Jump to content
Shipfriends

2011... πληγες. Το 2011 σε ενα thread


Το γεγονός του 2011  

24 members have voted

  1. 1. Ποιό πιστεύετε ότι ήταν το σημαντικότερο από τα γεγονότα που ξεχώρησαν οι Shipfriends?

    • 9. H οριστική αποχώρηση μιας ακόμη φουρνιάς αγαπημένων πλοίων
    • 11. Το σκάνδαλο των πλαστών πιστοποιητικών του Ρωσσικού Νηογνώμωνα
    • 13. Η κατρακύλα των εταιρειών συνεχίζεται.
    • 23. Η άφιξη στην Ελλάδα και η δρομολόγηση του Blue Star Delos
    • 38. H καταστροφή από το πυρηνικό ατύχημα στη Fukoshima

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

ΑνΑσκοπηση της χρονιΑς κΑτΑ τΑ γνωστΑ :). Λεει ο κΑθενΑς Απο τη ΛιστΑ ποιΑ εινΑι τΑ 5 που θεωρει σημΑντικοτερΑ κΑι τΑ 5 πρωτΑ θΑ μπουν στις 20/12 σε ψηφοφοριΑ γιΑ το γεγονος της χρονιΑς.

μνημονιΑ πτωχευσεις κΛπ τΑ ψηφισΑμε περσυ κΑι τΑ νιωθουμε... πισω μΑς Ακομη. δεν μπΑινουν στην ψηφοφοριΑ γιΑτι εινΑι ετσι κΑι ΑΛΛιως Αυτο που μΑς ΑπΑσχοΛησε οΛους.

Αν εχει μΑς ξεφυγει κΑτι, το Λετε γιΑ νΑ το προσθεσουμε

off we go ;)

1. η προσκρουση του Βιτσεντζος κορνΑρος στο European Express.

2. H πετρεΛΑιοκηΛιδΑ στη νεΑ ζηΛΑνδιΑ, εξ'ΑιτιΑς της προσΑρΑξης του εΛΛηνοκτητου containership Rena.

3. η πυρκΑγιΑ στο ε/γ Nordlys.

4. H Βυθιση της πΛωτης δεξΑμενης στΑ νΑυπηγειΑ εΛευσινΑς.

5. μιΑ σειρΑ Απο προσΑρΑξεις εμπορικων πΛοιων σε εΛΛηνικες Ακτες: (FGM Commander στην υδρΑ, Cafer Dede στη συρΑ, τζοΑννΑ ιV στην κεΑ, EEMS Transporter στην κΑρπΑθο, κ.Α.)

6. η εγκΑτΑστΑση του ΑνΑδοχου κΑι η ενΑρξη εργΑσιων κΑτΑσκευης του Λιμενος πισΑετου ιθΑκης.

7. η ενΑρξη ΛειτουργιΑς του νεου ΛιμΑνιου της πΑτρΑς.

8. η οΛοκΛηρωση της επεκτΑσης της προΒΛητΑς στΑ ΛεμονΑδικΑ.

9. η οριστικη Αποχωρηση μιΑς Ακομη φουρνιΑς ΑγΑπημενων πΛοιων (εξπρες Λημνος, ρομιΛντΑ, μΑρινΑ, ντΑΛιΑνΑ, Ancona/κνωσσος κ.Α.)

10. η μετΑκινηση των ΑγουδημοπΛοιων Απο το κεντρικο ΛιμΑνι του πειρΑιΑ.

11. το σκΑνδΑΛο των πΛΑστων πιστοποιητικων του ρωσσικου νηογνωμωνΑ.

12. η συνεχιση των περιπετειων του πρωην υεν (επΑνΑδιΑΛυση μετΑ την επΑνΑσυστΑση, κοντρες γιΑ τΑ κτιριΑ κΛπ) με ΑποκορυφωμΑ την υφυπουργοποιηση του Αδωνιδος γεωργιΑδου.

13. η κΑτρΑκυΛΑ των ετΑιρειων συνεχιζετΑι. σε Λιγο δεν θΑ εχουν ΛεφτΑ ουτε γιΑ χΑρτιΑ υγειΑς.

14. η μετΑκομιση του ΑρτεμισιΑ ως πΑνΑγιΑ σκιΑδενη στΑ δωδεκΑνησΑ.

15. οι περιπετειες της γρΑμμης ικΑριΑς-σΑμου. περιορισμος δρομοΛογιων κΑι εν τεΛει φημες (?) γιΑ ΑποδρομοΛογηση του νησος μυκονος.

16. η (συντομη) δρομοΛογηση του επιΒΑτηγου οχημΑτΑγωγου Catania, στη γρΑμμη κορινθος κΑτΑνιΑ.

