Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

Γενικά πάντως το καραβάκι είναι συμπαθητικό και να μην ξεχνάμε την ηλικία του και το πόσα μίλια έχει κάνει, άλλα στα χρόνια του έχουν γίνει ξυραφάκια. Σίγουρα δεν έχει τις ανέσεις των "πιτσιρικάδων" αλλά μην ξεχνάμε ότι τα καράβια τα φτιάχνουν οι άνθρωποι (και τα χρήματα που στις μέρες μας είναι δύσκολα ;) )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εσωτερικα οι χωροι ειναι καθαροι και συντηρημενοι.Οι εξωτερικοι χωροι μεχρι το καλοκαιρι θα ειναι και αυτοι οπως πρεπει,αυτο ειναι το μονο σιγουρο.Το πλοιο βγηκε στα γρηγορα για δρομολογιο και για αυτο ολα αυτα τα προβληματα.Δεν μας ειπε ο Lord ποση ωρα εκανε για Θηρα.Κατω απο 7,5 ωρες!!!!!!!Ειναι η καλυτερη επιλογη για τη Θηρα στις μερες μας αφου τα αλλα αργουν πλεον πολυ.Το οτι ηταν ζεστο μεσα δεν σημαινει οτι δεν λειτουργουσε ο κλιματισμος αλλα μπορει να λειτουργουσε.Μεσα στο καταχειμωνο ο κλιματισμος λειτουργουσε αψογα σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες.Δε νομιζω Μαρτη μηνα να χρειαζεταιτα κλιματιστικα στη ψυξη.Οι καμπινες σε προσφατα ταξιδια ηταν αψογες σε πολυ καλη κατασταση.Ας μην τα ισοπεδωνουμε λοιπον ολα.Η ΑΝΕΚ δεν εχει πεσει τοσο χαμηλα οσο νομιζουν η θελουν μερικοι

Συγνωμη φιλε μου αλλα πως βγαινουν 7.30 ωρες?Μετρας τον καθαρο χρονο?Με την ταλαιπωρια ποσο ειναι?Στην τελικη 7.40 που το εκανε χθες δεν το λες και λιγο για απευθειας δρομολογιο,απλα τα αλλα ποιανουν αλλα 3 λιμανια.Οι συνθηκες ηταν απαραδεκτες,στο λεει ενας ανθρωπος που του αρεσουν τα πλοια.Επρεπε να σουν χθες στο πλοιο να δεις τι μουρμουρες υπηρχαν απο τους επιβατες και τι σχολια για το πλοιο.Ο κλιματισμος δεν λειτουργουσε,το παληκαρι που ειναι στο bar του πλωριου σαλονιου ηταν 0 ανθρωπος μεσα στον ιδρωτα ειχε σκασει.Ναι η ΑΝΕΚ εχει πεσει χαμηλα,γιατι νομιζα οτι ημουν επανω σε καταστρωμα βενζινακατου με την εικονα που ειχε το πλοιο,γιατι εγω φιλαρακι εκλεισα με το αυτο το πλοιο γνωριζοντας τι θα εφτανε στις 21.30 αντε 22.00 και οχι να φυγω με 4 ωρες καθυστερηση και να φτασω στις 2.00 τα ξημερωματα που δεν υπαρχει ουτε συγκοινωνια.Θελετε να τα λεμε οπως ειναι η να χαιδευομαστε?Πληρωνουμε δεν μας πανε τσαμπα να ξεχωριζετε μερικα πραγματα.Οπως ειπα και στο προηγομενο μυνημα τελος για εμενα,οπως και για αλλους επιβατες που ηταν χθες.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΝΟΜΙΚΟ. Το πλοίο είναι η πιο καλή επιλογή σε θέμα χρόνου ταξιδιού για Σαντορίνη αυτήν την εποχή καθώς και πιο οικονομική.Και αυτό διότι η Blue Star που έχει και μονοπώλειο το νησί έχει κάνει το χρόνο ταξιδιού μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά την τελευταία δεκαετία.Επίσης το Πρέβελης και πιο άνετο είναι για ταξίδι, με πολλούς χώρους και καλοσυντηρημένο για την ηλικία του. Αναφορικά με την κατάσταση των καταστρωμάτων κάτι το οποίο δεν αναφέρει κανείς παραπάνω είναι οτι για να γίνει η όποια συντήρηση χρειάζονται ναύτες οι οποίοι έχουν εξοντωτικά ωράρια ελέω άγονης και συνεχόμενων stand by και ελάχιστη εως καθόλου παραμονή στα λιμάνια.Και μην ξεχνάμε οτι το βαπόρι δεν έχει σταματήσει σχεδόν καθόλου πέρα από το τελευταίο συμβάν και έχει φάει ένα ολόκληρο χειμώνα στο πέρασμα του Καρπάθιου, από τα πιο δύσκολα περάσματα του Αιγαίου.

