Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν νομιζω οτι θα περασει τοσο ευκολα απο τους κατοικους της άγονης το να τους παρουν το ΔΙΑΓΟΡΑ για να βαλουν ενα σαρανταχρονο βαπόρι. Και αμφιβάλλω αν σε Λειψους και Σύμη χωράει, όταν ο 18 μέτρα μικρότερος ΔΙΑΓΟΡΑΣ εδενε τσιμα τσιμα.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Πάντως η Ναυτεμπορική στο άρθρο της αναφέρει ότι κάποιο ρόλο θα κληθεί να παίξει και ο "Ηρακλης" Παραθέτω το άρθρο και σε bold βαζω την επίμαχη φράση στο τέλος όπου προφανώς έχει γινει κάποιο λάθος,

Πρόσω τις μηχανές βάζει η C Link για Δωδεκάνησα

Με το ένα πόδι στα Δωδεκάνησα βρίσκεται η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, εντείνοντας τον ανταγωνισμό με την Blue Star Ferries, καθώς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, με ψήφους 6-3, απεφάνθη ότι η θυγατρική της, C Link Ferries μπορεί να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές.

Μετά τη γνωμοδότηση αυτή, η Επιτροπή για το διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, αρμόδια για τις άγονες γραμμές, πήρε το «πράσινο φως» και ανακήρυξε, χθες, μειοδότη τη C Link τόσο για τις γραμμές των Δωδεκανήσων όσο και της Ικαρίας - Σάμου. Επίσης, μειοδότης ανεδείχθη και η εταιρεία ΛΑΝΕ στη γραμμή Κυθήρων - Αντικυθήρων.

Απόρριψη προσφορών

Επισημαίνεται ότι στο σχετικό διαγωνισμό οι προσφορές της C Link για Δωδεκάνησα και Ικαρία - Σάμο είχαν απορριφθεί από την Επιτροπή, γιατί η εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση, «σύμφωνα με τα άρθρα 99 επ. του Ν. 3588/2007 και συγκεκριμένα σύμφωνα με το άρθρο 103 παρ. 2 του νόμου αυτού, στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης» όπως αναφερόταν στο σκεπτικό της επιτροπής.

Επίσης, η ίδια επιτροπή είχε απορρίψει και τις προσφορές της Blue Star Ferries, με «καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους», όπως υποστήριξε τότε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της.

Κατά των απορρίψεων κατέθεσαν ενστάσεις τόσο η C Link όσο και η Blue Star Ferries. Η δεύτερη κατέθεσε ένσταση και «υπέρ» της απόρριψης της προσφοράς της C Link Ferries, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία κακώς συμμετέχει στο διαγωνισμό, αφού έχει εμπλακεί στο Πτωχευτικό Δίκαιο (άρθρο 99, νόμος v. 3588/2007) με αίτηση που έχει καταθέσει στο δικαστήρια της Μυτιλήνης μαζί με τη μητρική της, Νel Lines.

Προκήρυξη διαγωνισμών

Στο σημείο αυτό, να σημειωθεί ότι στην προκήρυξη των αγόνων γραμμών αναφέρεται ότι, για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό οι εταιρείες, θα πρέπει να μεταξύ άλλων να προσκομίσουν «Πιστοποιητικό αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής Αρχής, έκδοσης του τελευταίου εξαμήνου, από το οποίο να προκύπτει ότι δεν είναι σε αναγκαστική διαχείριση, δεν τελούν υπό κοινή εκκαθάριση του κ.ν. 2190/1920, ή υπό ειδική εκκαθάριση του ν. 1892/1990 (άρθρο 182 ΠτωχΚ), ή σε διαδικασία συνδιαλλαγής των άρθρων 99 επ. Ν. 3588/2007, όπως εκάστοτε ισχύει, ή άλλες ανάλογες καταστάσεις και, επίσης, ότι δεν τελούν υπό διαδικασία έκδοσης απόφασης κοινής ή ειδικής εκκαθάρισης ή συνδιαλλαγής των ανωτέρω νομοθετημάτων ή υπό άλλες ανάλογες διαδικασίες».

