Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εκτός από τις άγονες που αναφέρονται στο άρθρο:

1) ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ-ΟΘΩΝΟΙ)

2) ΙΕΡΙΣΣΟΣ- Ι. Μ. Μ.ΛΑΥΡΑΣ

3) ΔΑΦΝΗ – Ι. Μ. Μ. ΛΑΥΡΑΣ

4) ΚΑΣΤΟΣ (ΛΕΥΚΑΔΑΣ) – ΜΥΤΙΚΑΣ (ΑΙΤ/ΝΙΑΣ)

5) ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ - ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ

6) ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ - ΡΟΔΟΣ

7) ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ - ΡΟΔΟΣ

8) ΧΑΝΙΑ-ΤΡΟΙΖΟΝΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ

9) ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ

10) ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ - ΚΑΤΑΠΟΛΑ

11) ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

12) ΚΥΜΗ – ΛΗΜΝΟΣ

13) ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ

14) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ

15) ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ

η Λούκα έβγαλε προκήρυξη και για την γραμμή ΣΦΑΚΙΑ - ΓΑΥΔΟΣ.

Επιπλέον έβγαλε προκήρυξη και ο συνάδελφος Σηφουνάκης του ΥΜΕ για τις δικές του -10- γραμμές:

1) ΡΟΔΟΣ-ΜΕΓΙΣΤΗ

2) ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΡΟΔΟΣ

3) ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ - ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

4) ΔΙΑΦΑΝΙ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ

5) ΘΗΡΑΣΙΑ-ΟΙΑ ΘΗΡΑΣ (Ρίβα-Αμμούδι-Κόρφος-Ρίβα)

6) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΙΓΡΙ-ΧΙΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΣΑΜΟΥ-ΠΑΤΜΟΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ-ΡΟΔΟΣ

7) ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ

8) ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ

9) ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ

10) ΨΑΡΑ ή ΜΕΣΤΑ – ΣΙΓΡΙ – ΛΗΜΝΟΣ

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Επίθεση Καμμένου στην κυβέρνηση χθες στη Βουλή, σχετικά με την παράταση κατά 2 έτη στην προθεσμία που δίνουν για αντικατάσταση των πλοίων της άγονης με νεότερα. Ο Καμμένος αναφέρεται ονομαστικα σε πλοία τύπου ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΝΤΑΛΙΑΝΑ που θέλει, σύμφωνα με τον ίδιο, να επαναφέρει το ΠΑΣΟΚ. Ιδού η ομιλία (από το 5.00' και μετά)...

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
δεν προκειται απλα περι διακοπης, προκειται περι αδυναμιας της ΑΝΕΣ να προσκομισει νεα εγγυητικη επιστολη (ή παραταση της υπαρχουσας), για να εγκιρθει η διετης παραταση της συμβασης

IMG_0001.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για τη διερεύνηση τυχόν τελέσεως ποινικά κολάσιμων πράξεων παρήγγειλε χθες στην Πταισματοδίκη ο Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ρόδου κ Κ. Μπούτσικος εξ' αφορμής δημοσιευμάτων που αναφέρονται στη διακοπή των δρομολογίων του πλοίου «ΠΡΩΤΕΑΣ», λόγω έλλειψης χρηματοδότησης από το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας.

Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε,μας φευγει το κοσμαγαπητο :D Απο την εφημεριδαΑΛΗΘΕΙΑ

Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010 - 09:06

Εκτός του δρομολογίου Χίου- Θεσσαλονίκης απ΄ το τέλος Οκτωβρίου το πλοίο «ΛΙΣΣΟΣ». Έτσι θα εκτελείται ένα μόνο δρομολόγιο εβδομαδιαίως με το πλοίο ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Τελειώνει η επιδότηση λογικά;

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι θα κοπεί η προέκταση του δρομολογίου προς Λήμνο Θεσσαλονίκη, που είναι με ανάθεση από το Υπουργείο. Και μετά από αυτό που έκανε το Υπουργείο το καλοκαίρι να αφήσει να μπει σε ελεύθερο δρομολόγιο το Μυτιλήνη μέχρι τη Θεσσαλονίκη τις καλές ήμερες του καλοκαιριού, καλά θα κάνουν να την αφήσουν <_<

Συνεχιζει η απλα ξεμεινε στο online booking της ΑΝΕΚ?

post-2049-066731700 1287695684_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κι οπως επιβεβαιωνει το online booking της ΑΝΕΚ,τελευταιο δρομολογιο του ΛΙΣΣΟΣ για Χιο-Μυτιληνη,στις 14/11 και για Θεσσαλονικη στις 11/11

Τελικα αντιο η Θεσσαλονικη για το ΛΙΣΣΟΣ(και για την ΑΝΕΚ).

