Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

Ας δούμε μια άφιξη και τη μανούβρα του Πρεβελης για τη θέση του μπροστά από το υπουργείο (σε μια θέση περιορισμένη για τα μέγεθος του πλοίου, όταν είναι το Superfast XII ήδη δεμένο). Το πλοίο έρχεται με τη πλώρη σε γωνιά του ανάμεσα στο Superfast XII και τη προβλήτα. Αφού καθαρίσει η πρύμη του με τη πλώρη του Blue Star 2, η πλώρη δίνει κάβο ως spring και αρχίζει να κλείνει η πρύμη και ταυτόχρονα να ανοίγει η πλώρη. Έτσι ώστε να περάσει η πρύμη από τη γωνιά της προβλήτας, με τους καταπέλτες να περνάνε πάνω από τη προβλήτα.

Prevelis Manouvring in Piraeus 28-02-11.rar

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παναγια μου καλες και αγιες οι μανουβρες της Πρεβελαρας στον Πειραια αλλα στα ματια μου ειναι πολυ ευκολες και γελοιες...........

..........μπροστα στη δεξια στροφη που εκανε το πλοιο χθες το πρωι στον Ευδηλο τρομαζοντας οσους το εβλεπαν να δενει :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μετα από το πολύ πετυχημένο πέρασμα στην Φουρνικαροσαμία :P ξεκίνησε δρομολόγια η Πρεβελάρα στην άγονη Κασοκαρπαθίας ώστε να πάει το Ιεράπετρα για ετήσια.Από τον ροφαις είδα τις πορείες του πλοίου και στεναχωρειμαι που δεν ταξίδεψα χθες μαζί του.Συγκεκριμένα χθες έκανε μέσα στα λεμονάδικα και στον Αδάμαντα Μήλου αριστερή στροφή! :rolleyes:

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ενω εγω που τη μυριστηκα τη δουλεια :lol: αλλα δε μπορουσα να ειμαι ταυτοχρονα σε 2 σημεια ειδα στον Πειραια το γυρισμα μεσα στον Αγιο Διονυση και απο δω την αριστερη στη Μηλο ;)

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε το Πρέβελης στο λιμάνι του Καρλοβασιου , κατά τη περίοδο που ήταν στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου. Φωτογραφίες εχουμε απο τη πρωινή προσέγγιση αλλά και κατά τη βραδινή προσέγγιση της επιστροφής. Τελος ας δουμε και τη μανούβρα του πλοίου

Prevelis Manouvring in Karlovasi 27-02-11.rar

Link to comment
Share on other sites

Από τον ροφαις είδα τις πορείες του πλοίου και στεναχωρειμαι που δεν ταξίδεψα χθες μαζί του. Συγκεκριμένα χθες έκανε μέσα στα λεμονάδικα και στον Αδάμαντα Μήλου αριστερή στροφή! :rolleyes:

Έτυχα να είμαι τη Παρασκευή κατά την μανούβρα πέριξ του λιμανιού. Αφού έκανε αριστερή στροφή στα Λεμονάδικα, η πλώρη του με τη πλώρη του Κρήτη ΙΙ που ήταν στη γωνία (υπήρχαν εκατέρωθεν σφυρίγματα), είχαν έρθει κοντά και μόνο που δεν μίλησαν οι καπεταναίοι μεταξύ τους :D . Το πλοίο έριξε 10 λεπτά νωρίτερα καταπέλτη (21:10) από την ώρα άφιξης (21:20) που είναι στα φανάρια του Πειραιά.

Τη Δευτέρα που ήρθε από τη Σάμο και έδεσε στην Ακτη Κονδυλη, έκανε την ιδία στροφή με τη παρουσία του Βιτσεντζου Κορναρου στην θέση 128-129 και τη παρουσία του Blue Star Paros. Ενώ τη Τέταρτη οι σωσίβιες λέμβοι του Κρήτη ΙΙ που ήταν κατεβασμένες για γυμνάσιο, σηκώθηκαν γρήγορα, μόλις είδαν τη πλώρη μπροστά τους

Link to comment
Share on other sites

Έτυχα να είμαι τη Παρασκευή κατά την μανούβρα πέριξ του λιμανιού. Αφού έκανε αριστερή στροφή στα Λεμονάδικα, η πλώρη του με τη πλώρη του Κρήτη ΙΙ που ήταν στη γωνία (υπήρχαν εκατέρωθεν σφυρίγματα), είχαν έρθει κοντά και μόνο που δεν μίλησαν οι καπεταναίοι μεταξύ τους :D . Το πλοίο έριξε 10 λεπτά νωρίτερα καταπέλτη (21:10) από την ώρα άφιξης (21:20) που είναι στα φανάρια του Πειραιά.

