Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο πλοίο έχουμε αναφερθεί ξανά στο παρελθόν στο φόρουμ, έστω και μέσω ενός λανθασμένου συσχετισμού με το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΕΙΡΗΝΗ Κ.

On ‎19‎/‎5‎/‎2011 at 12:27 AM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:
Σε αναζήτηση μου στο equasis, βρήκα αναφορά σε επιβατηγό πλοίο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ με ΙΜΟ 6906103 και έτος ναυπήγησης το 1968. Το Gross Tonnage του πλοίου που αναφέρεται στο equasis είναι 636, παραπλήσιο των ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α. (677) και ΑΦΑΙΑ (616). Είμαι σε μεγάλο βαθμό σίγουρος ότι πρόκειται για το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ της Ραφήνας, το οποίο λογικά κάποια στιγμή θα πουλήθηκε σε κάποια χώρα του εξωτερικού (πιθανότατα πριν το 1980), μιας και δεν υπάρχουν νεότερες φωτογραφίες ή αναφορές για αυτό.
Quote
Flag : Greece (before 1980)

Registered owner : HERMES SHIPPING CO LTD-GREECE (Care of Nikolaos Adamakis), (before 1980)

Status of ship : In Service/Commission, Last update : 05-05-2011

Σε νεότερο update (19-10-2011) του equasis, το πλοίο αναφέρεται να πουλήθηκε σε εταιρεία αγνώστων συμφερόντων, τον Σεπτέμβριο του 1976, άρα και κατά πάσα πιθανότητα έφυγε νωρίς, μόλις οκτώ χρόνια μετά την ναυπήγηση του, για κάποια χώρα του εξωτερικού. Ας ελπίσουμε στο μέλλον να μπορέσουμε να μάθουμε περισσότερα για το σε ποιά χώρα ταξίδεψε, και ίσως βέβαια να ταξιδεύει ακόμα. Ποιός ξέρει, ίσως και να πρόκειται για το μετέπειτα ...μυστήριο RIO KONG.

Συνοψίζοντας τα στοιχεία του, να πούμε ότι τo ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του παρόντος θέματος, φέρει ΙΜΟ 6906103, και έχει κατασκευαστεί το 1968, κατά πάσαν πιθανότητα στο ναυπηγείο Σάββα του Περάματος, με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 2804.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Νηολογήθηκε στον Πειραιά με αριθμό 2804 τον 08/1966

και διαγράφηκε τον 09/1976 ως πωληθέν σε αλλοδαπούς

και πράγματι κατασκευάστηκε στου Σάββα-Νέο Ικόνιο.

Πληροφορίες από το φίλο Α.Μ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τι θα λέγατε να προχωρήσουμε στην λύση ενός ακόμα "μυστηρίου" που αφορά Ελληνική παντόφλα ??? Πάμε λοιπόν...... ;)

 

Να αναφερθούμε πρώτα σε αυτά που γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα. Το πλοίο ανοικτού τύπου ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του παρόντος θέματος είχε κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Σάββα στο Νέο Ικόνιο (Πέραμα) το 1968. Έφερε ΙΜΟ 6906103, αριθμό νηολογίου Ν.Π. 2804 που είχε πάρει τον Αύγουστο 1966 και πουλήθηκε τον Σεπτέμβριο 1976 σε εταιρία "αγνώστων συμφερόντων" του εξωτερικού. Πέραν τούτου..... ΟΥΔΕΝ.

 

Πριν λίγες ημέρες έφτασε "στα χέρια μου" μέσω Email από καλό φίλο, μία φωτογραφία του πλοίου στο λιμάνι της Νάξου, χρονολογημένη περίπου στα τέλη των 60s, η οποία όμως δεν είναι δημοσιεύσιμη, με την σημείωση ότι εκείνη την εποχή το πλοίο έκανε δρομολόγια ανάμεσα Πόρτο Ράφτη - Νάξου - Τήνου - Σύρου - Ραφήνας. Είδα λοιπόν για πρώτη φορά το "μυστηριώδες" ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, και διαπίστωσα ότι η αναφορά που είχα κάνει στο ποστ που είχε ανοίξει το παρόν θέμα και αφορούσε το σχεδόν ίδιο τονάζ του πλοίου με τα ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α και ΑΦΑΙΑ δεν ήταν καθόλου -μα καθόλου- τυχαία.

