Jump to content
Shipfriends

Queen of the Oceans (ΙΜΟ 9169550)


Recommended Posts

  • 2 months later...
On 6/22/2021 at 11:36 PM, proud_ionian said:

τους 11 μηνες που το τ.Oceana ειναι δεμενο στην Πατρα, πολλοι ειναι αυτοι που εχουν αναρωτηθει, ιδιωτικα και δημοσια, γιατι εχει δεσει εδω το πλοιο. οι μνημες απο το mediterranean sky και το ionian queen (ειδικα αυτο) ειναι νωπες και κανεις δεν θελει αλλο ενα πλοιο ξεχασμενο στο λιμανι. οι περισσοτεροι στην ΠΑΤΡΑ νομιζουν οτι ειναι κατασχεμενο.

σημερα ο Δημος, με φρασεολογια ΚΚΕ, ζητησε απο τον ΟΛΠΑ την απομακρυνση του πλοιου, γιατι κοβει τη συνεχεια της πολης με τη θαλασσα. ο ΟΛΠΑ απαντησε οτι η θεση που ειναι δεμενο, συμφωνα με το master plan του λιμανιου, ειναι θεση προδεσης κρουαζιεροπλοιων. Λεει και καποιες μελουρες, οτι ο ΟΛΠΑ στηριζει την κρουαζιερα στις δυσκολες ωρες που περναει κλπ.

η κοινη λογικη λεει οτι αλλο θεση προσδεσης για κρουαζιεροπλοια που ειναι στην ενεργο δραση και αλλο θεση πολυμηνου παροπλισμου. στο σημειο που εχει δεσει το oceana ειναι ο παλιος σταθμος υποδοχης (νυν κτελ αιτωλοακαρνανιας) και στο δευτερο οροφο η πολυ δημοφιλης καφετερια/bar/εστιατοριο DECK, που τα τελευταια καλοκαιρια μαζευε πολυ κοσμο. τωρα που εληξε το lock down ο κοσμος κατεβαινει προς το DECK και αντι για θαλασσα βλεπει το oceana μεσα στα μουτρα του.

 

o Δεκεμβριος περασε, αλλα το πλοιο δεν εφυγε και ουτε προκειται να φυγει αμεσα.

θα μεθορμισει ομως. θα παει στο 13 (στον διπλανο ντοκο), οποτε δεν θα κοβει τη θεα του Deck και του Cafe Santarosa, αλλα θα κοβει τη θεα απο την Αγιου Νικολαου.

Θα  ειναι και πιο εκτεθειμενο στους Νοτιαδες.

Περισσοτερα στην Πελοποννησο

Quote

πως πληροφορείται η «Π», το σκάφος δεν πρόκειται να αποπλεύσει από το παλιό λιμάνι της Πάτρας, αν δεν ομαλοποιηθεί πρώτα η υγειονομική κατάσταση με την πανδημία του κορονοϊού. Το πρόσφατο παράδειγμα ακινητοποίησης δύο κρουαζιερόπλοιων όπου διέκοψαν τα ταξίδια τους, λόγω της εμφάνισης κρουσμάτων κορονοϊού μεταξύ μελών των πληρωμάτων τους και ταξιδιωτών, είναι ενδεικτικό της ρευστής κατάστασης που επικρατεί ακόμα στη βιομηχανία.

Ωστόσο, σύντομα το «Queen of the Oceans» πρόκειται να αλλάξει θέση (μεθόρμιση), όπως ενημέρωσε την «Π» o ναυτικός πράκτορας του πλοίου Παναγιώτης Βρυώνης, προκειμένου να μην προκαλεί οπτικά εμπόδια στους περιοίκους.

Ο κ. Βρυώνης που πρακτορεύει το συγκεκριμένο πλοίο στην Πάτρα και τα άλλα δύο στο λιμάνι του Αιγίου, δήλωσε ότι το κρουαζιερόπλοιο κατόπιν συνεννόησης μεταξύ των πλοιοκτητών, του ΟΛΠΑ και του Κεντρικού Λιμεναρχείου θα μεθορμίσει και θα πλαγιοδετήσει στην προβλήτα 13 (προέκταση της οδού Νόρμαν) για να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο την οπτική όχληση των περιοίκων προς τη θάλασσα.

Αναφερόμενος στην προοπτική αναχώρησής του, τόνισε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει, αν πρώτα δεν λήξει ο παγκόσμιος υγειονομικός συναγερμός του κορονοϊού.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει καλύτερα απέναντι, στο πλατυγυάλι, που έχει και άπλετο χώρο κιόλας... Δεν πατάει που δεν πατάει ψυχή στο εν λόγω λιμάνι..Ταμάμ θα του έρθει. 