17. η τρΑμπΑ κεφΑΛονιΑ κΑι επτΑνησος κΑι ο ξενιτεμος του κεφΑΛονιΑ :D.

18. η κΑτΑργηση της διΑνυκτερευσης στο ΒΑθυ του πΛοιου της γρΑμμης πΑτρΑ-σΑμη-ιθΑκη.

19. το φιΑσκο της γρΑμμης ζΑκυνθος-μεσοΛογγι.

20. η επΑνοδος του θεοφιΛου στη γρΑμμη της χιου μυτιΛηνης. Diehard.

21. To Superferry II επισημως στην Golden Star.

22. H ΑγορΑ του ψΑρΑ γκΛορυ, γιΑ τη γρΑμμη των ψΑρων.

23. η Αφιξη στην εΛΛΑδΑ (επιτεΛους) κΑι η δρομοΛογηση του Blue Star Delos.

24. H πωΛηση κΑι η Αποχωρηση του Ionian King

25. H δρομοΛογηση του πΑνορΑμΑ στη γρΑμμη ρΑφηνΑ μΑρμΑρι.

26. η φημες γιΑ την τυχη του Blue Star ιθΑκη. στη ρΑφηνΑ γιΑ τους στεφΑνου; γιΑ τον πΑνΑγιωτΑκη; στις δυτικες; στη ρΑφηνΑ γιΑ τη BS?

27. πΑτρΑ ηγουμενιτσΑ Ancona στις 24 ωρες Απο 21, Λογω τιμης πετρεΛΑιου.

28. κοινοπρΑξιΑ Superfast-ANEK στην Ancona κΑι το ηρΑκΛειο.

29. η ΑντικΑτΑστΑση των Pontos & Notos της Salamis, Απο τΑ Alios & Athlos.

30. H διΑΛυση των τΑχυπΛοων της Tirrenia.

31. H ενωση εεν κΑι σεεν.

32. O πΑροπΛισμος Λογω της κρισης μιΑ σειρΑς μΑχιμων ferries ειτε γιΑ πΑρΑτετΑμενο κΑι μΑκρο διΑστημΑ (blue horizon, νησος ροδος κΛπ), ειτε Λογω μεγΑΛης χειμερινης ΑκινησιΑς (blue star 2, blue star paros κΛπ).

33. η νΑυΛωση των Superfast VII & VIII στη Stena.

34. η επιτυχημενη εκκενωση της ΛιΒυης με τη συμμετοχη εΛΛηνικων ferries.

35. το Α'νΑυτιΛιΑκο συνεδριο Ανδρου

36. H δοΛοφονικη ΑποπειρΑ κΑτΑ του ισΒ.

37. ο θΑνΑτος του κΑπτΑ-ΒΑσιΛη κωνστΑντΑκοπουΛου

38. H μεγΑΛη οικοΛογικη (κΑι οχι μονο) κΑτΑστροφη σε στεριΑ κΑι θΑΛΑσσΑ Απο το πυρηνικο ΑτυχημΑ στη Fukoshima.

39. To φιΑσκο της ΑγορΑς κΑι δρομοΛογησης του ιΛιον στη γρΑμμη ΑΛεξΑνοδρουποΛης - σΑμοθρΑκης.

40. ο μΑρΑσμος της νΑυπηγοεπισκευΑστικης ζωνης. κΑμιΑ νεΑ νΑυπηγηση εΛΑχιστες επισκευες, μονο τον ΑκτοπΛοϊκων.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι πρέπει να προστεθεί στην λίστα και άλλο ένα σημαντικότατο αρνητικό γεγονός - ορόσημο της χρονιάς 2011.

Είναι δυστυχώς, η πρώτη χρονιά στην τελευταία 15ετία (και με επιφύλαξη, στην τελευταία 50ετία) που στα ναυπηγεία της χώρας μας δεν ξεκίνησε ούτε μία ναυπήγηση νέου πλοίου, επιβατηγού ή φορτηγού τουλάχιστον (δεν αναφέρομαι σε μικρά σκάφη, σκάφη αναψυχής ή αλιευτικά διότι δεν γνωρίζω).

Η ευρύτερη ΝΕΖ (ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη) του Πειραιά (Πέραμα, Ελευσίνα, Σαλαμίνα), κατέστη στην διάρκεια του 2011 μόνο επισκευαστική ζώνη, και μάλιστα τείνουσα προς ερήμωση. Μόνο πλοίο προς ολοκλήρωση σε ολόκληρη την ζώνη είναι το αμφίπλωρο ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ στο Πέραμα, του οποίου η κατασκευή ξεκίνησε το 2010, και αν δεν έχει σταματήσει τελείως η πρόοδος των εργασιών, τουλάχιστον αυτές προχωρούν με πάρα πολύ αργούς ρυθμούς.