 

Το Gross Tonnage του πλοίου που αναφέρεται στο equasis είναι 636, παραπλήσιο των ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α. (677) και ΑΦΑΙΑ (616)

 

  Η πρύμη ειδικότερα αλλά και οι γενικές γραμμές του ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ήταν σχεδόν πανομοιότυπες με αυτές των τεσσάρων αδελφών πλοίων, ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ - ΑΦΑΙΑ - ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α - ΤΑΤΙΑΝΑ ΑΓΑΠΗΤΟΥ, και μπορώ πλέον με σιγουριά να πω ότι στην "παρέα των τεσσάρων" στην οποία τόσες φορές έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν, προστέθηκε και πέμπτο μέλος.

 

Η "ιδιαιτερότητα" του πλοίου συνίστατο στο ότι το γκαράζ του ήταν σκεπασμένο, αυτό όμως το στοιχείο αντί να αποδυναμώσει την "συγγένεια" με τα τέσσερα προαναφερθέντα πλοία, απεναντίας την έκανε ακόμα πιό ισχυρή, μιας και σε γενικές γραμμές η παντόφλα στην Νάξο είχε εμφανέστατα κατασκευαστεί με τα αρχικά σχέδια των ΜΑΡΜΑΡΙ (ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ) και ΠΕΤΑΛΙΟΙ (που δεν κατασκευάστηκε ποτέ). Το παρακάτω σκαρίφημα, αποτελεί μεγέθυνση από το διαφημιστικό έντυπο που είχα ανεβάσει πριν αρκετό καιρό στη gallery του φόρουμ.

 

post-2102-0-87696600-1357061688_thumb.jp

 

Επικοινώνησα πριν λίγες ημέρες με τον αγαπητό μου καθηγητή κ. Παντ. Λελέκη, και του ζήτησα την βοήθεια του στην ανεύρεση περισσοτέρων στοιχείων σχετικά με το πλοίο. Τα στοιχεία που μου απέστειλε μετά από πολύ χρόνο αναζήτησης και τον ευχαριστώ θερμότατα, είναι πράγματι σημαντικά.

 

Το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, μόλις δύο χρόνια από την καθέλκυση του, βυθίστηκε στο λιμάνι του Πόρτο Ράφτη στις 3 Μαρτίου 1970 και ανελκύστηκε λίγες ημέρες αργότερα, στις 11 του ιδίου μήνα.

 

post-2102-0-75224600-1357064131_thumb.jp 

 

Δεν γνωρίζουμε αν μετά από αυτό το περιστατικό το πλοίο ξαναταξίδεψε στη χώρα μας. Το πιθανότερο είναι -όντας πλοίο μόλις δύο ετών- να "στιγματίστηκε" και να παροπλίστηκε, ξέχωρα βέβαια από τις ζημιές που σίγουρα είχε υποστεί. Λίγα χρόνια αργότερα, βρίσκουμε τρεις αναφορές σχετικές με την τύχη του πλοίου.

Η πρώτη (MARINE NEWS - Ιούνιος 1977) κάνει λόγο για πώληση του πλοίου το 1974 σε Έλληνες διαλυτές και διάλυση του τον ίδιο χρόνο στο Πέραμα.

Η δεύτερη (SKOLARIKOS GREEK SHIPPING DIRECTORY 1978) για πώληση του πλοίου προς διάλυση το 1976 (δεν αναφέρει που).

Και η τρίτη (MARINE NEWS - Μάιος1977) για πώληση στην εταιρία South Sea Shipping Co. Ltd. με έδρα την Κύπρο και ταυτόχρονη μετονομασία του πλοίου σε ALEXANDROS B. Σε αυτήν την τρίτη και τελευταία αναφορά (περιλαμβάνεται στην κατηγορία "SALES - TRANSFERS and RENAMINGS") υπάρχει η διευκρίνιση "Sales are 1976 transactions unless otherwise stated".   

Link to comment
Share on other sites

Εκπληκτικα τα ευρηματα και οι πληροφοριες για αυτη την αγνωστη παντοφλα.

Πρωτη φορα ακουω για παντοφλα κλειστη και μαλιστα κατασκευασμενη εκεινη την εποχη

Προσωπικα πιστευω οτι η παντοφλα συνεχισε να ταξιδευει παρα τις αρχικες πληροφοριες οτι πηγε για σκραπ.Αφ'ενος μεν δεν ειναι το μονο πλοιο που συνεχισε να ταξιδευει παροτι αρχικα θα πηγαινε για κοψιμο,αφετερου δε οταν εγινε το συμβαν η παντοφλα ηταν πολυ νεα,οποτε υπαρχουν αρκετες πιθανοτητες να την επισκευασανε.Αυτο βεβαια εξαρταται και απο την εκταση της ζημιας που ειχε παθει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το συναρπαστικό ταξίδι με το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Πόρτο Ράφτη συνεχίζεται, και να δούμε τι άλλο θα ανακαλύψουμε....... ;)

 

Σε συνέχεια των προηγούμενων ποστ λοιπόν, ας δούμε το αδελφό πλοίο του θρυλικού ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ, το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ σε μία πραγματικά καταπληκτική, μοναδική, ιστορική φωτογραφία, στο παλιό ναυπηγείο Σάββα στο Νέο Ικόνιο - Πέραμα, την ημέρα της καθέλκυσης του, το μακρινό 1968.