Link to comment
Share on other sites

Εμεινα έκπληκτος διαβάζοντας πως νησιά όπως η Κάσος και η Κάρπαθος μπορεί να μείνουν χωρίς θαλάσσια σύνδεση με την Ηπειρωτική Ελλάδα.Θεωρώ πως η άγονη Κάσου Καρπάθου είναι η σημαντικότερη καθώς τα νησιά αυτά είναι από τα πιο απομακρυσμένα και ακριτικά στο Αιγαίο.Η γραμμή αυτή χρειάζεται μεγάλα και γρήγορα πλοία με άριστη πλεύση ικάνα να διασχίζουν καθημερινά το φοβερό Καρπάθιο.

Μου είναι πραγματικά αδιανόητο που η πολιτεία δεν πληρώνει τις άγονες γραμμες και αφήνει στην μοίρα τους,τους απομακρυσμένους νησιώτες.

Ο Πρέβελης δίνει ζωή στην Κάσο και Κάρπαθο ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

VIIΙ. ΙΣΧΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Η παρούσα σύμβαση ισχύει για το χρονικό διάστημα μέχρι την 31/10/2009 και

δύναται να παρατείνεται για χρονικό διάστημα μέχρι τέσσερις μήνες.

Μεγάλα παιδιά είναι και οι δύο πλευρές, ας κάτσουν να δουν τι υπέγραψαν και αν έχουν δίκιο οι εφοπλιστές ας σταματήσουν τα δρομολόγια, αν έχει δίκιο το υπουργείο και δεν του εκτελούν δρομολόγια, ας κόψει καμμιά εγγυητική να δούμε ποιος θα τρέχει.

Link to comment
Share on other sites

Στην αποκλειστική ευθύνη της εταιρείας «ΑΝΕΣ», που δεν τήρησε τις συμβατικές της υποχρεώσεις (κατάθεση εγγυητικής επιστολής), αποδίδει ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Δημήτρης Χαλκιώτης, το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το πλοίο «Πρωτεύς» που έκανε το δρομολόγιο για το Καστελόριζο.

Παράλληλα έκανε γνωστό ότι ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλείας Γιάννης Διαμαντίδης, έχει ζητήσει απάντηση, τη Δευτέρα από το νομικό συμβούλιο τους κράτους και ότι το θέμα θα λυθεί σύντομα.

Ο κ. Χαλκιώτης σε δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρει ότι: «στις 31 Aυγούστου του 2010, η συμβατική υποχρέωση της ``ΑΝΕΣ`` δηλαδή η Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης που είναι κάτοχος του πλοίου «Πρωτεύς» και η εταιρεία της Τήλου όπου συμμετέχει ο δήμαρχος της Τήλου, επρόκειτο να αντικαταστήσουν τα πλοία που έχουν στις άγονες γραμμές και χρηματοδοτούνται από τη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, με νεότερα πλοία ηλικίας έως 10 ετών, καθώς αυτό προέκυπτε από τη σύμβαση με την οποία τους είχε ανατεθεί η δρομολόγηση και την είχαν κερδίσει πριν τρία χρόνια». «Κατά τη διάρκεια του έτους ως οφείλαμε», τονίζει ο κ. Χαλκιώτης, «στείλαμε προειδοποιητικές επιστολές κάτι που το καθορίζει ο νόμος, ενώ τους καλέσαμε σε ακρόαση στο Υπουργείο και τους ζητήσαμε επίσημα, τι έχουνε κάνει για τα πλοία και μας απάντησαν ότι λόγω της οικονομικής κρίσης και της μειωμένης επιβατικής κίνησης δεν ήτανε σε θέση να τα αντικαταστήσουν».

