», με 2.000 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Πάτμος - Λεβίθα - Πάτμος πήρε ο Σταύρος Καμπόσος, με το σκάφος «Παναγία Λεβιθού» με 250 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Κάλυμνος - Αστυπάλαια πήρε η ΑΝΕ Καλύμνου, με το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Κάλυμνος» με 3.000 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Νίσυρος - Καρδάμαινα πήρε ο Ν. Σταυριανός, με το πλοία «Αγιος Κωνσταντίνος» και «Νίσυρος» με 250 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Χάλκη - Σκάλα Καμείρου Ρόρου πήραν οι Βελλής - Φραγκάκης, με 600 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Αμοργός την πήρε η ΝΕ Μικρές Κυκλάδες, με το «Εξπρές Σκοπελίτης» με 3.350 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Κατάπολα - Αιγιάλη - Δονούσα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξος πήρε η ΝΕ Μικρές Κυκλάδες, με το πλοίο «Εξπρές Σκοπελίτης» με 3.950 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Θήρα - Θηρασιά πήρε η ΝΕ Θηρασιά, με το «Νήσος Θηρασιά» με 900 ευρώ το δρομολόγιο.

Τη γραμμή Νάξος - Κάλυμνος την πήρε η Blou Star ferries, με 15.000 ευρώ και 18.000 ευρώ το δρομολόγιο για τη γραμμή Νάξος - Αστυπάλαια - Κάλυμνος.

Τη γραμμή Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Λειψοί - Πάτμος την πήρε η ΝΕ Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή με 8.000 ευρώ το δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο «Δημητρούλα» της G.A. Ferries του κ. Aγούδημου θα ανατεθεί, κατά πάσαν πιθανότητα με τη διαδικασία της απ ευθείας διαπραγμάτευσης η άγονη γραμμή Kως-Nίσυρος-Tήλος-Σύμη-Pόδος, βάσει του τελευταίου διαγωνισμού του Yπουργείου Aιγαίου και Nησιωτικής Πολιτικής.

Για τη συγκεκριμένη γραμμή χθες, τελευταία ημέρα της προθεσμίας κατάθεσης προσφορών, ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι εταιρείες G.A. Ferries, η ANE Σύμης με το πλοίο «Πρωτεύς» και η «Δωδεκάνησος Nαυτιλιακή N.E.» με το ταχύπλοο καταμαράν «Δωδεκάνησος Eξπρές». Οι οικονομικές προσφορές αναμένεται να ανοίξουν σήμερα από την επιτροπή που έχει συγκροτηθεί γι αυτόν τον λόγο με απόφαση του υπουργού Aιγαίου κ. Aριστοτέλη Παυλίδη.

Ως προς την ANEΣ που διεκδικεί επίσης, τη γραμμή δεν έχει διευκρινιστεί αν έχει αγοράσει ή ναυλώσει το «Πρωτεύς» , ένα πλοίο 75μ. περίπου αλλά μεγάλης ηλικίας και μικρής ταχύτητας, όπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες.

Απο τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Η ΑΝΕΣ αγορασε η αγοραζει τον ΠΡΩΤΕΑ ....

Η C-LINK δεν εκανε προσφορα ξανα ????

Η γραμμη Σαμου πως θα εξυπηρετητε χωρις το Δημητρουλα , τελος χρονου θα φυγει και το Μαρινα ......Λετε να φερνει καινουργιο πλοιο ο Καπτα-Μακης η να κανει αλλαγες με το Ροδανθη ...

Link to comment
Share on other sites

Αγονες γραμμες συνεχεια .....Λετε να εχει και αλλη .........