 

post-2102-0-00689000-1357248256_thumb.jp

 

Βλέπουμε για πρώτη φορά το πως θα ήταν το ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ (τουλάχιστον από πλώρα) αν είχε κατασκευαστεί σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια ναυπήγησης του, με τα οποία κατασκευάστηκε το αδελφό ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.

 

Η φωτογραφία ανήκει στο προσωπικό αρχείο του εξαιρετικού Αντώνη Λαζαρή, και προσωπικά τον ευχαριστώ ολόψυχα που μου την έδωσε για να την παρουσιάσουμε στο shipfriends.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικη και εξαιρετικα σπανια φωτογραφια.

Το πλοιο σε αυτη τη φωτο μου θυμιζει αρκετα το Portoferraio,Σιγουρα δεν φαινεται ολοκληρο και δεν φυσικα δεν μπορω να υποστηριξω οτι μοιαζανε στην αρχη, αλλα απο πλωρα ειναι παρομοια.Υπαρχει μεχρι και το ανοιγμα στο πλαι του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά ομίλησες φίλτατε polmyt για την ομοιότητα με το PORTOFERRAIO (ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ) το οποίο βέβαια και αυτό είχε κατασκευαστεί στη χώρα μας. Επειδή όπως και πιό πάνω έχω αναφέρει έχω δει φωτογραφία του ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στο λιμάνι της Νάξου, για να έχουμε μία "εικόνα" του να πω ότι είναι όμοιας κατασκευής με το PORTOFERRAIO από τον καθρέφτη μέχρι την πλώρη, με την διαφορά ότι το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ είχε πέντε πλευρικά "ανοίγματα" έναντι τριών του PORTOFERRAIO, ενώ από τον καθρέφτη και πίσω ήταν "copy-paste" ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ.  

Link to comment
Share on other sites

Το συναρπαστικό ταξίδι με το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Πόρτο Ράφτη συνεχίζεται, και να δούμε τι άλλο θα ανακαλύψουμε....... ;)

 

Συνεχίζουμε λοιπόν...... Όπως είχαμε αναφέρει πιό πάνω :

 

Το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, μόλις δύο χρόνια από την καθέλκυση του, βυθίστηκε στο λιμάνι του Πόρτο Ράφτη στις 3 Μαρτίου 1970 και ανελκύστηκε λίγες ημέρες αργότερα, στις 11 του ιδίου μήνα.

 

Για αυτό το περιστατικό - ατύχημα, το οποίο πολύ πιθανόν να στάθηκε καθοριστικό για το μέλλον του πλοίου, μπορέσαμε να ανακαλύψουμε ένα σημαντικότατο ντοκουμέντο, την είδηση της βύθισης (ή καλύτερα ημιβύθισης) συνοδευόμενη από φωτογραφία του πλοίου, από την εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, η οποία δημοσιεύθηκε μόλις την επομένη ημέρα από το συμβάν, την Τετάρτη 4 Μαρτίου 1970. Εκτός των όσων πολύ ενδιαφερόντων διαβάζουμε, ας προσέξουμε τον ιδιαίτερα δραματικό τόνο στην αφήγηση των γεγονότων (δεν είναι καθώς φαίνεται φαινόμενο μόνο των καιρών μας), τα αναφερόμενα ως προορισμός του πλοίου λιμάνια, και στην καταπληκτική φωτογραφία που παρατίθεται (διότι δεν είναι καταπληκτικές μόνο οι λαμπερές και ευκρινέστατες φωτό) εκτός των άλλων και τα πέντε "ανοίγματα" στα πλαινά του κλειστού γκαράζ.

 

post-2102-0-76199600-1357507127_thumb.jp

 

Παραθέτω και το πλήρες κείμενο της είδησης, γιατί ίσως αρκετοί δυσκολευτούν να το διαβάσουν λόγω των μικρών και δυσδιάκριτων χαρακτήρων.

