Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

Δεν θα ήθελα να ήμουν σε αυτό το ταξίδι αν βιαζόμουνα!!!!! απο ενδιαφέρον ομως μεγάλο Ηράκλειο βολτούλες Σαντορινη ζορισμα καλο και τωρα οπως φαινεται  πανω απο Φολεγανδρο για Μηλο 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ -Ο/Γ Πρέβελης στη Ανάφη στις 24/12/19

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θήρας, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν.Ρ. 06,  ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα Ανάφης.

Στο πλοίο ανέμενε προς αποβίβαση ένας (01) επιβάτης, ενώ προς επιβίβαση ανέμεναν 16 επιβάτες, 3 Ι.Χ.Ε. 1 Φ/Γ και 1 Δ/Κ οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό με μέριμνα της εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όσα γράφτηκαν σε ομαδα του facebook εχουν να κανουν με πιθανη αποχωρηση απο την γραμμη κι οχι για πωληση. 

Αλλά αμα θες να δημιουργησεις εντυπωσεις, το γραφεις σαν γριφο..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Πρέβελης εχθές, λόγω καιρού (είχε ένα βαρβάτο 8άρι -με 3-4 μέτρα κύμα- στις 9 το βράδυ που είχε προγραμματισμένη ώρα άφιξης), δεν έπιασε στο λιμάνι της Κάσου με συνέπεια σήμερα, στην επιστροφή του από Ρόδο, να κάτσει σχεδόν μια ώρα (70 λεπτά) στο λιμάνι του νησιού για να περιμένει τις νταλίκες να ξεφορτώσουν για να της ξαναβάλει μέσα να τις γυρίσει Κρήτη.
Τουλάχιστον το πρόβλημα αυτό (της σύνδεσης των νησιών με την Κρήτη) λύνεται εν μέρη από τις 3 Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ -Ο/Γ Πρέβελης στην Κάσο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κάσου, απογευματινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΠΡΕΒΕΛΗΣ” Ν.Ρεθύμνου 06,  το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για  Μήλο – Θήρα – Ανάφη – Ηράκλειο – Σητεία – Κάσο – Κάρπαθο – Διαφάνι - Χάλκη - Ρόδο, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Κάσου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα ν. Καρπάθου.

Στο ανωτέρω πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση δεκαεπτά (17) επιβάτες, οκτώ (08) φορτηγά, τρία (03) Ι.Χ.Ε. και ένα δίκυκλο, ενώ δεν ανέμεναν επιβάτες προς επιβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παίρνοντας πάσα από το αφιέρωμα του Nick the Greek στο Aqua Blue ,  θα ήθελα να κάνω και εγώ μια μικρή αναφορά σε ένα ταξίδι που είχα πριν λίγο καιρό (1-11-2019) με ένα σχετικά παρόμοιο πλοίο όπως είναι το Πρέβελης . Το ταξίδι ήταν από Σαντορίνη προς Πειραιά . Με αρκετό κόσμο  για την εποχή ,  να περιμένει στον Αθηνιό , το Πλοίο αφίχθηκε χωρίς καθυστέρηση  ενώ αμέσως ξεχώρισαν οι Vintage Ιαπωνικές γραμμές και ο εντυπωσιακός , νυχτερινός φωτισμός του. Οι εντυπώσεις ήταν γενικά θετικές από το ταξίδι όμως ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά κάποια σημεία

Ξεκινώντας με κάποια ολίγον αρνητικά ..

1 ) Κατά την είσοδο  αποφάσισα  να αφήσω τις βαλίτσες μου  στο γκαράζ , στον χώρο φύλαξης αποσκευών , όπου ένα μέλος του πληρώματος έπαιρνε τις αποσκευές  του καθενός βάζοντάς τις σε ασφαλές μέρος. Μέχρι εδώ όλα καλά . Όμως η διαδικασία κυλούσε σχετικά  αργά και υπήρχαν περίπου 80 άτομα περιμένοντας να αφήσουν τα πράγματά τους δημιουργώντας ένα μπούγιο , ενώ ακριβώς δίπλα τα  φορτηγά πέρναγαν κυριολεκτικά ,ξυστά από τους επιβάτες  . Γενικά επικρατούσε ένας χαμός. Αποτέλεσμα ήταν το πλοίο να αναχωρήσει με 25 λεπτά καθυστέρηση (23:25) παρόλο που δεν είχε πολλές καρότσες να την δικαιολογούν.

