Jump to content
Shipfriends

Μάρε Ντι Λεβάντε (IMO 8405191)


Recommended Posts

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ε αφού έτσι λέγεται τώρα πιά...Έχεις ακούσει καμία εταιρεία να αναφέρεται στο παλιό όνομα του πλοίου (εκτός μόνο από τα δελτία τύπου της αγοράς του...) Ειδικά η Λεβάντε που προσπαθεί να περάσει ένα διαφορετικό προφιλ....

Link to comment
Share on other sites

Ε καθίστε να πάει στη Ζάκυνθο το καράβι και εκει να δείτε βιντεο/φωτογραφίες και διαφημίσεις με το Γιώργο το Λιανό που θα υπάρχουν στο site...Πλέον 2 11880 δρόμος θα ειναι.. :D

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον πετρο.

 

θα βγαλει και δικες της φωτο και θα τις ανεβασει.

 

την καλυτερη τζαμπα διαφημιση τους εχουμε κανει :P  ;)  με τη συζητηση για το ονομα (οχι μονο στο sf)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολυ της υπομονης (που λεν και στο χωριο μου)..

Η μανουβρα ειναι το ποιο αδυνατο σημειο του μετα την υπηρεσιακη ταχυτητα.

Ας ξεκινησει στο Ιονιο και τοτε θα δουμε αν αλλαξε κατι.. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Παντως,οντως, απο μακρια  θυμιζει πολυ Κρητη 1/2, μετα την αλλαγη στον καθρεφτη του.Ειδικα οπως φαινεται και στο παραπανω βιντεακι στην αρχη.Επισης μου εκανε εντυπωση πως η μπροστινη κεραια των radar βαφτηκε μαυρη κατι που δεν το χει το fior ,αλλα γενικα δεν θυμαμαι να το χω δει και σε αλλο πλοιο της ακτοπλοιας.

Link to comment
Share on other sites

το μπροστινο αλμπουρο ;)  ηταν μπλε ανοιχτο και βαφτηκε στο σκουρο μπλε της τσιμινιερας (ηταν και του ιονις μπλε και εγινε λαχανι)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πρώτη ημέρα δρομολογίων σήμερα προς την Κεφαλλονιά του Stella di Levante.

Η εξωτερική εμφάνιση του πλοίου παραπέμπει σε νεότευκτο. Λάμπει κυριολεκτικά.

Δυστυχώς όμως, κατά την ταπεινή μου άποψη, τα εκτρώματα που κατασκεύασαν στην πλώρη, καταστρέφουν ολοσχερώς την άλλοτε όμορφη εικόνα του πλοίου! Τι τα θέλανε ...

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό εννοείται. Δε χρειάζεται να το επαναλαμβάνουμε κάθε φορά. Είναι το κύριο μειονέκτημα του πλοίου. Χαραμίζεται έτσι, επειδή κάνει μόνο για τον Πόρο και τη Ζάκυνθο.

Το πλοίο θα μείνει κοντά μας πολλά χρόνια ακόμα και προσωπικά πιστεύω, πως μια αλλαγή μηχανών δε θα ήταν σπαταλημένα λεφτά. Το αντίθετο μάλιστα. Θα είχες ένα καταπληκτικό πλοίο για όλες τις πιθανές γραμμές του κεντρικού Ιονίου (και όχι μόνο!!!) στα χέρια σου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...