 

 

ΑΘΗΝΑΙ, 3. - Ένα ρήγμα στα ύφαλα του φέρρυ – μπωτ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ είχε σαν αποτέλεσμα να κατακλυσθεί το σκάφος από τα ύδατα και να μισοβυθισθή μέσα στο λιμάνι του Πόρτο Ράφτη, στις 8 μ.μ. της Δευτέρας. Ευτυχώς δεν υπήρξαν ανθρώπινα θύματα. Τα αίτια που προκάλεσαν το ξαφνικό αυτό ρήγμα στο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ δεν εγνώσθησαν ως τώρα.

 

Το οχηματαγωγό έγειρε επικίνδυνα μέσα στο λιμάνι του Πόρτο Ράφτη, ενώ ένα αυτοκίνητο έμπαινε στη πλατφόρμα του. Και αν δεν το συγκρατούσαν οι κάβοι και το μπετόν της προβλήτας, όπου «βρήκε» η μεγάλη γκαραζόπορτα, το πλοίο θα είχε ίσως βουλιάξει, αδειάζοντας ανθρώπους και αυτοκίνητα στη θάλασσα.

 

Μακριά από το λιμάνι, το οχηματαγωγό δεν θα εύρισκε «ν’ ακουμπήσει» πουθενά και θα βυθιζόταν μαζί με το οκταμελές πλήρωμα του και τους επιβάτες στα παγωμένα νερά του Ευβοικού ή του Αιγαίου. Το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ φόρτωνε στις 8 μ.μ. της Δευτέρας για να αποπλεύσει με προορισμό τα νησιά Κέα, Σύρο, Νάξο και Πάρο. Στην πλατφόρμα του είχαν μπει 12 φορτηγά και απέμενε ακόμη ένα. Το 13ο όμως ήταν …μοιραίο. Μόλις πήρε την θέση του δίπλα στα άλλα, το σκάφος έγειρε απότομα προς τα αριστερά και άρχισαν να μπαίνουν νερά στο κύτος του.

 

ΣΩΤΗΡΙΟ «ΓΑΝΤΖΩΜΑ»

 

Το «γάντζωμα» του στην προβλήτα στάθηκε σωτήριο για τους άνδρες του πληρώματος, τους οδηγούς των φορτηγών και τους επιβάτες.

 

Ο πλοίαρχος μόλις αντελήφθη ότι το οχηματαγωγό γέρνει, διέταξε να εγκαταλειφθεί το πλοίο, ενώ ταυτόχρονα έτρεξαν να προσφέρουν βοήθεια οι άνδρες του λιμενικού σταθμού. Επειδή όμως άρχισαν να μπαίνουν νερά, εζητήθη εσπευσμένως η βοήθεια της πυροσβεστικής υπηρεσίας, συνεργείο της οποίας άντλησε τα νερά και σταμάτησε την κλίση του σκάφους στις 40 μοίρες.

 

ΑΓΝΩΣΤΟΣ Η ΑΙΤΙΑ

 

Η αιτία που προκάλεσε την απότομη κλίση του ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ δεν είχε εξηγηθεί μέχρι σήμερα (χθες) το πρωί, που ρυμουλκά και ειδικά συνεργεία άρχισαν το έργο της επαναφοράς του σκάφους στην κανονική του θέση. Το φέρρυ – μπωτ ανήκει στον κ. Μελισσάκη της εταιρείας «Ερμής», και το πλήρωμα του αποτελείτο από τους …………………….

 

Το σκάφος έχει αρχίσει να «μπάζει» νερά από την κουπαστή, προς το μέρος με το οποίο έχει προσαράξει. Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα (χθες), ξεκίνησε το ρυμουλκό «Άτλας» από τον Πειραιά, με σκοπό την αποκόλληση και ρυμούλκηση του σκάφους, πράγμα το οποίο πιστεύεται ότι θα επιτευχθεί.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

παντα ειχα την εντυπωση οτι το καρυστος/πορτο λαφια ηταν καποια κλασσικη παντοφλα που μετασκευαστηκε και χτιστηκε και εγινε κλειστη, οπως το σαρωνικος.

ειλικρινα ποτε δεν μπορουσα να φανταστω οτι ετσι (σχεδον) ηταν απο την αρχη και οτι υπηρχαν και κονταδερφα και μαλλιστα οτι υπηρχε και ενα που ηταν ακριβως σχεδον οπως το αρχικο σχεδιο.

 

οσο για τη βυθιση του αγιος νικολαος δειχνει το πως λειτουργουσε το safety την εποχη εκεινη.

παντοφλα με ανοιγματα στο γκαραζ, τιγκαρει φορτηγα και ετοιμαζεται να διασχισει το μισο αιγαιο.