Ωστόσο, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, με την απόφαση-γνωμοδότηση 576/2012, απεφάνθη ότι η C Link μπορεί να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές (δεν έγινε γνωστό το αιτιολογικό της απόφασης). Επισημαίνεται ότι τη γραμμή της Ικαρίας-Σάμου εξυπηρετούσε ήδη η C Link με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, καθώς η ΑΝΕΚ δεν δέχτηκε να συνεχίζει να εξυπηρετεί μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, αφού η εκμετάλλευσή της απεδείχθη ζημιογόνος.

Τις άγονες των Δωδεκανήσων εξυπηρετεί, με την ίδια διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, η Blue Star Ferries, με το πλοίο «Διαγόρας». Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια επιτροπή απέρριψε όλες τις ενστάσεις της Blue Star Ferries.

Η Blue Star Ferries έχει, πάντως, τη δυνατότητα να καταθέσει ένσταση στον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη, κατά της απόφασης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, όπως και να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Υπενθυμίζεται ότι ήδη, με επίσημες ανακοινώσεις της έχει κάνει λόγο για φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού.

Το κρίσιμο θέμα, βέβαια, είναι πόσο μπορεί να συνεχισθεί αυτός ο έντονος ανταγωνισμός και το χτύπημα των τιμών, (πρόσφατα μόλις η Nel Lines ανακοίνωσε νέες μειωμένες τιμές στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης), με δεδομένες τις τεράστιες ζημίες των εταιρειών.

Στο μεταξύ, έληξε, χθες, η προθεσμία για την κατάθεση προτάσεων αναφορικά με το ακτοπλοϊκό ζήτημα, στο πλαίσιο της διαδικασίας διαλόγου που έχει ανοίξει το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν η ΠΝΟ, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και η Ενωση Πορθμείων, και απέστειλαν τις προτάσεις τους προς το υπουργείο.

Κόντρα στο Αιγαίο

Αν τελικά η C Link πάρει την έγκριση για την εξυπηρέτηση των γραμμών των Δωδεκανήσων, τότε η σύγκρουσή της με την Βlue Star Ferries θα επεκταθεί σε όλο το Αιγαίο σχεδόν, αφού οι δύο εταιρείες θα διασταυρώσουν τις... ρότες τους τόσο στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη όσο και στα Δωδεκάνησα.

Η ΝΕΛ, όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, προτίθεται να ναυλώσει το European Express που θα εξυπηρετεί την άγονη γραμμή με το Ro-ro Aqua Hercules, το οποίο τώρα έχει ναυλώσει στο εξωτερικό αξιοποιώντας σχετική έγκριση δρομολόγησης που έχει λάβει ήδη.

Υποθέτω ότι με το πρώτο "ναυλώσει" εννοούν "αντικαταστήσει" ; και αν ναι, ο Ηρακλής τι θα κάνει ακριβώς;;

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλημέρα, 

υπάρχει κάποιος που να έχει τη σύμβαση για τις άγονες Πειραιά - Κυθήρων - Κρήτης; Πρέπει να είχε υπογραφεί αρχές 2009 και στο Διαύγεια δεν βρίσκω κάτι. Αν ξέρει κάποιος, παρακαλώ να με βοηθήσει. 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@Αλεξανδρος Σ.