Δεκτές οι παρατηρήσεις σου φίλε Lord, αλλά το θέμα με την συγκοινωνία μου φαίνεται τραβηγμένο γιατί όσες φορές έχω πάει Σαντορίνη και δεν είναι λίγες :) ,δεν υπήρχε ούτε μία φορά που να μην υπήρχε ΚΤΕΛ οτι ώρα και αν έφτανε καράβι.

Edited by Captain Argy
Link to comment
Share on other sites

Lord άμα βρεις βενζινάκατο όπως λες, που να σε πηγαίνει Σαντορίνη σε 7.25' από πειραιά να την προτιμήσεις..Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι για την χθεσινή αλλαγή ωραρίου που οφείλονταν στον αργοπορημένο αποδεξαμενισμό και πράγματι η εταιρία θα έπρεπε να χει ενημερώσει..Αλλά δεν συμβαίνει κάθε μέρα αυτό και βέβαια δεν φταίει το βαπόρι..Για τα δεδομένα της ακτοπλοίας του 2012, το ΠΡΕΒΕΛΗΣ είναι κάτι παραπάνω από καλό για την άγονη που κάνει..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα καταλαβαινω την αγανακτηση του Lord γιατι δεν βλεπω τα πραγματα υπο το πρισμα 'shipfriend' αλλα σαν απλος επιβατης.Τα πλοια δεν υπαρχουν για να τα βγαζουμε εμεις φωτο η να σχολιαζουμε αν ειναι ομορφα,ασχημα η ιστορικα -_- Υπαρχουν για να μεταφερουν τους επιβατες απο το ενα λιμανι στο αλλο και αρα λοιπον ας μπει ο καθενας στην θεση εκεινου που εφτασε 4ωρες αργοτερα απο την ωρα που ελεγε το εισητηριο του και στο ενδιαμεσο ενιωθε να σκαει απο την ζεστη εντος η να βλεπει τα καταστρωματα σε μαυρο χαλι.

Χιλιες φορες χρυσο το ΠΡΕΒΕΛΗΣ και οτι θελετε αλλα ΔΕΝ μπορουν να ειναι τελεια ολα σε αυτο το πλοιο και ουτε ειναι δυνατον να μενουν ολοι ευχαριστημενοι.Ο καθενας εχει διαφορετικα γουστα και κριτηρια για αυτο που πληρωνει και τελικα 'παιρνει'.

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω κάθετα με τον Lord ειδικώς στο θέμα του τι μουρμούριζαν οι άλλοι επιβάτες! Αν είναι οι επιβάτες να το παίζουν γνώστες και να νομίζουν ότι κλείσανε εισιτήριο με το Queen Victoria για Σαντορίνη να είναι όπως αυτά εδώ τα μαλ******να τότε να τους βράσω. Ξέρουμε όλοι τους παππούδες και τις γιαγιάδες που νομίζουν ότι ταξιδεύουν με το "ακούνητο πλοίο" ή νέοι που πιστεύοντας ότι με το πέρασμα του χρόνου, τα μίνια και τα ματσακόνια θα γίνουν σε ένα βαπόρι 35 χρονώ μόνα τους δεν ανήκουν σε αυτούς που έχουν αντικειμενική άποψη για ένα πλοίο. Αλλο κάποιος που ξέρει και κάτι παραπάνω, όχι όμως να λέει ότι "τσ τσ τσ λίγη μπογιά δεν του ρίχνουν εδώ; τι κάνουν όλη μέρα;" γιατί εκεί πρέπει να βρεθεί κάποιος και να του πει "μπαινουν με 9αρι στην Κάσο, δεν αφήνουν λιμάνι για λιμάνι, τρώνε 10αρι στο Καρπάθιο, μαζεύουν ένα κάρο καθυστερήσεις, δεν βάζουν κω*ο κάτω τα πληρώματα, ε τότε ναι, δεν κανουν τίποτα όλη μέρα!" Συμφωνώ στο ότι έγινε λάθος χειρισμός με το ποιο πλοίο θα το εκτελέσει το εν λόγω δρομολόγιο και ότι θα μπορούσε να εκτελεστεί απο το σαντρινη (χωρις να γνωριζω βεβαια τι παίζεται απο πίσω να το εκτελούσε το σαντορίνη) και φυσικά διαφωνώ για την κατάσταση του πλοίου. Βρείτε πλοίο με τα χρόνια του και τον αγώνα που δίνει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, και ελάτε να μου πείτε αν είναι σε καλύτερη κατάσταση...