2) Είναι γεγονός , πως  ταξίδεψα με το πλοίο τέλος της σαιζόν ,  όμως θεωρώ πως  η εικόνα στους εξωτερικούς χώρους παίρνει βελτίωση .  Επίσης θα μου άρεσε να υπήρχε μια παραπάνω φροντίδα (από την εταιρεία) σε κάποια σημεία στους εσωτερικούς χώρους . Έχουμε δει αντίστοιχα παραδείγματα σε πλοία ίδιας ηλικίας πολύ προσεγμένα .

3) Κάποια μικρά προβληματάκια με το air condition όπου σε κάποια  σημεία και σαλόνια  υπήρχε λίγη παγωνιά αντί για ζέστη όπως υπήρχε στο υπόλοιπο πλοίο

 

Στα θετικά

1) Γενικά , απήλαυσα πολύ τα εξωτερικά καταστρώματα κατά το ταξίδεμα  . Προσφέρουν πολύ ωραίες στιγμές και εικόνες σε συνδυασμό με το ωράριο ( π.χ. το Ξημέρωμα ) . Ειδικότερα λάτρεψα το πρυμναίο κατάστρωμα στο deck 6 . Πολύ καραβίσιο και θυμίζει εικόνες από  εποχές  Αγούδημου . Παράλληλα από καιρό είχαμε ένα 5-6 άρι που δεν δημιούργησε κάποιο πρόβλημα στο όμορφο Ιαπωνικό  σκαρί .

2) Ένα πολύ δυνατό σημείο του πλοίου ,  όπου πέρασα επίσης αρκετή ώρα , είναι το πλωριό σαλόνι με την όμορφη θέα .

3) Respect στο self service .  Κλασσικό Αnek Lines . Ωραία φαγητά και λογικές τιμές .

 

Συμπερασματικά και κλείνοντας να πω πως αν έπεφταν λίγα λεφτά στο βαπόρι θα μπορούσε να είναι ένα στολίδι. Πάντως θα το ξανά επιλέξω με την πρώτη ευκαιρία . Γιάτι για κάποιον που ταξιδεύει συχνά με πιο σύγχρονα πλοία , όπως τα Palace , τα Blue Star κλπ, το ταξίδι με το Πρέβελης  είναι Vintage .

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε φαρδιά για το ωραίο αφιέρωμα, μου έλυσες και την απορία σχετικά με το τι είναι εκείνο το μόνιμο κοντέινερ στο γκαράζ(ψυγείο).

 

Και να συμπληρώσω πως αυτή η εικόνα με τις βαλίτσες και τα φορτηγά δίπλα, είναι χαρακτηριστική του πόσο χαμηλά έχουμε την ασφάλεια σε ορισμένες περιπτώσεις.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

@svo Συμφωνώ απόλυτα, να προσθέσω πως η κατάσταση αποσκευών και δεμάτων είναι συνηθισμένη. Για τους εξωτερικούς χώρους, ξεκίνησε τη σεζόν με πλαστικές καρέκλες και μετά προς Αύγουστο αντικαταστάθηκαν από τις άβολες σιδερένιες. Από καθαριότητα το ίδιο ήταν από μέσα Ιουνίου και μετά. Τιμές εξαιρετικές και πολύ όμορφο βαπόρι που πορσφέρεται για βόλτες. Πολύ ωραίο έιναι το πρωινό δρομολόγιο Σητεία- Ηράκλειο που είναι στις 7 το πρωί (7μιση βέβαια πάντα φεύγει, μπορεί και αργότερα) που κάνει τουρ των ακτών της βορειοανατολικής Κρήτης για 2μιση με 3 ωρες. Το vibration όταν χρησιμοποιεί το thruster είναι μπόλικο και δεν πρέπει να είναι αρκετά δυνατό. Μάλιστα φέτος σε αναχώρηση από Ηράκλειο με αέρα στη μπάντα παραλίγο να ξύσει την πλώρη του Blue Horizon.

