Nick the Greek Posted July 16, 2005 Posted July 16, 2005 (edited) Χτες ειχα την ευκαιρια να μπω σαν επισκεπτης στο Πρεβελης, ενεκα της αναχωρησεως ενος φιλου για Ρεθυμνο. Επιβιβαση απο εισοδο επιβατων στα αριστερα και κυλιομενες σκαλες, στο μεσο των οποιων και ακριβως πισω απο το ρεμετζο της πρυμνης, υπαρχει σαλονι με καθισματα πουλμαν και τηλεορασεις. Ισως ειναι το πιο πληκτικο σαλονι πουλμαν που εχω δει ποτε στη ζωη μου. Οι κυλιομενες σκαλες καταλήγουν στο μεγαλο χωρο της reception απ' οπου οδηγειται κανεις στην καμπινα του. Για την ακριβεια ολο το ντεκ της reception ειναι γεματο απ΄ακρου εις ακρον με καμπινες. Στο πλωριο ακρο αυτου του ντεκ, υπαρχουν σκαλες που οδηγουν στο αμεσως παραπανω ντεκ στου οποιου το πλωριο κομματι υπαρχει ενα πολυ αξιοπρεπες σαλονι με μεγαλα παραθυρα και ανεμποδιστη θεα προς τα πλωρα. Πραγματικα πρεπει να ειναι πολυ ωραιο να εισαι εκει κατα τη διαρκεια του ταξιδιου, σημειωτεον δε οτι απ' οσο μου ειπαν το σαλονι αυτο αντιστοιχει μονο σε οσους επιβατες εχουν καμπινες. Πρυμα απο το σαλονι αυτο, υπαρχει το εστιατοριο του πλοιου που τη στιγμη εκεινη ηταν κλειστο μεν, αλλα απο διακοσμηση εδειχνε πολυ ομορφο. Ελπιζω και απο γευση να ειναι τα ιδια. Στα πλαγια του εστιατοριου δυο μικροι αλλουεδες οδηγουν πρυμα οπου υπαρχει το σελφ-σερβις και το σαλονι επιβατων που δεν εχουν καμπινα και το οποιο ειχει μηδεν εξαερισμο, θυμιζοντας θαλαμο αεριων. Πραγματικα πολυ αποπνικτικη ατμοσφαιρα. Απο κει βγαινει κανεις και στα ανοιχτα καταστρωματα που υπαρχουν ακριβως επανω απο το ρεμετζο της πρυμνης και στο υψος των φουγαρων του πλοιου και ειναι ωραιοτατα. Δυστυχως η προσβαση ακομα και στο υψος της γεφυρας ειναι απαγορευμενη. Σε γενικες γραμμες το πλοιο ειναι πεντακαθαρο και προσεγμενο. Η διακοσμηση λιτη ενω οι χωροι για οσους επιβατες δεν εχουν καμπινα ειναι χαραακτηριστικα λιγοι. Δε νομιζω οτι ενα σαλονακι πουλμαν και ενα οχι καλα εξαεριζομενο σαλονι με καναπεδες ειναι αρκετα. Θα συνιστουσα ανεπιφυλακτα σε οποιον εχει σκοπο να ταξιδεψει με το συγκεκριμενο πλοιο, να παρει καμπινα. Τελος, ενα ακομα πραγμα που μου εκανε εντυπωση ηταν ο μεσς ορος ηλικιας του πληρωματος ο οποιος μου φανηκε να ειναι χαλαρα πανω απο τα 50. Ακομα και οι θαλαμηπολοι(που συνηθως ειναι πιο νεαροι) ηταν μεγαλοι σε ηλικια. Δεν ξερω πως εκατσε ετσι αυτο, αλλα βλεπω πολυ λαο να παιρνει συνταξη απο αυτο το βαπορι. _______________________________________ (1980, ex-Ferry Orange No 2, Πρέβελη) Edited September 14, 2018 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Το μόνο βαπόρι της ΑΝΕΚ που έμεινε χωρίς ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων στο λιμάνι του Πειραιά!!! Γιατί έβαλαν και το ΚΡΗΤΗ Ι & ΙΙ, πάνω από το όνομα που έχουν γραμμένο στον αριστερό καταπέλτη!!
