Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με δηλώσεις του MD της StenaRoRo στον τύπο, η ναύλωση θα είναι δεκαετής κι όχι πενταετής. Επιβεβαιώνονται οι 1,000 επιβάτες και μαθαίνουμε επιπροσθέτως πως θα μιλάμε για 3,100 γραμμικά μέτρα διαθέσιμα. Το design/κλάση λέγεται Stena E-Flexer και η πρόωση θα είναι LNG. Το ναυπηγείο θα είναι το AVIC Weihai

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/30/2017 at 7:27 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Brittany Ferries επιβεβαίωσε τη ναύλωση του ενός υπό κατασκευή πλοίου της Stena Line στην Κίνα (με παράδοση το 2021), για τις διαδρομές προς την Ισπανία σε αντικατάσταση του Baie De Seine και θα υπάρχει option για την αγορά του με τη λήξη της 5ετης ναύλωση του.

 

On 5/24/2018 at 10:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Από ότι καταλαβαίνω η Britanny Ferries θα προχωρήσει στη 5ετη ναύλωση με option αγοράς του δεύτερου υπό κατασκευή πλοίου της Stena Line στην Κίνα (με παράδοση το 2021)

Τα δυο πλοία που κατασκευάζονται στη Κίνα θα πάρουν τα όνομα Galicia (παράδοση το 2021) και Salamanca (παράδοση 2022), όπως ανακοίνωσε η Brittany Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Και είναι νομίζω η πρώτη φορά στην ιστορία της Brittany που πλοία της θα ονομασθούν με τοπωνύμια που δεν έχουν σχέση με τη Γαλλία και πιο συγκεκριμένα με τις επαρχίες της Βρεττάνης και της Νορμανδίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Με νέο λογότυπο θα είναι σύντομα η εταιρεία, η οποία για την ώρα δεν έχει κάνει επίσημη παρουσίαση/ανακοίνωση. 

Σύμφωνα με την ομάδα θαυμαστών στο facebook, Pont Aven και Armorique θα είναι τα πρώτα που θα το φορέσουν μέσα στο Νοέμβρη κατά το δεξαμενισμό τους. Θα ακολουθήσουν τα Normandie και Bretagne τον Ιανουάριο, το Cap Finistere τον Φεβρουάριο, το Normandie Express τον Σεπτέμβριο ενώ Mont St Michel και Barfleur θα τα φορέσουν τον Ιανουάριο του 20 και Φεβρουάριο του 20 αντίστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μαύρα τα μαντάτα, όχι για τη Σερενάτα όπως έλεγε η Αρλέττα, αλλά για τη Brittany μετά την καθυστέρηση του Honfleur. Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται πως οι κρατήσεις του Honfleur πάνε σε άλλο πλοίο της εταιρείας. Έχω όμως την αίσθηση πως το συγκεκριμένο πλοίο ήταν ήδη στα δρομολόγια της Brittany και δεν ήταν χρυσή εφεδρεία. Οπότε εδώ για το καλοκαίρι θα μπορούσαμε να είχαμε και κάποια ναύλωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διάγοντες ως πιστοί και φιλότιμοι Γάλλοι, οι ιθύνοντες της Brittany προσπάθησαν να παραγγείλουν τον διάδοχο του Bretagne στα Chantiers de l' Atlantique. Όπως μας λέει όμως το Mer et Marine αυτό πρός ώρας δεν έχει καταστεί δυνατό γιατί κατά τα φαινόμενα το ναυπηγείο έχει πήξει με τα mega κρουαζιερόπλοια. Αναζητείται λοιπόν φόρμουλα υλοποίησης. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Brittany Ferries προχώρησε στη ναύλωση και τρίτου πλοίου της σειράς Stena E-Flexer, (με option για αγορά) που θα ναυπηγηθεί στο ναυπηγεία AVIC Weihai στη Κίνα με παράδοση του 2023.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η Brittany Ferries θα ναυλωσει ένα πλοίο από τη Stena Ro Ro, από το Νοέμβριο του 2019 έως το Νοέμβριο του 2020, έτσι ώστε να καλύψουν την απουσία του Pont Aven, αλλά και πιθανή καθυστέρηση του Honfleur. Από τα συμφραζόμενα της ανακοίνωσης πιστεύω ότι μιλάμε για το Af Michela

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

και οντως, οπως λεει η Business Eye CI, η Condor πουληθηκε σε μια κοινοπραξια, οπου junior partner ειναι η Brittany και εταιρος πλειοψηφιας η Columbia Threadneedle.

To operation απο οτι καταλαβαινω, θα το κανει η Brittany, κρατωντας αρχικα το προσωπικο της Condor

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως η γραμμή Cork - Santander, διατηρείται μεν σα σύνδεση ανάμεσα στην Ιρλανδία και την Ισπανία, πλήν όμως αλλάζει το λιμάνια. Το Kerry(πρώην AF Michela), που αυτήν τη στιγμή κάνει τη γραμμή, μεταφέρεται από το Cork λίγο πιο βορειοανατολικά, στο Rosslare. Και αντίστοιχα στην Ισπανία το λιμάνι προσέγγισης αντί του Santander στη Galicia, θα είναι το Bilbao στη Χώρα των Βάσκων. Αυτό ξεκινά στις 28 Φεβρουαρίου και έρχεται σε διαβούλευση με τις εταιρείες διεθνών μεταφορών που εξυπηρετεί η γραμμή. Γενικά η Brittany δεν είναι ευχαριστημένη από τον όγκο φορτηγών που διακινούνται όπως είναι τώρα η γραμμή και προφανώς αυτό είναι μια προσπάθεια βελτίωσης. Σίγουρα όμως και αυτή η γραμμή θα είναι υπό στενή παρακολούθηση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Από νωρίτερα σήμερα, η Brittany Ferries σταματά να δέχεται επιβάτες σε όλες τις γραμμές της. Τα πλοία γυρνάνε σε mode πληρώματος ασφαλείας και θα λειτουργούν, όσα ταξιδεύουν, σαν roro.