 

παντως αν οι μηχανες του δεν ειχαν βγει off, δεν θα μου εκανε εντυπωση να ειχε συνεχισει τον βιο του με τον ενα ή τον αλλο τροπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Σε αυτη τη φωτογραφια απο την κατασκευη του ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΙΙ ,μπορουμε να διακρινουμε ελαχιστα και τη παντοφλα

Αναγνωριζεται απο το ανοιγμα στο πλαι,καθως και απο τα χαρακτηριστικα ρελια στην πλωρη

AnnaL73Salamina.thumb.jpg.10ff5564a87f7838270217d77e30c24c.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 1/1/2013 at 9:05 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Δεν γνωρίζουμε αν μετά από αυτό το περιστατικό το πλοίο ξαναταξίδεψε στη χώρα μας. Το πιθανότερο είναι -όντας πλοίο μόλις δύο ετών- να "στιγματίστηκε" και να παροπλίστηκε, ξέχωρα βέβαια από τις ζημιές που σίγουρα είχε υποστεί. Λίγα χρόνια αργότερα, βρίσκουμε τρεις αναφορές σχετικές με την τύχη του πλοίου.

Η πρώτη (MARINE NEWS - Ιούνιος 1977) κάνει λόγο για πώληση του πλοίου το 1974 σε Έλληνες διαλυτές και διάλυση του τον ίδιο χρόνο στο Πέραμα.

Η δεύτερη (SKOLARIKOS GREEK SHIPPING DIRECTORY 1978) για πώληση του πλοίου προς διάλυση το 1976 (δεν αναφέρει που).

Και η τρίτη (MARINE NEWS - Μάιος1977) για πώληση στην εταιρία South Sea Shipping Co. Ltd. με έδρα την Κύπρο και ταυτόχρονη μετονομασία του πλοίου σε ALEXANDROS B. Σε αυτήν την τρίτη και τελευταία αναφορά (περιλαμβάνεται στην κατηγορία "SALES - TRANSFERS and RENAMINGS") υπάρχει η διευκρίνιση "Sales are 1976 transactions unless otherwise stated".   

 

On 7/12/2012 at 7:23 PM, emmpapad said:

Νηολογήθηκε στον Πειραιά με αριθμό 2804 τον 08/1966

και διαγράφηκε τον 09/1976 ως πωληθέν σε αλλοδαπούς..... 

Τελικά, αν και το είχα υποθέσει πριν δέκα ολόκληρα χρόνια, δεν είχα πέσει καθόλου έξω. Το πλοίο μετά από την ημιβυθιση του τον Μάρτιο του 1970 στο Πόρτο Ράφτη δεν ξαναδούλεψε καθόλου στην χώρα μας, όπως μπορούμε να διαβάσουμε σε δημοσίευση στο περιοδικο ΑΡΓΩ τεύχος Σεπτεμβρίου 1975. Μάλιστα ενδιαφέρον υπάρχει και στην αναφορά ότι η κυριότητα του ειχε περάσει και πάλι στα ναυπηγεία Σάββα όπου και είχε κατασκευαστεί. 

Αδιευκρινιστη παραμένει η πληροφορία για πώληση του στην Κύπρο και μετονομασία του σε ALEXANDROS B, ενώ είναι πλεον βέβαιο το ότι δεν..... διαλύθηκε ούτε το 1974 ούτε το 1976. Το πλοίο σύμφωνα με νεότερες και από έγκυρη πηγή πληροφορίες μου, πουλήθηκε το 1976 στη Νιγηρία, όπου και πολύ σύντομα βυθίστηκε, τότε που διάφορα..... χαριτωμένα είχαν συμβεί με παντόφλες μας σε αυτήν την χώρα της Αφρικής. Όπως για παράδειγμα την επεισοδιακή επιστροφή ενός - δύο στην χώρα μας, ανάμεσα τους και του ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Ρίου, που σε δημοσιεύματα της εποχής αναφερόταν οτι είχε πουληθεί για διάλυση όπως και το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ !!!!! 

Να προσθέσω στο ιστορικό του πλοίου πως είχε κατασκευαστεί ως κλασσική, ανοιχτή παντόφλα, και κλείστηκε λίγο πριν ή λίγο μετά την καθέλκυση της, όπως μπορούμε να δούμε σε δύο δημοσιεύσεις και πάλι από το περιοδικό ΑΡΓΩ (αρχείο Νεκτάριου Παπαδάκη), τεύχη Σεπτεμβρίου 1968 και Ιανουαρίου 1969.

1975 09.JPG

From ARGO_09-1968.jpg

From ARGO.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...