Jump to content
Shipfriends

Μάρε Ντι Λεβάντε (IMO 8405191)


Recommended Posts


Ionian Star Main Particulars / Ιονιαν Σταρ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: IONIAN STAR
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Sea World Express Ferry
IMO Number: 8405191
LOA / Μέγιστο Μήκος: 120,20 m
Breadth / Πλάτος: 21,00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 9390 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1984
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Kochi Juko,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x MAK 6715 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Tyrogalas Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Killini-Zante

___________________________________________________________________
(1984, ex-Nihama 2, Kukjae Express Ferry No 2, Sea World Express Ferry, Ionian Star)

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ειχα την ευκαιρια να ταξιδεψω με το ιονιαν σταρ για πρωτη φορα αυτο το σαββατοκυριακο. ημουν σκ ζακυνθο και το απηλαυσα και στο πηγαινε και στο ελα.

το βαπορι πραγματικα δεν παιζεται. η μετασκευη που του εχει γινει ειναι εκτεταμενη και προσεγμενη. μοναδικο του ισως μειονεκτημα (αλλα οχι για τη γραμμη του) η ταχυτητα του.

ας αρχισω απο το γκαραζ. γρηγορη και ευκολη φορτωση αψογος συντονισμος στο πληρωμα παρολο και το σαββατο το πρωι (10.30) και την κυριακη το βραδυ (20.00) το βαπορι ειχε γεματο γκαραζ.

οι αλλαγες που εγιναν στη μετασκευη στο γκαραζ βοηθουν πολυ. το πανω φορτωνει ανεξαρτητα απο το κατω (εδω μειονεκτει ο σολωμος που το πανω φορτωνει απο εσωτερικη ραμπα) ενω στο ανω γκαραζ εχουν αφαιρεθει σε ενα σημειο κολωνακια με παραλληλη ενισχυση των μπουλμεδων για να στριβουν τα φορτηγα επι τοπου

τα σαλονια του πλοιου ειναι πολυ ωραια και εχει μπει αρκετο ξυλο (και στο δαπεδο) που δινει ζεστασια. το πρυμιο σαλονι ειναι λιγο μικροτερο γιατι του τρωει χωρο οι κυλιομενη. στη μεση ειναι ενα μπαρ ενω δεξια και αριστερα ξεκινουν δυο διαδρομοι με αεροπορικες που καταληγουν στο κεντρικο σαλονι οπου υπαρχει το κυριως μπαρ/μαγαζι.

ομως τα καλυτερα σημεια εσωτερικα ειναι δυο: το πλωριο φωτεινο σαλονι με θεα καταπλωρα και η σκαλα που οδηγει απο τα μπαρ στο ανω ανοιχτο καταστρωμα οπου υπαρχουν πινακες με παλια ιστοφορα.

ας παμε εξω τωρα. στο κυριως καταστρωμα ( με τα σαλονια) υπαρχουν δυο αλουεδες δεξια και αριστερα κατα μηκος του πλοιου που θυμιζουν αλλη εποχη ενω καταπλωρα υπαρχει ανοιγμα με θεα το ρεμετζο της πλωρης. το καταστρωμα στους αλουεδες καθως και σε καποα σημεια του ανω καταστρωματος που εχουν κλιση ειναι καλυμενα με αντιολισθηρο ταπητα. (που θυμιζει βαπορι παντως και οχι ξενοδοχειο οπως στα superfast).

απο τον αριστερο αλουε απηλαυσα χτες βραδυ το ηλιοβασιλεμα στο ιονιο. ο ηλιος χαθηκε αναμεσα στο ζαντε και την κεφαλονια πισω επο τον πρωτεα με τον οποιο διασταυρωνομαστε.

το ανω ανοιχτο καταστρωμα ( στο deck της γεφυρας) ειναι αβερτο, ενω στο πισω μερος εχει αρκετα καθισματα προστατευμενα απο τεντα. υπαρχει και μπαρ το οποιο ομως δεν λειτουργουσε.

