Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On ‎26‎/‎1‎/‎2010 at 11:23 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Να προσθέσουμε στο θέμα, ότι στην πλοιοκτήτρια εταιρεία της SARA D., την DELCOMAR, όπως εδώ και αρκετό καιρό έχουμε αναφέρει, ανήκει πλέον και το (πρώην) δικό μας ΦΑΕΘΩΝ, και νυν ENZO D. το οποίο υποθέτω θα είναι και το "καμάρι" της εταιρείας, αν αναλογιστεί κανείς ότι εκτός από την πανέμορφη αλλά κάπως ...ηλικιωμένη :D SARA D., τα άλλα δύο πλοία που κατέχει είναι το EOLO και το ΕRIC P. :rolleyes:

On ‎27‎/‎1‎/‎2010 at 9:01 AM, DELFINI said:

Το EOLO είναι το πρώην ΔΙΑΝΑ που έκανε Αιδηψό-Αρκίτσα.

On ‎27‎/‎1‎/‎2010 at 9:43 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Να ευχαριστήσω τον φίλο DELFINI για την πληροφορία :), ομολογώ πως δεν το γνώριζα. Άρα η Delcomar εκτός από το ENZO D. (ΦΑΕΘΩΝ) έχει ξανααγοράσει ...παντόφλα από τον τόπο μας, εκτός βέβαια αν το EOLO (ex. ΔΙΑΝΑ) είχε περάσει πρώτα από κάποια άλλη Ιταλική εταιρεία.

Γνωρίζουμε άραγε πότε δραστηριοποιείτο το ΔΙΑΝΑ στην χώρα μας, και κατά συνέπεια πόσα χρόνια βρίσκεται στην Ιταλία ? Ακόμα, όταν έκανε δρομολόγια στην Αιδηψό, είχε τον ίδιο αντιαισθητικό πρυμιό καταπέλτη που βλέπουμε σε ΑΥΤΗ την φωτό από το naviearmatori, ή προστέθηκε αργότερα στην Ιταλία ?

Το EOLO, πρώην ΔΙΑΝΑ, είναι Ελληνικής κατασκευής του 1971, με ΙΜΟ 7048104 και αριθμό νηολογίου (για τα χρόνια βέβαια που δραστηριοποιήθηκε στην χώρα μας) Ν.Π. 3648. Πορθμείο του βόρειου Ευβοικού, κυρίως στη γραμμή Αιδηψού - Αρκίτσας αλλά και στη γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου. Το 1997 πουλήθηκε σε εταιρεία της Ιταλίας, μετονομάστηκε σε EOLO, και σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων ανήκει τουλάχιστον από το 2000 στην εταιρεία Delcomar, η οποία δραστηριοποιείται στη Σαρδηνία.

Nα προσθέσουμε ότι στα Ελληνικά νηολόγια αναφέρεται και με το όνομα NTIANA, πράγμα που πιθανόν να σημαίνει ότι έφυγε από την Ελλάδα με το πρώτο του όνομα, και μετονομάστηκε όταν έφτασε και δρομολογήθηκε στην Ιταλία.

Εκτός από τις δύο φωτό που παραπέμπουμε στα παραπάνω παλαιότερα ποστ, να το δούμε σε τρεις ακόμα φωτό από το naviearmatori.net, Τον περασμένο Σεπτέμβρη και τον Ιούλιο του 2008 στο Carloforte, και σε μία πολύ παλαιότερη (δεκαετία του '90) στο La Maddalena της Σαρδηνίας, πριν ακόμα βέβαια "φορέσει" τον πρυμιό καταπέλτη που αναφέρουμε πιό πάνω.

--------

(1971, ex- Διάνα)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 years later...

Ήρθε η ώρα το Eolo να συμπεριληφθεί και στο δικό μας gallery. Επίσκεψη στο νησάκι Carloforte πέρυσι το καλοκαίρι, και eye-to-eye contact με το Eolo που εκείνο το Κυριακάτικο πρωινό είχε ρεπό. Κάνει μπάμ για δικό μας, κοιτώντας το γκαράζ βλέπουμε και τον πρυμνιό καταπέλτη που προσετέθη αργότερα. Με τα χρώματα της Delcomar, κάνει τη γραμμή Calasetta(ηπειρωτική τρόπον τινά Σαρδηνία) - Carloforte που παίρνει περίπου 30-40 λεπτά με τις ταχύτητες που κινούνται στη συγκεκριμένη γραμμή τα βαπόρια. Αθάνατη ελληνική παντόφλα :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 11 months later...

Ομορφη φωτο της παντοφλας απο τον @Stefano και μαλιστα σε πρυμνιοδετηση ,πραγμα τρομερα σπανιο για παντοφλα

Πρεπει να ειανι και η μοναδικη φορα που εχω δει παντοφλα με πρυμνιο καταπελτη να τον χρησιμοποιει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...