Το ίδιο συνέβη και στα ναυπηγεία της Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης (μόνη νέα κατασκευή το ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ που ξεκίνησε το 2009 και έχει εδώ και καιρό σταματήσει), στο ναυπηγείο της Αμαλιάπολης Μαγνησίας (στο οποίο βρίσκεται το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI που ξεκίνησε το 2010 και δεν έχουμε κανένα νέο για την ολοκλήρωση του), και βέβαια στα ναυπηγεία Νεωρείου Σύρου.

Οι τελευταίες καθελκύσεις πλοίων που είδαμε την χρονιά που φεύγει, ήταν του ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ V και του ΩΚΥΡΡΟΗ τον Απρίλιο, του ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σ τον Μάιο, του ΦΙΛΟΘΕΟΣ τον Ιούλιο, και πολύ φοβάμαι μην περάσει αρκετός καιρός, ίσως και χρόνια, μέχρι να ξαναδούμε κάποια νέα καθέλκυση νέου επιβατηγού, "έστω" και αμφίπλωρου. Γιατί για φορτηγά πλοία, δεν το συζητώ δυστυχώς καθόλου. Έχουν εδώ και πολλά χρόνια "τελειώσει" οι ναυπηγήσεις τους στα Ελληνικά ναυπηγεία.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ολα ειναι ωραια θεματα και ενδιαφεροντα αλλα θελω να μεινω εντος των συνορων. Οποτε λεω τα:

Επιλεγω αυτα τα 5 γιατι οπως λεει και ο τιτλος θεωρω οτι ειναι απο τις σημαντικοτερες πληγες της ελληνικης ακτοπλοιας.

Λιγη βοηθεια ομως γιατι ψαχνω το edit και δεν το βρισκω..

11. Πλαστα εγγραφα = παιζουμε και με τις ζωες των ανθρωπων.Παλιες καλες εποχες.....

12. Πρωτη στην καταταξη η χωρας μας στην παγκοσμια ναυσιπλοια και δεν ειμαστε αξιοι να εχουμε ενα Υπουργειο της προκοπης που συνεχως το υποβαθμιζουμε με καθε τροπο.

13. Ειναι πραγματικα λυπηρο να βλεπεις μεγαλες ή μικρες εταιρειες να οδηγουνται με μαθηματικη ακριβεια στην καταρρευση.Νομιζω εδω μπορουμε να πουμε οτι η Ελληνικη ακτοπλοια με το Ελληνικο κρατος εχουν πολλα κοινα.Παχιες αγελαδες--->Χρεωκοπια.

28. Σαυτες τις εποχες φυσικα και ειναι καλο να υπαρχει συνεργασια ωστε να περιοριστουν οι ζημιες.Αλλα αυτο επρεπε να το εχουν σκεφτει πιο νωρις.

32. Ειναι καταντια να βλεπεις πλοια πραγματικα αξιοπλοα να παροπλιζονται και ταυτοχρονα να ταξιδευουν οι λεγομενοι κατα τον λαο «σκυλοπνικτες».

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς σειρά σημαντικότητας:

10 Μετακίνηση Αγουδημόπλοιων (νικήσαμε τη γραφειοκρατία)

11 Εγγυημένα πιστοποιητικά

12 ΥΕΝ (Ελπίδα, Μιχάλης, Χρήστος, Άδωνις, κλπ)

28 Κυνοπραξία

34 Δεν βγάλαμε και λίγα.

Link to comment
Share on other sites

4. H βυθιση της πλωτης δεξαμενης στα Ναυπηγεια Ελευσινας....Γιατί σε ένα βαθμό συμβολίζει και την γενικότερη κατάσταση των ελληνικών ναυπηγείων.

5. Μια σειρα απο προσαραξεις εμπορικων πλοιων σε ελληνικες ακτες:...Γιατί όπως πάμε στα καλά του καθουμένου θα μας έρθει καμιά πλώρη κανενός Dede στο κεφάλι.

11. Το σκανδαλο των πλαστων πιστοποιητικων του Ρωσσικου Νηογνωμoνα...Γιατί αυτή είναι η Ελλάδα.