πολυ ωραια ειναι η πλωρη του βαποριου. φαρδια και πολυ μεγαλη. σα μικρο γηπεδο. σε λιγα βαπορια συναντας τετοια ανετη πλωρη η οποια να ειναι ομορφη και εξωτερικα.

εννοειται πως παρα τον κοσμο το βαπορι ηταν πεντακαθαρο μεσα εξω (οπως και τα τρια της εταιρειας αλλωστε) και στα δυο ταξιδια παρα τον κοσμο σε αυτο βοηθα και η μεγαλη παραμονη στο λιμανι

τωρα απο ταχυτητα δεν ξερω ακριβως, δεν εχω gps kardia moy, αλλα εκανε φαναρι φαναρι 1 ωρα οποτε γυρω στα 17+ το πανε. λογικα πρεπει να αγγιζει τα 18. Να πω οτι η θαλασσα ηταν λαδι και τις δυο φορες και δεν ειχα τη δυνατοτητα να δω τη συμπεριφορα του πλοιου σε καιρο

EDIT

ξεχασα να πω οτι το βαπορι στη μανουβρα ηταν αξιοπρεπεστατο παρα τις τουμπαριστες. σε αυτο βοηθα το δυνατο προπελακι και τα διπλα τομονια.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το βαπόρι όταν πρωτοδρομολογήθηκε στην γραμμή ήταν μεγάλη αναβάθμιση.

Αν και δεν έχω μπει ποτέ δεν έχω ακούσει από επιβάτες ασχημη κουβέντα για αυτό το πλοίο και με την πρώτη ευκαιρία θα ταξιδέψω μαζί του. :)

Link to comment
Share on other sites

ειπαμε 18. μαλλιστα εχει τυχει να φευγει το σολωμος απο ζακυνθο 10 λεπτα μετα το σταρ (του αγιου πνευματος φετος) να ανοιγει για να το περασει (καθαρα για λογους ενδοκοινοπραξιακου γοητρου) αλλα τελικα να μην τα καταφερνει. η διαφορα του σταρ απο το σολωμο πρεπει να ειναι γυρω στο μισο κομβο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Να πω οτι η θαλασσα ηταν λαδι και τις δυο φορες και δεν ειχα τη δυνατοτητα να δω τη συμπεριφορα του πλοιου σε καιρο

εγινε και αυτο σημερις. σε ολη τη διαδρομη απο κυληνη για ζαντε ειχε μαιστρο 6ρι γεματο με εντονο κυματισμο. στην εξοδο απο την κυληνη μεχρι το φαναρι της γλαρεντζας ειχε δυνατο καιρο μπροστα και σκαμπανεβαζε (pitching), ενω μολις εστριψε προς ζακυνθο ειχε τον καιρο δευτεροπρυμα και εκανε ενα πολυ ελαφρυ κουνημα μεχρι το ζαντε σχεδον.

χοντρικα εχει το ταξιδεμα του superferry II

Link to comment
Share on other sites

5/8 ταξιδεψα και με σταρ το πρωι (10 απο κυληνη) και με σολωμο (20.00 απο ζακυνθο). χειροτερο ταξιδεμα καναμε με το σολωμο παρολο που το βραδυ ειχε πεσει ο αερας. το σταρ μας κουνησε στο υψος του φαρου της γλαρεντζας. παντως και τα δυο ορτσαρουν στον καιρο γι'αυτο και η μικρη καθυστερηση

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κι εγω. Η διαφορα των δυο πλοιων κατα τη γνωμη μου ειναι οτι το μεν Ionian Star κουναει ενω ο Διονυσιος Σολωμος κοπαναει και μαλιστα αρκετα βιαια.

Link to comment
Share on other sites

Η πλώρη του ΣΤΑΡ που του αλλάχτηκε το βοηθήσε πολύ στο ταξίδεμά του σε αντίθεση με τον ΣΟΛΩΜΟ που με καιρό στην μάσκα γίνεται η μέση σου σαν κόντρα πλακέ.