Link to comment
Share on other sites

Μια σύντομη ματιά στην κατάσταση της Brittany Ferries: Normandie, Bretagne, Pont Aven, Etretat δεμένα στη Χάβρη, Mont St Michel στο Portsmouth - Caen, Kerry στο Bilbao - Rosslare, Cap Finistere στο Portsmouth - Santander και Connemara στο Portsmouth - Cherbourg. Με άλλα λόγια, δουλεύουν τα μισά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εδώ ξέχασα να αναφέρω το Normandie Express που είναι δεμένο επίσης στη Χάβρη και το Barfleur που είναι δεμένο στην Caen. Βασικά δουλεύουν 4 από τα 10 πλοία της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καταγγελίες για μπαταχτσήδικες πρακτικές από επιβάτες της Brittany.  Η εταιρεία φέρεται να ζητά εξόφληση για κρατήσεις σε δρομολόγια που είναι εξαιρετικά απίθανο να εκτελεστούν και για τις οποίες ο πελάτης έχει δώσει προκαταβολή. Η μπαμπεσιά έγκειται στο γεγονός ότι αν δεν εξοφλήσεις το φούλ ποσό, χάνεις την προκαταβολή. Έλα όμως που όλοι ξέρουν ότι τα δρομολόγια δε θα γίνουν και τελικά αν δεν γίνουν το ποσό δεν επιστρέφεται, αλλά γίνεται voucher για επόμενο δρομολόγιο. Με λίγα λόγια, το μετρητό χάνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Μετά τα μέτρα που επιβλήθηκαν στην Αγγλία για τους επισκέπτες από τη Γαλλία (καραντίνα δυο εβδομάδων), η Brittany Ferries θα σταματήσει το Armorique από τη γραμμή Plymouth Roscoff στις 31 Αυγούστου και θα αντικατασταθεί από το Pont Aven στις 10 Σεπτεμβρίου. Επιπλέον το Pont Aven θα συνεχίσει δρομολόγια στη γραμμή Plymouth-Santander και στη γραμμή Roscoff-Cork. Το Bretagne θα σταματήσει δρομολόγια από τη γραμμή Portsmouth-St Malo στις 7 Σεπτεμβρίου. Το Connemara θα συνεχίσει να ταξιδεύει στη γραμμή Portsmouth- Cherbourg /Le Havre, αλλά δεν θα συνεχίζει προς την Ισπανία. Ενώ το Etretat δεν θα επιστρέψει στην ενεργό δράση (είναι παροπλισμένο από τις 17 Μαρτίου)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Όσοι το μιλάτε το φραντσέζικο, εξασκείστε το διαβάζοντας ένα καλό απόσπασμα από συνέντευξη του διευθύνοντα συμβούλου της Brittany Ferries. Μου αρέσει πολύ ο ήρεμος και στοιχειθετημένος λόγος του. Λέει πως σαν αποτέλεσμα ενός πιθανού Brexit χωρίς συμφωνία, είχε ήδη αυξηθεί το μεταφορικό έργο κατά 16% το Νοέμβριο και 20% το Δεκέμβριο γιατί οι Βρεταννικές εταιρείες στοκάριζαν εμπόρευμα. Γενικά του είναι δύσκολο να διακρίνει ποιό ποσοστό των αριθμών αυτών, όπως και της αύξησης της κίνησης από την Ιρλανδία με την καινούρια χρονιά, είναι σαν αποτέλεσμα του Brexit ή της πανδημίας.

 

Ομολογεί πως τους έκατσε φίνα η αύξηση της κίνησης από την Ιρλανδία και λέει φυσικά πως πλοία είχαν έτοιμα που δε δούλευαν, οπότε τους ήταν εύκολο να πάρουν κομμάτι της πίτας με τα επιπλέον δρομολόγια που ξεκινούν αυτή την εβδομάδα. Του είναι επίσης δύσκολο να διαβάσει την αγορά ως πρός το τι θα γίνει τους επόμενους μήνες. Λέει ότι η προτίμηση των Ιρλανδών στις απ' ευθείας συνδέσεις πρός το παρόν είναι ξεκάθαρη αλλά θεωρεί πως μέσα στο επόμενο τρίμηνο και το ΗΒ θα απλοποιήσει/κάνει πιο efficient τις διατυπώσεις εισόδου/εξόδου από το ΗΒ για τα φορτηγά της Ιρλανδίας, οπότε δεν αποκλείει αυτή η ζήτηση να είναι προσωρινή και τα φορτηγά της Ιρλανδίας να ξαναγυρίσουν στη χρήση του landbridge μέσω ΗΒ για πρόσβαση στην ηπειρωτική Ευρώπη.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...