Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αποχαιρετιστήρια του πλοίου στην Κάσο. Ευτυχώς και υπάρχουν ακόμα ΑΝΘΡΩΠΟΙ που αναγνωρίζουν και εκτιμούν πράγματα και καταστάσεις..! 

https://www.rodiaki.gr/article/493807/epixeirhmaties-ths-h-n-kasoy-apoxairethsan-to-prebelhs-paredwsan-sto-plhrwma-kalathi-me-topika-proionta

Link to comment
Share on other sites

Σαφέστατα ήρθε το 2009, κάπου στα τέλη Μαρτίου.Τα χρόνια που έμεινε ήταν 14 και κάτι ψιλά.

Αν μπορούν ας το διορθώσουν, κρίμα είναι. 

Τεράστια η προσφορά του. Ένα πραγματικά αγαπημένο και γλυκό βαπόρι με πολλούς και όμορφους χώρους για επιβάτες. 

Με τα αρνητικά του σε ταξίδεμα και μανούβρα που έκαναν τις προσπάθειες και την παρουσία του στη γραμμή ακόμα πιο θρυλικές.

Άραγε να είναι η τελευταία εκπομπή του καναλιού 67 ή θα ξαναπεράσει για σκάντζες από την Κασοκαρπαθία όπως ο Κορνάρος; 

Ο οποίος και αυτός ως σταθερό βαπόρι της Κασοκαρπαθίας έμεινε 14 χρόνια, φθινόπωρο 1994 - φθινόπωρο 2008...

Link to comment
Share on other sites

Μη προσέγγιση του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στην Κάσο

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Κάσου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στον οικείο λιμένα, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή, και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για τους λιμένες Σητείας, Ανάφης, Θήρας, Πειραιά.

Στο εν λόγω πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση στο λιμένα ν. Κάσου τρεις (03) επιβάτες και ένα (01) Φ/Γ, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν προς επιβίβαση δέκα (10) επιβάτες και ένα (01) Φ/Γ.

 

Link to comment
Share on other sites

.....ευχαριστηρίων συνέχεια....

(Δελτίο τύπου Δήμου Κάσου) 

04/05/2023

Ο Δήμαρχος της  Ηρωικής Νήσου Κάσου Μιχάλης Ερωτόκριτος συνοδευόμενος από μέλη του Δ.Σ και  κατοίκους του νησιού  απευθυνόμενος  στον  Καπετάνιο  , το πλήρωμα του Πλοίου Πρέβελης   και γενικότερα  στην ακτοπλοϊκή εταιρεία  Αιγαίον Πέλαγος / Α.Ν.Ε.Κ. απονέμει  αναμνηστικό  ενθύμιο και τον ευχαριστήριο πάπυρο εκφράζοντας τις θερμές ευχαριστίες  των Κασιωτών για την εξυπηρέτηση των κατοίκων του νησιού για 15 συναπτά έτη.

  Δυστυχώς σήμερα Πέμπτη 04 Μαΐου  κατά  την εκτέλεση του τελευταίου δρομολογίου λόγω των δυσμενών  καιρικών συνθηκών  δεν κατέστη δυνατόν να παραδοθούν  στον Καπετάνιο του πλοίου και τελικά  θα  αποσταλούν στα  κεντρικά γραφεία της εταιρείας. 

Υπήρχαν και αναμνηστικά και επαίνοι αλλά έμειναν στο λιμάνι μιας και λόγω σοροκάδας, το πλοίο δε μπόρεσε να δέσει. Θα τους τα στείλουν με ταχυδρομείο.