Και για αυτό το λόγο δεν ξέρω αν με θάλασσα το ψιλώνουν πολύ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

οπως επιασαν τα αυτια μου, κατα την προσφατη παραμονη του στο περαμα εγινε παρεμβαση/προεκταση στα πηδαλια του με αποτελεσμα να "ακουει" περισσοτερο στη μανουβρα. επισης μετα το προσφατο ατυχες συμβαν με το καπακι εμεινε λιγες μερες κυλληνη και εγινε επανελεγχος των μηχανων

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εδω φαινεται η διαφορα ενος παραδοσιακου και καραβολατρη εφοπλιστη απο ενα καλο και πολυ εξυπνο διαχειριστη.. (Διευκρινηση: Δεν γνωριζω ουτε τους Στριντζαιους ουτε τους Τυρογαλαδες)

Παντως δεν πρεπει να ξεχναμε πως ηταν οι δυο πλωρες πριν.. Σαν του Επτανησος υπηρχαν κι αλλες στην Ελλαδα και χειροτερες

Το Ιονιαν Σταρ ηταν σαφως δυσκολοτερο να μεινει με αυτο που ειχε για πλωρη

εδω ενω το Επτανησος τους βγηκε κουνιστρα στην πορεια.. Με τα γνωστα αποτελεσματα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
τώρα από ταχύτητα δεν ξέρω ακριβώς, δεν έχω gps kardia moy, αλλά έκανε φανάρι φανάρι 1 ώρα όποτε γύρω στα 17+ το πάνε. λογικά πρέπει να αγγίζει τα 18.

Προχθές από γνωστό που είναι οι καταγωγή του από Ζάκυνθο, μου είπε ότι έκανε 1:15 καταπέλτη με καταπέλτη, όποτε διατηρεί αυτή τη ταχύτητα και στα δρομολόγια εκτός εποχής!!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο πλοίο αυτό πέρυσι έγινε μια έκθεση εν πλω (τουριστικά προιόντα κτλ.). Πήγε στα περισσότερα νησιά του Ιονίου με τελευταίο σταθμό την Κέρκυρα. Ή Φεβρουάριο ή Μάρτιο , δεν θυμάμαι. Πάντως η έκθεση αυτή γινόταν συνήθως στο Άπτερα , το οποίο μάλιστα μια χρονιά είχε πιάσει και Ηγουμενίτσα. Γνωρίζετε φέτος σε ποιο πλοίο έγινε;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το καλυτερο πλοιο του Ιονιου (απαραιτητη διευκρινηση οτι ΔΕΝ εχω ταξιδεψει με το Κεφαλονια:) ) βρισκεται για την ετησια του στο Περαμα.

Link to comment
Share on other sites

Χτες είχα την ευκαιρία να μπω στο βαπόρι.Πραγματικό κόσμημα είναι μέσα κι έξω.

Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το τεράστιο embarkation με σκάλες κυλιόμενες και συμβατικές, το πλωριό σαλόνι που είναι σαν να πίνεις καφέ στην γέφυρα και οι αλουέδες.

Η ποιότητα και η κατάσταση της λαμαρίνας στα ντεκ είναι εκπληκτική και τα ρέλια είναι όλα γαλβανιζέ.

Link to comment
Share on other sites

τη γνωμη μου για το βαπορι την ξερετε ηδη.

ποιος δε βαριεται ας διαβασει και τα 17 ποστια του τοπικ αυτου. στο βαπορι εγινε εκπληκτικη δουλεια κατα τη μετασκευη (μιση στην κορεα& μιση στο περαμα).

ειναι πληρως εναρμονισμενο με στοκχολμες κλπ και εχει παντου διπυθμενα.

μονο του αρνητικο η ταχυτητα του που δεν του επιτρεπει να "σταθει" σε πιο λογκαδες γραμμες (ημεροπλοιου παντα).

ενα τετοιο βαπορι (με 2.5 μιλια επιπλεον οποσδηποτε και με ενα ζευγος stabilisers κατα προτιμηση) θα ηταν ο ιδανικος αντικαταστατης του κεφαλονια.