ΤΗΝ ερχόμενη Δευτέρα πρόκειται το υπουργείο Αιγαίου να πάρει αποφάσεις για τις ενδωδεκανησιακές ακτοπλοϊκές γραμμές και ειδικότερα για τις γραμμές Ρόδου - Καστελλορίζου και Κω - Νισύρου- Τήλου- Σύμη- Ρόδου, ενώ παραμένει άγνωστο τι θα γίνει με τη γραμμή Ρόδος - Κως - Κάλυμνος- Λέρος -Πάτμος-Λειψοί που αρχικά είχε κατακυρωθεί στην εταιρεία Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή, αλλά αργότερα ανακλήθηκε. Στο διαγωνισμό για τις δύο γραμμές κατατέθηκαν τέσσερις προσφορές, μάλιστα δε η Ναυτιλιακή της Σύμης νοίκιασε πλοίο από την Ιθάκη (με την ονομασία «Πρωτεύς») και παίρνει μέρος στο διαγωνισμό. ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ θα εξεταστούν μεθαύριο στις 11 το πρωί στη Μυτιλήνη σε ανοικτή συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής. Σχετικά από το υπουργείο Αιγαίου εκδόθηκε χτες η παρακάτω ανακοίνωση: «Στην από 2-12-2005 πρόσκλησή μας προς ενδιαφερομένους πλοιοκτήτες για εξυπηρέτηση τεσσάρων (4) άγονων δρομολογιακών γραμμών με συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας έως 31/10/2006 υπέβαλαν προσφορές στις 15 Δεκεμβρίου, που ήταν η καταληκτική ημερομηνία του διαγωνισμού, οι κατωτέρω πλοιοκτήτριες εταιρείες: Α. Για τις δρομολογιακές γραμμές: α) ΚΩΣ -ΝΙΣΥΡΟΣ-ΤΗΛΟΣ- ΣΥΜΗ- ΡΟΔΟΣ και β) ΡΟΔΟΣ - ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ 1. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Ν.Ε. Με το Ε/Γ-Ο/Γ - ΚΑΤ/ΡΑΝ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» 2. ΑΝΕ ΣΥΜΗΣ Α.Ε. με το Ε/Γ Ο/Γ «ΠΡΩΤΕΥΣ» 3. GA FERRIES ΜΕ ΤΑ Ε/Γ - Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ» ή «ΜΑΡΙΝΑ» ή «ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ» μόνο για την πρώτη γραμμή. 4. ΟΡΚΑ Ν.Ε. με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΘΗΝΑ.. Β. Για τις δρομολογιακές γραμμές: α)ΦΟΥΡΝΟΙ -ΘΥΜΑΙΝΑ-ΧΡΥΣΟΜΗΛΙΑ- ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ και β) ΦΡΟΥΝΟΙ-ΘΥΜΑΙΝΑ- ΧΡΥΣΟΜΗΛΙΑ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ. 1. ΣΑΜΙΑΚΕΣ ΠΛΟΕΣ Ν.Ε. 2. ΧΡΥΣΗ ΕΝΩΣΗ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Ν.Ε. Οι προσφορές θα εξετασθούν από την αρμόδια Επιτροπή του Υπουργείου στη Μυτιλήνη τη Δευτέρα 19-12-2005 ώρα 11.00 σε ανοικτή συνεδρίασή της».

Απο την ΠΡΟΟΔΟ

Τελικα θα ενοικιαστη το ΠΡΩΤΕΑΣ....

Η ΟΡΚΑ Ν.Ε. ποια ειναι και πιο ΑΘΗΝΑ ειναι το πλοιο (το γνωστο)

Στη 12ΝΕ τελικα δεν κατακυρωθηκε η γραμμη ???

