Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ακριβότερα τα διόδια στη Διώρυγα του Σουέζ

Πηγή: PORTNET

Σε αύξηση του τέλους διέλευσης από τη διώρυγα του Σουέζ προχωρά η Αιγυπτιακή αρχή διαχείρισης του καναλιού. Η αύξηση θα αγγίζει το 3%, θα εφαρμοστεί από το Μάρτιο του 2012 και θα αφορά σε όλα τα πλοία. Όπως αναφέρει η αρχή διαχείρισης του πορθμού, το ύψος των διοδίων είχε παραμείνει αμετάβλητο τα τελευταία 30 χρόνια και την αύξησή του επιβάλλουν η παγκόσμια εμπορική και οικονομική συγκυρία.
Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Σε πολλούς στη Δυση ξυπνανε μνημες των 70s, οταν το καναλι ειχε κλεισει για 8 χρονια (67-75) εξ'αιτιας των αραβοισραηλινων πολεμων και 14 πλοια εμεινανεγκλωβισμενα στο καναλι για ολο αυτο το διαστημα.

 

τωρα ο φοβος ειναι μηπως ο εμφυλιος παρει γενικευμενες διαστασεις και οι εμπλεκομενοι (ισλαμιστες και κοσμικοι) χρησιμοποιησουν το καναλι ως πεδιο ανατρεπτικων ενεργειων.

 

 

(reporter.gr, Drewry, wiki)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ, Μόαμπ Μέμις, ανέφερε ότι η Αίγυπτος κατάφερε να αποτρέψει μια " τρομοκρατική " επίθεση, εναντίον ενός φορτηγού πλοίου, που στόχο είχε να σταματήσει την κυκλοφορία σε αυτό το κρίσιμο άξονα θαλάσσιων μεταφορών της Μέσης Ανατολής.

 

Πηγή: Portnet

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Διαγωνισμος για την αναπτυξη της Διωρυγας του Σουεζ

Η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ, κάλεσε σύμφωνα με δημοσίευμα της Lloyds List, 14 κοινοπραξίες να εκπονήσουν ρυθμιστικά σχέδια για την ανάπτυξη της διεθνούς ναυσιπλοΐας ως βιομηχανικό και διοικητικό κέντρο, θέτοντας τρίμηνη προθεσμία για την επιλογή του νικητή.

Στη συνέχεια η επιλεγείσα κοινοπραξία θα έχει στη διάθεση της έξι μήνες για να υποβάλει λεπτομερείς προτάσεις για τη ναυσιπλοΐα Ερυθρά Θάλασσα – Μεσόγειος, ακολουθούμενη από μια διεθνή διάσκεψη επενδυτών το Νοέμβριο, στοχεύοντας το έργο υποδομής να ξεκινήσει νωρίτερα από το 2015. Όπως μετέδωσε το Reuters, ο Αιγύπτιος Πρωθυπουργός Hazem el - Beblawi ελπίζει να παρουσιάσει το master plan για το υπουργικό συμβούλιο μέσα σε εννέα μήνες.

Η Διώρυγα του Σουέζ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σημαντικότατη πηγή εσόδων για την Αιγυπτιακή κυβέρνηση, καθώς αποφέρει στον κρατικό κορβανά περί τα 5 δις δολάρια ετησίως, σε μια περίοδο όπου οι πολιτικές αναταραχές στην περιοχή έχουν μειώσει τα κέρδη από τον τουρισμό.
Ωστόσο , τα στατιστικά στοιχεία της SCA για το 2012 δείχνουν ότι ο συνολικός αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρονται in transit ήταν ισοδύναμος με 37.7m teu , έναντι 38,6 εκ. teu το 2011 .

Τα τελευταία στοιχεία της SCA για τους πρώτους εννέα μήνες του 2013 δείχνουν ότι ο συνολικός αριθμός των πλοίων , συμπεριλαμβανομένων των tankers, των bulk carriers και των containers , υποχώρησε κατά 5,8 % σε ετήσια βάση, σε 12.236 πλοία.

Ο αριθμός των boxships σε αυτή την περίοδο μειώθηκε κατά 5% στα 4.554 πλοία ενώ η συνολική χωρητικότητα τν boxships ήταν σχεδόν αμετάβλητη .

Ωστόσο , η Διώρυγα του Σουέζ έχει κερδίσει τη γραμμή Ασίας- ΗΠΑ στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τη διώρυγα του Παναμά .

