Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

Ομορφη και γρηγορη μανουβρα του Πρεβελης με πολυ δρομο, στην αυγουστιατικη Κασο του 2017. Αρκετος κοσμος στην προβλητα, εικονα χαρακτηριστικη και ιδιατερη.

Υπο την αρχοντικη πλοιαρχια του καπεταν Βαγγελη Στουραΐτη, που υπηρετησε την Κασο αλλα και γενικα τη γραμμη της Κασοκαρπαθιας για πολλα χρονια ως υποπλοιαρχος, υπαρχος και καπετανιος.

Απο το φθινοπωρο του 2018 ειναι πλοηγος στον Πειραια.
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δυστυχώς στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα πως το κυριότερο μέλημα στη  σχεδίαση των "καινούργιων λιμανιών στην Ελλάδα" είναι οι επαρκείς χερσαίοι χώροι για την διαχείρηση της κίνησης και όχι η λειτουργικότητά τους στους καιρούς..! 

Αναλογιζόμενος αυτή την κίνηση στην παλιά προβλήτα (στα πρώτα λεπτά του βίντεο ο ντόκος μπροστά από την πλώρη στο βάθος) τα αυτοκίνητα θα έφταναν μέχρι το αεροδρόμιο!!! 

Πόσο δύσκολο να τα παντρέψουν πια αυτά τα δύο... 

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2020 at 3:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο δεξαμενισμός του Πρέβελης μετατέθηκε για τις 24/06/20 έως την 01/07/20.

Τελικά ο δεξαμενισμος του Πρεβελης θα γίνει στις 26/05/20 έως τις 05/06/20 στο ναυπηγείο της Χαλκίδας. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/17/2020 at 8:48 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τελικά ο δεξαμενισμος του Πρεβελης θα γίνει στις 26/05/20 έως τις 05/06/20 στο ναυπηγείο της Χαλκίδας. 

Ακυρώνεται και αυτός ο προγραμματισμός για δεξαμενισμο μετά την άρση της κυκλοφορίας στα νησιά από αύριο. 

Link to comment
Share on other sites

οπως ηταν αναμενομενο

On 4/23/2020 at 9:18 PM, Annivas said:

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα δέσει καθόλου. Μπορεί να παρατάθηκε ο δεξαμενισμος , αλλά αν τον κάνει θα πρέπει να συμμορφωθεί με το ΠΔ 104/2016.

 επειδή από την μια είναι αδύνατον να πει όχι η ΑΝΕΚ στη διπλή επιδότηση και απο την άλλη αν το βγάλει θα ανοίξει δουλειές με φούντες την στιγμή που το ταμείο είναι μείον , πιστεύω οτι στο τέλος με δύτη και κανα δυο ανεκτέλεστα θα την βγάλει το πολυ.

 

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το πλοίο χθες από Πειραιά για Σαντορίνη. Αναχώρηση από Πειραιά με ένα τέταρτο καθυστέρηση και άφιξη στη μήλο 1:50. Από Πειραιά φύγαμε με φορτηγά μέχρι το καταπέλτη . Στη Μήλο κάτσαμε ένα 45λεπτο και είχε ομολογουμένως αρκετή κίνηση. Από Μήλο για Σαντορίνη κάναμε ακριβώς 3μιση ώρες και φτάσαμε 6:05 . Πολύ φορτηγό για Σαντορίνη (κυρίως ξεκοτσαριστα) όπως και συχνά γίνεται . Εδώ αξίζει να πούμε ένα μπράβο στην ομάδα της κουβέρτας που πάντα όλοι είναι εξαιρετικά κατατοπιστικοί και πολύ γρήγοροι στην δουλειά τους.

Από ταχύτητα το maximum που πιάσαμε ήταν λίγο παραπάνω από 17 κόμβους.

Στα του πλοίου τώρα , το πλοίο καθαρό και χωρίς κάποια ιδιαίτερη αλλαγή . Από κόσμο είχε αρκετούτσικο αλλά δεν ξέρω αν έφτανε το πρωτόκολλο του 55% . Από γκαράζ φουλ . Το self-service πολύ καλό για ακόμη μια φορά και με λογικές τιμές (και προσαρμοσμένο βέβαια στις υγειονομικές αναγκες όπως και όλοι οι χώροι του βαποριού). Highlights για ακόμη μια φορά το πλωριό σαλόνι και τα εξωτερικά καταστρώματα. Δίκλινη εσωτερική καμπίνα αρκετά καλή .

Έχω ταξιδέψει πάνω από 45-50 φορές με το βαπόρι και το βρίσκω εξαιρετικό. Βάση χωρητικότητας και εσωτερικών-εξωτερικών χώρων το πλοίο είναι πολύ καλό για την γραμμή.

Καλέςθάλασσες και καλά ταξίδια σε όλο το πλήρωμα.

