Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 8/23/2020 at 9:17 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Το 2009 στη Παροναξία με νυχτερινά δρομολόγια από Πειραιά είχε προκαλέσει μεγάλη αίσθηση.Και είχε αρχίσει από τότε να μαζεύει το νταλικομάνι της Σαντορίνης.Στα σχέδια γενικής διάταξης του πλοίου έχω δει πως είχε πολλές ανέσεις.Το κομμωτήριο ήταν πρύμα στη 2η reception,η ντίσκο στο ντεκ της πισίνας πλώρα από το μπαρ καταστρώματος,πισίνα,2η reception πρύμα, ακόμα και μπαρ στα αεροπορικά.Γνωρίζει κανείς αν ήταν ποτέ ανοιχτά για τους επιβάτες;Μετα το 2009 που το ταξιδεύω είναι πάντα κλειστά.Η διακόσμηση και η διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων ήταν του διάσημου κ Lozzi ο οποίος είχε μετασκευάσει Πάτμος(έμοιαζαν πολύ με Πρέβελη και εξωτερικά και εσωτερικά) Μυτιλήνη Ελ Γκρέκο Δαίδαλος και πολλά άλλα.

Tην διακοσμηση αρχιτεκτονικη του Πρεβελης εχει κανει το γραφειο ARCH -MID του κ.Παρασχου Καραβατακη και οχι του κ. Lozzi ....O κ. Καραβατακης εχει σχεδιασει διακοσμησει μεταξη αλλων τα Λισσος Λατω Ροδανθη Μιλενα Νταλιανα Ταλος (aqua blue) Mυτιληνη και παρα πολλα ....ειναι δε το παλιοτερο γραφειο στην Ελλαδα και ο πρωτος Ελληνα που ασχοληθηκε με αυτο...

Link to comment
Share on other sites

Tου οποίου η δουλειά του εκτός από καλόγουστη, ήταν κι εξαιρετική αφού η αρχιτεκτονική και διακόσμηση των πλοίων που έκανε, κράτησαν στο χρόνο για δύο δεκαετίες και πλέον χωρίς να θεωρούνται old fashion 

Link to comment
Share on other sites

Άρα ο κ Lozzi μετασκεύασε τον Πρέβελη και το γραφείο του κ Καραβατάκη είχε αναλάβει τη διακόσμηση; Θυμάμαι πως κάπου είχα διαβάσει αυτό που έγραψα,αλλά και με μια πρόχειρη αναζήτηση στο google υπάρχουν αρκετές πληροφορίες. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο αγκομαχάει τον τελευταίο μήνα να βγάλει τα δρομολόγιά του ή είναι η ιδέα μου..? 

Ακόμα και με τον καιρό πρύμα-δευτερόπρυμα από Ανάφη για Ηράκλειο, πάνω από 16 μίλια δεν πήγε ποτέ!!

Εννοείται πως είναι πίσω κοντά στις 4 ώρες στο δρομολόγιό του αυτή την ώρα.. 21:30 του Σαββάτου. 

Η ακινησία του σε 10 μέρες, πιο πολύ με λύτρωση μοιάζει παρά με ανάπαυση. Ας κανονίσει η ΑΝΕΚ να το κρατήσει κάνα 3μηνο-4μηνο, αντί για τις 40 μέρες, γιατί το καραβάκι θέλει χοντρό ρετουράρισμα..! 

Link to comment
Share on other sites

On 9/2/2020 at 11:05 AM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Άρα ο κ Lozzi μετασκεύασε τον Πρέβελη και το γραφείο του κ Καραβατάκη είχε αναλάβει τη διακόσμηση; Θυμάμαι πως κάπου είχα διαβάσει αυτό που έγραψα,αλλά και με μια πρόχειρη αναζήτηση στο google υπάρχουν αρκετές πληροφορίες. 