13. Η κατρακυλα των εταιρειων συνεχιζεται....Γιατί σε λίγο δεν θα υπάρχουν πλοία και όσα απομείνουν θα είναι μόνο για προνομιούχους

23. Η αφιξη στην Ελλαδα (επιτελους) και η δρομολογηση του Blue Star Delos....Γιατί ορισμένα γεγονότα είναι αναμφισβήτητα σημαντικά.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Θα ριξω τα εξης νουμερακια:

10>Αγουδημοπλοια..Διοτι τα πλοια αυτα ηταν ωραια τα κλαψαμε αλλα ηταν παρατημενα οχι σε καποιο..ερημικο αγκυροβολιο αλλα μεσα στο μεγαλυτερο Λιμανι της Ανατολικης Μεσογειου πλαι σε κατι..ταπεινα κρουαζιεροπλοια των 3.000 επιβατων. :P.Ξερετε αυτα που μεταφερουν την ατμομηχανη της ελληνικης οικονομιας,εκεινους τους παραξενους με τις φωτογραφικες μηχανες ;)

11>Πλαστα Πιστοποιητικα Ρωσ.Νηογνωμονα.Για λογους προφανεις που δεν χρειαζεται να αναλυθουν

13>Επειδη ο proud ionian περιγραφει με τον πλεον γλαφυρο τροπο την πραγματικοτητα

16>Catania.Ξερει ο proud γιατι το ψηφιζω :D

23>Ψηφο στο ΔΗΛΟΣ επειδη περα του οτι εντελει καταφερε να ολοκληρωθει η κατασκευση του καταφερε και να δρομολογηθει στην δυσμοιρη ετουτη χωρα!

Αιντες και του χρονου και με υγεια και με πλοια!!

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

the proud_ionian top five (ψωνιο :D ) εχει ως εξης:

38. το πυρηνικο ατυχημα της fukoshima. πρεπει να ειναι η πιο μεγαλη γνωστη μολυνση της θαλασσας απο ραδιενεργεια, μετα την καταργηση των πυρηνικων δοκιμων επιφανειας. ειδησεογραφικα εχει πνιγει το θεμα, αλλα ακομη πρεπει να χυνεται ραδιενεργο νερο στη θαλασσα. για οσους πιστευουν οτι δεν εχει να κανει με πλοια, ας ψαξουν να δουν ποσα πλοια (και ελληνικα) ηταν στην ευρυτερη περιοχη τις μερες που το ατυχημα απασχολουσε τη δημοσιοτητα και ποσα εχουν παει εκτοτε.

11. οτι χαρτι ζητησεις δινω γκασπαζα :rolleyes: . πολλα γραφτηκαν πολλα ακουσαμε και η ζωη συνεχιζεται σαν να μην εγινε τιποτα. πως και δεν εβγαλαν χαρτια και στο Αλκυων;

5. Οι προσαραξεις καρμπον πολλων εμπορικων πλοιων σε διαφορες ελληνικες ακτες. "συμπτωσις επαναλαμβανομενη ουκ εστι συμπτωσις". οτι λεγαμε και περσυ μετα τον κολοσσο, ισχυει και για εδω. οσα οργανα και να υπαρχουν στη γεφυρα, ο ανθρωπινος παραγοντας on board & ashore εχει την ευθυνη για τον ασφαλη πλου.

7. Η λειτουργια του νοτιου λιμανιου της πατρας. το περιμεναμε αρκετα, στοιχισε πολυ παραπανω, αλλα επιτελους λειτουργησε. η μεταφορα εγινε στην καρδια της σαιζον, προβληματα ουσιαστικα δεν υπηρξαν και οχι μονο λειτουργει απροσκοπτα, αλλα επεκτεινεται. οι εργασιες συνεχιζονται (καλυψη εκβολων διακονιαρη, μπαζωμα 5ης θεσης) και ειναι απο τα λιγα δημοσια εργα που τρεχουν αυτη τη στιγμη. η σημασια του και για την πατρα και γενικως σαν πυλη της χωρας πιστευω οτι εχει υποτιμηθει.

23. Δηλαρα να γουσταρουμε :). Ενα καινουργιο και ομορφο (μεσα και εξω) πλοιο ηρθε στα νερα μας. Μας εστησε αρκετες φορες, αλλα αξιζε τον κοπο. Μακαρι να μας μεινει και να το χαρουμε.

__________________________________________________________________________

μιας και κανουμε ανασκοπηση, θα ηθελα εκτος "ψηφοφοριας" να σταθω σε δυο πραγματα που δεν ειναι τα πιο σημαντικα, ειναι παντως... αξιομνημονευτα.

α) οι αλλαγες στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη (17, 18) μετα απο πολλα χρονια το πλοιο που ταυτιστηκε με τη γραμμη οσο κανενα αλλο (και ειναι και βαπορας :D ) μετακομισε νοτιοτερα, ενω μετα απο πολλες δεκαετιες κοβεται και η προσεγγιση στο βαθυ. συναισθηματικος ο αντικτυπος και των 2 (ειδικα το πρωινο ξεβολεμα των βαθυσανων), αλλα η ουσια παραμενει οτι τα νησια εξακολουθουν να εχουν πυκνοτατη καλυψη με πλοια που αλλες γραμμες θα ζηλευαν.