ΥΓ επειδή και στο παρελθόν είχε δοθεί η εντύπωση ότι στηρίζω την εταιρεία, δηλώνω ρητώς ότι αυτό που στηρίζω αυτή τη στιγμή είναι το πλοίο και το πλήρωμα. την εταιρεία την έχω γραμμένη (εάν χρωστάει κιόλας; εκεί να δεις γράψιμοοο)

ΥΓ2 και για την συγκοινωνία που ειπώθηκε, δεν μπορεί, ένα ταξί θα υπάρχει στο λιμάνι!

Link to comment
Share on other sites

Εχω και εγω βιωσει το θεμα κλιματισμος μηδεν στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ξερω πολυ καλα τι τραβηξατε φιλε Lord!Και μαλιστα οχι τωρα,αλλα σε ταξιδι μου το 2006 οταν εκανε σκαντζες στο αειμνηστο(Λισσος) στη γραμμη των Χανιων.Εκεινο το βραδυ ειχαμε κοιμηθει με ανοιχτες τερμα τις πορτες σε ολες τις καμπινες που ηταν στο deck που βρισκομουν και μαλιστα υπηρξε και περιστατικο λιποθυμιας απο μια ηλικιωμενη.Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να αναφερω το τι επακολουθησε-δικαιως στην προκειμενη-απο τους επιβατες με το που φτασαμε κατα της ΑΝΕΚ.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιοι ενοχληθηκαν τοσο πολυ απο τα οσα εγραψε ο Lord-εκτος αν ηταν και οι ιδιοι μεσα στο συγκεκριμενο ταξιδι και ειδανε αλλα πραγματα-καταλαβαινω οτι εχουν ενα κολλημα με το πλοιο αλλα οπως ειπε και ο ΝHSOS CHIOS μην κολλαμε στο πως γραφει το πλοιο στο φακο η' στο τι μαματες περατζαδες εχει.Ας μην εθελοτυφλουμε,οι εταιρειες που κανουν δρομολογια στις αγονες τα παιρνουν χοντρα(απο εμας ουσιαστικα)και οφειλουν να εχουν τα βαπορια τους-τουαλαχιστον-στην πενα μεσα-εξω χειμωνα-καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

ο επιβατης πληρωνει εισητηριο για να παει στον προορισμο του. να φυγει την ωρα που λεει το εισητηριο του, να φτασει την ωρα που λεει το εισητηριο του και να παει σαν ανθρωπος. ο επιβατης της αγονης πληρωνει διπλα (και με το εισητηριο και με την επιδοτηση). ο επιβατης που ταξιδευει χειμωνα, ειτε ειναι νησιωτης που ηρθε στη "στερια" για δουλειες, ειτε ειναι καποιος επαγγελματιας που πηγε στα νησια για δουλεια και στις δυο περιπτωσεις ο χρονος του ειναι υπολογισμενος, αρα και για τις καθυστερησεις εχει λογο να διαμαρτυρεται (παντου εννοειται οχι μονο στο συγκεκριμενο βαπορι). το ιδιο και οταν οι συνθηκες δεν ειναι ανθρωπινες.

αυτα που θα του μεινουν ειναι: πηγα με το ταδε πλοιο και ξεχασα ποτε θα φτασω. πηγα με εκεινο το πλοιο και εζεχνα οταν εφτασα, γιατι δεν δουλευε ο κλιματισμος, πηγα με το ταδε πλοιο και ουτε να χ@@ω μπορουσα, γιατι δεν δουλευε το vacuum.