To Google ως πηγη για αυτο που γραφετε μπορει να εχει λανθασμενες πηγες π.χ. ενα περιοδικο...το γεγονος ειναι οτι εχω δει την μελετη και το portfolio του Πρεβελη και γιαυτο το γραφω αυτο.....υπηρχαν και υπαρχουν συνεργασιες μεταξυ γραφειων....πχ το Μυτιληνη το εχει κανει ολο ,και παρεμβασεις στην εξωτερικη εμφανιση, ο κυριος Καραβατακης και ο κ. Lozzi ειχε αναλαβει τις καμπινες.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, gpap2006 said:

...ο καιρός έβγαζε φίδια

Εξαιτίας του καιρού, δεν πρέπει να ήταν και το πιό εύκολο 24ωρο αυτό που πέρασε για το αγαπητό σε όλους "Πρέβελης". Χαμένες προσεγγίσεις, ψηλώματα, ξεσύρματα.

Εις ανάμνηση, μία φωτογραφία του καθώς πλησιάζει τα Πηγάδια το απομεσήμερο της Κυριακής 6 Σεπτεμβρίου.

 

Prevelis nearing Pigadia 06092020.JPG

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, δείχνει σα να τα έχει παίξει λίγο... 

Ειδικά η κατεβασιά από Ανάφη για Ηράκλειο με τον καιρό πρύμα-δευτερόπρυμα, δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί να ξεπεράσει τα 16 μίλια!!!

Άσε δε που σα να άκουσα πως εδώ και μερικές μέρες δε λειτουργεί το προπελάκι... 

Γενικά, φωνάζει το μηχανοστάσιο του πλοίου πως η Πρεβελάρα αγκομαχάει..!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

On 9/5/2020 at 11:46 PM, gpap2006 said:

Δε προσπαθησε καν απόψε να προσεγγισει Κάσο προφανως ο καιρός έβγαζε φίδια

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στην Κάσο στις 05/09/20

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κάσου, βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, το οποίο εκτελούσε  προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά προς λιμένα ν. Ρόδου, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Κάσου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα Πηγαδιών ν. Καρπάθου.

Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν στον οικείο λιμένα σαράντα έξι (46) επιβάτες, έξι (06) Ι.Χ.Ε. οχήματα, τρία Φ/Γ οχήματα και ένα δίκυκλο, ενώ δεν υπήρχαν επιβάτες προς επιβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

Τελειωσε τα δρομολογια του  το πλοιο σημερα κ εδεσε στο  dock 3 κ κατεβαζε τα σωστικα με γερανο!θα μπορουσα να πω ειναι μια λυτρωση για το πλοιο κ το πληρωμα η ακινησια του καθως τον τελευταιο καιρο δεν ηταν κ σε τοσο καλη κατασταση

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα με το πλοίο, μέχρι τη Ρόδο, στην τελευταία του αναχώρηση από τον Πειραιά πριν την ακινησία του. Αν και λόγω της μειωμένης ταχύτητας που ταξίδευε το τελευταίο διάστημα η άφιξη μας στη Ρόδο πραγματοποιήθηκε με παραπάνω από 4 ώρες καθυστέρηση, το ταξίδι στην άγονη ήταν απολαυστικό.

Οι επιβάτες λίγοι καθ' όλη την διάρκεια του ταξιδιού με την κίνηση των φορτηγών να είναι αυξημένη, όπως άλλωστε είναι συνηθισμένο στην συγκεκριμένη γραμμή με μεγάλες παραμονές στην Σαντορίνη, το Ηράκλειο και την Κάρπαθο. Αξίζει να σημειωθεί η πολύ καλή κατάσταση στην οποία διατηρούνται οι εσωτερικοί χώροι. Σίγουρα μετά την ακινησία του θα επιστρέψει ανανεωμένο μηχανικά.

Παρακάτω παραθέτω ένα βίντεο από τον σχεδόν 35ωρο "μαραθώνιο" στην άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας.

 

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο βιντεο με την πρεβελαρα να δενει σε ολα τα λιμανια.πιστευω θα θελαμε ολοι παραπανω λεπτα βιντεο να δουμε :D.καλα στην αναφη δεν εχουν καβοδετη και κατεβηκε ο ναυτης να παρει τον καβο και να τον βαλει στη μπιντα η μηπως τον πηρε ο υπνος.