β) ευχαριστη νοτα και πηγη γελιου ηταν οι φημες για τη γραμμη της ραφηνας. η γραμμη ανταγωνιστικη, αλλα οι δυσκολοι καιροι δεν επιτρεπουν πολλα ανοιγματα. ετσι χορτασαμε φημες και υποσχεσεις. θυμιζω στα γρηγορα: ο μιμμης προτεινε στους στεφανου να αγορασει το superferry, οι στεφανου ενδιαφερονται για το stena navigator, οι στεφανου θα φερουν το ιθακη, ο παναγιωτακης θα φερει το ιθακη, οι στεφανου επιθεωρησαν το blue star paros, ενδιαφερον πλοιοκτητων της γραμμης για τα hrossey & hjatland, βολβοι goose neck που θα μας δωσουν 2 μιλια και παρα πολλα ακομη που επιβεβαιωσαν για μια ακομη φορα τον Sir Winston Churchill. τα μεγαλυτερα ψεματα λεγονται πριν το γαμο, κατα τη διαρκεια του πολεμου και μετα το κυνηγι.

Link to comment
Share on other sites

Είπα να ξεκινήσω αισιόδοξα τη μέρα οπότε στο top five θα βάλω μόνο θετικές ειδήσεις και μάλιστα αυτές που έχουν να κάνουν με ιδιώτες που εξακολουθούν και επενδύουν στην ακτοπλοϊα. Επενδύσεις που με βάση το κλίμα των τελευταίων δύο ετών δεν θά έπρεπε να γίνουν. Η σειρά αριθμητική και μόνο:

14. Η μετακομιση του Αρτεμισια ως Παναγια Σκιαδενη στα Δωδεκανησα.

22. H αγορα του Ψαρα Γκλορυ, για τη γραμμη των Ψαρων.

23. Η αφιξη στην Ελλαδα (επιτελους) και η δρομολογηση του Blue Star Delos.

25. H δρομολογηση του Πανοραμα στη γραμμη Ραφηνα Μαρμαρι.

29. Η αντικατασταση των Pontos & Notos της Salamis, απο τα Alios & Athlos.

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

Το πιο σημαντικό και για μένα είναι το μόνο ευχάριστο γεγονός της λίστας. Δηλαδή η δρομολόγηση του BLUE STAR DELOS. Μακάρι να υπήρχαν έστω 2-3 τέτοια ευχάριστα γεγονότα αλλά που...

Από κει και πέρα, θεωρώ πολύ σημαντικά τα εξής:

38. H μεγαλη οικολογικη (και οχι μονο) καταστροφη σε στερια και θαλασσα απο το πυρηνικο ατυχημα στη Fukoshima.Κάτι το οποίο δεν θα μάθουμε ποτέ πόσο πραγματικά έχει επιδράσει στις ζωές όλων.

11. Το σκανδαλο των πλαστων πιστοποιητικων του Ρωσσικου Νηογνωμωνα. Η απόλυτη ξεφτίλα κράτους, θεσμών και ελεγκτικών μηχανισμών.

5. Μια σειρα απο προσαραξεις εμπορικων πλοιων σε ελληνικες ακτες: (FGM Commander στην Υδρα, Cafer Dede στη Συρα, Τζοαννα ΙV στην Κεα, EEMS Transporter στην Καρπαθο, κ.α.)Όσο προχωράει η τεχνολογία, τόσο αυξάνονται τα ανθρώπινα λάθη μα κανένας δεν συγκινείται.

13. Η κατρακυλα των εταιρειων συνεχιζεται. Σε λιγο δεν θα εχουν λεφτα ουτε για χαρτια υγειας. Ας πρόσεχαν!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και λεμε με την σειρα να μην παιζει σημασια

23. Η αφιξη στην Ελλαδα (επιτελους) και η δρομολογηση του Blue Star Delos.

Γιατι ειναι απο της ελαχιστες ευχαριστες ειδησεις αυτη τη χρονια

11. Το σκανδαλο των πλαστων πιστοποιητικων του Ρωσσικου Νηογνωμωνα.

Γιατι οσοι φωναζανε οτι με την καταργηση του οριου ηλικιας θα βρεθει πλαγιος τροπος να παρουν ολα τα βαπορια πιστοποιητικα βγηκαν αληθινοι.

38. H μεγαλη οικολογικη (και οχι μονο) καταστροφη σε στερια και θαλασσα απο το πυρηνικο ατυχημα στη Fukoshima.

Τεραστια καταστροφη σε παγκοσμιο επιπεδο

40. Ο μαρασμος της ναυπηγοεπισκευαστικης ζωνης. Καμια νεα ναυπηγηση ελαχιστες επισκευες, μονο τον ακτοπλοϊκων.