gpan Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Είχα την τύχη να επιστρέψω απο Ρέθυμνο με το Πρέβελης κ οι εντυπώσεις απο το πρώτο ταξίδι μου με ΑΝΕΚ είναι πολύ καλές. Καταρχήν απο εσωτερικούς χώρους είναι σε πάρα πολύ κατάσταση, πολύ καθαρό (πλην τουαλετών...) και με μοκέτες που δεν φαίνονται καθόλου ταλαιπωρημένες. Αυτό που κυριαρχεί εσωτερικά είναι οι μεγάλοι διάδρομοι με καμπίνες και τα πολύ καλόγουστα σαλόνια-εστιατόρια η κατάσταση των οποίων θυμίζει νεότευκτο (πλην των πούλμαν). Τα πολλά κλιμακοστάσια με τα μεγάλα παράθυρα του δίνουν αέρα μεγαλύτερου πλοίου και η γενικότερη κατανομή των χώρων είναι εξαιρετική κάνοντάς το φιλικό στον επιβάτη (το αντίθετο του Α.Μαρινα δηλαδή). Τα εξωτερικά καταστρώματα είναι άνετα αλλα όχι πλήρως προσβάσιμα αφού το ντέκ της γέφυρας κλείνει με καγκελόπορτες κ ετσι μια τεράστια έκταση μένει ανεκμετάλλευτη (όποιος ταξιδέψει ας έχει μαζί του μπάλα, μιλάμε για πολύ μεγάλο χώρο εκει πάνω). Στα χαμηλότερα ανοιχτά ντεκ υπάρχουν τα κλασικά παγκάκια ενω ευχάριστη νότα είναι η πισίνα του πλοίου που όμως εμφανώς έχει να γεμίσει πολύ καιρό. Ο χώρος των πούλμαν είναι μεγάλος μεν εσωτερικός δε και σε ντεκ χαμηλότερο απο όλους τους άλλους χώρους του πλοίου ενω τα καθίσματα τα έχουν τα χρονάκια τους κ δεν σε προκαλούν να τους κάτσεις. Στο αμέσως επόμενο ντεκ υπάρχει η μεγάλη υποδοχή και προς τα πλώρα συναντάμε τα self service κ a la carte εστιατόρια που είναι ότι καλύτερο εχω συναντήσει σε ακτοπλοικό. Το φαγητό ήταν καταπληκτικό κ φθηνό κ το service εξαιρετικό, πραγματικά εντυπωσιάστηκα καθως δεν περίμενα να συναντήσω αέρα κρουαζιέρας στα εστιατόρια του Πρέβελη! Ακόμα πιο πλώρα υπάρχει ενα σαλόνι με τραπεζάκια κ πολυθρόνες που "συνδιάζεται" με καμπίνα αφού δεν γίνεται να περάσεις 10 ωρες πανω σε μια τετοια πολυθρόνα. Για εναν καφέ πάντως ο χώρος είναι ότι πρέπει με μεγάλα παράθυρα σε τρεις πλευρές που όμως εχουν συμβολική σημασία αφού το πλοίο ταξιδεύει πάντα νύχτα. Τελος ενα ντεκ παραπάνω υπάρχει η ντίσκο για την οποία δεν υπάρχει κριτική λόγω υπνου..! Κ μια κ είπα για υπνο να σας πω την πικρή ιστορία μου. Μπήκα λοιπον με καμάρι στο πλοίο κ αμέσως ζήτησα καμπίνα (είχα απλό εισιτήριο) στην υποδοχή οπου υπηρχε μια χαριτωμένη ουρά. Τελικά γράφτηκα σε λίστα αναμονής κ μετα απο μια ωρα ξαναπηγα στην υποδοχή "μπας και" αφου το πλοίο ήταν γεμάτο. Τελικά δεν πρόλαβα την τελευταία διαθέσιμη καμπίνα (μια ωραιότατη λουξ με θεα πλώρα και αριστερά...) κ έμεινα με τη χαρά. Ο κύριος κ η κυρία gpan ταξίδευσαν λοιπόν στο πάτωμα ενος διαδρόμου όπως κ αρκετοί άλλοι συνταξιδιώτες τους αφου αλλος χώρος κατάλληλος για ύπνο δεν υπάρχει. Το πλήρωμα ειναι πολύ εξυπηρετικό και ευγενικό γεγονός που εκτος των άλλων πιστεύω πως οφείλεται και στα χαλαρά δρομολόγια που αφήνουν φυσιολογικές ώρες ξεκούρασης. Γενικα όλο το ταξίδι και οι ρυθμοί του απέχουν πολύ απο συνθήκες κυκλάδων κ αυτο περνάει κ στον επιβάτη. Συνοψίζοντας φαίνεται πως το βαπορι είναι φτιαγμένο για τέτοιες γραμμές με πολύ ωραία κατανομή χώρων που δείχνει σεβασμό στον επιβάτη ( το αντίθετο των Ιθακοειδών blue star) καθαρό κ καθόλου ταλαιπωρημένο απο το χρόνο δείχνει ιδανικό για το Ρέθυμνο. Οι υπηρεσίες κ τα εστιατόρια αφήνουν στον επιβάτη τη γεύση φιλοξενίας πλοίου κ όχι "ψεκάστε σκουπιστε τελειώσατε". Οσο πιο μεγάλο το ταξίδι τόσο το καλύτερο
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Το θυμαμαι απο τη θητεια του στα Δωδεκανησα σαν ΔΑΝΕ , πραγματι ηταν (για τα Δωδεκανησα) ενα απο τα καλυτερα βαπορια που περασαν ..... Εχω ταξιδευσει μαζι του 8 φορες , απο ΠΕΙΡΑΙΑ προς Δωδεκανησα και πολλα τοπικα .... Παντα στην ωρα του , χωρις προβληματα και με αρκετα καλες καμπινες ......