Link to comment
Share on other sites

https://www.thebest.gr/article/649872-patra-sti-thesi-tis-i-basilissa-senaria-ta-peri-metakinisis-leei-o-olpa

Τι είναι πιο σημαντικό; Να φύγει το κρουαζιερόπλοιο από το βόρειο λιμάνι επειδή κρύβει τη θέα σε κάποιους ή να βοηθήσουμε για να κρατηθεί ζωντανή η ελληνική κρουαζιέρα και να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας; Εμείς, στον ΟΛΠΑ, έχουμε επιλέξει το δεύτερο».

 

Γιατί υπάρχει περίπτωση να επαναδραστηριοποιηθεί το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο και μάλιστα με τη Seajets στον τομέα της κρουαζιέρας; Οι πιθανότητες είναι απειροελάχιστες. Προφανώς και ο ΟΛΠΑ και ο Ηλιόπουλος κοιτάνε την τσέπη τους. Και απορώ με τον ΟΛΠΑ γτ τα έσοδα από παροπλισμένα πλοία δεν τα λες και πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που παραμένει, η μόνη θέση είναι αυτή. Στο 13 θα το μαζεύουν.

Ο ΟΛΠΑ δεν έχει την πολυτέλεια να κλωτσαει έσοδα. στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως, όπου η seajets έχει σπείρει😋 παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια ανά την επικράτεια, η απόφαση πρέπει να ήρθε από ψηλά

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
On 1/8/2022 at 8:11 PM, proud_ionian said:

o Δεκεμβριος περασε, αλλα το πλοιο δεν εφυγε και ουτε προκειται να φυγει αμεσα.

θα μεθορμισει ομως. θα παει στο 13 (στον διπλανο ντοκο), οποτε δεν θα κοβει τη θεα του Deck και του Cafe Santarosa, αλλα θα κοβει τη θεα απο την Αγιου Νικολαου.

Θα  ειναι και πιο εκτεθειμενο στους Νοτιαδες.

Περισσοτερα στην Πελοποννησο

 

Έγινε η μεθορμιση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ας το δούμε τη Δευτέρα του Πάσχα οπως φαίνεται απο το παρακείμενο καφέ που είχε πάει η αφεντιά μου. 3-4 αμάξια ειχε στο πλάι.

Αναρωτιέμαι πως και δε το τσιμπάει καμια Ambassador...τόσα πολλά ζητάει ο Ηλιο?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

μερικές απορίες α) χονδρικά πόσο κοστίζει στην seajets το πλοίο κάθε μήνα που είναι παροπλισμένο στο λιμάνι της Πάτρας β) υπάρχει περίπτωση να ενεργοποιηθεί πάλι στον κόσμο της κρουαζιέρας; γ) Αν όχι, η μόνη λύση είναι (φαντάζομαι) η διάλυση, εξάλλου ειδικά μετά τον ερχομό του κόβιντ, είδαμε και νεώτερα κρουαζιερόπλοια να καταλήγουν εκεί. Τότε, το ερώτημα είναι γιατί το καθυστερούν και υφίστανται και τα κόστη ενδιάμεσα;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν φαίνεται να'χει κάποιος απάντηση στα ερωτήματα. Πάντως 2,5 χρόνια κλείνει πλέον στην Πάτρα και δεν βγαίνει και κάποια είδηση περί αξιοποιήσής/απόσυρσής του, για μένα είναι ένα μεγάλο μυστήριο. Αν επρόκειτο να αξιοποιηθεί στην ερχόμενη σεζόν κρουαζιέρας (άνοιξη 2023) κάτι δε θα'χαμε μάθει;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα και πάλι. Διαβάζω ότι η Seajets έχει πετύχει κερδοφόρες πωλήσεις κρουαζιερόπλοιων και γι'αυτό συνεχίζει τις αγορές με το Costa Magica. Είναι πιθανό το Queen of the Oceans να παραμένει ανενεργό τόσο καιρό και το βασικό πλάνο της εταιρείας είναι να βρει αγοραστή με κάποιο καλό κέρδος που θα καλύπτει τόσο το κόστος αγοράς όσο και το κόστος συντήρησης αυτά τα χρόνια που παραμένει ανενεργό στην Πάτρα; Κι αν όχι, υπάρχει κάποια άλλη πιθανή εξήγηση;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 4/28/2022 at 12:50 PM, Petros P said:

Ας το δούμε τη Δευτέρα του Πάσχα οπως φαίνεται απο το παρακείμενο καφέ που είχε πάει η αφεντιά μου. 3-4 αμάξια ειχε στο πλάι.

Αναρωτιέμαι πως και δε το τσιμπάει καμια Ambassador...τόσα πολλά ζητάει ο Ηλιο?

 

Ένα πουλάκι μου ανέφερε 65 εκατομμύρια ντόλαρζ.... Δεν βλέπω να αποχωρίζεται σύντομα το Πελετιστάν

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το tradewinds αγοράστηκε απ΄την Seajets κοντά στην τιμή σκραπ, δηλαδή 9 εκ. δολάρια, πόσο ρεαλιστικό είναι να πωληθεί 65; Και μάλιστα με 3 χρόνια αχρησίας στην πλάτη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...