Link to comment
Share on other sites

Μετά και το εξαιρετικό βίντεο του συναδέλφου, το εν λόγω ταξίδι ήταν κάτι παραπάνω από μία καραβολατρική εξόρμηση.

Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγια χωρίς να διαθέτει πλωριό προπελάκι στις μανούβρες του στα λιμάνια, κάτι που επηρεάζει αρκετά τους χρόνους μανούβρας στα λιμάνια. Το οτι δεν έχασε ούτε μία προσέγγιση πιστεύω οφείλεται στην υπερπροσπάθεια που καταβάλλουν αξιωματικοί και πλήρωμα για να συνεχίσει το πλοίο. Κατ' εμέ το πλοίο έπρεπε να βγει νωρίτερα για επισκευή καθώς η αδυναμία λειτουργίας του bow thruster είναι αρκετά σημαντικό κομμάτι των καθυστερήσεων.

Το πλοίο για να αναχωρήσει από τον Πειραιά χρησιμοποιεί δύο κάβους, τον έναν από πρύμα αριστερά δεμένο στο υπουργείο, και έναν από πλώρα δεξιά δεμένο στο Π. Για την αναχώρηση το πλοίο στην ουσία στρίβει με το βιράρισμα των δύο αυτών κάβων έως ότου μπορέσει να κεντράρει την μπούκα.

Στα περισσότερα λιμάνια, και για να μπορέσει να γυρίσει, χρησιμοποιούσε διαγώνιο κάβο στη πρύμη, προκειμένου να κρατάει κόντρα, δημιουργώντας ροπή για να στρέψει η πλώρη.

Μέχρι την Μήλο, προσφέρεται χρόνος για εξερεύνηση του εσωτερικού του, το οποίο διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση, παρά την ηλικία του. Τόσο το σαλόνι της τέως διακεκριμένης θέσης, όσο και τα πλαινά τραπέζια στο σελφ σερβις είναι τα καλύτερα σημεία κατ εμέ. Το self service φέρει γυάλινα τζάμια βιτρώ, κάτι που η ΑΝΕΚ έκανε σε όλα τα πλοία της και που είναι πάντα όμορφο και ουχί "παλιομοδίτικο" όπως έχω ακούσει από αρκετούς.

Οι λουξ καμπίνες του πλοίου, στο ντεκ 7, φέρουν τοπωνύμια της Κρήτης, ειδικά από το Ρέθυμνο, λογικά κατάλοιπο, πρωτότυπο και ενδιαφέρον, της εποχής Ρεθυμνιακής. Στο εξωτερικό κατάστρωμα 6 πρύμα υπάρχουν ελάχιστες πλαστικές καρέκλες, ωστόσο δεν προτιμάται λόγω του έντονου θορύβου και του αέρα.

Μετά την Μήλο, το πλοίο προσεγγίζει την Σαντορίνη, με μεγάλη παραμονή λόγω των δυσκολιών φόρτωσης του γκαράζ αλλά και της αυξημένης κίνησης. Πλώρη για Ανάφη και ανατολή στο Αιγαίο. Αν και μεγάλο ταξίδι, αξίζει να ξυπνήσεις για να δεις αυτή την ανατολή, είτε είσαι καραβολάτρης, είτε απλός επιβάτης. Άλλωστε αρκετοί βγήκαν έξω κατά τον κατάπλου στο λιμάνι της Ανάφης

Αναχώρηση και πλώρη για Ηράκλειο, έχοντας ήδη μαζέψει σημαντική καθυστέρηση, μόνο από τα 3 πρώτα λιμάνια. Αρκετά μεγάλη παραμονή και στο Ηράκλειο με αρκετή κίνηση. Η αναχώρησή μας για Σητεία γίνεται μετά τη 13:00. Στη Σητεία το πλοίο πραγματοποιεί μανούβρα 180 μοιρών, προσεγγίζοντας το λιμάνι παράλληλα με τον λιμενοβραχίονα και κάνοντας αριστερή οριακή μανούβρα δένει. Και εδώ χρήση διαγώνιου στη πρύμη για να μπορέσει να γυρίσει. 