karavolatris Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Oταν πρωτοηρθε το ΠΡΕΒΕΛΗ στην γραμμη του Ρεθυμνου ηταν ενα απο τα καλυτερα καραβια της ακτοπλοιας και ενα απο τα νεοτερα σκαρια, αν θυμαστε τοτε? Η κινηση που εκανε τοτε η Ρεθεμνιακη ειχε προκαλεσει ασχημες καταστασεις στην ΑΝΕΚ γιατι με το διπλωμα του με το ΑΡΚΑΔΙ (Αχ που εισαι βρε γλυκο μου καραβακι μου....) στην γραμμη καταφερε να παρει ενα σημαντικο μεριδιο απο την κινηση των Χανιων.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Για ΄υτο εξαγοραστικε η Ρεθυμνιακη και ξαναγλυκαθηκε η ΑΝΕΚ
karavolatris Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Αλλα εκανε κι ενα μοιραιο λαθος η ΑΝΕΚ!! Τολμησε και πουλησε το υπεροχο ΑΡΚΑΔΙ!!! Οι Ρεθεμνιωτες ποτε δεν το χωνεψαν αυτο!!
Neptune Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Ειχε περασει και ενα φεγγαρι απο Σιφνο αλλα δεν ακουμπησε.. Τοτε ειχε και η κοινοπραξια απ ευθειας δρομολογιο προς Σιφνο το οποιο εκανε 3.50 ως 4.00 ωρες οποτε κανεις δεν πηγαινε με το Πρεβελη που εκανε 4.35 παρολο που οι χωροι τους μεσα δε συγκρινονταν... Νομιζω πως ειναι περιττο να αναφερω ποιο πλοιο εκανε 4 ωρες για τη Σιφνο
Nick the Greek Posted September 13, 2005 Author Posted September 13, 2005 Και το Πρεβελης κατα Περαμα μερια, πριν αρχισει δρομολογια στη γραμμη των Χανιων οπως αναφερθηκε σε αλλο ποστ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Χθες μια και δεν είχε δρομολόγιο, είπαν να κάνουν καμιά δουλεία και βάψανε το καταπέλτη!! Ερώτηση: Γιατί όταν πλοίο πηγαίνει στα Χανιά, έχουν αναρτήσει ταμπέλα με προορισμό τη Σούδα?? Εντάξει το λιμάνι βρίσκεται στη Σούδα, αλλά ένας ξένος που θέλετε να ξέρει η Σούδα σε ποιο νόμο της Κρήτης βρίσκεται?? Αλλά τα αλλά που έχουν ηλεκτρονικό πίνακα γράφουν Χανιά??
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Ένα άσχημο περιστατικό για ένα ναυτικό Νεκρός στην καμπίνα του στο Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06, βρέθηκε από μέλη του πληρώματος σήμερα το πρωί, 46χρονος ναυτικός ο οποίος ήταν ναυτολογημένος στο εν λόγω πλοίο ως θαλαμηπόλος. Η σορός του μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου για διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής. Προανάκριση διενεργεί η Λιμενική Αρχή Ρεθύμνου. Πηγή ΥΕΝ
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Ποιο γλυκό ψωμί από τους ναυτικούς του Πρεβελης δε πρέπει να τρώει κανείς άλλος ναυτικός!! Το βαπόρι έφυγε τη Παρασκευή από Πειραιά για Ρέθυμνο έκατσε μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ! Έφυγε το βράδυ της Δευτέρας από Ρέθυμνο, και από τη Τρίτη το πρωί θα φύγει σήμερα το βράδυ (καιρού επιτρέποντος)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Το Πρεβελης απέκτησε και αυτό ηλεκτρονικό πίνακα στη πρύμη, κατά 99,9 % είναι του Άπτερα!!