Παρακλαδι της γενικοτερης κρισης που υπαρχει στην Ελλαδα.Περιοχες ολοκληρες που ζουν απο τις επισκευες των πλοιων μαραζωνουν και ζουν με τα ψεμματα.Δεν αφορα μονο την την περιοχη του Πειραια αλλα και τη Συρο κλπ

13. Η κατρακυλα των εταιρειων συνεχιζεται. Σε λιγο δεν θα εχουν λεφτα ουτε για χαρτια υγειας.

Γιατι αμα συνεχιστει αυτη η κατασταση σε λιγο θα ψαχνουμε βαπορι για να παμε στα νησια μας

Αυτα, και ελπιζω του χρονου πρωτα ο Θεος τα σημαντικα γεγονοτα της χρονιας να ειναι μονο ευχαριστα

Link to comment
Share on other sites

Τα 5 που επιλέγω εγώ, είναι:

Το 2. γιατί πρέπει να θυμόμαστε ότι η θάλασσα δεν μας δίνει μόνο τις χαρές του καλοκαιριού που φαντάζοντε πολλοί, αλλά είναι ενα εύθραυστο οικοσύστημα που θέλει προσοχή και σεβασμό-ιδιαίτερα απο αυτούς που ζούν απο την θάλασσα-για να αποφεύγουμε αυτά τα καταστροφικά αποτελέσματα.

Το 5. για την ποιότητα των ναυτικών απο τρίτες χώρες που ολοένα αυξάνοντε (καθώς οι εφοπλιστές κοιτάνε την τσέπη τους, αλλά κοντόφθαλμα και όχι μακρόφθαλμα), με αυτά τα δυσάρεστα αποτελέσματα. Όχι ότι δεν υπάρχουν και κάποιοι Έλληνες σαν και αυτούς, όπως και αλλοδαποί τρίτων χωρών-πάντα-που είναι καλοί, αλλά η αντιστοιχία είναι 2 Ελληνες,ας πούμε χάλια, προς 100 αλλοδαπούς.Είναι βλέπεις και αυτό το φιλότιμο του Έλληνα που δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο!

Το 9. γιατί σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας σειράς αγαπημένων πλοίων ;)

Το 11. γιατί παντού υπάρχουν σκάνδαλα και όχι μόνο στην πολύπαθη Ελλάδα

Το 28. γιατί πρίν την καταστροφή, έρχοντε οι συμμαχίες και ότι βγεί........!

Αυτά απο εμένα :)

Link to comment
Share on other sites

Ας ριξω και γω τη μουτζα μου στο χρονο που περναει με την ευχη ο επομενος να μην ειναι πολυ χειροτερος.

9) Η αποχωρηση των αγαπημενων μας εγ/ογ, μ αυτα μεγαλωσαμε, μ αυτα αγαπησαμε τη θαλασσα.

11) Τα πλαστα χαρτια του Ρωσικου Νηογνωμονα, μονο στην Ελλαδα θα μπορουσαν να εχουν ισχυ. Εδω εχουμε προθυπουργους που δεν εχουν ουτε ενα ενσημο.

23) Αφιξη Μπλου Σταρ Δηλος. Τι να λεμε τωρα. Σ αυτες τις δυσκολες εποχες ενα ακομα στολιδι.. Να δουμε βεβαια το τιμημα για να σταθει ποιο θα ειναι

37) Η απωλεια του καπτα-Βασιλη Κωνσταντακοπουλου. Μια μεγαλη ναυτιλιακη προσωπικοτητα

38) Η καταστροφη στη Φουκοσιμα. Το μελλον θα δειξει..

Link to comment
Share on other sites

οι προτάσεις μου για αυτά που συνέβησαν στην χώρα μας το 2011.

  • 09. φύγανε πολλά αγαπημένα σκαριά το 2011, ανάμεσα τους και πολλά ανοικτού τύπου, προφανώς και ...δικαίως ανάξια αναφοράς.
  • 11. όχι ότι αυτά συμβαίνουν μόνο στην ψωροκώσταινα, συμβαίνουν σίγουρα και αλλού, π.χ. ζουαζιλάνδη, μογκοντούνγκου, ντουγκουμπάσα, τζατζικιστάν κλπ.
  • 12. στην αρχή φαινόταν απλά ως ηλίθια και ακατανόητη κίνηση, τώρα πιά ως σκόπιμα ηλίθια και "κατανοήσιμη" κίνηση.
  • 13. κατρακύλα που ίσως να τις συμφέρει κιόλας (απολύσεις, μειώσεις μισθών, περικοπή δρομολογίων, δέσιμο πλοίων), ποιός να τους μιλήσει αφού υπάρχει κρίση.....
  • 40. έχω αναλύσει του λόγους, πιστεύω εκτενώς. κατάσταση θλιβερή και απείρως μεγαλύτερης σημασίας για όλους μας σε σχέση π.χ. με την έλευση του δήλος, ή με τις τυχαίες ή μη προσαράξεις πλοίων στις θάλασσες μας

βρίσκω επίσης σημαντικά τα γεγονότα στα 14, 21, 22, 23, 25, 29, αλλά συνολικά και σε συνάρτηση μεταξύ τους, και όχι ως ξεχωριστές περιπτώσεις προς ψήφιση.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

11. Το σκανδαλο Των πλασΤων πισΤοποιηΤικων Του Ρωσσικου νηογνωμωνα.