Link to comment
Share on other sites

Καπως ετσι καταντησε το θεμα

Σαρανταπεντε μαστοροι ,κι εξηντα μαθηταδες,

Ολημερις το χτιζανε,το βραδυ γκρεμιζοταν :):D

ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ να έχει βρεθεί λύση με τα ενδωδεκανησιακά δρομολόγια από το υπουργείο Αιγαίου και έτσι αποβαίνει άγονος και ο δεύτερος διαγωνισμός. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι το υπουργείο Αιγαίου νωρίς χθες το απόγευμα ενημέρωσε το Δήμο Τήλου, ότι από σήμερα μέχρι 29 Δεκεμβρίου, θα εκτελεστούν έξι μη επιδοτούμενα δρομολόγια στη γραμμή Ρόδο-Σύμη-Τήλο-Σύμη-Ρόδο με το οχηματαγωγό «Σύμη», που ανήκει στη Ναυτιλιακή Εταιρία Σύμης!.. ? Οπως είναι γνωστό, το υπουργείο Αιγαίου θ? ανακοίνωνε χθες τ? αποτελέσματα από τις προσφορές που είχαν κατατεθεί για τις γραμμές Ρόδος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και Ρόδος-Καστελλόριζο, αλλά αντί αυτών, ανακοίνωσε τη δρομολόγηση του «Σύμη» μόνο στη γραμμή Ρόδου-Σύμης-Τήλου. ΚΑΝΕΝΑΣ δε γνωρίζει τις προθέσεις του υπουργείου Αιγαίου για τα ενδωδεκανησιακά δρομολόγια και την «εμπλοκή» των Συμιακών στις γραμμές αυτές, που σύμφωνα με τις πληροφορίες, εάν πάρουν τη γραμμή Ρόδου-Κω-Νισύρου-Τήλου-Ρόδου θ? αγοράσουν το ηλικίας 32 χρόνων μικρό οχηματαγωγό «Πρωτεύς», που έχει ταχύτητα 16 μιλίων, σε αντίθεση με το «Σύμη» που η ταχύτητά του είναι 13 μίλια. ? Σημειώνεται ότι το «Σύμη» το δρομολόγιο Ρόδος-Τήλος (μέσω Σύμης) θα εκτελεί σε 4 ώρες και 10 λεπτά, ενώ το καταμαράν των Τηλιακών Sea Star το εκτελεί σε 1 ώρα και 15 λεπτά. ΠΑΝΤΩΣ το πρόβλημα με τις ενδωδεκανησιακές γραμμές δεν έχει λυθεί -και όπως δείχνουν τα πράγματα- οι κάτοικοι των μικρών νησιών θα περάσουν δύσκολες γιορτές
.

Aπο την ΠΡΟΟΔΟ

Link to comment
Share on other sites

Από το σημερινό ΚΕΡΔΟΣ

Περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ θα μοιραστούν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στην εξαετία 2006 - 2012 για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών. Ωστόσο, ποιες εταιρείες, με ποια πλοία και σε ποιες γραμμές, θα προκύψει ύστερα από διεθνή διαγωνισμό, που θα γίνει, κατά πάσα πιθανότητα, τον προσεχή Ιανουάριο, από τα δύο συναρμόδια υπουργεία, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και υπουργείο Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες:

• Στο διαγωνισμό θα συμμετάσχουν επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία των οποίων η ηλικία δεν θα ξεπερνά τα 16 χρόνια.

• Θα διαθέτουν απαραίτητα ISO ( πιστοποίηση) στο ξενοδοχειακό εξοπλισμό. Ουσιαστικά δηλαδή τα πλοία θα παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, τόσο στους κοινόχρηστους χώρους όσο και στις καμπίνες.

Τα πλοία να είναι άνω των 75 μέτρων, ώστε να μπορούν να εκτελούν δρομολόγια και με 6 ή 7 μποφόρ. Με το μέτρο αυτό θα περιορισθούν οι ακινησίες των πλοίων και κατά συνέπεια η ταλαιπωρία των επιβατών.

• Θα γίνει προσπάθεια να ενοποιηθούν οι ακτοπλοϊκές άγονες γραμμές για την περικοπή των συνολικών δαπανών.

• Θα καθιερωθούν γραμμές κορμού, με άμεσες συνδέσεις προς τα μικρότερα νησιά του νησιωτικού συμπλέγματος που ανήκουν. Θα επιδιωχθεί η σύνδεση των μικρών νησιών με την έδρα του επαρχείου και την έδρα του νομού.

• Οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίζουν από λιμάνι αρχικής τους εκκίνησης ενιαίο εισιτήριο για το λιμάνι ή το νησί τελικού προορισμού, για την αποφυγή ταλαιπωρίας.