Κι'επειδή όπως λέγουν οι Κινέζοι,ένα

ισούται με χίλιες λέξεις....
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λόγω της φάρσας για τοποθέτηση βόμβας στο Blue Star Naxos τη Τέταρτη 06/04/11, το Πρεβελης που έφτασε στο Πειραιά στις 17:40, δεν χρειάστηκε να γυρίσει στη μεγάλη λεκάνη λόγω της παρουσίας του Blue Star Naxos. Ο πλοίαρχος του Πρεβελης διάλεξε να γυρίσει μέσα στην Ακτή Κονδύλη κάνοντας δεξιά στροφή. Έτσι το πλοίο στο στένεμα ερχόταν με μια γωνία προς τα πλοία της ΑΝΕΚ, έτσι ώστε να εκμεταλλευτεί όλο το διαθέσιμο χώρο που είχε. Αφού έφτασε η πλώρη του κοντά στη πλώρη του Blue Star Naxos σταμάτησε το πλοίο του και άρχισε να γυρνάει τη πρύμη, κάνοντας ανάποδα τη δεξιά μηχανή. Το πλοίο γύρναγε και η πλώρη του έφτασε κοντά στη θέση που έδενε το Highspeed 6 (που έλειπε εκείνη την ημέρα), μέχρι να γυρίσει η πλώρη του και να έρθει στην ευθεία το πλοίο με τη θέση του δίπλα από το Blue Star Naxos, που θα έδενε κάνοντας ανάποδα

Link to comment
Share on other sites

Tην Τέταρτη 06/04/11 μάλλον ήταν ο καπτα Διαμαντής Παπαγεωργίου.

Ο καπτα Νίκος Χάλαρης μαζί με τον καπτα Κώστα Δρίβα στο HIGHSPEED 5 και ο καπτα Διαμαντής Παπαγεωργίου ξανά στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον έχεις δίκιο. Και η αλήθεια είναι ότι έχουμε χάσει τον λογαριασμό με τις τόσο συχνές αλλαγές πλοιάρχων στην ANEK/HSW. Εξάλλου δεν έχει και καμιά ιδιαίτερη σημασία. Όποιος και να ήταν πλοίαρχος την ίδια ακριβώς μανούβρα θα έκανε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Προσκρουση του ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην Ροδο

Κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι της Ρόδου σήμερα στις 06:50 το Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06, προερχόμενο από Κάρπαθο με 90 επιβάτες, προσέκρουσε στην προβλήτα με το δεξιό πρυμναίο τμήμα του ζωναριού του.

Από την πρόσκρουση δεν υπήρξε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Η Λιμενική Αρχή απαγόρευσε αρχικά τον απόπλου του πλοίου, ο οποίος επετράπη μετά την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοΐας από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί για ένα κυκλικό ταξίδι και το «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», το οποίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο στις 08:00 για Χάλκη - Κάρπαθο – Κάσο – Ανάφη – Θήρα – Πειραιά, με 65 επιβάτες, απέπλευσε με δύο ώρες καθυστέρηση.

http://tidis.yen.gr/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο Πρέβελης δεμένος στο ντοκ 3 δίπλα από τον Διαγόρα σήμερα το πρωι.Μου έκανε εντύπωση πως δεν πήγε να δέσει στον Αγιο Διονύση αφού χωρούσε ανάμεσα στον Κορνάρο και στο Λατω.Πάντως από τα φανάρια μέχρι να πατησει ο καταπέλτης δεν πέρασαν ούτε 5 λεπτα.

post-2391-0-88599300-1308578946_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ενημέρωση επιβατών Ε/Γ-Ο/Γ "ΠΡΕΒΕΛΗΣ"
Γιατι εχει καθυστερησεις συνεχεια το πλοιο :huh:

γιατι ειναι βαπορι δυσκολο στη μανουβρα (αφ'ενος μονοτιμονο και αφ'εταιρου με ψοφιο αναποδα, ειδικα η δεξια). οταν εχει ασχημο και αντιθετο καιρο δυσκολευεται παρα πολυ. θυμηθειτε μονο ποσες προσεγγισεις στη ναξο ειχε χασει, την εποχη που εκανε παροναξια και σε ποσες εκανε πανω απο μισαωρο να δεσει.

οταν τα ωραρια ειναι σφιχτα τοτε οι καθυστερες γινονται σωρρευτικες.

Link to comment
Share on other sites

Αν η μηχανη ειναι ταλαιπωρημενη και δεν αντεχει σε πιεσεις wink.gif

Οτι ειναι pitch σημαινει οτι μπορεις να μπαταρεις απο προσω σε αναποδα οσες φορες θες αλλα δε σημαινει οτι θα εχεις ολη την ισχυ που εχεις στο προσω και στο αναποδα.

Link to comment
Share on other sites

κι εκτός αυτών αυτά τα πράγματα δουλεύουν με προγράμματα τα οποία ορίζουν τον χρόνο που θα χρειαστεί για να αλλάξουν κίνηση η μηχανές.Για παράδειγμα έχω δει βαπόρι και μάλιστα νεώτερο από την Άπω Ανατολή το οποίο αν και με pitch χρειαζόταν αρκετό χρόνο για να αλλάξει κίνηση που σου στην αρχή έλεγες ότι είναι μπαταριστό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...