καλο ειναι να μην το βλεπουμε σαν θρησκεια το πραγμα (τα πλοια ειναι θεοι και τα πληρωματα οι προφητες τους). καποιος που ταξιδεψε με καποιο πλοιο και δυσαρεστηθηκε, δεν ειναι μ******μενο, ουτε αναυτος, ουτε ξερολας, ουτε δεν ξερω εγω τι αλλο. μπορει να ειναι απλα ενας ανθρωπος που πληρωσε για κατι (κατι που σε κανονικες συνθηκες θα τον ευχαριστουε κιολας) και δεν πηρε αυτα που περιμενε. φανταζεστε τι θα γινοταν αν ολοι οι τακτικοι ταξιδιωτες του χειμωνα (εκεινοι που ταξιδευουν συχνα, πιο συχνα απο εμας ολους) εγραφαν στο internet τα παραπονα που εχουν;

το πρεβελης φετος καθε δευτερο δρομολογιο βγαζει ανακοινωσεις για καθυστερησεις κλπ. αυτο ειναι αρκετο για να ειναι αρκετος κοσμος δυσαρεστημενος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο έχει ευθύνη η εταιρεία proud και όχι το πλοίο...

ΥΓ δεν είναι όλοι μ*****μενα και όπως είδατε αναφέρθηκα μόνο σε ότι ξέρω. ΣΤα υπόλοιπα δεν ασχολήθηκα, καθώς ούτε αν δούλευε ο κλιματισμός ήξερα όυτε αν το σκέπαστρο της πρύμης έχει σκουριασμένες σιδεριές...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ευχαριστο μελη σαν τους φιλους ΝΗSSOS XIOS,MILTIADIS,Proud Ionian να εχουν μια ρεαλιστικη προσεγγιση των πραγματων,και οχι να φορανε γυαλια με φουγαρα.Διαβασα με προσοχη τα μυνηματα ολων ,καποιοι δεν κανουν το ιδιο και καταλαβα μια κοινη γραμμη που υπαρχει για το πληρωμα.Ειπα εγω κυριοι κατι για το πληρωμα αρνητικο?Ειπα οτι ειναι ευγεναστατοι και κρατουσαν το πλοιο καθαρο,παρα τα οσα τραβανε.Απο εκει και περα μονοι σας με αυτα που λετε δειχνετε σε τι κατασταση ειναι η ΑΝΕΚ.Τι παει να πει συνεχως stand by?H ΑΝΕΚ τι κανει κυριοι για αυτο?Δεν πρεπει δηλαδη να μεριμνησει να ειναι το πλοιο αξιοπρεπες?Δεν ξερω τι να κανει και ουτε με νοιαζει γιατι δεν ειναι δικο μου,ας βρει εκεινη λυση να συντηρει το πλοιο οπως πρεπει.Ζηταμε παραλογα πραγματα?Ο κλιματισμος να λειτουργει?Τα καταστρωματα να ειναι οπως πρεπει?Να βρει μια λυση με τις καθυστερησεις?Που ειναι το παραλογο για να καταλαβω?Τι σημαινει αγονη?Οτι θα πηγαινει το πλοιο οπως να ναι,αρκει να πηγαινει?δηλαδη ενα QUEEN VICTORIA παρεχει αυτα βασικα?Τοσο πολυ αλλαξαν τα πραγματα και το επιπεδο που πρεπει να πηγανει καποιος σε ενα νησι,απο προπερσυ οταν ειχα ξαναμπει?Μαλλον το παιζουμε γνωστες,ασχετος αν ταξιδυευω 26 χρονια με πλοια.Φιλε Nikos-chania αφου ειναι τοσο δυσκολα τα πραγματα για την ΑΝΕΚ,και επειδη ειναι και εμενα θα μου πληρωσεις εσυ το ταξι που κοστισε 20ευρω?Εχουμε γνωση των πραγματων και ξερουμε σε τι καιρους ζουμε,ουτε καλομαθημανοι ημαστε,ουτε ζηταμε κατι παραπανω απο αυτα που πληρωνουμε.Απλα τα αυτονοητα και λιγο σεβασμο.

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω και το θέμα "αυτονόητα" αλλά και το θέμα "σεβασμό", λέξεις που στο σημερινό ελληνικό κράτος απουσιάζουν παντελώς!!