(έβγαλα και μερικές φωτογραφίες αλλά δυστυχώς είναι από κινητό και δεν βγήκαν πολύ καλές)

Edited by Agaios
Link to comment
Share on other sites

Ακινησία-εξπρές και το Πρέβελης φρεσκοβαμμένο ξεκίνησε δρομολόγια πάλι σήμερα. Φρεσκοβαμμένο στα πλάγια, γιατί έχω την αίσθηση πως το ρεμέτζο της πλώρης δεν βάφτηκε και μου φαινόταν διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο πλοίο. Αλλά ΟΚ, δεν παίρνω κι όρκο γι αυτό, μπορεί να κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος χαζός θα έδενε ένα πλοίο που επιδοτείται με υπολογισμένο κόστος καυσίμου 50-60$/βαρέλι και αυτό εκτελεί τα δρομολόγιά του με 25$/βαρέλι??? 

Μπαμ-μπαμ ένα βαψιματάκι και έξω απ'την πόρτα... 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως το Πρεβελης ειναι ισως το βαπορι του οποιου η ταχυτητα επηρεαζεται απο το δεξαμενισμο περισσοτερο απο καθε αλλο.

Καθε φορα που εκανε μπανιο λιγο πριν το καλοκαιρι η ταχυτητα του ανεβαινε ακομα και 2+ κομβους.
Απο λιγο κατω απο 17 σε λιγο κατω απο 19 κομβους. Ειναι κριμα που δεν το ανεβασαν δεξαμενη εστω για 2 μερες.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Captain_Nionios said:

Νομιζω πως το Πρεβελης ειναι ισως το βαπορι του οποιου η ταχυτητα επηρεαζεται απο το δεξαμενισμο περισσοτερο απο καθε αλλο.

Καθε φορα που εκανε μπανιο λιγο πριν το καλοκαιρι η ταχυτητα του ανεβαινε ακομα και 2+ κομβους.
Απο λιγο κατω απο 17 σε λιγο κατω απο 19 κομβους. Ειναι κριμα που δεν το ανεβασαν δεξαμενη εστω για 2 μερες.

Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενα μηνύματα , αν ανέβαινε δεξαμενή θα έπρεπε να συμμορφωθεί με το ΠΔ 104/2016, όπως έχουν υποχρέωση να συμμορφωθούν όλα τα πλοία άνω των 30 ετών μέχρι τον πρώτο δεξαμενισμό μετά την 1/1/2020 κι αυτό θα είχε ως συνέπεια να χρειαστεί ακινησία τουλάχιστον 40 ημερών για επιθεωρήσεις και επισκευές. 

Οπότε κατόπιν τούτου ο δεξαμενισμός αναβλήθηκε για τον Οκτώβριο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Captain_Nionios said:

Καθε φορα που εκανε μπανιο λιγο πριν το καλοκαιρι η ταχυτητα του ανεβαινε ακομα και 2+ κομβους.
Απο λιγο κατω απο 17 σε λιγο κατω απο 19 κομβους. Ειναι κριμα που δεν το ανεβασαν δεξαμενη εστω για 2 μερες.

Δεν υπάρχει περίπτωση ένας δεξαμενισμος να δώσει σε πλοίο 2+ κόμβους, το πολύ πολύ 1 μίλι και αν. Για να έπαιρνε τόσο σημαίνει ότι έπεφτε δουλειά και στο μηχανοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Captain_Nionios said:

Ειναι βασικο να εχει παραπανω δρομο το καλοκαιρι οχι μετα...

Καλά, το φετινό καλοκαίρι πάει άκλαφτο..!Του χρόνου παίζει να πιάσει περισσότερο τόπο όλη αυτή η δίμηνη ακινησία.Όποτε, κατά την γνώμη μου, καλά κάνανε φέτος. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω οτι θα παει τοσο ακλαφτο το καλοκαιρι για τα συμβατικα, ωστε να αρκουν οι 16.5 - 17 κομβοι για να ειναι ανετο στα δρομολόγια.

Δεν ειπα για 18.5+ αλλα καλο θα ηταν ακομα και φετος να πηγαίνει 17.5 - 18.

Ελπίζω να πεσει δύτης τουλαχιστον.

Κατανοω γιατι εν μεσω κορονοϊου δεν μπηκαν στη διαδικασία να το βγαλουν για επισκευη 1.5 μηνα, συμφωνώ με οσα ανέφερε ο @Annivas , αλλά ας αποδεχθούμε οτι για να το κρατήσουν στα δρομολόγια, δεν έμπαινε μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Αναμφίβολα  δεν έμπαινε μεσα , γι αυτο άλλωστε και οι συνεχείς αναβολές της ακινησιας . Επι lockdown επερνε δυο επιδοτήσεις σε ένα δρομολόγιο + τους ναύλους απο τα φορτηγα . 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...