 

Edited by ToMonopolioMasEfage
Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία ολοκλήρωσης αποεπιβίβασης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στην Ανάφη στις 20/02/20

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θήρας, βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν.Ρ. 06, ότι κατά την προσέγγιση στο λιμένα ν. Ανάφης δεν ολοκλήρωσε επιτυχώς την αποεπιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Στο πλοίο επρόκειτο να επιβιβασθούν τέσσερις (04) επιβάτες, ένα (1) Ι.Χ.Ε. όχημα και ένα (1) Φ/Γ όχημα από τους οποίους επιβιβάσθηκαν μόνο οι δύο (02) επιβάτες, ενώ κανείς δεν ανέμενε προς αποβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/21/2020 at 3:37 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Πρέβελης αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 04/05/20 έως τις 11/05/20.

 

Και τον χρειάζεται το δεξαμενισμό, δείχνει αρκετά ταλαιπωρημένο εξωτερικά. Πρίν λίγες ημέρες στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Εχει να συμμορφωθεί και με το ΠΔ 104/2016 γι αυτο και οι 7 τουλάχιστον ημέρες που θα κάτσει μεσα στις οποίες θα τραβήξει και άξονες .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στο Διαφάνι

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Διαφανίου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, το οποίο εκτελούσε  προγραμματισμένο δρομολόγιο από ν. Ρόδο για Χάλκη - Διαφάνι - Κάρπαθο - Κάσο - Σητεία - Ανάφη - Θήρα - Μήλο - Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Διαφανίου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα ν. Καρπάθου.

Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν τρεις (03) επιβάτες, ένα (01) Ι.Χ.Ε. όχημα και ένα (01) δίκυκλο, ενώ στο λιμένα ν. Διαφανίου ανέμενε προς επιβίβαση ένας (01) επιβάτης.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έπεσε το μάτι μου σε ένα απόκομμα που έχω στο αρχείο μου, είναι από Εφοπλιστή του 1994. Έτσι σαν ιστορικό στοιχείο λοιπόν να αναφέρουμε πως η αγορά του πλοίου το 1994 από τη Ρεθυμνιακή, ήταν στα 10 εκατομμύρια δολλάρια. Το περιοδικό αναφέρει πως η μετασκευή δεν θα ξεπερνούσε τα 2 δισεκατομμύρια δραχμές, κάπου δηλαδή κοντά στα 6 εκατομμύρια ευρώ σημερινά, σε μια μπακαλίστικη αναγωγή. Η πρόθεσή τους τότε σύμφωνα με το περιοδικό ήταν το πλοίο μετά τη μετασκευή να δύναται να μεταφέρει 1,500 επιβάτες(με 500-600 από αυτούς σε καμπίνες), 70 φορτηγά και 120 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στα 8 εκατομμύρια δολλάρια αν κρίνω απο αυτό. Θυμάμαι αρχές του 99 , ήταν 306-307 δρχ,απο απόκομμα που είχα/εχω στο αρχείο μ και το εχω κρατησει,θυμαμαι αντίστοιχα τέλος του 2000, ηταν 415 δρχ/1 δολλαριο...στο καλυτερο εβερ που έχω δει οσο ζω :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και η ακινησία του από 4/5 παρατείνεται αναλόγως !!! Το Πρεβελης με την επιδότηση που επερνε το μήνα Μάρτιο είναι ίσως το μοναδικό βαπόρι που έφερνε ρευστό στην εταιρεία . 
Γιατι κατα τα αλλα επιταγές απο μεταφορικές , οι παλαιότερες έχουν παρει παράταση και ρευστό μηδέν , οπως αλλα ώστε συμβαίνει για όλες τις εταιρείες. 

Link to comment
Share on other sites

 4/5 ήταν να δέσει και μεταφέρθηκε τέλη Μαΐου και βλέπουμε !!!

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα δέσει καθόλου. Μπορεί να παρατάθηκε ο δεξαμενισμος , αλλά αν τον κάνει θα πρέπει να συμμορφωθεί με το ΠΔ 104/2016.

 επειδή από την μια είναι αδύνατον να πει όχι η ΑΝΕΚ στη διπλή επιδότηση και απο την άλλη αν το βγάλει θα ανοίξει δουλειές με φούντες την στιγμή που το ταμείο είναι μείον , πιστεύω οτι στο τέλος με δύτη και κανα δυο ανεκτέλεστα θα την βγάλει το πολυ.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

On 4/18/2020 at 1:05 PM, mytilene said:

Φανερά ταλαιπωρημένο το βαποράκι

Συγκρίνοντας δυο φωτογραφίες του Πρέβελης από τον Ιανουάριο και τώρα τον Απρίλιο, φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχουν βγει τα τρεξίματα στις μπάντες του

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...