 

Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η αναπτυξη της Διωρυγας του Σουεζ θα προελθει με την διανοιξη δευτερης διωρυγας διπλα απο την ηδη υπαρχουσα

 

Πηγη: Maritime Cyprus

 

Wishful thinking. Με τόση ησυχία και σταθερότητα που επικρατεί στην στενότερη αλλά και την ευρύτερη περιοχή (από Γιβραλτάρ μέχρι Ορμούζ), ουρές θα κάνουν οι υποψήφιοι επενδυτές να επενδύσουν στην Αίγυπτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

με αφορμη το προσφατο ατυχημα, αλλα και το φιορο, να θυμηθουμε το συστημα των convoy's οπως ειναι αναρτημενο στο site της Δημοσιας Αρχης που Εποπτευει το Καναλι.
 

Three Main convoys system is applied in the Suez Canal.

Northbound Convoy :
Starts at hr 0600 at Km. 160 and consists of two groups of vessels(1).
Group A :
Navy ships, Tankers over 40000 SC.G.T in ballast GF. or N.G.F., L.P.G. and L.N.G. ( Loaded or N.G.F ), and Loaded chemicals carriers ( See Art. 54 ).
Loaded VLCC's, conventional loaded Tankers and heavy Bulk carriers ( Draught over 42 feet ).
Group B :
Passengers ships, Car Carriers, RoRo, Container Ships with draught over 42 ft., Lash over 35000 SC.G.T., and other vessels anchored in Suez Anchorages.
N.B. :
For safety measures, L.P.G. and L.N.G . vessels, in ballast or loaded, and loaded chemicals in bulk are included in the Loaded Tankers group.
The Northbound convoy has almost a free run from Port of Suez till Port-Said. It passes through the East Kabret channel (except early group), the eastern dredged channel in the Bitter Lakes, the East channel of the Deversoir, the East channel of Lake Timsah, the East channel of Ballah loop and the East channel from km. 17 Northward.
In case the Northbound convoy has to stop in the Bitter Lakes due to traffic situation of Southbound convoy or emergency, the following must be considered :
Container Ships heading the convoy will drop anchor in the suitable Eastern Anchorage Areas of the Bitter Lakes.
VLCC's will anchor in the suitable Eastern Anchorage according to their draught.
All other vessels will anchor in the Eastern Area corresponding to their draught.
Three berths are available in Kabret Eastern Branch in case of emergency.
Southbound First Convoy (N1) :
Starts(2) from hr 0000 to hr 0500 and consists of 3 groups of vessels :
Group A : Vessels anchored in the Northern Anchorage Area consisting of Container ships of draught over 42 ft., VLCC's, ULCC's in ballast over 42 feet draught, L.P.G., L.N.G., N.G.F. vessels in ballast or loaded and LASH over 35000 SC.G.T. This group will be headed by the Container Ships and the first vessel will enter through Port Said Eastern Approach channel.
Group B : Vessels in Port said Harbour, This group will enter the Canal in due time to join group A at Km. 17.
Group C : Vessels anchored in Southern Anchorage Area will enter through Port Said Western channel in due time to join Group B at Km. 17.
This convoy has a free run to the Bitter Lakes, passes through the East branch of Ballah by-pass, the Eastern channel of Lake Timsah, the Deversoir West(3) channel and anchors in the Western Anchorages in Bitter Lakes.
The sequence of continue route from the Bitter Lakes will be Warships, Passenger ships, Car carriers, RoRo, L.P.G., L.N.G. vessels, Containers over 40000 SC.G.T. and LASH over 35000 SC.G.T. followed by VLCC's in ballast and then other vessels. The first ship of the Southbound convoy will regulate speed to cross the last Northbound vessel abeam of Kabrit station.
Southbound Second Convoy (N2) :
Starts from hr 0700 to hr 0900. The forming and depth of this convoy is subject to situation of traffic and limit time.
Vessels will make fast in Ballah West Branch(4), and continue route after the last Northbound vessel clears Km. 61.


The Limit Time for arrival to join the convoys will be bassed on passing the following Latitudes, and also to be declared by Agents and ready for transit :

