Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 3/4/2012 at 8:07 PM, antonis molos said:

Σε κάποιο βιβλίο διάβασα και το όνομα ενός ακόμη πορθμείου που ταξίδεψε στη γραμμή την ίδια χρονική περίοδο με τα προαναφερόμενα και λεγόταν ΠΑΛΛΙΡΟΙΑ.

Φίλε Αντώνη, πρέπει να μιλάμε τελικά για υπαρκτό πλοίο. Και λέω υπαρκτό, γιατί γνώριζα για πορθμείο με το όνομα ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ και αριθμό νηολογίου Ν.Π 2084 (περίπου στο 1962), αλλά μιας και δεν είχα ξαναακούσει πουθενά αυτό το όνομα, είχα υποθέσει ότι ίσως να επρόκειτο για κάποιο πλοίο που ενώ είχε πάρει αριθμό νηολογίου, είτε δεν κατασκευάστηκε ποτέ, είτε αποπερατώθηκε με κάποιο άλλο όνομα.

Το ίδιο (???) πορθμείο, ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ, το βρίσκουμε και με άλλον αριθμό νηολογίου, Ν.Π. 2828 (περίπου στο 1967).

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Πράγματι το Παλίρροια δούλεψε για κάποια χρόνια στη γραμμή Πάτρα-Κρυονέρι, παρέα με κάποιο άλλο, αφού τη γραμμή το 1968 την κάλυπταν δυο πλοία. Μάλιστα η γραμμή είχε και αρκετή κίνηση:

 

 

post-2126-0-19657500-1363209399_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη του ποστ του φιλου gtogias ας ξαναεπισυναψω την φωτο του ΣΟΦΡΑΣ που ειχαμε βαλει πριν απο καποια χρονια.Πισω απο το ΣΟΦΡΑΣ φαινεται μια παντοφλα που δεν την εχουμε ταυτοποιησει ακομα.Υπαρχει περιπτωση αυτη να ειναι το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ;

Αν θυμαται καποιος εστω και αμυδρα πως ηταν το πλοιο ας μας διαφωτησει

 

post-1819-0-28638900-1363258982_thumb.jp

 

Να υπενθυμισω οτι η φωτο ειναι απο το picassaweb και τον χρήστη Robert Bocking.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Στην παρακατω φωτο,που αγορασα πριν λιγο καιρο,βλεπουμε δυο κυριες να ποζαρουν με φοντο τον καθρεφτη του προρθμειου.Δυστυχως δεν μπορουμε να βγαλουμε πολλα συμπερασματα για το πως ηταν η εξωτερικη μορφη της παντοφλας, ομως αυτη ειναι και η μοναδικη φωτο που εχω δει μεχρι στιγμης που απεικονιζει εστω και ενα μερος του πλοιου.Ελπιζω στο μελλον να βρεθει καλυτερη φωτο.
 
gallery_1819_97_301284.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρός Πάτρα μεριά πρέπει να είναι το πορθμείο, μεγάλη φαίνεται η απόσταση απο την παλιοβούνα ( η ορθότερα Κλόκοβα που  αναφέρει πιο πάνω ο proud).

Επειδή έτυχε να έχω ταξιδέψει με το ΡΟΔΟΣ, θυμάμαι σαν όνειρο την είσοδο στο "σαλόνι"' του πλοίου να μοιάζει με του ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ ( έχουν ανέβει και φωτό για σύγκριση), όπως και ο χώρος του γκαράζ, όπου μου φαίνεται ότι διακρίνω σιδηροτροχιές.

Το πιθανότερο είναι ότι εξωτερικά θα έμοιαζε με το ΡΟΔΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έτυχε να έχω ταξιδέψει με το ΡΟΔΟΣ, θυμάμαι σαν όνειρο την είσοδο στο "σαλόνι"' του πλοίου να μοιάζει με του ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ ( έχουν ανέβει και φωτό για σύγκριση), όπως και ο χώρος του γκαράζ, όπου μου φαίνεται ότι διακρίνω σιδηροτροχιές.

Το πιθανότερο είναι ότι εξωτερικά θα έμοιαζε με το ΡΟΔΟΣ.