Πρώτον μίλησες για συγκοινωνία γενικώς και όχι για λεωφορείο απλά. Δεύτερον, δεν μπορώ να γνωρίζω πότε θα κάτσε η στραβή και πότε θα χρειαστεί να πληρώσω κάτι παραπάνω. Ήρθε εμένα ποτέ κανείς να μου πληρώσει το ταξί από Ζωγράφου για Ασπρόπυργο και επιστροφή όταν απεργούσαν τα λεωφορεία και το μετρό; Ζήτησα κάτι ενώ βρέθηκα ξαφνικά στην Αθήνα και να είμαι αναγκασμένος για 25+25=50 ευρώ!!! Άρα το να μου τα ζητάς, δεν εξυπηρετεί σε τίποτα. Στην ανάγκη θα τα δώσουμε... και δεν έθιξα ποτέ για το αν είναι άσχημα τα πράγματα στην ΑΝΕΚ ή όχι. δεν με απασχολεί τι κάνει. με απασχολεί το αποτέλεσμα, που προσωπικά με θίγει. επαναλαμβάνω ότι η υποστηρικτική άποψή μου αφορά το πλοίο και το πλήρωμα. και όχι proud, δεν βλέπουμε τα πλοία σαν θεούς και τα πληρώματα σαν προφήτες, αλλά καλό είναι όταν πάμε κατά διαόλου, δεν έχουμε να φάμε, και μας κόβουν από παντού τα ελάχιστα που μας αφήσανε, να μην γκρινιάζουμε για αυτά που έχουμε. ΚΙ ΑΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ... εάν δεν ήθελε κάποιος, να μην ταξίδευε με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ και να προτιμήσει τα μπλε αστέρια... και μη βγει κανείς να μου πει ότι δεν ξερεις απο πριν πως θα είναι. όλοι μας ξέρουμε ότι όταν θα δούμε στον πειραιά το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, δεν θα το βγάλεις ούτε Δήλος, ούτε Έλυρος... θα την πεις την κακία σου... οπότε εξ' αρχής, την βγάζεις την λασπολογία σου. Εδώ κοτζαμαν ικαροσαμιωτες και ειπαν το ιεραπετρα σαμινα ενώ δεν το είχαν δει ποτές, πλάκα μας κάνετε τώρα; Για αυτό λέω ότι όποιος έχει πρόβλημα, δυστυχώς δεν λύνεται, και προπαντός δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα. Το μόνο που ΙΣΩΣ θα μπορούσε να αλλάξει είναι η νοοτροπία των Ελλήνων... Που λες και δεν ξέρουν πως καταντήσανε την χώρα, μετά έχουν και απαιτήσεις... (δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν εδώ μέσα.)

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ακομη και μεσα στα αγρια χαραματα παντα υπαρχει λεοφωρειο των ΚΤΕΛ Θηρας στον Αθηνιο,το οποιο περνα απο τα μισα χωρια για να καταληξει στα Φηρα τη πρωτευουσα.Η καλυτερη επιλογη για τη Θηρα ειναι μακραν ο Πρεβελης οταν τα αλλα κανουν 9ωρο και παραπανω.Το δρομολογιο του ειναι το καλυτερο αφου ταξιδευεις νυχτα με φτηνο εισιτηριο,κοιμασαι και δεν ξοδευεις πολλα χρηματα μεσα στο βαπορι.Αν δεν αρεσει σε καποιους το πλοιο και η εταιρεια του ας ταξιδευουν με την αλλη σοβαρη εταιρεια που αυξανει τις ωρες ταξιδιου και δεν προσφερει τιποτα μεσα στα πλοια της εκτος απο πανακριβα πραγματα.Λογω του οτι εχω ταξιδεψει στο συγκεκριμενο δρομολογιο πανω απο 50 φορες και λιγες λεω (φοιτητης στην Αθηνα εδω και 2 χρονια,ειμαι τακτικος επιβατης του το χειμωνα,ακους proud?) γνωριζω τι λενε οι ταξιδιωτες για το πλοιο.Στο νου τους ειναι ενα μεγαλο πλοιο με πολυ καλη πλευση σε καιρο(ολοι ξερουμε οτι δεν την εχει) ειναι ανετο μεγαλο φτηνο και πανω απο ολα κρητικο με οτι αυτο το τελευταιο συνεπαγεται.Το οτι ειναι σε ασχημη κατασταση εξωτερικα εμενα δεν μου λεει τιποτα μεχρι το καλοκαιρι η κατασταση θα εχει βελτιωθει.Για την αποτροπη των καθυστερησεων αλλαξαν τα δρομολογια,ο χρονος θα δειξει αν εγινε σωστα η αλλαγη.Εχετε απολυτα δικιο για τη καθυστερηση αποπλου και για τον κλιματισμο(αν ηταν μεσα φουρνος) αλλα ηταν το 1ο δρομολογιο.Αληθινα σας μιλαω σε ολα μου τα ταξιδια δεν αντιμετωπισα ποτε προβλημα με τη θερμοκρασια μεσα ισως να ηταν μεμονωμενο περιστατικο αυτο προχθες και του ΜιλτιαδηΟι κατηγοριες αφορουν πρωτα το πλοιο δηλαδη το ευγενικο οπως λετε πληρωμα τον καπτανιο και μετα την εταιρεια.Το ενδεχομενο να χρωστα το κρατος για την επιδοτηση του δεν το εχουμε σκεφτει καν.Τα ανωτερω ειναι απολυτως αληθη και τα βλεπουμε ως τακτικοι επιβατες της γραμμης.Δεν φοραμε γαλια με φουγαρα

