Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...

H Brittany Ferries ανακοίνωσε τη συμφωνία με τη Stena RoRo για την κατασκευή δύο νέων E-Flexers, έτσι ώστε να αντικαταστήσουν το Bretagne και το Normandie

· Για να χρησιμοποιηθούν στις από Saint-Malo (Bretagne) και Ouistreham (Normandy) προς Portsmouth

· Η Νέα γενιά των E-Flexers, θα είναι πιο μικρα σε μηκος (194m) λόγω περιορισμών στα λιμάνια που θα εξυπηρετήσουν

· θα είναι υβριδικα: LNG + μπαταρίες + Shore power

· θα ναυλωθούν από τη Stena RoRo για 10 χρόνια, με δυνατότητα αγοράς μετά από 4 χρόνια

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

αλλο ενα δημοσιευμα για τη δυσοιωνη κατασταση της Brittany, αλλα και για επικειμενη πωληση του Superfast V Cap Finistere.

το δημοσιευμα εχει μπει και στο ferries, οπου ο garry andrews εκανε τον κοπο να μεταφρασει και ενα δημοσιευμα του Figaro

Quote

Gary Andrews

This article focusses on Brittany Ferries' recovery plan - they plan to reduce costs by 18 million Euro per year.

"Brittany Ferries intends to reduce its winter fleet plan (from November to March) by putting five vessels into service instead of the usual seven to eight. The group also presented a plan, called Vital, consisting in particular of a reorganization of flight crew positions and a rationalization of working hours. "

Meanwhile - it seems there will be a reduction in roles but only through natural wastage not redundancies.

" Ouest France mentions between 350 and 400 jobs which could be eliminated in the long term as part of these measures and ensures that 135 permanent jobs have already been cut for a year. “We have made a commitment not to proceed with redundancies and we maintain this commitment,” noted Jean-Marc Roué, simply referring to 45 resignations and 20 retirements among the flight personnel between September 2020 and September 2021."

μειωση δαπανων κατα €18εκ ετησιως.

χειμερινα δρομολογια με 5 αντι 8 πλοια, μειωσεις προσωπικου κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Για να πάρουμε μια γεύση από το lineup της Brittany Ferries για τις καλοκαιρινές της γραμμές, και πάλι έχω πάρει μία εβδομάδα του Αυγούστου:

BF_Route_Map.gif

 

Portsmouth - Caen(Ouistreham): Το δίδυμο Normandie και Mont St Michel όπως εδώ και αρκετά χρόνια.

Portsmouth - St Malo: Και εδώ δεν έχουμε αλλαγές, είναι το Bretagne σε καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή.

Portsmouth - Cherbourg: Εδώ έχουμε 5 δρομολόγια την εβδομάδα. Τρία από αυτά από το Condor Liberation και ένα έκαστο από τα νεότευκτα Salamanca και Galicia.

Poole - Cherbourg: Όπως και όλα τα τελευταία χρόνια, εδώ έχουμε το Barfleur

Plymouth - Roscoff: Εδώ έχουμε 7 δρομολόγια την εβδομάδα, 2 εκ των οποίων εκτελούνται από το Pont Aven και τα υπόλοιπα 5 από το Armorique που είναι το βασικό πλοίο της γραμμής

 

Portsmouth - Bilbao: Δύο αναχωρήσεις την εβδομάδα από το νεότευκτο Salamanca

Portsmouth - Santander: Δύο αναχωρήσεις την εβδομάδα από το νεότευκτο Galicia. Επί της ουσίας τα δύο νεότευκτα παίρνουν επ' ώμου μια γραμμή της Ισπανίας από το Portsmouth και στην ημέρα που περισσεύει κάνουν και ένα πέρασμα στο Cherbourg.

Plymouth - Santander: Δύο αναχωρήσεις την εβδομάδα και εδώ, τη γραμμή αναλαμβάνει το Pont Aven. Και αυτό στις μέρες που περισσεύουν κάνει δύο σύντομα περάσματα στο Roscoff.

 

Cork - Roscoff: Δύο εβδομαδιαίες αναχωρήσεις, μία από το Pont Aven και μια από το Armorique.