Αξίζει να επισημάνουμε ότι οι συνολικές δαπάνες και των δύο υπουργείων, για την εξυπηρέτηση των 80 και πλέον άγονων γραμμών κατά το έτος που λήγει, θα διαμορφωθούν στα 41 εκατομμύρια ευρώ. Βέβαια, έχει προγραμματισθεί να περιορισθούν οι γραμμές ώστε να μειωθεί και το ετήσιο συνολικό κόστος της εξυπηρέτησης των άγονων νησιών. Ωστόσο, καλά ενημερωμένοι κύκλοι υποστηρίζουν ότι οι πιέσεις των δημάρχων, των βουλευτών, των φορέων, αλλά και των κατοίκων των νησιών θα είναι μεγάλες μόλις δημοσιοποιηθεί το δίκτυο των άγονων γραμμών, με αποτέλεσμα τελικά να προστεθούν και άλλες γραμμές και το κόστος να ανέβει τουλάχιστον στα 45 εκατ. για το κάθε έτος. Ετσι, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που θα εξασφαλίσουν άγονα δρομολόγια για την εξαετία 2006 - 2012 θα έχουν σίγουρα έσοδα 300 εκατ. ευρώ.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας για την περίοδο 2004 - 2005 και για τη δρομολόγηση πλοίων σε 81 επιδοτούμενες ακτοπλοϊκές γραμμές, από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το υπουργείο Αιγαίου, θα πάρουν συνολικά 41 εκατ. ευρώ. Την αμέσως προηγούμενη περίοδο οι ακτοπλόοι πήραν 25 εκατομμύρια ευρώ, ενώ κατά το πρώτο έτος της εφαρμογής του Νόμου 2932/2001 για την απελευθέρωση των εσωτερικών ακτοπλοϊκών γραμμών, δαπανήθηκαν μόνο 12 εκατομμύρια ευρώ.

Ο νέος σχεδιασμός του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για τις ακτοπλοϊκές γραμμές προϋποθέτει συνεργασία των μεγάλων και των μικρών εταιρειών, για την κάλυψη πλήρως του ακτοπλοϊκού δικτύου, δεδομένου ότι θα καθιερωθεί και το ενιαίο εισιτήριο για τις γραμμές κορμού και άμεσης μεταφοράς σε μικρότερο νησί. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι οι γραμμές κορμού θα είναι της Κρήτης, της Κω - Ρόδου και της Χίου - Μυτιλήνης, Πάρου - Νάξου - Σύρου - Τήνου και Μυκόνου.

Από τη Ρόδο και την Κω ή την Πάτμο, θα συνδέονται τα νησιά, Καστελόριζο, Χάλκη, Σύμη, Λειψοί κ.λπ.

Η Αμοργός, η Δονούσα, η Σχοινούσα, τα Κουφονήσια θα συνδέονται είτε με τη Σύρο, είτε με την Πάρο, όπως και η Ιος, αλλά ενδεχομένως και η Σάμος, Ικαρία και Φούρνοι. Για τις δυτικές Κυκλάδες θα υπάρξει συνδυασμός εξυπηρέτησης των νησιών, είτε από το Λαύριο, είτε από τον Πειραιά.

Πάντως στο νέο σχεδιασμό θα καταργηθεί η γραμμή Κύμη, Λήμνος, Μουδανιά και η γραμμή Λαύριο, Ψαρά, Σίγρι, Λήμνος, Σαμοθράκη, Αλεξανδρούπολη. Ενδέχεται στη δεύτερη γραμμή να κοπεί το Σίγρι Μυτιλήνης με τα Μεστά της Χίου, όπου θα μειωθεί η απόσταση σε 92 ναυτικά μίλια από 258 ναυτικά μίλια.

Με το όριο ηλικίας και το μέγεθος των πλοίων, πολλά βαποράκια θα μείνουν χωρίς ψωμί (επιδότηση) που έχουν πάρει σχεδόν όλες τις επιδοτούμενες!!

Με το όριο της ηλικίας 16 ετών, δε ξέρω που θα βρουν αυτά τα πλοία?

Link to comment
Share on other sites

Ο διαγωνισμός - απ' ό,τι φαίνεται- πάει κατά ΠΡΩΤΕΑ/ΑΝΕΣ μεριά.