Port Said : South of Lat. 31º 28’.7 N This Lat is limited by Long. 32º 00’.27 E & Long. 32º 37’.43 E
First Southbound Convoy : (N1)
The limit time is hr 1900 for the first southbound convoy (N1).
Ships arriving after hr 1900 until hr 2100 can join the first southbound convoy against the payment of a surcharge equal to 3% of the normal transit dues with maximum of 7000 SDR.
Ships arriving after hr 2100 until hr 2200 can join the first southbound convoy against the payment of a surcharge equal to 5% of the normal transit dues with maximum of 10500 SDR.
Ships arriving after hr 2200 may join the first southbound convoy, against the payments of a surcharge equals to 10% of the normal transt dues with a maxmum of 20000 SDR if the convoy situation permits.
Second Southbound Convoy : (N2)
The limit time is hr 0300 for the second southbound convoy.
Ships arriving after hr 0300 until hr 0400 can join the second southbound convoy against the payment of a surcharge equal to 3% of the normal transit dues with maximum of 7000 SDR.
Ships arriving after hr 0400 until hr 0500 can join the second southbound convoy against the payment of a surcharge equal to 5% of the normal transit dues with maximum of 10500 SDR.
Ships arriving after hr 0500 may join the second southbound convoy if traffic permits, against the payments of a surcharge equal to 10% of the normal transit dues with a maximum of 20000 SDR.
Container vessels over 90000 SC.G.T. and up to 95000 SC.G.T. and other Vessels both within the permissible dimensions shown in table p. 66 see Art. 49-C (4), can join the second southbound convoy against the payment of a surcharge as follows :
If arriving at the limit time, equal to 5% of the normal transit dues with a maximum of 10500 SDR.
If arriving after hr 0300 till hr 0400 hrs, equal to 8% of the normal transit dues with a maximum of 17000 SDR.
If arriving after hr 0400 till hr 0500, equal to 10% of the normal transit dues with a maximum of 20000 SDR.
Port Taufiq : North of Lat. 29º 42’.8 N for Tanker Group : This Lat. is limited by Long. 32º 23’.1 E & Long. 32º 41’.5 E (1) The limit time is hr 0100 for ships that are allowed to join the tanker group,
Ships arriving after hr 0100 until hr 0300 can also join the tanker group, against the payment of a surcharge equal to 3% of the normal transit dues with maximum of 7000 SDR.
Ships arriving after hr 0300 until hr 0400 can also join tankers group, against the payment of a surcharge equal to 5% of the normal transit dues with maximum of 10500 SDR.
Vessels arriving after hr 0400 may join the northbound convoy, if traffic conditions permit, against the payment of a surcharge equal to 10% of the normal transit dues with maximum of 20 000 SDR.
Port Taufiq : North of Lat. 29º 48’.33 N for Ordinary Group : This Lat. is limited by Long. 32º 27’.88 E & Long. 32º 38’.01 E
The limit time for ordinary group is hr 0300.
a) Ships arriving after hr 0300 until hr 0400 can also join the ordinary group, against the payment of a surcharge equal to 3% of the normal dues, with the maximum of 7000 SDR.
b ) Ships arriving after hr 0400 until hr 0500 can also join the ordinary group, against the payment of a surcharge equal to 5% of the normal dues, with the maximum of 10500 SDR.
c) Ships arriving after hr 0500 may join the ordinary group if the convoy situation is authorized, against the payment of a surcharge equal to 10% of the normal dues, with the maximum of 20000 SDR.
N.B. : In all the above casses, the documents required should be produced before the passage of the vessels by the Canal office at Port Said or Port Taufiq.


περισσοτερες λεπτομερειες εντος.

Edited by proud_ionian
φιορο
Link to comment
Share on other sites

Ασχετο με ναυτιλία σχετικό με το κανάλι. (Δεν είναι δικό μου, το "δανείζομαι")

Ως γνωστόν οι Άραβες γράφουν με αντίθετη φορά (δεξιά προς αριστερά - the "wrong way" θα λέγαμε αν ημασταν Αγγλοι :unsure:)

Ας διαβάσουμε τα ονόματα των πόλεων των άκρων του καναλιού με αντίθετη φορά. Ενδιαφέρον?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

με... φαραωνικη μεγαλοπρεπεια εγιναν τα εγκαινια του νεου διαυλου της διωρυγας που αναμενεται να διπλασιασει τη δυναμικοτητα του καναλιου και τα εσοδα της Αιγυπτου.
 
πρωταγωνιστης, ποιος αλλος, ο προεδρος σισι (Abdel Fattah al-Sisi) της Αιγυπτου, που οπως ολοι οι πολιτικοι (εκλεγμενοι και μη) φτιαχνονται οταν εγκαινιαζουν μεγαλεπηβολα εργα.

