Jump to content
Shipfriends

Queen Mary 2 (IMO 9184574)


Recommended Posts

On 10/31/2011 at 7:52 PM, NHSOS XIOS said:
Για το τελευταιο VARUNA εψαχνα και επεσα πανω στο πρωτο

Το τελευταιο VARUNA λοιπον(μετα τα ΛΑΤΩ και HORIZON)ξεκιναει την ζωη του 98 απο τα ναυπηγεια της Mitsubishi και δρομολογειται τον Οκτωβριο μεταξυ Muroran και Oarai.

Στην ουσια προκειται για εξελιξη των ΣΟΦΟΚΛΗ,ΛΕΥΚΑ με διαφορετικη τσιμινιερα κ ελαχιστες διαφοροποιησεις στα deck των επιβατων.(ιδια μετρα με εκεινα της ΑΝΕΚ,192 x 27)

Το 2005 αλλαζει ονομα/σινιαλα και συνεχιζει μεχρι σημερα τα ταξιδια του μεταξυ Tomakomai και Oarai/400μιλια.

Νομιζω εχει αδερφο αλλα μπορει να κανω και λαθος.Περισσοτερες φωτο εδω οπως και καποια

.

post-2049-0-56748600-1322751752_thumb.jp

__________________________________________________________________

(1998, ex-Varuna, Sunflower Sapporo)

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Συμπαθέστατο πλοίο για εμένα. Νομίζω ότι μετά τον Έλυρο προσπάθησε η Ανέκ να τα πάρει αλλά δεν προχώρησε η δουλειά. Δεν ήξερα ότι είχε πουληθεί τώρα πρόσφατα. Πολύ χάρηκα. Είναι κατασκευασμένα το 1998 και όχι το 1995 και δεν έχει αδελφό αλλά είναι στην ίδια οικογένεια με τα Blue Galaxy και Αριάδνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Το πλοίο υφίσταται ακόμη και κάνει δρομολόγια στην Κορέα ανάμεσα στο Mokpo(ηπειρωτική Κορέα) και το νησί Jeju. Όλα αυτά στο νοτιότερο κομμάτι της Κορεατικής χερσονήσου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το πλοίο αυτή την περίοδο φαίνεται να δεξαμενίζεται σε ναυπηγείο του Μόκπο. 
Επίσης φαίνεται να έχει δρομολογηθεί στην ίδια γραμμή το πρώην Ferry Fukuoka 2 με το πρωτότυπο όνομα Queen Mary 2. 
Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το πλοίο κλείνει σύντομα τα 25 χρόνια με κάνουν να πιστεύω πως ετοιμάζεται να αναλάβει νέο ρόλο. 

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Queen Mary 2 (IMO 9184574)
  • 4 weeks later...

Kαι ηρθε η ωρα του νεου ρολου. Oπως αναφερει το Ferries! με σχετικο screenshot απο το vessels value, πουληθηκε για scrap.

Eκτος και αν ειναι Andros Queen φαση. Στριβειν δια του scrap

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Oπως γραφουν Γαλλοι συνασθενεις (Ferryvolution) σε σχολιο στην παραπανω αναρτηση, στην τριτοκοσμικη Νοτια Κορεα, υφισταται οριο ηλικιας για να εκτελει ενα ferry εσωτερικους πλοες. Γι'αυτο τα βλεπουμε να παιρνουν δρομο απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με όνομα Mar, σημαία Νιούε και προορισμό Σιγκαπούρη, στη ράδα του Μόκπο, ετοιμάζεται μάλλον για το τελευταίο του ταξίδι. 
Αν σας περισσεύουν 8 μύρια προλαβαίνετε να το κάνετε δικό σας. 

Link to comment
Share on other sites

Τα έχει το link του stathis όλα:

Description

LOA 192 m
Beam 27 m
Draft 6,72 m

Total passenger capacity 1.500

1 Deck
total 1.600 Lane meters
abt. 77 Cars and / or 154 Trailer

Built in year 1998
Class : Korean Register of Shipping
Flag : Korea, South
Gross Tonnage of 13.665

Speed : 23 knots
Engines : 2 x Pielstick / Semt Pielstick SA 12PC4-2V-570, 26.180 kw, 400 rpm, Propellers 1 Fixed Pitch (Port Side) + 1 Fixed Pitch (Starboard)
Auxiliaries Engines : 3 Daihatsu 1.280 kw

 

Specifications

Builder: MITSUBISHI SHIMONOSEKI
Constructed: 1998
Guests: 1500
No. of engines: 2
Engine power: 35100
Cruising Speed: 23. knots
Length over all: 192m
Beam: 27m
Maximum draft: 6.716m
Link to comment
Share on other sites

8 εκ. συν 20 να το φέρεις και να το φτιάξεις (αν πούμε να γίνει Έλυρος) πάμε 28-30. 

Η Tallink/Silja και η Viking πουλάνε καλύτερα πλοία όμοιας ηλικίας, έτοιμα, και ίσως πιο φτηνά. 

Η λύση όμως είναι μόνο νέα πλοία, η Κρήτη και το Αιγαίο έχει δυναμική να τα στηρίξει ξεκάθαρα. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεν, και συνεπώς δεν υπάρχει κίνητρο, αλλά και ως πότε θα φέρνουμε 20χρονα για καινούργια.... 

Παιδιά που γεννήθηκαν το 1998 έχουν ενηλικιωθεί, έχουν σπουδάσει και έχουν και μεταπτυχιακό ήδη (δεν είναι κ λίγα 24 χρόνια). 

Link to comment
Share on other sites

Βάλε καλύτερα + 30-40 εκατ για να το φτιάξεις .

Μεγάλο βαπόρι, πολλά τα τετραγωνικά των ενδιαιτησεων , χιλιόμετρα τα δίκτυα που πρέπει να περαστούν …  δεν υπάρχει περίπτωση  συνολικά η επένδυση να  κοστίσει κάτω απο τα 40μυρια . Απο εκεί και πάνω το συζητάμε , αναλόγως τα επίπεδα συμμόρφωσης που πρέπει να γίνουν , αναλόγως τι θα ήθελε να κάνει ο νέος του πλοιοκτήτης και που θέλει να το φτάσει σε θέματα πολυτελείας , εμφάνισης κλπ.

Μην ξεχνάμε ότι λόγω παγκόσμιας κρίσης εξαιτίας του κορωνοιου αρχικά και της ενεργειακής κρίσης εσχάτως  , οι τιμές στις πρώτες ύλες και όχι μόνον έχουν ξεφύγει απο τα λελογισμενα πλαίσια . 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...