Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για παράδειγμα η Pielstick έχει τις SEMT από τη Γάλλια, τις Crossley από την Αγγλία, τις Blom Voss από τη Γερμανία, τις Wartsila από την Φιλανδία, τις Ν.Κ.Κ, IHI & DU από την Ιαπωνία

Η ΜΑΝ έχει τις B &W από τη Γερμανία, τις Kawasaki, τις Mitsubishi και τις Hitachi Zosen από την Ιαπωνία.

Έτσι και η DEUTZ υπάρχουν από την Ισπανία, Γερμανία και αλλά μέρη

Μικρές διορθώσεις:

Η Pielstick(Γαλλία) ανήκει στην MAN(Γερμανία) που έχει αγοράσει και τις B&W (Δανία).

Η Wärtsilä(Φινλανδία) ανήκει στον εαυτό της και έχει αγοράσει εδώ και χρονια την Sulzer (Ελβετία).

Γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι στη Wärtsilä η aνάπτυξη και εξέλιξη 4-χρονων μηχανών πραγματοποιείται στην Φινλανδία των 2-χρονων στην Ελβετία. Η παραγωγή των μηχανών πραγματοποιείται από Licencees: Στη Φινλανδία, Ιταλία, Korea, Κίνα, Ιαπωνία

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι έχει εξαγοραστεί η SEMT Pielstick από την MAN DIESEL (όχι η DU και η NKK που συνεχίζουν να είναι αυτόνομες). Όπως η Wartsila έχει εξαγοράσει ακόμα την Stork & την Fiat. Αυτό που ανέφερα είναι ότι παλιότερα υπήρχαν διαφορετικές προελεύσεις μηχανών (παρότι ήταν ίδια μάρκα)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 6 years later...
On 2/5/2021 at 2:31 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Nippon Kokkan είναι Γιαπωνέζικος κατασκευαστής των μηχανών Pielstick, που έχει άδεια κατασκευής των μηχανών, έτσι ο τύπος αυτών των μηχανών είναι NKK Pielstick.

Oι Pielstick φτιάχνονται μόνο στην Ιαπωνία κ άλλοι κατασκευαστές είναι η Diesel United,η JFE κ παλιότερα η Fuji (ΛΙΣΣΟΣ).

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον υπήρχε και IHI Pielstick από την Ιαπωνία. Πλέον δεν φτιάχνεται στην Ευρώπη Pielstick μηχανές, γιατί η SEMT Pielstick έχει εξαγοραστεί από την MAN Diesel οπότε όλες οι μηχανές από την Ευρώπη βγαίνουν με τη ταμπέλα της MAN. Στην Ευρώπη παλιά υπήρχαν η SEMT Pielsctick από τη Γαλλία, η Crossley Pielsctick από την Αγγλία, η Blohm Voss Pielsctick από τη Γερμανία, η Wartsila Pielstick από τη Φιλανδία και η Lindholμen Pielstick από τη Νορβηγία.

Link to comment
Share on other sites

Οι Pielstick ανήκαν στην SEMT κ όλοι οι άλλοι τις έφτιαχναν με άδεια από αυτήν. Η Diesel United ανήκει στο ΙΗΙ που ως γνωστόν τώρα μετέχει στην JMU.
Δλδ μοντέλα της ΜΑΝ Β&W  που βγαίνουν στην Ευρώπη αντιστοιχούν σε μοντέλα της Pielstick? Noμίζω πως δεν είναι πιά θέμα ταμπέλας.
Αντίθετα αυτά που βγαίνουν στην Ιαπωνία είναι παλιά μοντέλα που οι Ιάπωνες απλώς έχουν εξελίξει.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Nα συμπληρώσω ότι στην Ιαπωνία βγάζει κ η Νiigata ενώ παλιά έβγαζε  η Κawasaki επίσης.
Αποτέλεσμα της "μοιρασιάς" που έχει γίνει,το όνομα Pielstick επιβιώνει εκτός Ευρώπης αφου παράγεται κ από άλλους licensees.Doosan στην Κορέα,Shaanxi στην Κίνα.Fairbanks Morse στις ΗΠΑ. Η τελευταία είναι γνωστή μάρκα σε αυτούς που ασχολούνται με τα πολεμικά ή έχουν υπηρετήσει παλιότερα στο ΠΝ.
Κ κάτι ενδιαφέρον, ο Gustav Pielstick ήταν Γερμανός σχεδιαστής μηχανών που αμέσως μετά τον Β'ΠΠ αποχώρησε από τη ΜΑΝ κ ίδρυσε στη Γαλλία την SEMT!

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Κατά το ήμισυ σωστός Neptune. Το πλοίο έχει δυο μηχανές MITSUBISHI MAN 14V52/55, απλώς η μια είναι A type και η άλλη B Type, οπότε υπάρχουν κάποιες διαφορές στα ανταλλακτικά. Κάποτε στο παρελθόν στην Ασία θα είχε αλλαχτεί η μηχανή του.

 

Πάντως σήμερα δεν είδα και πολύ κόσμο από συνεργεία που να εργάζονται εντατικά στον Αστερίων ΙΙ. Είδα το συνεργείο που έχει αναλάβει τα βαψίματα, ένα ελασματουργείο συνεργείο, που έκανε δουλειές σε μια σωσίβια λέμβο στο ντοκο και άλλο ένα συνεργείο για εργασίες εξαερισμού

 

Ποια είναι η διαφορά??

Link to comment
Share on other sites

Μια διαφορά που ξέρω σίγουρα είναι στα καπάκια των μηχανών. Και υπάρχουν αλλά πλοία στην ακτοπλοΐα μας που μπορεί θεωρητικά να έχουν ίδιο τύπο μηχανών αλλά να έχουν διαφορές στα εξαρτήματα των μηχανών, μιας και το ένα πλοίο είναι νεότερο από το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Να και η πρώτη dual fuel μηχανή με το εναλλακτικό καύσιμο να είναι το υδρογόνο, πήρε type approval από τον LR. Μπορεί κανείς να συζητήσει φυσικά σχετικά με την χρησιμότητα, κόστος κλπ. Αλλά δεν είναι αυτή η μεγαλύτερη εικόνα. Η μεγαλύτερη εικόνα είναι πως τα μυαλά του πλανήτη εργάζονται γύρω από τη νέα τεχνολογία και τα νέου τύπου καύσιμα. Και είναι θέμα χρόνου για ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές.  

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...