 

πολλα βιντεο εχουν παιξει σημερα και σιγουρα θα τα εχετε δει, να βαλουμε ενδεικτικα τις αναρτησεις του BBC, του Huffingtonpost και της... Αυγης B), για να τιμησουμε τον πρωθυπουργο μας που παρεστη στην τελετη

 

post-1817-0-17537900-1438895440_thumb.jp

 

ΥΓ: κατα τη γνωμη μου, star της ημερα ηταν το yacht El Horria (ex-Mahroussa) που ειναι το πρωτο πλοιο που εισηλθε επισημως στο νεο διαυλο, αλλα ηταν και το πρωτο που εισηλθε στη διωρυγα του σουεζ το 1869!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον ορισμό του αστεριού της ημέρας! Ένα πανέμορφο καράβι με πλούσια ιστορία.

Επίσης, βρίσκω αξιοσημείωτο τον ενθουσιασμό των Αιγυπτίων και το γεγονός πως μέσα σε 8 μόνο ημέρες, το Αιγυπτιακό κράτος είχε ήδη εξασφαλίσει τα απαιτούμενα λεφτά από τον ίδιο το λαό του.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω ότι,με την αύξηση τής "παροχής" (γιά να το πώ με όρους μηχανικής τών ρευστών) πλοίων μέσω τής νέας διώρυγος και τήν,συνεπεία τούτου,αύξηση τών εσόδων της,τα δαπανηθέντα λεφτά γιά την κατασκευή της θα επανέλθουν συντόμως στα αιγυπτιακά δημόσια ταμεία (γιά το άν θα επανέλθουν και στίς τσέπες τού λαού έχω κάποιες μικρές αμφιβολίες).

 

Ημείς εδώ,που έχουμε λεφτά γιά να στέλνουμε τον Τσιπρωθυπουργό μας και το "πολυμελές υπουργικό κλιμάκιο" σε τελετές και πανηγύρεις εξωτερικού,αλλά δέν έχουμε λεφτά να πάρουμε πέντε καινούργια Canadair πυροσβεστικά,θα κάνουμε κάτι γιά να μήν κλείνη η διώρυξ (και ουχί ο Ισθμός) τής Κορίνθου κάθε τόσο απ'τίς κατολισθήσεις τών πρανών της;

 

ΥΓ.Σόκ και δέος προκαλεί το γεγονός ότι υπάρχει εν Αιγύπτω πλοίο ηλικίας 150 ετών,αξιόπλοο.Μπορεί να βγαίνη στην θάλασσα μόνο τρείς μέρες τον χρόνο,αλλά βγαίνει,όχι σάν κάτι άλλα,που παραμένουν μονίμως "ελλιμενισμένα" και τα χρησιμοποιούν γιά σκηνικά σε βιντεοκλιπάκια διαφόρων "αοιδών" και τα πάνε ρυμουλκούμενα γιά δεξαμενισμό (όταν τα πάνε δηλαδή). 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 5 months later...
  • 8 months later...

Το οποίο έργο διαπλάτυνσης περιλαμβάνει επέκταση της διπλής κατεύθυνσης κατεύθυνσης και εξομάλυνση στροφών στο υπάρχον τμήμα, κυρίως εκεί που το ever given κόλλησε. κόστος 191m USD και εγκαίνια τον Ιούνιο του 2023.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ο... Οργανισμός Διώρυγας Σουέζ:P (Suez Canal Authority) και ο Αμερικάνικος Νηογνώμονας (American Bureau of Shipping) ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, προκειμένου να συνταχθεί ένας Οδικός Χάρτης (Roadmap), στα πλαίσια του Προγράμματος για μια Πράσινη Διώρυγα (Green Canal Program) ως το 2030.

Το ζουμί είναι ότι οι Αιγύπτιοι θέλουν και αυτοί (μόνοι τους ή κατόπιν πιέσεων από το διεθνές ναυτιλιακό "οικοσύστημα"), να μειώσουν αισθητά το "αποτύπωμα άνθρακα" (decarbonization) της διώρυγας. H συνεργασία ξεκινά από τα πρώτα βήματα (επιλογή τεχνικών συμβούλων και τεχνολογικού εξοπλισμού, καθορισμό μετρήσιμων στόχων κλπ), μέχρι την εφαμογή τους και την επίβλεψη όλου του εγχειρήματος.

Η ανακοίνωση έχει όλη τη σχετική αργκώ (sustainability, reduction of carbon emissions, complex set of chalenges, environment-friendly strategy κλπ). Η ουσία είναι ότι οι αλλαγές που θα δούμε θα αγγίξουν το σύνολο της διεθνούς ναυτιλίας, με επιπτώσεις στο μεταφορικό κόστος που θα φτάσουν στον τελικό καταναλωτή στον δυτικό κόσμο.

Ο ABS εχει στειλει παντού τη σχετική ανακοίνωση

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...