Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Στα αποτελέσματα του ΣΑΣ βλέπουμε ότι θα προκηρυχτούν, οι ακόλουθες επιδοτούμενες γραμμές

Quote

Ι) ΡΟΔΟΣ – ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΡΙΩΝ (03) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (ΣΥΝΟΛΟ 23 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 01/05 -30/09),

ΙΙ) ΠΑΤΜΟΣ – ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ) – ΦΟΥΡΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΡΙΩΝ (03) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ, ΜΕ Ε/Γ ΠΛΟΙΟ,

ΙΙΙ) ΚΩΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ- ΤΗΛΟΣ- ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΥΟ (02) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ, ΜΕ Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ

ΙV) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ – ΣΚΟΠΕΛΟΣ –ΣΚΙΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΡΙΩΝ (03) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (ΣΥΝΟΛΟ 22 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας.

Ο διαγωνισμός γίνεται στις 05 Μαρτίου, και αφορά τις ακόλουθες γραμμές:

1. ΡΟΔΟΣ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ - ΣΗΤΕΙΑ και επιστροφή. (Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 01/05/2020 έως 30/09/2020 )

2. ΠΑΤΜΟΣ – ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ) – ΦΟΥΡΝΟΙ και επιστροφή. (Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου )

3. α) ΚΩΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή. (Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα καθ΄ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου )

3. β) ΡΟΔΟΣ - ΜΕΓΙΣΤΗ (ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ) και επιστροφή. (Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ΄ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου )

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή   2  3α και 3β  ( σε συσκευασία δώρου )  είναι για το ΣΤΑΥΡΟΣ  ex   ΣΑΟΣ  ΙΙ 

η γραμμή    (3α-3β)  από Κώ έως Μεγίστη και επιστροφή  για την κατηγορία  ένα είναι  57.102,82  ανά  δρομολόγιο  !!!!!!!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έγινε η αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ.2252.1.1/69207/19/24-09-2019 (O.E.) Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2019 μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας

Link to comment
Share on other sites

Ως τώρα όλα ακολουθούν την πεπατημένη των προηγούμενων ετών, μόνο οι ημερομηνίες αλλάζουν.
Το ΣΤΑΥΡΟΣ μόνο δεν ξέρουμε που θα καταλήξει (ή μάλλον ποια γραμμή θα το φορτωθεί)...

Link to comment
Share on other sites

On 2/6/2020 at 2:29 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Έγινε η αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ.2252.1.1/69207/19/24-09-2019 (O.E.) Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2019 μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας

Συγνώμη, επειδή δεν το κατάλαβα. Έπεσαν υπογραφές ή απλά μελέτησαν τις οικονομικές προσφορές;

Με λίγα λόγια, η ευθύνη για το άνοιγμα των πλάνων των δρομολογίων από 1/3 περνά πλέον στις εταιρείες ή υπάρχει ακόμη διαδικαστικό κομμάτι που πρέπει να γίνει απ' την μεριά του υπουργείου;

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξαν και το δεύτερο φάκελο που ήταν σφραγισμένος μέσα σε έναν άλλο φάκελο, και βρήκαν τις οικονομικές προσφορές. Τώρα μένει να περνάει ο κάθε πλοιοκτήτης από το γραφείο του υπουργού για να υπογράψει τη σύμβαση, αφού την ετοιμάσουν οι αρμόδιοι. Αυτό ισχύει για τις γραμμές που δεν υπάρχουν ενστάσεις, όπως αναφέρει και μέσα η παραπάνω απόφαση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το υπουργείο τηρώντας πάντα πιστά τα έθιμα και τις παραδόσεις, κάθε τέλη Οκτωβρίου και κάθε τέλη Φεβρουαρίου περιμένει να φτάσουμε λίγες ώρες πριν την εκπνοή του μήνα για να ετοιμάσει τις συμβάσεις. Αν υπάρχει τέτοια καθυστέρηση στο σχετικά εύκολο θέμα π.χ. της Blue Star για την γραμμή των Μικρών Κυκλάδων που κάθε χρόνο τα πράγματα είναι σχεδόν πανομοιότυπα, φανταστείτε τι έχει να γίνει στις γραμμές που έχουμε και αλλαγή αναδόχου (Λήμνος, Κύθηρα, κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν γίνεται να ξεκινούν νωρίτερα οι διαγωνιστικές διαδικασίες (από τώρα για την 1η Νοεμβρίου) ή πολύ απλά να μειωθεί η χαρτούρα;;; Δηλαδή ένας νησιώτης ή ένας τουρίστας που θέλει να έρθει δεν ξέρει πως θα πάει κάπου σε λίγες ώρες...