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Εχοντας διαβασει τα ποστ ολων γιατι εχω την εντυπωση οτι στα βασικα συμφωνουμε ολοι;

Συμφωνουμε οτι το πληρωμα δεν φταιει σε τιποτα και οτι ειναι ευγενικο και προσπαθει να εχει τους χωρους καθαρους και να εξυπηρετησει

Συμφωνουμε οτι κακώς εγινε το δρομολογιο απο το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ενω θα μπορουσε να ειχε γινει απο το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ χωρις να δημιουργηθει κανενα προβλημα

Συμφωνουμε οτι ειναι δικαιολογημενα τα παραπονα για τον κλιματισμο και οτι πρεπει να διοθρωθει

Συμφωνουμε οτι με τοσο σφιχτα δρομολογια ειναι δυσκολο να γινουν αισθητικες παρεμβασεις στο πλοιο

Συμφωνουμε οτι τελικα ο καθενας διαλεγει το πλοιο που θα ταξιδεψει συμφωνα με τα δικα του κριτηρια και τις δικες του εμπειριες απο το καθε πλοιο.Οποιος δεν θελει ΠΡΕΒΕΛΗΣ εχει και Blue Star και το αντιθετο.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όπως τα λέει ο polmyt είναι. Απλώς πρέπει να καταλάβουμε οτι οι υπερβολές και τα υπονοούμενα για κατάσταση πλοίων, δεν έχουν χώρο εδώ μέσα διότι δεν είμαστε όλοι άσχετοι.Και εννοείται οτι δεν παίρνω το μέρος της ΑΝΕΚ ή οπιασδήποτε άλλης, κάθε άλλο είμαι ο πρώτος που έχει πει οτι από τη στιγμή που μία εταιρεία δεν πληρώνει τον κόσμο της είναι οτι χειρότερο μπορεί να κάνει.Από 'κει και πέρα είναι στην κρίση καθενός να διαλέξει και να αποφασίσει με τι θα ταξιδέψει. Και επειδή λέμε την άποψη μας δεν σημαίνει οτι έχουμε γυαλια με φουγαρα και με τη σειρά μου και εγώ θα ζητήσω τον σεβασμό που μου αναλογεί διότι δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον για αυτά που γράφω.Τέλος πρέπει να καταλάβουμε όλοι οτι δυστυχώς οι χρυσές εποχές τις ναυτιλίας μας πέρασαν και είναι άγνωστο το πότε θα επιστρέψουν και το λέω εγώ που είναι η δουλειά μου και δεν βλέπω τα πράγματα αποκλειστικά σαν επιβάτης.

Link to comment
Share on other sites

Γιά να συνοψίσουμε λοιπόν:

1.Φαντάζομαι πως κι'εμείς που είμαστε shipfriends εξοργιζόμαστε όταν αντιμετωπίζουμε κάποια ταλαιπωρία σε ταξίδι μας,αφού δέν παύουμε να είμαστε επιβάτες και να θέλουμε να πάμε στόν προορισμό μας σύμφωνα με το πρόγραμμά μας.