Α ρε Πρεβελάρα...αγαπήθηκες και ας σε βάλαν 14 χρόνια σε μια γραμμή που ήταν "πάνω από τις δυνατότητές σου"..! 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Αν μιλας για Χιο Μυτιληνη ,δεν βρισκω το λογο που ειναι πιο πανω απο τις δυνατοτητες του.Δυο λιμανια ολα κι ολα και αυτα πολυ πιο ανετα απο αυτα που μπαινει τοσα χρονια

Link to comment
Share on other sites

Αν ζοριστεί κάπου θα είναι στη Χίο και αυτό αν θα έχει πολλά μποφόρια. Το λιμάνι της Μυτιλήνης δεν έχει κάποιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι όλο και κάπου θα δουλέψει ως συμπληρωματικό πλοίο, ακόμα και στην Παροναξία. Από τον Σεπτέμβρη το βλέπω να ξαναγυρίζει στην Κασοκαρπαθία καθώς το πρώην ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα κάνει πάλι παντού τον μπαλαντέρ, ακόμη και στην άγονη του ....Μαρόκου😁

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SuperRunner said:

Αν ζοριστεί κάπου θα είναι στη Χίο και αυτό αν θα έχει πολλά μποφόρια. Το λιμάνι της Μυτιλήνης δεν έχει κάποιο θέμα.

Πουθενά δεν θα ζοριστεί στο εγγυώμαι. Η Χίος, σε σχέση με την Χάλκη που έμπαινε στο λιμάνι και είχε 40 μέτρα πλώρα-πρύμα για να γυρίσει, είναι αλάνα!!! Το μόνο του θέμα, το ξαναλέω, είναι η ταχύτητα. Τα 15αρια-16αρια που πιάνει αυτή την περίοδο, είναι τραγικά για την γραμμή αυτή. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Ειναι βαπορι που παιρνει τεραστιες ανασες ταχυτητας μετα απο δεξαμενισμο και επισκευη.

Οι 15.5-16 κομβοι του σημερα, μπορουν με λιγη προσοχη να γινουν ευκολα 17.5 αν οχι 18+.
Το εχουμε δει χρονια το εργο, το ειδαμε ακομα και περυσι το καλοκαιρι που μετα απο τις λιγες μερες που εμεινε εξω λογω Ολυμπους, γυρισε με ταχυτητα 2 κομβους πανω.

Αν εχουν σχεδια για το καλοκαιρι, που ειναι δυσκολο να μην βρεθει γραμμη που να μπορει να βοηθησει, νομιζω θα του δωσουν την ανασα που χρειαζεται.

Χθες χαζευα φωτογραφιες απο ταξιδια μας στην Κασοκαρπαθια, απο το 2009 μεχρι και προσφατα.
Ποσο ομορφες αναμνησεις μεσα στα χρονια, σε διαφορετικες φασεις της ζωης μας...
Ευχαριστουμε και παλι Πρεβελαρα μας.

Στο θεμα Χιου - Μυτιληνης βλεπω να γραφονται διαφορα σεναρια για το τι θα γινει αφου τελειωσει με το μικρο περασμα του απο τη γραμμη και πολλοι εστιαζουν στο μεγαλο αριθμο κρεβατιων του βαποριου.

Βαζω ενα ερωτηματικο εδω, γιατι για παρα πολλα χρονια στην Κασοκαρπαθια, πρεπει να χρησιμοποιουσε 200 αντε και λιγο παραπανω, απο τα περιπου 600.

Δεν γνωριζω αν ειναι ευκολο να ενεργοποιηθουν ολα τα υπολοιπα ή μερος αυτων αμεσα.
Ισως και να εχουν ξυλωσει καποια.
Αν καποιος γνωριζει αν μας πει.
 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, SAMAINA said:

Το καλοκαίρι όλο και κάπου θα δουλέψει ως συμπληρωματικό πλοίο, ακόμα και στην Παροναξία.

Δεν νομίζω ότι η Πρεβελάρα κάνει για Παροναξία, και γενικά δεν νομίζω ότι μπορεί (Από την στιγμή που τα λιμάνια της Αττικής-συμπεριλαμβανομένου και του Πειραιά-είναι τόσο κοντά σε αυτές.) να μπει night ferry στις Κυκλάδες, (εκτός φυσικά αυτών που συνεχίζουν προς Κρήτη, Βόρειο Αιγαίο και Δωδεκάνησα)  Ακόμη και το Άνεμος στην Σίφνο είναι too much με τόσα κρεβάτια. Άλλωστε, μετά το Ρέθυμνο, αλλά πριν την Κασοκαρπαθία έκανε Παροναξία+Ίο-Σαντορίνη. Το αποτέλεσμα; Ένα χρόνο μετά πήγε Κασοκαρπαθία.

