Jump to content
Shipfriends

Suzuran (IMO 9606895)


Recommended Posts

Καθελκύστηκαν χθες στα ναυπηγεία της Mitsubishi στο Nagasaki τα νεα αδελφά της Shin Nihonkai Suzuran (すずらん) και Suisen (すいせん).
Εξωτερικά μοιάζουν αρκετά με τα αδελφά Hamanasu - Akashia και έχουν τις ίδιες βασικές διαστάσεις με αυτά (Μήκος: 224.5m Πλάτος: 26.0m) καθώς και το ίδιο σύστημα πρόωσης.
Ως ταχύτητα αναφέρονται 29.4 κόμβοι, αλλά δεν έχουν γίνει ακόμα δοκιμαστικά.

2012-0127-101805.jpg
(από: http://hoshinabe.fc2web.com/428_snf20120127/428.html)

Θα δρομολογηθούν στη γραμμή Tsuruga - Tomakomai και αναμένεται να ξεκινήσουν το ένα τέλος Ιουνίου και το δεύτερο αρχές Ιουλίου.

Σε σχέση με τα Hamanasu - Akashia η πιο εμφανής διαφορά είναι ότι δεν διαθέτουν καταπέλτη πρύμα αριστερά. Είναι επίσης πιο χτισμένα και με λιγότερες περατζάδες, οι οποίες πια δεν φτάνουν μέχρι τον καθρέπτη.
 

http://www.youtube.com/watch?v=FgVqYbpGz-M&feature=player_embedded

 


Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες:
http://hoshinabe.fc2web.com
http://funegasuki.exblog.jp/

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Δεν λεω,ωραια πλοια ειναι αλλα οι τζαπανεζοι συνεχιζουν να φτιαχνουν παρομοια σκαρια το ενα μετα το αλλο B) Απορω δηλαδη δεν εχουν φαντασια να οραματιστουν ενα αλλο σχεδιο πιο μοντερνο η εστω καπως διαφορετικο? :wacko: Σπανια παντως βλεπουμε να καθελκυζονται 2 αδερφα μαζι,ειδικα το φωτορεπορταζ στο πρωτο λινκ ειναι φοβερο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Για να μην πω ότι πάνε με ελαφρά βήματα προς τα... πίσω. Eνώ το 1996 μας εντυπωσίασαν με τα πρώτα Suisen και Suzuran που έφεραν αεροδυναμικά φουγάρα, υπήρξαν στη συνέχεια λιγότερο τολμηροί σχεδιαστικά, με τα Hamanasu και Akashia, που έχασαν τα εντωσιακά φουγάρα και είδαν μια μικρή βελτίωση πλώρα και σε καθρέφτη-γέφυρα.

Aπό ονόματα, κάθε νέο ζεύγος παίρνει τα ονόματα Suisen-Suzuran και Hamanasu-Akashia εναλλάξ!

Tα πρώτα Suisen και Suzuran δεν έχουμε μετονομαστεί ακόμα. Σε 10 χρόνια που ίσως μπούμε σε ρθμούς ανάπτυξης μπορεί και να τα δούμε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να τα βλεπαμε αλλα εδω δε ξερουμε που να βαλουμε το Αριαδνη, το Ροδος και το Horizon θα καταφερουμε να βολεψουμε αυτα? Εκτος και αν εχουν αλλαξει τραγικα τα πραματα στην Αδριατικη.

Link to comment
Share on other sites

Χαριτολογώντας το είπα, Neptune :) Ανάπτυξη σε δέκα χρόνια, ανάγκες για νέα πλοία, αναβίωση δεκαετίας '95-'05, ευσεβείς πόθοι... Sorry για το off.

Link to comment
Share on other sites

αυτοι οι σχιστοματηδες εξακολουθουν να φτιαχνουν ''αληθινα βαπορια''.!!!

πανεμορφα!δειχνουν απογονοι των (μεχρι στιγμης) δικων μας (ΛΟ-ΣΒ)..κ οπως σωστα λετε μακαρι η ιστορια να επαναληφθει...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τα δυο αδελφά ολοκληρώνονται σταδιακά. Το Suzuran έκανε προχτές το πρώτο του δοκιμαστικό.

2012-0516-095457c2.jpg

(http://hoshinabe.fc2web.com/445_suzurantest/445.html)

Η εταιρία τους επίσης ανακοίνωσε τις ημερομηνίες των πρώτων τους δρομολογίων, στις 20 Ιουνίου για το Suzuran και την 1 Ιουλίου για το Suisen από Tsuruga για Tomakomai

suzuran2012.jpg

(www.snf.jp)

Έχει προγραμματιστεί επίσης ξενάγηση στο Suzuran στο λιμάνι της Osaka στις 16 Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι "συνάδελφοι" από την Ιαπωνία έχουν μερικές φωτογραφίες από το SUZURAN στην Osaka και την ξενάγηση σε αυτό.

022_20120617085823.jpg

(http://syochan.blog27.fc2.com/)

020_20120616230132.jpg

(http://syochan.blog27.fc2.com/)

Έχει περισσότερες , εδώ, εδώ, εδώ και εδώ.

Edited by teozan
Link to comment
Share on other sites

πανεμορφο βαπορι,

αυτο το ενδιαμεσο κοινο κομοδινο με το ενσωματομενο ραδιο κατι μας θυμιζει.... :(

οι δε καναπεδες που βλεπουν αμεσα παραθυρο ειναι μια προσεγμενη λεπτομερια

Link to comment
Share on other sites

Σχεδιαστικά πάντως έχουν ομοιότητες με τα Λ. Όρη και Σ. Βενιζέλο, αρκετά τετραγωνισμένα για τα δεδομένα της εποχής.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν δεν κανω λαθος αυτη πρεπει να ειναι η αναχωρηση του SUZURAN απο τα ναυπηγεια για να ξεκινησει δρομολογια.(χαμηλωστε την ενταση αν δεν θελετε να ξυπνησετε κανενα :P)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Tα πρώτα Suisen και Suzuran σε 10 χρόνια που ίσως μπούμε σε ρθμούς ανάπτυξης μπορεί και να τα δούμε εδώ.

 

Περνάνε τα χρόνια και από τα πλοία που το 1996 ως 12χρονο θαύμαζα σε μια σελίδα του "Ε" (όπως μου ανέφερε shipfriend-γνώστης των εξελίξεων), ένα εκ των δύο δραστηριοποιείται για λογαριασμό κρατικής Ιαπωνικής εταιρείας και το άλλο είναι παροπλισμένο. Μα παροπλισμένο; Ας το φέρει κάποιος ρε παιδιά, μια Hellenic, μια Blue Star (τώρα που θα μείνει χωρίς φαστ11-12 ;) ), μια SeaJets στην ανάγκη! :P

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Αυτά τα τέσσερα (Suzuran-Suizen, Hamanasu-Akashia) θεωρώ πως είναι τα μόνα που μπορούν να κοντράρουν τα cruise σε σχέση με την ταχύτητα, την χωρητικότητα, την κατανάλωση, την οικονομία κλίμακος και την απόδοση ενώ είναι και απείρως πιο μαϊτζέβελα. 

Υπό άλλες συνθήκες είτε η ΑΝΕΚ είτε η Hellenic πιστεύω πως θα είχαν φέρει ήδη ένα εξ αυτών από τα μέρη μας. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...