Rosslare - Cherbourg: Μία εβδομαδιαία αναχώρηση με το Connemara

 

Rosslare - Bilbao: Δύο εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από το Connemara, η εβδομάδα του συγκεκριμένου πλοίου συμπληρώνεται με ένα πέρασμα στη Γαλλία.

 

Στο στόλο της Brittany υπάρχει επίσης και το Cotentin το οποίο λειτουργεί σαν roro και κάνει δρομολόγια ανάμεσα στο Portsmouth και τη Χάβρη, είναι μια γραμμή που η εταιρεία εξυπηρετούσε παλιότερα και με συμβατικό φέρρυ και με ταχύπλοο. Δεν ξέρω το πλάνο υπάρχει για το καλοκαίρι αλλά μη βλέποντας πουθενά το Cotentin, μάλλον θα συνεχίσει σαν roro στη συγκεκριμένη γραμμή. Επίσης στα roro της εταιρείας συγκαταλέγεται και το ναυλωμένο MN Pelican το οποίο και εκτελεί δρομολόγια ανάμεσα στο Poole και την Ισπανία. Δε γνωρίζω ποιά είναι η διάρκεια της ναύλωσης.

 

A toute!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η ναύλωση του Connemara στη Brittany Ferries θα είναι μέχρι τον Οκτώβριο και θα αντικατασταθεί από το Salamanca 

Εχει βγει και σχετικη ανακοινωση της Brittany, που προβαλει το γεγονος οτι το Salamanca ειναι dual fuel και μειωνεται το περιβαλλοντικο αποτυπωμα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Το -δυστυχώς για Γαλλόφωνους μόνο- Journal de la Marine Marchande(Η Εφημερίδα της Εμπορικής Ναυτιλίας) φιλοξενεί μια συνέντευξη του  Jean-Marc Roue, προέδρου της επιτροπής επιτήρησης της εταιρείας(μάλλον εδώ μιλάμε για τον εσωτερικό τους έλεγχο). Όσοι δεν μιλάτε τη γλώσσα μπορείτε να δείτε τον πίνακα των αποτελεσμάτων στις γραμμές τις εταιρείας, μιλάει νομίζω από μόνος του. Εγώ να συνοψίσω επιγραμματικά τα σημαντικότερα κατά τη γνώμη μου κομμάτια:

  • Η κίνηση τη διετία της πανδημίας πήγε κατά διαόλου παντού με εξαίρεση τη γραμμή Ιρλανδίας – Γαλλίας σαν αποτέλεσμα του Brexit αλλά και τη γραμμή Cherbourg Portsmouth που μάλλον μάζεψε κίνηση από άλλες γραμμές που μείωσαν δρομολόγια
  • Υπάρχει μεγάλη ανάκαμψη γενικότερα, πλήν όμως δεν βρισκόμαστε ακόμη στα επίπεδα πρό πανδημίας.
  • Η εταιρεία υπέστη ζημιές EUR 220 εκατομμυρίων τη διετία του Covid ενώ το 2022 είχε κέρδος EUR 22 εκατομμυρίων με τις κρατήσεις για την υψηλή σεζόν του 2023 να σημειώνουν ήδη αύξηση 22%. Το έτος 2023 το θεωρούν βαρόμετρο για το τι μέλλει γενέσθαι.
  • Βασική έννοια της εταιρείας είναι το να μανατζάρει το γεγονός ότι είναι έκθετη στις συναλλαγματικές διαφορές, μια και μεγάλο κομμάτι των εσόδων της είναι σε στερλίνες.
  • Επίσης σημαντικό γι αυτούς είναι το ότι παρά τις δυσκολίες, δεν σταμάτησε η διαδικασία εκσυγχρονισμού του στόλου. Καταλαβαίνει κανείς λοιπόν, πόσο λιγότερο κοστοβόρος είναι η καινούρια γενιά πλοίων.
  • Απευθύνουν ευθείες βολές για αθέμιτο ανταγωνισμό από τη στιγμή που η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να έχει Γαλλικά πληρώματα ενώ η Irish Ferries και η P&O Ferries -σύμφωνα με την Brittany τουλάχιστον- δεν δίνουν δουλειά ούτε σε έναν Ευρωπαίο ναυτικό. Χαρακτηριστικά σημειώνει ο Jean-Marc Roue πως τα γεγονότα με την P&O αλλά και την «εισβολή» της Irish Ferries στην ανατολική Μάγχη, «μπορούν να χαρακτηριστούν σαν ακραίος φιλελευθερισμός, εμείς όμως το ονομάζουμε Νόμο της Ζούγκλας».
  • Ο Γάλλος πολιτικός Herve Berville δοκίμασε να φέρει όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Μάγχη στο ίδιο τραπέζι, έτσι ώστε να επεξεργαστούν μια «χάρτα οικειοθελούς συμμεροχής» ενάντια στο social dumping σε σχέση με τα πληρώματα. Brittany Ferries, DFDS, Condor και Stena το προσυπέγραψαν, P&O, Irish Ferries και Cobelfret το απέρριψαν. Κι αφού δεν έγινε κάτι σε εθελοντική βάση, οι Γάλλοι θα προχωρήσουν σε νομοθετικές παρεμβάσεις. Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που θα συζητηθεί τις επόμενες ημέρες στο Κοινοβούλιο, είναι να επιβληθεί δια νόμου σε όσες εταιρείες έχουν σταθερές γραμμές από και πρός την Γαλλία, να πληρώνουν τους ναυτικούς τους τουλάχιστον με τον κατώτατο μισθό που προβλέπει η Γαλλική νομοθεσία.  