Ίσως από Τα κοΡυφαία θέμαΡα

10. η μεΤακινηση Των αγουδημοπλοιων απο Το κενΤΡικο λιμανι Του πειΡαια.

Το Τέλος μιας εποχής και Τυπικά πλέον

32. O παΡοπλισμος λογω Της κΡισης μια σειΡας μαχιμων ferries ειΤε για παΡαΤεΤαμενο και μακΡο διασΤημα (blue horizon, νησος Ροδος κλπ), ειΤε λογω μεγαλης χειμεΡινης ακινησιας (blue star 2, blue star paros κλπ).

... και η αΡχή μιας άλλης

5. μια σειΡα απο πΡοσαΡαξεις εμποΡικων πλοιων σε ελληνικες ακΤες: (FGM Commander σΤην υδΡα, Cafer Dede σΤη συΡα, Τζοαννα ιV σΤην κεα, EEMS Transporter σΤην καΡπαθο, κ.α.)

παΡαΤηΡώ μία αύξηση σε ΤέΤοια κΡούσμαΤα. Τυχαίο;

12. η συνεχιση Των πεΡιπεΤειων Του πΡωην υεν (επαναδιαλυση μεΤα Την επανασυσΤαση, κονΤΡες για Τα κΤιΡια κλπ) με αποκοΡυφωμα Την υφυπουΡγοποιηση Του αδωνιδος γεωΡγιαδου.

ή αλλιώς και μπουμπουκοποίηση Του υπουΡγείου. :) θα συμφωνήσω σΤην παΡαΤήΡηση Του σειΡιου για σκόπιμα ηλίθια και "καΤανοήσιμη" κίνηση

Link to comment
Share on other sites

Αν κΑι δεν φτάνουν μόνο 5 θέσεις, έβΑλΑ τΑ σημΑντικότερΑ κΑτ εμε...

2. H πετρελΑιοκηλιδΑ στη νεΑ ΖηλΑνδιΑ, εξ'ΑιτιΑς της προσΑρΑξης του ελληνοκτητου containership Rena.

9. η οριστικη Αποχωρηση μιΑς Ακομη φουρνιΑς ΑγΑπημενων πλοιων (εξπρες λημνος, ρομιλντΑ, μΑρινΑ, ντΑλιΑνΑ, Ancona/κνωσσος κ.Α.)

24. H πωληση κΑι η Αποχωρηση του Ionian King

28. κοινοπρΑξιΑ Superfast-ANEK στην Ancona κΑι το ηρΑκλειο.

34. η επιτυχημενη εκκενωση της λιβυης με τη συμμετοχη ελληνικων ferries.

Link to comment
Share on other sites

Τα πενΤε σημονΤικοΤερα γεγονοΤα Το 2011 για μενα είναι Τα εξης:

9. η ορισΤικη αποχωρηση μιας ακομη φουρνιας αγαπημενων πλοιων (εξπρες λημνος, ρομιλνΤα, μαρινα, νΤαλιανα, Ancona/κνωσσος κ.α.)

γιαΤί με αυΤά Τα πλοία μεγαλώσαμε και γίναμε καραβολαΤρες!!!

12. η συνεχιση Των περιπεΤειων Του πρωην υεν (επαναδιαλυση μεΤα Την επανασυσΤαση, κονΤρες για Τα κΤιρια κλπ) με αποκορυφωμα Την υφυπουργοποιηση Του αδωνιδος γεωργιαδου.

με όλες αυΤές Τις περιπέΤειες σΤο πρωην υεν φΤάσαμε μέχρι οι εΤαιρείες να παίρνουν εβδομαδιες προσωρινές εγκρίσεις για Τα δρομολόγια Τους, γιαΤί δεν υπήρχε κάποιος υπουργός να υπογράψει Τα δρομολόγια Των πλοίων!!!

13. η καΤρακυλα Των εΤαιρειων συνεχιζεΤαι. σε λιγο δεν θα εχουν λεφΤα ουΤε για χαρΤια υγειας.

δεν Τους έκαναν Τα second hand πλοία με μια ΤαχύΤηΤα 21-22 μιλια, που είναι πιο φΤηνά σΤην απόκΤηση αλλά και έχουν λιγόΤερα λειΤουργικά έξοδα!! ΈΤσι Τώρα έχουν Τα γρήγορα και ακριβά πλοία να Τα βλέπουν δεμένα ή να Ταξιδεύουν με μειωμένες ΤαχύΤηΤες για να περιορίζουν Της ζημιές Τους!!!