2.Συνεπώς έχει δίκιο ο Lord,η καθυστέρηση ήταν απαράδεκτη.Αλλά δέν ευθύνεται γι'αυτό ούτε το πλοίο,ούτε ο καπετάνιος και το πλήρωμα.Ευθύνονται οι αρμόδιοι τών δύο εταιριών (HSW-ΑΝΕΚ) που δέν κατάφεραν να συνεννοηθούν ούτε γιά ένα τόσο απλό πράγμα.Αφού το Σαντορίνη ήταν ήδη στον Πειραιά,το αυτονόητο και λογικό ήταν να πάρη εκείνο τους επιβάτες ώστε να φύγουν στην ώρα τους και όταν θα ερχόταν το Πρέβελης από το δοκιμαστικό του,θα ξεκινούσε από το επόμενο δρομολόγιο.Ετσι,θα δινόταν καιρός και στο πλήρωμά του να βεβαιωθή ότι όλα ήταν ΟΚ (και να φτιάξη και τον χαλασμένο κλιματισμό, παρεμπιπτόντως).Ετσι θα σκεφτόμουν εγώ,που ΔΕΝ είμαι ναυτιλιακός παράγων αλλά διαθέτω κοινή λογική.Η οποία λέει ότι όταν δέν είμαστε σίγουροι πότε θα είναι έτοιμο ένα πλοίο,δέν κρατάμε τους επιβάτες στο λιμάνι εφ'όσον υπάρχει άλλο πλοίο ήδη έτοιμο γιά φόρτωση.

Εκεί που ο Lord είναι υπερβολικός,είναι στον "αφορισμό" του πως δέν θα ξαναταξιδέψη με το εν λόγω πλοίο.Μπορεί να είχε αυτήν την φορά χαλασμένο κλιματισμό,αλλά δέν συμβαίνει πάντα αυτό.Μπορεί να είχε σκουριές στα ρέλια,αλλά κι'αυτό φτιάχνεται εύκολα.Μπορεί τα καταστρώματα να ήταν βαμμένα με διαφορετικές αποχρώσεις τού μπλέ,αλλά δέν είναι και πρός θάνατον.Απ'την στιγμή που το πλοίο δέν είναι χρέπι και που το εσωτερικό του είναι καθαρό και όχι αχούρι και το πλήρωμα είναι ευγενικό και εξυπηρετικό,δέν υπάρχει λόγος να πάψη να ταξιδεύη μ'αυτό.Τί να κάνουμε,καμμιά φορά συμβαίνουν και αναποδιές....

Link to comment
Share on other sites

Απλώς πρέπει να καταλάβουμε οτι οι υπερβολές και τα υπονοούμενα για κατάσταση πλοίων, δεν έχουν χώρο εδώ μέσα διότι δεν είμαστε όλοι άσχετοι

Μα ακριβως επειδη ξερουμε κατι παραπανω πρεπει να πηγαινουμε την συζητηση στην βαση της και οχι να μενουμε σε ευχολογια η τις κοινες διαπιστωσεις.Ειναι δυνατον σε καθε συζητηση που κανουμε να πρεπει να παει η κουβεντα στους υπερανθρωπους αγωνες των ναυτικων και στο οτι το ταδε πλοιο ειναι γιαπωνεζος βαπορας και εχει μεγαλα σαλονια η ωραιες περατζαδες για τους 'καραβολατρες'?

Τέλος πρέπει να καταλάβουμε όλοι οτι δυστυχώς οι χρυσές εποχές τις ναυτιλίας μας πέρασαν και είναι άγνωστο το πότε θα επιστρέψουν και το λέω εγώ που είναι η δουλειά μου και δεν βλέπω τα πράγματα αποκλειστικά σαν επιβάτης.

Το εχουμε καταλαβει μια χαρα οτι περασαν οι 'χρυσες εποχες' γιαυτο και 'γκρινιαζουμε' εδω μεσα.Σε κανενα δεν αρεσει να περιμενει 4ωρα στους ντοκους,να πληρωνει για 18μιλια κ να τον πηγαινουν με 9 η να μπαινει μεσα σ ενα πλοιο κ να νιωθει οτι ταξιδευει για Aliaga.Στον ονομα της κρισης πεφτει πολυ εκμεταλλευση απο τις εταιριες και δυστυχως τα αρμοδια οργανα(λιμενικο,υπουργειο)δεν προστατευουν τους επιβατες αλλα κανουν τα στραβα ματια.