 

trafic_fret_bai.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προχωράει το πράγμα όσον αφορά το τελευταίο σημείο που ανέφερα στο παραπάνω post. Η προτεινόμενη νομοθεσία έλαβε ομόφωνη αποδοχή σε αυτό που ονομάζουν οι Γάλλοι, Εθνοσυνέλευση και τώρα προχωρά για την Γερουσία. Η νομοθεσία μάλιστα περιλαμβάνει μέχρι και πρόβλεψη έτσι ώστε μετά την τρίτη παραβίαση της νομοθεσίας από κάποια εταιρεία, να δύναται το Γαλλικό κράτος να επιβάλλει προσωρινή ή και μόνιμη ανάκληση της άδειας της εν λόγω εταιρείας. Aux armes, citoyens! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το αφεντικό της Brittany Ferries, Christophe Matthieu, σε συνέντευξη που έδωσε παραπονιέται σφόδρα για τις πρακτικές της P&O, χωρίς να την κατονομάζει. Λέει πως μέσα σε μια νύχτα το κόστος των πλοίων τους έπεσε οτιδήποτε από 30-60% σε σύγκριση με πρίν και τους κατηγορεί πως μεταβάλλονται σε low cost operator, με ό,τι αυτό συμπεριλαμβάνει. Όσο κι αν σιχαίνομαι τον τρόπο που το έκακαν, ό,τι έκανε η P&O ήταν σύννομο εν πολλοίς οπότε δεν μπορεί να παραπονείται. Το ότι αυτός είναι αναγκασμένος να έχει Γαλλικό πλήρωμα είναι δικό του πρόβλημα. Το όπλο του είναι να πείσει την Γαλλική κυβέρνηση να αλλάξει τη νομοθεσία.

 

Σε πιο ευχάριστα νέα για την εταιρεία, οι κρατήσεις σε επίπεδο επιβατών και ΙΧ είναι ανεβασμένες 17.6% σε σχέση με πέρυσι. Σε άσχημα νέα για την εταιρεία, υπάρχει μεγάλη πτώση στα φορτηγά τα οποία υπολογίζουν σε 2 χιλιάδες λιγότερα ανά μήνα συνολικά. Και πως θα γεμίσουν τα e-flexers, Νίκο Τσιαμτσίκα? Ο Matthieu αποδίδει την μείωση αυτή ακριβώς στον αθέμιτο ανταγωνισμό που είπαμε παραπάνω και στον πόλεμο τιμών που κάνουν οι 3 operators του Dover - Calais. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...