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασία ξεκινά από την 01/11 κάθε έτους, για τα δρομολόγια που είναι να εκτελεστούν από την 01/11 του επόμενου έτους. Απλά έχει πολλά επεισόδια (δηλώσεις δρομολόγησης, διορθωτικές δηλώσεις δρομολόγησης, πρόσκληση αποκλειστικής δρομολόγησης, ΣΑΣ, και μετά προκύρηξη άγονης γραμμής) και εκ του αποτελέσματος δεν αρκεί ούτε ένα έτος και καποιες φορές ούτε οι 12+4=16 μήνες με την παράταση για να δούμε άσπρο καπνό. Και το κακό είναι ότι ούτε στο νόμο που έρχεται έχει προβλεφθεί καποια τροποποίηση/βελτίωση της κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Προκήρυξη Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας.

Ο διαγωνισμός γίνεται στις 07 Απριλίου και αφορά στις ακόλουθες γραμμές:

1. Θήρα - Θηρασιά

2. Θηρασιά - Οία

3. Πάτμος - Λειψοί - Λέρος

4. Κέρκυρα - Παξοί - Λευκάδα - Μεγανήσι - Ulysses port - Σάμη - Ζάκυνθος

5. Χανια - Τριζονια

6. Ιερισσός - Ι.Μ.Μ. Λαύρας

7. Ρόδος - Καστελλόριζο (ταχύπλοο)

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, enas chiotis said:

6. Ιερισσός - Ι.Μ.Μ. Λαύρας

Υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με το λιμάνι της Μ.Λαύρας (το οποίο είναι χρόνια τώρα κλειστό λόγω ακαταλληλότητας) ή έχει μείνει παραδοσιακά η ονομασία της γραμμής έτσι και το δρομολόγιο θα εκτελείται -όπως ισχύει μέχρι σήμερα- μέχρι Μορφωνού;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Αποδοχή όλων όσοι συμμετείχαν πλην ΑΝΕΣ (Πρωτεύς και Αγ. Νεκτάριος Αίγινας).

Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών και Κατακύρωση Αποτελεσμάτων Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής με σκοπό τη διασφάλιση της ελάχιστης θαλάσσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νησιωτικών περιοχών

Link to comment
Share on other sites

Οι οποίες συμμετοχές της ΑΝΕΣ αποκλείστηκαν γιατί οι επιδοτήσεις δόθηκαν στα πλοία που συνέχισαν να εξυπηρετούν τις γραμμές των Σποράδων και του Σαρωνικού αντίστοιχα (Εξπρές Σκιάθος & Αχαιός).

Link to comment
Share on other sites

Αν σε καταλαβαίνω καλά Παναγία μου, η ΑΝΕΣ αποκλείστηκε γιατί τα πλοία της στη γραμμή δε λειτουργούσαν όταν προκηρύχθηκε το συγκεκριμένο. Τότε γιατί επιδοτήθηκε το Olympus που είχε σταματήσει δρομολόγια εδώ και καιρό?

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείστηκαν τα πλοία της ΑΝΕΣ γιατί είχαν προτεραιότητα τα πλοία που ήδη δούλευαν στις γραμμές των Σποράδων και Σαρωνικού. Στη γραμμή του Olympus επιδοτήθηκε το μοναδικό πλοίο που δήλωσε συμμέτοχη και ήταν το Olympus.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...