Οι τσιμινιέρες του πλοίου δεν φωτίζονται πλέον, κάτι που θα μπορούσε να διορθωθεί στην επισκευή, καθώς το πλοίο μοιάζει πραγματικά σκοτεινό εξωτερικά.

Άφιξη στην Κάσο, ο ήλιος έχει δύσει και στο ακριτικό λιμάνι βρίσκεται η ΤΠΚ Γρηγορόπουλος. Μέτρια κίνηση για την Κάσο και αναχώρηση για Κάρπαθο. Στην Κάρπαθο το πλοίο δένει σχετικά εύκολα, και εδώ με χρήση διαγώνιου, ενώ στο Διαφάνι χρειάστηκαν 3 προσπάθειες για να δέσει. Εδώ φάνηκε και η αναγκαιότητα του bow thruster, μιας και ο άνεμος ήταν από τη δεξιά μάσκα και δεν επέτρεπε στο πλοίο να γυρίσει δεξιά. Έδεσε με την τρίτη προσπάθεια, σε έναν κατάπλου "touch n go", όπως ακριβώς συνέβη και στο λιμάνι της Χάλκης, όπου η κίνηση ήταν ένας μόνο επιβάτης.

Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με τον κατάπλου στην Ρόδο, όπου το πλοίο είχε άμεση αναχώρηση μιας και έφτασε με 4ωρη  σχεδόν καθυστέρηση.

Τα συμπεράσματα πολλά, αλλά το σημαντικότερο είναι πως το πλοίο θέλει φροντίδα για να μπορεί να συνεχίσει να επιτελεί τα καθήκοντά του. Το πλήρωμα πραγματικά ρισκάρει στις προσεγγίσεις και αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, παρόλο που ούτε τα λιμάνια που προσεγγίζει είναι κατάλληλα ως υποδομές.

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα (Αν και δεν είμαι σίγουρος) ότι όταν αφαιρέσανε την λωρίδα που είχε, βγάλανε μαζί και τα ανάγλυφα. Μήπως ξέρει κανείς γιατί τα βγάλανε;🤔🤔🤔

Link to comment
Share on other sites

Τα σινιάλα της ΑΝΕΚ δεν ήταν ποτέ σε ανάγλυφη μορφή στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Κρίνοντας και από τις φωτογραφίες που υπάρχουν στην gallery.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Nikos_Chania said:

Μετά και το εξαιρετικό βίντεο του συναδέλφου, το εν λόγω ταξίδι ήταν κάτι παραπάνω από μία καραβολατρική εξόρμηση.

 

Ωραίο ταξίδι και ωραίο αφιέρωμα.

Έκανες και Τ δρομολόγιο  της επιστροφής;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε πολύ Νικόλα για τις φωτογραφίες και την ωραία περιγραφή . Το έχουμε ξαναπεί και θα το ξαναπούμε. Αυτός που επιμελήθηκε το ξενοδοχειακό κομμάτι όταν πρωτοήρθε το πλοίο έβλεπε πολύ μπροστά.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η άφιξη μεσημέρι Δευτέρας στον Πειραιά δεν βόλευε, οπότε το ταξίδι ήταν μόνο προς Ρόδο.

Ωστόσο πιστεύω οτι ήταν αρκετό να αναδείξει τις ιδιαιτερότητες της γραμμής και για εμάς να χορτάσουμε κρουαζιέρα στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο και το φωτορεπορταζ και το βιντεο του φιλου πιο πανω...να σου κανω μια ερωτηση μπορει βεβαια να κανω και λαθος...στο διαφανι μηπως ο αερας ηταν στην αριστερη μπαντα και ξεσερνε την πρυμνη??και μπηκε ο διαγωνιος για την κοντρα???βλεποντας την σημαια πως κυματιζει η εχω μπερδευτει :P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...