ΥΓ,Θεωρω off topic την συζητηση 'ΠΡΕΒΕΛΗΣ vs Blue Star για Σαντορινη'. Η κουβεντα ξεκινησε για τις συνθηκες ταξιδιου στο δρομολογιο του πλοιου και εκει πρεπει να μεινει.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είχε ένα προβληματάκι σήμερα στο Ηράκλειο. Τίποτε το ιδιαίτερο, αλλά υπολογίζω να έχει συνολικά 1-2 ώρες καθυστέρηση.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ

Κυριακή, 01 Απριλίου 2012

Στρέβλωση δεξιού πέδιλου καταπέλτη Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» στο Ηράκλειο

Μεσημβρινές ώρες σήμερα, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι του Ηρακλείου, το δεξί πέδιλο (νύχι) του πρυμναίου καταπέλτη οχημάτων του Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06, ακούμπησε στον προβλήτα με αποτέλεσμα τη στρέβλωσή του.

Το πλοίο προσέδεσε στο λιμάνι και αποβίβασε με ασφάλεια τους 71 επιβάτες.

Άμεσα στο σημείο μετέβη Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων και από την τοπική Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης αξιοπλοΐας από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Αφού προσκομίσθηκε το ανωτέρω βεβαιωτικό, το Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» απέπλευσε στις 17.15 (αντί 16.00) για συνέχιση του εγκεκριμένου του δρομολογίου (Θήρα – Μήλος – Πειραιάς) με 213 επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» στην Κάσο

Απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Κάσου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Ρόδος – Χάλκη – Διαφάνι – Κάρπαθος – Κάσος – Ανάφη – Θήρα – Πειραιάς) ότι η προσέγγιση στο λιμάνι της Κάσου ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών (Νότιοι Νοτιοανατολικοί 8bf) και θα συνέχιζε για Ανάφη.

Στην Κάσο ανέμεναν προς επιβίβαση 15 επιβάτες, ενώ θα αποβιβάζονταν 32 άτομα.

Πηγή: Λιμενικό Σώμα

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εναλλακτική από το να ήρθαν Πειραιά και να κατέβηκαν είτε με αεροπλάνο είτε με το σημερινό κατέβασμα του ΠΡΕΒΕΛΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

και γενικότερα από τις πορείες των πλοίων έβλεπες ότι όλα λίγο πολύ ζορίστηκαν.

Και το Πρέβελης καθυστέρησε λόγω του καιρού και άλλαξε η σημερινή ώρα αναχώρησης και αντί στις 9 έφυγε στις 12. Και έχω την εντύπωση ότι χθες δεν έπιασε στην Ανάφη, από Ηράκλειο πήγε κατ' ευθείαν Σαντορίνη.

Η ΑΝΕΚ -ΑΙΓΑΙΟΝ ενημερώνει το επιβατικό κοινό, ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, το Ε/Γ-Ο/Γ “ΠΡΕΒΕΛΗΣ” καθυστέρησε στην άφιξη στον λιμένα ΠΕΙΡΑΙΑ σήμερα 09/04/2012 και κατά συνέπεια το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από ΠΕΙΡΑΙΑ, αναμένεται να πραγματοποιηθεί ως ακολούθως:

Μ.ΔΕΥΤΕΡΑ 09/04/2012 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝ.12:00) – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (ΑΦ.19:40 – ΑΝ. 20:10) – ΑΝΑΦΗ (ΑΦ.21:35 – ΑΝ.21:45) – ΚΑΣΟΣ (ΑΦ.02:50 Μ.ΤΡΙΤΗ 10/04/2012 – ΑΝ.03:00) – ΚΑΡΠΑΘΟΣ (ΑΦ.04:30 – ΑΝ.05:00) – ΔΙΑΦΑΝΙ (ΑΦ.06:00 - ΑΝ.06:10) – ΧΑΛΚΗ (ΑΦ.08:10 – ΑΝ.08:20) – ΡΟΔΟΣ (ΑΦ.10:20).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το πλοιο τα χρειαστηκε με τον καιρο σημερα!!!για περισσοτερα δειτε την πορεια του στο ρουφιανο :ph34r: παντως ειναι κουραστικο κ για το πληρωμα κ για τους επιβατες αυτο που συμβαινει με τα απογορευτικα

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο φαινεται να εχει αγκυροβολισει σε καποιο κολπο της Μηλου (ανατολικα) μετα απο μια πραγματικα απιστευτη πορεια. Εχει κανεις ιδεα ποιο ηταν το δρομολογιο του?

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο θα παραμείνει στο αγκυροβόλιο τουλάχιστον μέχρι τις 01:00 που αναμένεται να πέσει λίγο ο καιρός σύμφωνα με τον λιμενάρχη Σαντορίνης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...