«Με βάση λοιπόν την ισχύουσα νομοθεσία», υπογραμμίζει ο γενικός γραμματέας, «οι εταιρείες αυτές θα έπρεπε να κηρυχθούν έκπτωτες να γίνει νέος διαγωνισμός και να έρθουν νέοι ενδιαφερόμενοι».

«Όμως βλέποντας από τη μια το πρόβλημα που θα δημιουργείτο και από την άλλη, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κρίση, που διέρχεται η χώρα, η κυβέρνηση αντέδρασε άμεσα και έγινε νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή, με αποτέλεσμα να δοθεί και στις δύο εταιρείες διετής παράταση και τα συγκεκριμένα καράβια θα εξακολουθούσαν να κάνουν τα δρομολόγια, ώστε να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στα νησιά, υπό μία προϋπόθεση, εμείς θα τους δίναμε έγκριση δρομολογίων στη συνέχεια της σύμβασης και αυτοί θα έπρεπε να μας φέρουν την εγγυητική επιστολή ξανά», προσθέτει ο κ. Χαλκιώτης.

«Η μεν εταιρεία της Τήλου προσκόμισε την εγγυητική επιστολή ως όφειλε και γι αυτό δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα στην Τήλο, η δε ΑΝΕΣ ενώ τις δώσαμε προσωρινά δρομολόγια μέχρι 15 Οκτωβρίου για να μας φέρει εγγυητική, τελικά μας απάντησε ότι δεν μπορεί να εξασφαλίσει από καμία Τράπεζα», συμπλήρωσε.

«Αυτό λοιπόν αυτομάτως», εξήγησε ο κ. Χαλκιώτης, «σημαίνει διακοπή δρομολογίων με αποκλειστική ευθύνη της εταιρίας που δεν ήταν εντάξει στις συμβατικές της υποχρεώσεις». «Από κει και πέρα τα δρομολόγια μειώνονται για το Καστελόριζο καθώς δεν έχει άλλα πλοία εκτός από το Διαγόρα που πάει μια φορά την εβδομάδα μόνο», είπε ο γενικός γραμματέας και κατέληξε λέγοντας ότι «απο τη στιγμή που η ΑΝΕΣ δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί, η γραμμή με απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, που συνεδρίασε την Τρίτη 26 Οκτωβρίου, προκηρύσσεται αλλά αυτό θέλει ένα χρονικό διάστημα μέχρι να βρεθεί νέος ανάδοχος».

Πηγη: ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Link to comment
Share on other sites

Απο το www.marinews.gr

Έως το μεσημέρι θα έχουν κατατεθεί οι προσφορές από τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις για 15 άγονες γραμμές. Το μεγάλο πρόβλημα βρίσκεται στη γραμμή Πειραιάς-Καστελόριζο αφού εξυπηρετείται μόνο με ένα δρομολόγιο από το ε/γ-ο/γ Διαγόρας της Blue Star Ferries , όμως από κει και πέρα υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα το οποίο καλείται να λύσει το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων.

Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες είναι κυρίως: 1) η Blue Star για τις γραμμές Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος -Κως - Νίσυρος - Τήλος – Ρόδος, Πειραιάς - Κάλυμνος -Κως - Νίσυρος - Τήλος – Ρόδος, Πειραιάς - Νάξος – Δονούσα και Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια – Κατάπολα.

2) η ΑΝΕΚ με το Νήσος Μύκονος σε ένα δρομολόγιο Πειραιάς - Σύρος - Αγ. Κήρυκος -Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ Σάμου

Στο υπουργείο υπάρχει προβληματισμός για το κατά πόσο οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις θα δείξουν ενδιαφέρον για το διαγωνισμό και θα καταθέσουν προσφορές και επίσης εάν θα δεχθούν να παρατείνουν τις συμβάσεις.

Πολλές από τις γραμμές έχουν κριθεί ασύμφορες για τις εταιρείες αφού το κόστος λειτουργίας ενός πλοίου έχει αυξηθεί ενώ το ποσόν της επιδότησης, το μίσθωμα, παραμένει σταθερό δημιουργώντας οικονομικά ανοίγματα.