Nick the Greek Posted January 10, 2006 Author Posted January 10, 2006 Εσενα δεν επρεπε να σε λενε Παναγια Εκατονταπυλιανη, αλλα Εωσφορο! Οντως ετσι ειναι συγκρινοντας τις σχετικες φωτογραφιες αλλα και μια φωτογραφια του Απτερα ως Oriental Pearl III, λιγες μερες πριν την αναχωρηση οπου ειναι φανερο οτι ο ηλεκτρονικος πινακας εχει αφαιρεθει...
express skiathos Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Σήμερα στο δρομολόγιό του για Ρέθυμνο το ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα προσεγγίσει και την Μήλο.
LEFTERIS68 Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Στην χθεσινή του αναχώρηση από το Ρέθυμνο επρόκειτο να προσεγγίσει και τη Σαντορίνη για να μεταφέρει ένα μουσικό συγκρότημα (Στέλιος Μπικάκης) και να ξαλαφρώσει λίγο το νησί από τα φορτηγά που ντάνιαζαν ,αλλά λίγο το απαγορευτικό ,λίγο ο φόβος της εταιρείας για μια προσέγγιση που δεν είχαν ξανακάνει τη ματαίωσαν και το πλοίο πήγε κατ'ευθείαν Πειραιά.Έτσι οι επιβάτες εμειναν με τα εισιτήρια στα χέρια και οι φορτηγατζήδες αμανάτι.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Τη προηγούμενη εβδομάδα και τη Τετάρτη είχαν βάλει σκαλωσιές στις τσιμινιέρες του πλοίου και βάφανε. Ξεκινώντας πρώτα από το δεξιό και μετά με το αριστερό!!
Neptune Posted July 18, 2006 Posted July 18, 2006 Μαλλον τα δρομολογια του Ρεθυμνου ακυρωθηκαν επειδη το πλοιο δρομολογηθηκε στο Ηρακλειο και οχι επειδη οπως υπονοηθηκε αλλου στο φορουμ παει για Λιβανο.
F/B LISSOS Posted July 18, 2006 Posted July 18, 2006 Για 3 μερες αντικαθιστα το ΚΡΗΤΗ που πηγε Λιβανο. Οσοι φευγουν απο Ρεθυμνο αυτες τις 3 μερες θα πηγαινουν Σουδα και απο κει Πειραια. Για αλλη μια φορα ο Πρεβελης βγαζει τα καστανα απο την φωτια και οι Ρεθυμνιωτες την πληρωνουν.
georgios express Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Τί είναι τούτο; Πως να έγινε άραγε;
GRSHIP Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Πάντως χθες το βράδυ ήταν στον Πειραιά και ετοιμαζόταν για το δρομολόγιο του προς Ρέθυμνο.
sdiama Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Πρόκειται για το γνωστό πρόβλημα του λιμανιού του Ρεθύμνου με την εισροή άμμου μέσα στο λιμάνι. Τα ρεύματα της θάλασσας αποθέτουν μέσα στο λιμάνι την άμμο που πέρνουν από την παραλία στα ανατολικά του Ρεθύμνου. Ετσι σε κάποιο σημείο του λιμανιού είναι πιθανό να έχει γίνει συγκέντρωση άμμου μέσα στο 12ώρο που το καράβι βρίσκεται μέσα στο λιμάνι και από το ίδιο σημείο που το πρωί περνούσε (μάλλον οριακά), το απόγευμα και λόγω των ρευμάτων να έχουν δημιουργηθεί αβαθή.
georgios express Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 ...Τα ρεύματα της θάλασσας αποθέτουν μέσα στο λιμάνι την άμμο που πέρνουν από την παραλία στα ανατολικά του Ρεθύμνου... Ωπ, για να μάθουμε και τίποτα για τα μέρη μας. Εννοείς δηλαδή ότι γίνεται αμμοληψία κοντά στο λιμάνι (πχ στο ύψος του Αγνώστου ή ανατολικότερα) και τα ρεύματα "σπρώχνουν" τα περισσεύματα δυτικά; 'Ητοι αυτό ισχύει μόνο όταν έχει λεβάντε, λεβάντε-σιρόκο ή γενικώς ότι καιρό και να έχει; Και πως επιτρέπεται να κάνουν αμμοληψία μέσα στις πλαζ των ξενοδοχείων και των water-sports; Αν το κατάλαβα καλά , μου μένει να αναφωνήσω "Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα εν Ρεθύμνω έργα σου" .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now