παντως αξιζει τον κοπο οσοι κανετε ταξιδια (ειτε για δουλεια ειτε για αναψυχη) να γνωρισετε τα ημεροπλοια του ιονιου (χωρις εξαιρεση).

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακη το βραδι ειχα την ευκαιρια να κανω αυτοψα στο Ionian Star στη μεγαλη δεξαμενη του Περαματος. Τα τελευταια 3 χρονια μπορω να πω οτι εχω δει απο πολυ κοντα τη συντριπτικη πλειοψηφια των φερρυ που εχουν δεξαμενιστει εκει. Πιστευω λοιπον(χωρις να ειμαι ουτε μπογιατζης, ουτε ειδικος) πως με το ματι του ασχετου το βαψιμο που εγινε στο πλοιο ηταν πραγματικα εξαιρετικο. Πραγματικα ελαμπε ακομα και μεσα στο σουρουπο ενω κατα τις 2030 ακομα δουλευαν 2 cherrypicker οπου οι επιβαινοντες δουλευαν με ρολα στο χερι και πινελα ωστε να εξαφανισουν και την τελευταια ατελεια.

Εχοντας γνωρισει και το εσωτερικο του πλοιου(δις), πιστευω οτι οι πλοιοκτητες του βγαζουν προς τα εξω μια εικονα σεβασμου προς τον επιβατη αλλα και παραλληλα μερακι με το ωραιο. Τα δυο αυτα συνδυασμενα πιστευω οτι οδηγουν σε ενα επιτυχημενο πλοιο και σε καλες δουλειες για τους ιδιοκτητες του. Και να σημειωσουμε οτι οσες μερες ηταν στον Πειραια η το Περαμα το πλοιο ηταν καταφωτο, σε αντιθεση με πλοια μεγαλοσχημων εταιρειων του χρηματιστηριου η παραδοσιακων ακτοπλοων της ιδεολογιας του σινιαλου που μενουν σβηστα ακομα και στη δεξαμενη για να γλιτωσουν πεντε ταλαρα λες και μεσα στα πλοια το πληρωμα αποτελειται απο νυχτεριδες και αραχνες...

Link to comment
Share on other sites

Για τον φωτισμό υπάρχει μία παράμετρος.Τα πλοία εκ Ιονίου ορμώμενα σχεδόν όλα μένουν φωτισμένα επειδή το πλήρωμα τους είναι από την δυτική Ελλάδα κσι στην συντριπτική του πλειοψηφία μένει μέσα στο βαπόρι μιας και δεν απολύεται οπότε θα ήταν απάνθρωπο να τους κόψεις το βράδυ τον φωτισμό.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τα τελευταια exit polls κατα τον τελευταιο δεξαμενισμο του το βαπορι υπεστη και νεα επιμηκυνση των πηδαλιων. 25cm τον σεπτεμβρη και αλλα τοσα τωρα συνολο +50 (τα επιμερους ισως διαφερουν).

τωρα δεν ξερω αν τοσες επιμηκυνσεις τις επεβλεψε ναυπηγος ή... ανδρολογος.

τελικα στη μανουβρα δεν παιζει ρολο μονο η τεχνικη του πλοιαρχου. για να υπαρξει αποτελεσμα χρειαζεται και σεβαστο μεγεθος πηδαλιων.

Link to comment
Share on other sites

Αξιωματικοί του Ionian Star, εκτός από το Πλοίαρχο Μέμνο Ζαμπαζά είναι :

Ύπαρχος: Πέτρος Κυπριώτης

Υποπλοίαρχος ο Γεώργιος Κάμηλος

Ανθυποπλοίαρχος ο Τζαννης Σταμιρης

Β’ Οικονομικός Ζωή Σταμιρη

Α΄ Μηχανικός Σταύρος Αμιτσης

Β’ Μηχανικός Ιωάννης Λόξας

Γ’ Μηχανικός Θεόδωρος Μαργαρης

Ηλεκτρολόγος Νίκος Παλαιοθοδωρος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...