Shipfriends

• 5 months later...

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δείτε απόψεις που έχουν μερικοί απο τους "τυχερούς" που ταξίδεψαν με το πλοίο και πως τις εκφράζουν στο e-group ακόμα και σήμερα!

Ships just not the same!

We just returned from a cruise on board the Conquest to the Bahamas, and while

ok, my wife and I just can't keep from comparing the newer ships to the Solaris.

We have been on the Celebrity Galaxy, NCL Dream,Carnival Miracle and Conquest

and the only thing we keep repeating is - "It's NOT the Solaris"

Yes we like balconies, but I miss the feeling of Family after 10 cruises on the

Solaris and of course the black soot from the stack while laying around the

pool.

I won't even compare the food!

I guess we are just showing our age because those younger will never know what

they missed when the industry went from ocean liners to just cruise ships.

Take care all and lets keep this board going.

Bill & Norma Burke

Midland Texas

Re: [stellasolaris] Ships just not the same!

Mr and Mrs Burke,

Thanks for the message and a reminder of what a real ship is and supposed to be. Thats exactly was is lost in todays ships, designing the outside of a vessel on what people "suppose" to want- balaconies- as opposed to what a traditional vessel is; well balanced and not so much like an apartment ship.

10 times on the SOLARIS? When and where did you sail? Please do tell of some highlights of your cruise. I'd like to hear about them if you would.

Do you have pictures to share?

Thanks

Rob

• 7 months later...

"Το "Stella Solaris" στον Πειραιά, κάπου στα 1998.Ότι και να πει κανείς γι' αυτό το πλοίο θα είναι λίγο"

Πραγματικά, ότι και να πει κανείς για αυτό το βαπόρι θα είναι λίγο. Ίσως στα μάτια κάποιων νεοτέρων να φαντάζει "μικρό και φτωχικό" σε σχέση με τα σημερινά "υπερκρουαζιερόπλοια - πολυκατοικίες", ήταν όμως όμως ένα πραγματικό - κλασσικό και πολύ προσεγμένο κρουαζιερόπλοιο (τουλάχιστον όσο ανήκε στην Sun Lines), στα πάντα μέχρι υπερβολής.

Και στις αρχές της 10ετίας του '80 (τουλάχιστον), ίσως το ομορφότερο και μεγαλύτερο κρούιζερ του Πειραιά. Οπωσδήποτε πάντως "το ομορφότερο και μεγαλύτερο" κατά την προσωπική μου άποψη.

Ευχαριστούμε πολύ τον φίλο cortomaltese για την φωτό και το ξύπνημα των αναμνήσεων :) .

Edited by proud_ionian
link

ειχε παντως σταθερο δικο του κοινο, οχι μονο στις κρουαζιερες που εκανε εδω στη μεσογειο τα καλοκαιρια, αλλα και στις κρουαζιερες που εκανε στην καραιβικη, ξεκινωντας απο καποιο μικρο λιμανι του TEXAS.

• 1 year later...

Το Stella Solaris με τα σινιάλα της Sun Line, καταπλέοντας στη Θεσσαλονίκη ένα γαλήνιο, καλοκαιρινό πρωινό του 1994.

6919210557_a6cc22346c_b.jpg

Edited by .voyager

• 2 years later...

Ξέρω ότι έχει πολλούς fans το πλοίο, απόψε λοιπόν ας το δούμε σε μια αεροφωτογραφία εκείνης της εποχής που μετετράπη σε carte postale και έχει μεγάλη πέραση σε όσους αναζητούν κειμήλια και memorabilia από το πλοίο.