Τη συμβαση δεν τη εχω αλλα παντως ειχε υπογραφει τον Φεβρουαριο του 2009(οπως καλα θυμασαι)και προεβλεπε την παραχωρηση της γραμμης στη ΛΑΝΕ για 8 χρονια με υποχρεωση να αντικαταστησει το Κορναρος μεχρι τελος του 2013 με αλλο νεοτερο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Ως αιτία πολέμου αντιμετωπίζει η ΝΕΛ την απόφαση της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να θέσει ζήτημα παραχώρησης αποκλειστικής εξυπηρέτησης ακτοπλοϊκής γραμμής Μυτιλήνης - Λήμνου - Καβάλας ή Θεσσαλονίκης, θεωρώντας ότι η πρόσκληση αυτή έχει ως μόνο στόχο να εξυπηρετήσει του ανταγωνιστές τής ΝΕΛ και να οδηγήσει την εταιρεία στην απώλεια των άγονων γραμμών που εξυπηρετεί τώρα.

 

Πηγη: EMPROSNET

Link to comment
Share on other sites

@Αλεξανδρος Σ.

Τη συμβαση δεν τη εχω αλλα παντως ειχε υπογραφει τον Φεβρουαριο του 2009(οπως καλα θυμασαι)και προεβλεπε την παραχωρηση της γραμμης στη ΛΑΝΕ για 8 χρονια με υποχρεωση να αντικαταστησει το Κορναρος μεχρι τελος του 2013 με αλλο νεοτερο πλοιο.

 

Σύμφωνα με μια ανακοίνωση στο Διαύγεια το Βιτζεντζος Κορνάρος έχει πάρει παράταση μέχρι τις 28/08/2014 και όχι στο τέλος του 2013

 

Την κατ’ άρθρο 17 του ν.3887/2010 (Α΄174), επί μία διετία από την επόμενη ημέρα λήξης της υπ΄αριθμ. 3328.1.6.22/01/2009/28-08-2009 σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, με την εταιρεία «ΛΑΣΙΘΙΩΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΚΥΘΗΡΩΝ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ» με το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο  «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν.ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 05 (29-08-2012), παράταση του χρόνου για την εκπλήρωση της συμβατικής υποχρέωσης της ανωτέρω αναδόχου εταιρείας προς αντικατάσταση του ως άνω συμβατικού πλοίου με άλλο ανώτερης κατηγορίας, καθώς και της χρονικής διάρκειας της υπό στοιχείο 4 της παρούσης σύμβασης, ήτοι μέχρι και την 28-08-2014.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γιατι ομως δενε χουν ανοιξει ακομη οι κρατησεις για το european στα δωδεκανησα?

Πως να ανοίξουν τα δρομολόγια,όταν μετά την κλήση σε απολογία του Δ/ντος απο τον Γ.Γ.Α.Ν.Π με το ερώτημα της έκπτωσης απο την γραμμή με την άμεση αποδρομολόγηση της Νερο-Μαρίας και την επανα-δρομολόγηση του ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, μετά τα δικαστήρια και τον πόλεμο που κήρυξαν στην Λήμνο,με μπροστάρη τον εντελώς μόνο του...Δήμαρχο, τους βγήκε να λύσουν σταυρόλεξο για.... δυνατούς λύτες;

Η ...εταιρία φυσικά συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις του κ.Γ.Γ (με τί αντάλλαγμα όμως;) και οι Λημνιοί πανηγυρίζουν για την επιστροφή του ...άσωτου Ταξιάρχη.

Μα τί κόλλημα κι αυτό.Με δεδομένη όμως την επίσχεση εργασίας του πληρώματος του ΘΕΟΦΙΛΟΣ (έτσι λέμε τώρα το ανέκδοτο του τοτού) που θα λήξει στις 1 Ιουνίου, τις 3 άγονες των Νησιών του Β.Α Αιγαίου(Σάμος-νησιά-Καβάλα Χ2& Σάμος-νησιά-ΘεσσαλονίκηΧ1)=150 ΧΙΛΙΆΡΙΚΑ στρογγυλά /εβδομάδα πλέον τα πρωτόκολα στο γκαράζ απο Μυτιλήνη και πάνω ποιός θα τα κάνει;η Νερο-Μαρία; Δεν πληρεί τις προδιαγραφές ούτε για το Μεσολόγγι -Πίσω-Αετός, στο Βόρειο Αιγαίο θα προκάνει;Ετσι μη υπάρχοντος άλλου εναλλακτικού,δρομολόγησαν το Εuropean Express μέχρι την 1η Ιουνίου που θα λήξει... η κατάσχεση και στις 2 Ιουνίου θα σκαντζάρει η Θεοφιλάρα τον Ευρωπαίο πανέτοιμη.