38. H μεγαλη οικολογικη (και οχι μονο) καΤασΤροφη σε σΤερια και θαλασσα απο Το πυρηνικο αΤυχημα σΤη Fukoshima.

Όλοι είχαμε σοκαρισΤεί με Το μέγεθος Της καΤασΤροφής που προκλήθηκε από Το σεισμό και Το Τσουνάμι που ακολούθησε Το σεισμό (πχ αγωνία για Τις προσπάθειες αποφυγής μιας μεγάλης πυρηνικής καΤασΤροφής!!!)

40. ο μαρασμος Της ναυπηγοεπισκευασΤικης ζωνης. καμια νεα ναυπηγηση ελαχισΤες επισκευες, μονο Τον ακΤοπλοϊκων.

και αυΤές είναι λίγες οι επισκευές που είναι ουσιασΤικές (πριν ελάχισΤων εξαιρέσεων), γιαΤί οι πιο πολλές είναι σΤα χαρΤιά μόνο!!!! ο μαρασμός Της ζώνης δεν έχει μόνο άμεσο ανΤίκΤυπο σΤις εΤαιρείες Της ζώνης αλλά και σΤα παραφερη επαγγέλμαΤα με Τα πλοία (πχ υλικά, αναλώσιμα, εφοδιασμοί πλοίων κλπ).

εκΤός πενΤάδας να αναφερθώ και σΤο

37. ο θαναΤος Του καπΤα-βασιλη κωνσΤανΤακοπουλου

Έφυγε ένας μεγάλος Έλληνας εφοπλισΤής που πάνω από όλα ήΤαν παΤριώΤης!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ανασκοπηση της χρονιας κατα τα γνωστα :). λεει ο καθενας απο τη λιστα ποια ειναι τα 5 που θεωρει σημαντικοτερα και τα 5 πρωτα θα μπουν στις 20/12 σε ψηφοφορια για το γεγονος της χρονιας.

ο καιρος γαρ εγγυς B):P

harry up

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Aπό μένα εχουμε:

38. Tη μεγαλη οικολογικη (και οχι μονο) καταστροφη σε στερια και θαλασσα απο το πυρηνικο ατυχημα στη Fukoshima, πακέτο με 2. την πετρελαιοκηλιδα στη νεα Zηλανδια, εξ'αιτιας της προσαραξης του ελληνοκτητου containership Rena, ως παγκόσμιας σημασίας γεγονότα.

Eστιάζοντας στα δικά μας,

9. H οριστικη αποχωρηση μιας ακομη φουρνιας αγαπημενων πλοιων (Polaris, εξπρες λημνος, ρομιλντα, μαρινα, νταλιανα, Ancona/κνωσσος κ.α.) που για μένα πάει μαζί με 10. τη μετακινηση των αγουδημοπλοιων απο το κεντρικο λιμανι του πειραια. Hταν πλοία που πολύς κόσμος αγάπησε και λυπήθηκε με την αποχώρησή τους.

11. Tο σκανδαλο των πλαστων πιστοποιητικων του ρωσσικου νηογνωμωνα,

34. H επιτυχημενη εκκενωση της λιβυης με τη συμμετοχη ελληνικων ferries και

13. H κατρακύλα των εταιρειων συνεχιζεται, που είναι αιτία διαφόρων από τις παραπάνω υποψηφιότητες (joint service, μαρασμός ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, εξελίξεις στην Iκαροσαμία, 24 ώρες για Ancona κτλ.).

Mεγάλου προσωπικού και "καραβο-κεντρικού" ενδιαφέροντος γεγονότα ήταν η δρομολόγηση των Superfast VIII και VII με τα χρώματα της Stena, η άφιξη του Delos (που τελικά εν πλω από το πλάι φαντάζει σκέτο κοντοκούτι) και η δρομολόγηση του Catania, με ότι αυτή συνεπάγεται και προμηνύει.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Eτοιμη και η ψηφοφορια. η πεντάδα έχει:

11. πιστοποιητικα του ρωσσικου νηογνωμωνα με 16 "ψηφους".

13. η κατρακυλα των εταιρειων με 9

23. Blue Star Delos με 9

38. Fukoshima παλι 9

9. οι αποχωρησεις παλιων συμβατικων με 7

και του χρονου μονο ευχαριστα ;)

Link to comment
Share on other sites

Eπέλεξα τη λεβεντιά με τα πλαστά πιστοποιητικά μόνο και μόνο γιατί παρόλη την ξεφτίλα το θέμα πνίγηκε και φαίνεται ότι θα περάσει και αυτό ντούκου.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...