Στην υπόθεση παρενέβη και η ΤΥΡΟΓΑΛΑΣ ΝΕ, η οποία υπεραμύνθηκε του αξιόπλου του (33χρονου) πλοίου της απέναντι σε όσους υποστηρίζουν ότι θα φέρει "ακτοπλοϊκό Μεσαίωνα" στα Δωδεκάνησα.

Και -απ' ό,τι κατάλαβα- το πλοίο θα αγορασθεί από την ΑΝΕΣ, μόνο εάν πάρει τον διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Στην υπόθεση παρενέβη και η ΤΥΡΟΓΑΛΑΣ ΝΕ, η οποία υπεραμύνθηκε του αξιόπλου του (33χρονου) πλοίου της απέναντι σε όσους υποστηρίζουν ότι θα φέρει "ακτοπλοϊκό Μεσαίωνα" στα Δωδεκάνησα.

και πολυ καλα εκανε. για το ΠΡΩΤΕΥΣ εχουμε ξαναμιλησει εκτενως.

το μονο που θα υπενθυμισω ειναι οτι εχει την κλαση του αμερικανικου ABS οταν τα πιο πολλα ελληνικα ferries μονο του ελληνικου νηογνωμωνα καταφερνουν να παρουν. το βαπορι ειναι αψογο. μπορει για τη ζακυνθο να ειναι μικρο πια, αλλα για εκει που το θελουν ειναι ιδανικο. δε νομιζω να ξαναειδαν 16,5 μιλια στα τοπικα της συμης ποτε. να προσθεσω οτι εχει διπυθμενα απο τη μανα του

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με είδηση από την εφημερίδα "Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΝΙΣΥΡΟΥ", 650 νισύριοι υπέγραψαν επιστολή (που φαντάζομαι ότι και θα έστειλαν σε κάποιο υπέυθυνο), απαιτώντας τον επαναπροσδιορισμό της επιδοτούμενης γραμμής Νισύρου - λιμένα Κω για 3 φορές την εβδομάδα με το πλοίο ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ, πρώην ΔΕΣΠΟΙΝΑ.

Να προσθέσω ότι το πλοίο έκανε όλο το καλοκαίρι το δρομολόγιο αυτό, που είναι πολύ σημαντικό για τους νισύριους, αφού ήταν το μόνο που ξεκίναγε πρωί από Νίσυρο και επέστρεφε απόγευμα, έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν τις δουλειές τους στην Κω.

Link to comment
Share on other sites

Στη Νισυρο το Νοεμβρη μου ειπαν οτι το Π.Σπηλιανη ανεβηκε Πειραια για να το μεγαλωσουν λιγο , για να παιρνει και καποια αυτοκινητα.

Απο οτι βλεπω στη φωτογραφια του chiotis κατι τετοιο δεν εγινε ..

Επισης η εταιρεια του ζητουσε και την επιδοτηση για το Νισυρο-Καρδαμαινα Κω αλλα δεν την πηρε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το επιβεβαιώνω και εγώ για την επιμήκυνση. Έλεγαν να το μεγαλώσουν 4 μέτρα νομίζω. Πάντως στο εσωτερικό του έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά. Είναι η πρώτη προσπάθεια του ιδιοκτήτη του στη θάλασσα και φαίνεται να έχει την υποστήριξη του κόσμου.

Link to comment
Share on other sites

Τελος στην περιπετεια της αγονης δωδεκανησου , Η ΑΝΕΣ αγορασε το «Πρωτευς» και πηρε την αγονη γραμμη

ΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ εταιρία της Σύμης ΑΝΕΣ (που αγόρασε το πλοίο «Πρωτεύς») ανέθεσε ο υπουργός Αιγαίου Αρ. Παυλίδης την εκτέλεση των δρομολογίων Ρόδου - Καστελλορίζου και Ρόδου - Σύμης - Κω - Νισύρου - Τήλου - Σύμης - Ρόδου, όπως είχε γράψει την περασμένη εβδομάδα η «ΠΡΟΟΔΟΣ». ? Η σχετική απόφαση υπεγράφη χτες από τον κ. Παυλίδη και προβλέπει τα εξής: ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ Κως - Νίσυρος - Τήλος - Σύμη και επιστροφή το «Πρωτεύς» θα εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα από Δευτέρα έως Παρασκευή όχι σε συνεχόμενες ημέρες με άμεση ανταπόκριση οχηματαγωγών - επιβατηγών πλοίων από και προς Πειραιά διερχομένων από το λιμάνι της Κω. Για κάθε δρομολόγιο η ΑΝΕΣ θα εισπράττει επιδότηση 15.000 ευρώ, ενώ από 1ης Απριλίου μέχρι 31 Οκτωβρίου θα εκτελεί και ένα μη επιδοτούμενο δρομολόγιο στη γραμμή Ρόδος - Τήλος - Νίσυρος και επιστροφή, δηλαδή αυτό που εκτελούσε το SEA STAR. ? Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ακόμη πλήγμα του κ. Παυλίδη στους Τηλιακούς!.. Το «Πρωτεύς» θα επεκτείνει το δρομολόγιό του προς Κάλυμνο από τον Απρίλιο. Σημειώνετια ότι η προσφορά της ΑΝΕΣ ήταν για 16.900 ευρώ το δρομολόγιο και υπήρξε βελτιωμένη πρόταση για 15.000 ευρώ που δέχτηκε ο κ. Παυλίδης. ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ Ρόδος - Καστελλόριζο και επιστροφή το «Πρωτεύς» θα εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα με 6.500 ευρώ επιδότηση για κάθε δρομολόγιο. Η προσφορά της ΑΝΕΣ ήταν 7.150 ευρώ και η βελτιωμένη έφτασε τα 6.500 ευρώ. ? Τα δρομολόγια του «Πρωτεύς» θ?αρχίσουν από 18 Ιανουαρίου και θα ισχύσουν μέχρι 31 Οκτωβρίου 2006.

Προοδος

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Κάτι αρχίσανε να παίρνουνε χαμπάρι..:

Την άρση της ασυλίας του υπουργού Αιγαίου Αριστοτέλη Παυλίδη ζητά από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Ρόδου, μετά την ολοκλήρωση της προκαταρκτικής εξέτασης για την υπόθεση της φωτογραφικής ανάθεσης ακτοπλοϊκών δρομολογίων στην άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου.

Όπως αναφέρει την Τετάρτη η εφημερίδα Τα Νέα, η προκαταρκτική εξέταση ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες και αφορούσει ειδικότερα στις καταγγελίες του δημάρχου Τήλου, Αν.Αλιφέρη, για τις διαδικασίες που ακολούθησε το υπουργείο Αιγαίου στην ανάθεση των επιδοτούμενων γραμμών Κω-Νισύρου-Τήλου-Σύμης-Ρόδου και επιστροφή, καθώς και της γραμμής Ρόδου-Καστελλόριζου και επιστροφή.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε στις αρχές Δεκεμβρίου του 2005, όταν ο δήμαρχος Τήλου, με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, κατηγόρησε τον κ. Παυλίδη για «μεθοδεύσεις» και «μαγειρέματα» στη φωτογραφική διαδικασία ανάθεσης των δρομολογίων σε μία εταιρεία, ενώ, όπως καταγγέλθηκε, αποκλείστηκαν πιο συμφέρουσες προσφορές.

Ο φάκελος της υπόθεσης διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία ΑΠ, για να προωθηθεί και στη Βουλή, ώστε να διερευνηθούν και οι τυχόν ποινικές ευθύνες του υπουργού Αιγαίου, αφού εξασφαλιστεί η άρση της βουλευτικής του ασυλίας.

news.in.gr

Link to comment
Share on other sites

αφορμη αποτελεσε παρεμβαση του συνηγορου του πολιτη:(

Η παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη έγινε γιατί στις 25 Ιουλίου 2005 οι κάτοικοι της Τήλου έστειλαν διαμαρτυρία στο υπουργείο Αιγαίου σχετικά με την απόφαση του κ. Παυλίδη που απέκλειε το νησί από το δίκτυο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών τοπικών γραμμών του Αιγαίου.