140 μέτρα πλοίο, μονοτίμονο μεν, ευκίνητο δε, αλλά και 43 ετών. Προφανώς εστιάζεις σε γραμμή χωρίς ανταγωνισμό με τόσο παλιό πλοίο (πχ καμια άγονη. ), αλλιώς κουβαλάς αέρα κοπανιστό. Έπειτα, στην Παροναξία δραστηριοπουούνται τρεις (Άντε, δυο, μιας και HSW και BS είναι στον ίδιο όμιλο) εταιρείες, και οι τρεις με σύγχρονα σχετικά βαπόρια. 

Ή σκάντζα μπορεί να κάνει όπου χρειάζεται, ή να επιστρέψει στην Κασοκαρπαθία, ή να μπει σε άλλη άγονη. Μπορεί ακόμη και να γυρίσει στην "γραμμή που το καθιέρωσε", αν και αμφιβάλλω αν η ΑΝΕΚ είναι διατεθημένη να το κάνει (Εκτός κι αν το κάνουν πάσα στον Ηλιό, ο οποίος είναι γνωστός αλχημιστής-ο οποίος μέχρι τώρα, όπου πήγε ποτέ δεν μπήκε μέσα,* άσχετα με το αν σαν σύνολο δεν είναι και από τις καλύτερες εταιρείες.)

*Δεν είμαι σίγουρος για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης-Κρήτης με το Aqua Blue, αν και κατ' εμέ ήταν αναμενόμενο το να φύγει, όταν έχεις άνετο αυτοκινητόδρομο σε όλο του το μήκος προς Αθήνα.

Edited by JTEDimandix
Λιμάνια
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν μίλησα για τακτική δρομολόγηση στην Παροναξία. Για συμπληρωματική μίλησα, σε δρομολόγια σφήνες για να ελαφρώσει άλλα πλοία του ομίλου, όπου υπάρχει μεταφορικό έργο. Όσο για την επιστροφή το φθινόπωρο στην γραμμή που το καθιερωσε, θα γίνει (αν γίνει) στο ότι δεν χαραμίζεις τον "ελβετικό πολυσουγιά" ΧΙΟΣ να βολοδέρνει στην Κασοκαρπαθία, χωρις σκράμπερς, από την στιγμή που δίνει λύσεις αλλού (μπορείς να διαβάσεις παντού). Απο ΣΤΜ, 12νησα, ΠΝΙΘ, βόρειο Αιγαίο και Μαρόκο! Ποιό άλλο πλοίο του ομίλου μπορεί να τα κάνει αυτά;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JTEDimandix said:

*Δεν είμαι σίγουρος για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης-Κρήτης με το Aqua Blue, αν και κατ' εμέ ήταν αναμενόμενο το να φύγει, όταν έχεις άνετο αυτοκινητόδρομο σε όλο του το μήκος προς Αθήνα.

Καλή γραμμή για αυτό το πλοίο, αλλά χρειάζεται επιπλέον ταχύτητα και λιγότερα νησιά. Το ΆΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ αν θυμάσαι ότι νησί υπήρχε στο δρόμο του έκανε και μία στάση. Ούτε δρομολόγιο αστικού να ήταν. Μόνο τα δρομολόγια του Δαίδαλος ήταν εντάξει με 3-4 νησιά στη διαδρομή για Κρήτη. Γιατί τη μοιρασιά την έκανε στα νησιά και στα 2-3 δρομολόγια που έκανε σε κάθε δρομολόγιό του. Νομίζω κάπου τα είχα δει αναρτημένα από το 2002 τα δρομολόγια εδώ στο φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