Σούμα:Οι 3 επιδοτούμενες της Δωδεκανήσσου:που πήρε ο Ευρωπαίος θεωρητικά ήταν απο 1ης Νοεμβρίου του 12 μέχρις στις 31 Οκτωβρίου του 13-μήνες 12.

Τί μένει λοιπόν   απο τον Ιούνιο μέχρι τον Οκτώβριο; 5 μηνάκια + την παράταση.Θα πρέπει λοιπόν να επιλέξει ανάμεσα στην μητρική γραμμή που μαζί με τον άλλο Ευρωπαίο,αν διπλώσουν τη γραμμή και θα κάνουν με τον Πελαγίτη ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ κατακαλόκαιρα στους ...ορκισμένους εχθρούς τους ή θα... συμορφωθεί στην απόφαση κατακύρωσης (και τα 100 χιλίαρικα) και πάει Δωδεκάνησσα κόντρα στον Διαγόρα που όμως παρα-μένει μέχρι νεοτέρας Ολα αυτά προκύπτουν απο τους πίνακες δρομολογίων της εταιρείας που τα σήκωσαν και μάλιστα πρίν το Πάσχα αλλά εισιτήριο ΓΙΟΚ.

1 μήνα λοιπόν πριν την έναρξη των δρομολογίων (τουλάχιστον όπως επιβάλει ο νόμος σσσσσσ)θα έπρεπε να ανοίξουν στο σύστημα τα δρομολόγια λόγω τουρισμού και,,, ανάπτυξης .Αλλά επειδή ξανά-βγήκε τσόντα το Καστελόριζο ,με τα 40 χιλιάρικα /εβδομάδα, περιμένουν να πάρουν κι αυτή τη γραμμή,ώστε  τα 100 να γίνουν 150 και μετά θα γίνουν όλα όπως τα ξέρουν αυτοί καλύτερα.

Μη ξεχνάς ότι δηλώνοντας την αποκλειστική και για 3 χρόνια εκμετάλλευση της γραμμής της Θεσσαλονίκης-Καβάλας με τα 2 νησιά του νομού Λέσβου,μέσω Χίου απο Πειραιά  με 1+1 extra δρομολόγια έκοψαν την φόρα και την κατά φαντασία ελπίδα των εχθρών για επέκταση με επιδότηση.Αρα η παρουσία τους πλέον στα πάτρια εδάφη είναι πλέον επιβεβλημένη.Εξ ού και η δήλωση του Δ/ντος για κρουαζιέρα με τον΄Ευρωπαίο τον νεότερο απο Πειραιά για Θεσσαλονίκη μέσω ΣυροΜυκονίας-ΙκαροΣαμίας και τάλλα τα νησιά στη σειρά.όταν και εφόσον δρομολογηθεί με το καλό.τον Ιούνιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επιβεβαιωνεται η ανοδος του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

πολυ... ΑΒΑΒΑ φαινεται η ιστορια. το λινκ που εβαλε ο gpap μιλα για μεταβιβαση της αγονης απο τη ΝΕΛ στην ΑΝΕΚ. πως εγινε αυτο; ετσι; ελεω θεου;

Γιατί πιστεύω ότι θα γίνει απευθείας ανάθεση στην ΑΝΕΚ από το υπουργείο για την εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών

 