Έτσι στο πλαίσιο της διαμεσολάβησης μεταξύ πολιτών και δημόσιας διοίκησης καθώς και του ελέγχου νομιμότητας των αποφάσεων ο Συνήγορος του Πολίτη κάλεσε τις υπηρεσίες του υπουργείου ν' απαντήσουν στις διαμαρτυρίες των κατοίκων της Τήλου, όπως όφειλαν.

Πέρασαν από τότε πάνω από 14 μήνες, αλλά απάντηση δεν δόθηκε, με αποτέλεσμα να στείλει ο Συνήγορος του Πολίτη και νέο έγγραφο στις 22 Σεπτεμβρίου 2006 και να ζητά από το υπουργείο Αιγαίου να δοθούν απαντήσεις στις αιτήσεις των κατοίκων της Τήλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τη σημερινή ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Στο μεταξύ χθες άνοιξαν οι οικονομικές προσφορές για όσες άγονες γραμμές εκδηλώθηκε ενδιαφέρον. Η «Σάος» του εφοπλιστή Φώτη Μανούση, και η «GA Ferries» του κ. Μάκη Αγούδημου αναδείχθηκαν μειοδότες σε όσες γραμμές είχαν κατατεθεί προσφορές.

Πιο συγκεκριμένα η «Σάος» ανεδείχθη μειοδότης στις γραμμές:

- Λαύριο-Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Καβάλα, Λαύριο-Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Σαμοθράκη-Καβάλα, Λαύριο-Ψαρά-Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Καβάλα, με το πλοίο «Παναγία Σουμελά».

Η «Σάος» μειοδότησε στην «κατηγορία 2» που σημαίνει ότι το «Παναγία Σουμελά» θα κάνει το δρομολόγιο για 30 μήνες και στη συνέχεια θα αντικατασταθεί με πλοίο ηλικίας μέχρι 8 ετών και ταχύτητας μέχρι 25 μίλια. Επισημαίνεται ότι το «Παναγία Σουμελά» ναυπηγήθηκε το 1976 και μετασκευάσθηκε το 2006.

- Αγ. Κων/νος/Κύμη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος-Λήμνος για την οποία κατέθεσε προσφορά στην «κατηγορία 3» (μονοετή σύμβαση) επίσης με το «Παναγία Σουμελά».

Η GA Ferries ανεδείχθη μειοδότης στις γραμμές:

- Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ικαρία-Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ Σάμου με μισθούμενο τμήμα το Ικαρία-Φούρνοι-Καρλόβασι, καταθέτοντας προσφορά στην «κατηγορία 3» (μονοετή σύμβαση).

- Θεσσαλονίκη-Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο για την οποία προβλέπεται ένα δρομολόγιο την εβδομάδα το διάστημα 2/4/2007-2/9/2007 και προσέγγιση σε δύο τουλάχιστον νησιά των Σποράδων και δύο νησιά των Κυκλάδων. Ωστόσο το πλοίο θα πρέπει να απασχολείται με δεκάμηνη δρομολόγηση.

Ακόμη να σημειωθεί ότι μειοδότης ανεδείχθη και η ΑΝΕΝ με το «Μυρτιδιώτισσα» για τις γραμμές των Κυθήρων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ο μανουΣΑΟΣ εγκατελειψε τη γραμμη χιος ψαρα. δεν ξαναδιεκδικησε την επιδοτηση γιατι ταχα δεν εβγαινε.

"προσωρινα" θα ειναι το samos spirit στη γραμμη αλλα απο οτι ακουγεται τα αφεντικα του ζαχαρωνουν τη γραμμη. και καλυτερη επιδοτηση εχει (6 χιλιαρικα το δρομολογιο) και 6 δρομολογια την εβδομαδα (εναντι 5χιλιαρικα και 5 δρομολογια εκει που ηταν ως τωρα).

αποτελεσμα; οι κατοικοι των φουρνων εχουν καταλαβει το βαπορι, δεν το αφηνουν να φυγει και γινεται τσι ποπης εκει κατω

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...