@Captain_Nionios Βλέπω είσαι πολύ καλός γνώστης τόσο του πλοίου όσο και της γραμμής της Κασοκαρπαθίας. Πιθανόν να έχουμε συνταξιδέψει κάποια στιγμή, εσύ για Κάρπαθο κι εγώ για Κάσο, και να μην το έχουμε πάρει πρέφα. Πάμε λοιπόν μαζί να δούμε το πόσα κρεβάτια έχει ενεργά το πλοίο. Όταν ανεβαίνουμε με τις σκάλες, στο ντεκ της ρεσεψιόν, από την αρχή που αυτές μας βγάζουν και υπάρχει και το κατάστημα του πλοίου και μέχρι την ρεσεψιόν, όλες οι καμπίνες του κυρίως διαδρόμου αλλά και των υπολοίπων δεξιά και αριστερά είναι ανενεργές με ταμπελάκι στον αριθμό. Από την ρεσεψιόν και προς τα πλώρα είναι όλες τετράκλινες και ενεργές κανονικότητα, μιας και έχω μείνει σε αυτές τις καμπίνες. Στο ντεκ από κάτω ακριβώς είναι οι καμπίνες του πληρώματος και όσες υπάρχουν των επιβατών είναι και αυτές ανενεργές επίσης με ταμπελάκι. Στο ντεκ από πάνω είναι οι κοινόχρηστοι και στο παραπάνω, οι καμπίνες πάνω από το πλώριο σαλόνι και μέχρι και πάνω από το εστιατόριο είναι ενεργές κανονικά μιάς και σε αυτές περιλαμβάνονται οι λουξ, οι δίκλινες εξωτερικές και οι δίκλινες εσωτερικες. Ε πόσες να βγαίνουν λοιπόν αυτές όλες οι καμπίνες και στα δυο ντεκ, καμιά 250αρα..? 300?? Το πολύ 350. Εκεί μέσα τις υπολογίζω... 

Ξηλωμένο δεν είναι τίποτα, ούτε στρώμα. Απλά δεν τα έχουν στρωμένα τα κρεβάτια στις ανενεργές καμπίνες και δεν τα δίνουν για κράτηση γλιτώνοντας πλήρωμα. Από υδραυλικά και ηλεκτρολογικά δεν ξέρω τι παίζει σε αυτές αλλά δεν νομίζω να είναι ιδιαίτερος κόπος να φτιάξουν ότι έχει χαλάσει. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Σώστός ο @Strofalos.Χρησιμοποιούνται τώρα αυτές που είναι πλώρα από τη reception και αυτές στο ντεκ πάνω από τα σαλόνια.Να σημειώσω πως είχα δει ξηλωμένα κρεβάτια σε καμπίνες πρύμα από τη receptionστο κεντρικό διάδρομο κάπου στο 2014,λογικά για να έχει λιγότερο πλήρωμα.2 από αυτές τις είχαν ανοιχτές για να χρησιμοποιούνται ως wc.Σίγουρα όμως δε θα θέλει τρελά λεφτά όλες αυτές οι καμπίνες να συμμαζευτούν.

Επίσης είχα κοιμηθεί σε καμπίνα πρύμα από τη reception από την αριστερή μεριά και στο κέντρο του βαποριού κάπου στο 2012 και ήταν μια χαρά.Κατά καιρούς και τους θερινούς μήνες που άνοιγε και το πρυμνιό σαλόνι πιστεύω κάποιες καμπίνες πρύμα από τη reception πωλούνταν κανονικά,όμως δε θυμάμαι ποτέ να πωλούνται αυτές στο ντεκ πιο κάτω πλώρα από το αεροπορικά.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Το ότι πλέον δίνονται αυτές που λέτε, ισχύει σίγουρα. 

Αλλά για το αν έχουν ξηλώσει αυτές που δε δίνουν, είναι κάτι που δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, γιατί είχα ακούσει από μέλος του πληρώματος παλαιότερα ότι ήταν απαίτηση των αρχών να ξηλωθούν. Φαντάζομαι για να μην τις δίνουν στη ζούλα μετά την αναχώρηση του βαποριού ενώ ταυτόχρονα δηλώνουν λιγότερο πλήρωμα.