 θα ανατεθει η αγονη με νεα συμβαση στην ΑΝΕΚ ή θα παρει η ΑΝΕΚ την υφισταμενη συμβαση του ΤΕΟ, που αν δεν ξανω λαθος εχει παραταθει ως το 2016;

Link to comment
Share on other sites

 

 θα ανατεθει η αγονη με νεα συμβαση στην ΑΝΕΚ ή θα παρει η ΑΝΕΚ την υφισταμενη συμβαση του ΤΕΟ, που αν δεν ξανω λαθος εχει παραταθει ως το 2016;

 

Και το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας μιλάει -και μάλιστα επικαλούμενο πηγές του ΥΕΝ- για μεταβίβαση του δρομολογίου, "όπως είν΄επιπλωμένο" και προφανώς πακέτο πάει στο Ιεράπετρα η μόλις προ ημερών παράταση αντικατάστασης με νεώτερο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Στο Υπουργείο πάντως επίσημα χείλη, μου μετέφεραν ότι η NEL είχε έρθει σε επαφή με την ΑΝΕΚ, ώστε να ναυλωθεί (κατά κάποιο τρόπο) το πλοίο "Ιεράπετρα" για λογαριασμό της ΝΕΛ, καθώς είχε ζητηθεί απο το ΥΕΝ να βρούν αντικαταστάτη για την γραμμή που προαναφέραμε ανωτέρω, αλλιώς η γραμμή θα κυρηχτεί έκπτωτη. Προφανώς όμως, η ΑΝΕΚ, θέλει η γραμμή να κυρηχτεί έκπτωτη ώστε να αναλάβει την γραμμή με απευθείας ανάθεση απο το υπουργείο και να δρομολογήσει πλοίο της, χωρίς να εμπλέκονται τρίτοι, γιατί κάποια ασυμφωνία υπήρξε μεταξύ των 2 εταιρειών! Έτσι, την Τετάρτη όπως όλα δείχνουν, ο νέος μας υπουργός Μ. Βαρβιτσιώτης,  καλείται να δώσει την λύση στη γραμμή.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Κατακυρώθηκαν οι γραμμές Πειραιά Σίφνο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Θήρα για δυο δρομολόγια την εβδομάδα και Πειραιά Μήλο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Θήρα για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στην εταιρεία Παναγία Οδηγήτρια ΝΕ (Άγιος Γεώργιος) και η γραμμή Πειραιά Νάξο Δονούσα για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στην εταιρεία Blue Star Ferries ΝΕ (Blue Star Paros)

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι αυτό θα ισχύσει απο Σεπτέμβριο καθώς μέχρι τέλος Αυγούστου οι εταιρίες που εξυπηρετούν τώρα τις γραμμές έχουν ανοίξει πλάνα και πουλάνε κανονικά εισιτήρια!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο υπουργός δεν ενέκρινε την κατακύρωση της γραμμής (Νεάπολη -) Κύθηρα - Αντικύθηρα στη ΛΑΝΕ, με το σκεπτικό ότι θα είχαμε επικάλυψη γραμμών και έτσι επιβάρυνση του κρατικού προυπολογισμού.

 

 

 

Δυνάμει της παραγράφου 29 της υπό στοιχείο (3) απόφασης της παρούσας, την μη
κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού, δημόσιου, διεθνή μειοδοτικού διαγωνισμού για την
εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ» και
επιστροφή, μισθούμενο τμήμα «ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ» και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01)
δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου, στην νόμιμα εκπροσωπούμενη
εταιρεία με την επωνυμία «ΛΑΣΙΘΙΩΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ
πλοίο ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ Ν.ΑΓ.ΝΙΚ.05, καθόσον ενδεχόμενη κατακύρωση θα έχει ως αποτέλεσμα
την επικάλυψη γραμμών και συνεκδοχικώς την επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, χωρίς
ουσιαστική εξυπηρέτηση των νήσων Κύθηρα και Αντικύθηρα από τη Νεάπολη Βοιών.

 

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...