 

Αντωνη με εβαλες σε σκεψεις οσο αναφορα τις σιδηροτροχιες στο γκαραζ οποτε εκανα ενα ζουμ στη φωτο για να τις δουμε απο πιο κοντα.Ειδικος δεν ειμαι με τα σιδηροδρομικα, αλλα δεν μου μοιαζουν για σιδηροτροχιες αυτα που φαινονται στο γκαραζ.

 

post-1819-0-87232300-1391720818_thumb.jp

 

Συμφωνω παντως οτι πρεπει να εμοιαζε με το ΡΟΔΟΣ.Υπαρχουν 2-3 παντοφλες που εχουμε δει σε φωτο στην περιοχη του Ριου και δεν τις εχουμε ταυτοποιησει, που μοιαζουν με το ΡΟΔΟΣ, μιας και ηταν παλια αποβατικα.Πιθανον το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ να ειναι μια απο αυτες

Link to comment
Share on other sites

επειδη το πλοιο φαινεται ξεκαθαρα χαμηλα στο καθρεφτη πως ειναι κατασκευασμενο με ηλους (καρφια-πριτσινια) και οχι με ηλεκτροσυγκολληση (που ειναι κατασκευασμενες οι προσθηκες-πιθανως μετασκευη του) μας οδηγει στο σχεδον βεβαιο συμπερασμα πως ειναι μετασκευασμενο αποβατικο. Ιδιο ακριβως ηλωτο πλοιο και ηλεκτροσυγκολληση στις μετασκευες του ειναι το γνωστο μας ΕΥΓΕΝΙΑ Π. καθως και ολα τα LCT τυπου πλοια και τα πλοια εως και το δευτερο παγκοσμιο πολεμο γενικα . Αν λαβουμε υπ οψιν πως τα σιδερενια πλοια κατασκευαζονταν με ηλους εως το αργοτερο το 1950 και πως καμια παντοφλα δε κατασκευαστηκε στην ελλαδα με ηλους ποτε (νομιζω πως  δεν κατασκευαστηκαν ποτε καν σιδερενια πλοια προπολεμικα στην ελλαδα, εχω διαβασει πως τα πρωτα στο περαμα κατασκευαστηκαν τελη του '50), εγω φτανω στο συμπερασμα βασει λογικης και οπως τοσες αλλες ιδιες περιπτωσεις αλλωστε πως το πλοιο αυτο ηταν πρωην αποβατικο 99 τοις εκατο, μετασκευασμενο.

Edited by PIANOMAN
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Σε αυτη τη καρτ ποσταλ απο την Πατρα διακρινεται στο βαθος μια παντοφλα η οποια θεωρω οτι ειναι το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ

Ειναι χαρακτηριστικος ο καθρεφτης της με τα δυο φινιστρινια στο κεντρο αναμεσα στα παραθυρα.Παραθετω και ενα τμημα της καρτας για να δουμε λιγο καλυτερα την παντοφλα

PalirriaPatra.thumb.jpg.e897aec2a939e0958d06d816a3afe21c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πανέμορφη καρτ ποστάλ, και είναι βέβαια το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ

Πρώην Βρετανικό αποβατικό του Β. Π. Π., ένα από τα δώδεκα LCT Mk4 που παραχωρήθηκαν στην χώρα μας μετά την λήξη του. 

Ήταν το πρώην LCT 1297 (Built by Tees-Side Bridge, Middlesbrough, U. K.), πρώην Α/Β 1297 και ΘHΡΑ L260 του πολεμικού μας ναυτικού. 

Εκποιηθηκε σε ιδιώτες το 1962, μετονομάστηκε ΠΑΛΊΡΡΟΙΑ με αριθμό νηολογιου Πειραιά 2084, και το 1966 κατόπιν εκτεταμένης μετασκευής θεωρήθηκε νέα κατασκευή (στοιχεία Άρης Μπιλαλης) και επανανηολογηθηκε με νέο αριθμό Πειραιά 2828.

Μπορουμε να το δούμε και σε φώτο ως ΘΗΡΑ L260, στο λιμάνι της Ζακύνθου το 1953 μετά τον καταστροφικό σεισμό. 

Πηγή φώτο : pilarinos.blogspot

From pylarinos.blogspot.jpg

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...