Για τις άγονες γραμμές τον τελευταίο χρόνο θα δοθούν περί τα 90 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων όμως πάνω από 25 εκατ. ευρώ προέρχονται από τον επίναυλο.

Ο διαγωνισμός που διεξάγεται σήμερα αφορά τις εξής άγονες γραμμές:

1.Κέρκυρα - Διαπόντια νησιά (Ερεικούσα - Μαράκι-Οθωνοί),

2.Ιερισσος- Ι. Μ. Μ. Λαύρας,

3.Δάφνη - Ι. Μ. Μ. Λαύρας,

4.Καστός (Λευκάδας) - Μύτικας (Αιτ/νιας),

5. Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος- Κάλυμνος- Κως - Σύμη - Ρόδος

6. Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος -Κως - νίσυρος - Τήλος - Ρόδος

7. Πειραιάς - Κάλυμνος -Κως - Νίσυρος - Τήλος – Ρόδος

8. Τοπικό δρομολόγιο στη Φωκίδα

9.Πειραιάς - Νάξος - Δονούσα

10.Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Κατάπολα

11. Πειραιάς - Σύρος - Αγ. Κήρυκος -Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ Σάμου

12. Κύμη - Λήμνος,

13. Νεάπολη Βοιών - Κύθηρα - Αντικύθηρα,

14. Θεσσαλονίκη -Λήμνο - Μυτιλήνη

15. Αγία Κυριακή - νήσος Τρίκερι

Ο διαγωνισμός αρμοδιότητας πρώην υπουργείου Αιγαίου) θα διεξαχθεί την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010 και αφορά τις γραμμές:

1. Ρόδος-Μεγίστη Καστελλόριζο και επιστροφή.

2. Hρακλειο-Σητεία -Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος και επιστροφή.

3. Θήρα-Ανάφη - Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος και επιστροφή.

4. Διαφάνι-Πηγάδια Καρπάθου και επιστροφή.

5. Θηρασιά-Οία Θήρας

6. Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και επιστροφή.

7. Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος και επιστροφή

8. Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι και επιστροφή.

9. Θηρασία- Θήρα και επιστροφή

10. Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος και επιστροφή.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Μειον 2 αγονες συμφωνα με το www.theseanation.gr

Για δύο μεγάλες άγονες γραμμές δεν εκδηλώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ενδιαφέρον στο σημερινό διαγωνισμό του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας.

Πρόκειται για τις γραμμές Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος- Κάλυμνος- Κως - Σύμη - Ρόδος και Θεσσαλονίκη -Λήμνο – Μυτιλήνη που εξυπηρετεί αυτή την περίοδο η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άκαρπος ο διαγωνισμός για τέσσερις από τις άγονες γραμμές

απο το www.zougla.gr

Χωρίς εκδήλωση ενδιαφέροντος ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός του υπουργείου Θαλασσίων Νήσων και Αλιείας για τέσσερις από τις έντεκα άγονες γραμμές.

Πρόκειται για τις γραμμές:

- Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος.

- Θήρα-Ανάφη-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος.

- Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και

- Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος.

Οι κάτοικοι των νησιών αυτών θα εξυπηρετούνται για τους επόμενους τέσσερις μήνες από τις εταιρίες που έχουν ήδη συμβάσεις για εκτέλεση δρομολογίων, περιμένοντας τον νέο διαγωνισμό του υπουργείου.

Αντίθετα εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τις γραμμές:

- Ρόδος-Μεγίστη από την Blue star ferries με το πλοίο «Διαγόρας»,

- Διαφάνι-Πηγάδια Καρπάθου από την εταιρεία «Πρωτόπαππας» με το πλοίο «Χρυσοβαλάντου».

- Διαφάνι-Πηγάδια-Καρπάθου από την εταιρεία «Χανιά ΙΙ» με το πλοίο «Ραφαέλλα».

- Θηρασιά-Οία-Θήρα από την εταιρεία «Συρίγος Αντώνιος» με το πλοίο «Θηρασιά ΙΙ»

- Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος από την εταιρεία «Αιολίς ΝΕ» με το πλοίο «Αιολίς»

- Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι από την εταιρεία ΑΝΕ Καλύμνου με το πλοίο «Νήσος Κάλυμνος» και

- Θηρασιά-Θήρα από την εταιρεία «Νήσος Θηρασιά» με το πλοίο «Νήσος Θήρας».