Στο παρελθόν, τα πρώτα χρόνια της Κασοκαρπαθίας, σίγουρα έδιναν αυτές πρύμα από την πλωριά ρεσεψιόν. Επίσης το πρυμιό σαλόνι ήταν σχεδόν πάντα διαθέσιμο και ακόμα και το εστιατόριο. 

Το μακρινό 2007 (που μου φαίνεται σα χθες βέβαια) είχε έρθει στη γραμμή των Χανίων για λίγο, εκεί προς τα τέλη άνοιξης - αρχές καλοκαιριού. Ίσως να πρόλαβε και Αγίου Πνεύματος. 

Θυμάμαι σε βόλτες που έκανα για να το γνωρίσω ότι τότε τα πάντα ήταν φίσκα σε κάποιο από τα ταξίδια. 

Στο πρώτο ντεκ, οι αεροπορικές πρύμα χωρίς κενή θέση, οι πολλές καμπίνες που ήταν περιμετρικά του άνω γκαράζ ιχ φίσκα. 

Το δεύτερο ντεκ που είναι καμπίνες και δυο ρεσεψιόν, τα πάντα γεμάτα.

Το τρίτο ντεκ με πλωριό και πρυμιό σαλόνι σα σταφύλια, κατά το φαγητό σελφ σέρβις και εστιατόριο χαμός, ίσως μετά να άφησαν ανοιχτό το σελφ στον κόσμο για το υπόλοιπο της νύχτας. 

Το τέταρτο ντεκ που είχε και εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, οι καμπίνες προς πλώρα γεμάτες, η μικρή ντίσκο σαλονάκι πρύμα ανοιχτή, γεμάτη και αυτή, όπως και ο σκεπαστός εξωτερικός χώρος. 

Τόσο ζωντανό και τόσο γεμάτο δεν το ξαναδείδα ποτέ το βαπόρι, ίσως στην Παροναξία το 2008 που δεν το ταξίδεψα. Στην Κασοκαρπαθία μπορεί να είχε την κίνηση του αλλά ποτέ δεν το δούλευαν στις πλήρεις δυνατότητες του. Οπότε το απολαύσαμε με ζωντάνια αλλά και άπλα... 

Link to comment
Share on other sites

@nomikos Άλλως συνταξιδιώτης βλέπω..! Να κανονίσουμε κάνα καλοκαίρι να κατέβουμε με το πλοίο όλοι μαζί..αρκεί βέβαια να βρω χρόνο να κατέβω στο νησί και πάει σχεδόν μια 5ετία από την τελευταία μου επίσκεψη εκεί (και ταξίδι με το Πρέβελης επίσης). Κοίτα, άλλες καμπίνες πέρα από αυτές πίσω από την ρεσεψιόν δεν μου έχουν δώσει ποτέ. Όποτε δε μπορώ να σου πω. Σε ανενεργή καμπίνα με ταμπελάκι στον κεντρικό διάδρομο προς την ρεσεψιόν, είχα δει μια φορά την πόρτα ανοιχτή και ήταν γεμάτη  κλινοσκεπάσματα, κούτες, και καροτσάκια. Κατά τ'αλλα κρεβάτια, καρέκλα, ντουλάπα, όλα ήταν στην θέση τους, απλά ελαφρώς παραμελημένα. Υπέθεσα πως έτσι πρέπει να είναι και οι υπόλοιπες (ή σχεδόν οι περισσότερες). Στο ντεκ κάτω από την ρεσεψιόν έχει λίγες καμπίνες πρύμα, δίπλα στις αεροπορικές, που τις πωλούσαν κανονικά σε επιβάτες. Τώρα και αυτές είναι με ταμπελάκι. 

Link to comment
Share on other sites

Mην ορκιζεσαι..

On 11/8/2022 at 6:50 PM, Strofalos said:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0MKe82qdzHkL9fGWaHNReLQ3GcAgdSsRLKzGks43WppYycpLrUgnLFQJ2ZZZsBS8gl&id=100002539305634

Βίντεο από την ρεσεψιόν του πλοίου προχθές που παρεκαμψε, προς στιγμήν, τα Πηγάδια. 

Και μη χειρότερα.., στο τσακ να πιαστούν στα χέρια... 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...