To Θηρασια-Θηρα μηπως εννοουν οτι θα το κανει το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑΣΙΑ? Επισης δεν φαινεται η Blue Star να θελει να συνεχισει το Θεσσαλονικη-Ροδος.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα του ελέγχου των δικαιολογητικών για τον διαγωνισμό του ΥΕΝ και το μόνο πλοίο που προκρίθηκε είναι το Πορφυρούσα για τη γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα - Αντικύθηρα. Απορρίφθηκε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ επειδή προσκομίστηκε βεβαίωση απόδοσης επιναύλου για τον Σεπτέβρη και όχι για όλο το προηγούμενο έτος, και το bs naxos (για τα Φώκλαντς) επιπλέον γιατί δεν αναφέρεται η κατάσταση θαλάσσης στις δοκιμές ταχύτητας του πλοίου.

Το Νήσος Μύκονος στην Ικαροσαμία απορρίφθηκε για το μετοχολόγιο, τον επίναυλο και επειδή σε καποιο δρομολόγιο δήλωνε μια προσέγγιση παραπάνω στον Εύδηλο.

Θεωρώ ότι οι δικαιολογίες αυτές (που τις είχαμε συναντήσει και τα προηγούμενα χρόνια) είναι επουσιώδεις για καποιον που θα ήθελε πραγματι να εξυπηρετήσει τα νησιά και οχι να μένει στο γράμμα του νόμου.

Link to comment
Share on other sites

Προκήρυξη διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δύο δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι τριών (03) ετών: A) ΡΟΔΟΣ - ΣΥΜΗ – ΤΗΛΟΣ –ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ & B) ΡΟΔΟΣ – ΜΕΓΙΣΤΗ (ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Αυξήσεις από 2,5% έως 6,3% στα ετήσια μισθώματα των πλοίων 26 εταιρειών οι οποίες εξυπηρετούν άγονες γραμμές του Αιγαίου με πολυετείς συμβάσεις, προβλέπονται σε χθεσινή απόφαση της υφυπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Ελπίδας Τσουρή.
Link to comment
Share on other sites

Απάντηση της ΥφΘΥΝΑΛ σε δημοσίευμα σχετικά με τις αυξήσεις στα ετήσια μισθώματα πλοίων

Διευκρινίζεται ότι η υπογραφείσα απόφαση της ΥφΘΥΝΑΛ για αυξήσεις από 2,5% έως

6,3% στα ετήσια μισθώματα των πλοίων που εξυπηρετούν άγονες γραμμές του Αιγαίου

με πολυετείς συμβάσειςαποτελεί συμβατική υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου έναντι των αναδόχων

ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Πιο συγκεκριμένα, η αναπροσαρμογή των μισθωμάτων με βάση τη ρήτρα καυσίμου και τον ετήσιο

πληθωρισμό αποτελεί όρο των συναφθεισών, κατά τα προηγούμενα έτη, πολυετών συμβάσεων

ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας,η διάρκεια των οποίων κυμαίνεται από 2-12 έτη.

Επισημαίνεται ότι το ανώτατο ποσοστό 6,3% αντιστοιχεί σε μισθώματα

δρομολογιακών γραμμών, οι οποίες εξυπηρετούνται από ταχύπλοα σκάφη και

καταμαράν, κυρίως σε γραμμές των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου.

http://tidis.yen.gr/

Να μας απαντησει η ΥφΘΥΝΑΛ γιατι εχουμε ταχυπλοα και καταμαραν να εξυπηρετουν καποιες αγονες γραμμες :rolleyes: Οι προκυρηξεις αν θυμαμαι καλα,μιλουσαν για συμβατικα πλοια,ΟΧΙ για ταχυπλοα.Εμεις τωρα δηλαδη πρεπει να πληρωσουμε εκτος απο τις επιδοτησεις και τα αυξημενα καυσιμα που θελουν τα ταχυπλοα στις αγονες. B) Ποιος τους ειπε να δωσουν τις αγονες σε ταχυπλοα <_<

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...