Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Champion Jet_2 said:

Το ότι έκανε την άγονη ο Κοραής παλαιότερα δε πάει να πει ότι ήταν ιδανικό πλοίο. Μαζί με τον Κοραή ήτανε και ο Αγ Γεώργιος αν θυμάμαι καλά. Και ο Κάλβος ήταν παλιότερα στη γραμμή (13 ώρες στο Κάλβο παναγία μου) αλλά δε πάει να πει ότι έκανε για τη γραμμή που το είχαν δρομολογήσει. Ο σολωμός είναι ότι πρέπει για την άγονη και κατα την άποψη μου πρέπει να μείνει στις Δυτικές είτε σαν Διονύσιος Σολωμός είτε σαν Αqua Solomos

Ηταν ωραια με τον αντρικο τοτε στο μακρυ της σαντορινης!!!

Link to comment
Share on other sites

On 9/7/2022 at 10:13 AM, Champion Jet_2 said:

Τα δύο μικρά seajet2/super jet μέχρι να γυρίσουν σε δρομολόγια από Πειραιά (13/09) θα κάνουν το πρωί δρομολόγιο από Μήλο για Σαντορίνη Φολέγανδρο Σίφνο Μήλο και το connection των επιβατών από Φολέγανδρο για Πειραιά στο ανέβασμα θα γίνεται στη Σίφνο. Στο Πειραιά Φολέγανδρο θα γίνεται κανονικά στη Μήλο. 

Έτσι δεν δουλεύει καλά η ανταπόκριση παντως. Μιλάμε για πανω από ώρα αναμονή για μετ επιβίβαση. Με το tera έβγαινες έμπαινες έφευγες στο δεκάλεπτο συνήθως.. 

Link to comment
Share on other sites

Από Φολέγανδρο ο συνολικός χρόνος αναμονής και ταξιδιού είναι μικρότερος από το να γινόταν το connection στη Μήλο παρόλο που η ανταπόκριση είναι μεγαλύτερη. Για Φολέγανδρο όμως αυξάνεται σημαντικά ο χρόνος κατά μια ώρα σε σχέση με όταν ήταν στη γραμμή το Tera. Πάντως βάσει των χρόνων που κάνουν και τα δύο πλοία αν το μικρό έφευγε 15 λεπτά νωρίτερα το πρωί από Μήλο θα έφτανε ίδια ώρα με το Champion Jet 2 και το connection θα γινόταν απευθείας

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία μέρα σήμερα που γίνεται το connection στη Μήλο με τα μικρά seajet2/super jet.Από αύριο το ένα μικρό θα ξεκινάει από Πειραιά και θα καταλήγει Μήλο και το άλλο μικρό θα κάνει το ακριβώς ανάποδο. Ταυτόχρονα το Champion Jet 2 γυρνάει σε μονά δρομολόγια με διπλό μόνο κάθε ΔΕ-ΠΑ-ΚΥ Μπορεί να μην ήταν η πιο ελκυστική επιλογή το connection στη Μήλο για τη σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά το πρωινό ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο Σαντορίνη Φολέγανδρος Μήλος δούλευε πάρα πολύ καλά. Εξάλλου ο περισσότερος κόσμος από Φολέγανδρο προέρχεται από τη Σαντορίνη οπότε πιστεύω πως ανέβασε αρκετά τη κίνηση αυτό το ένα εξτρά δρομολόγιο. Για του χρόνου δε ξέρω τι σκοπεύουν να κάνουν με τη γραμμή αν και πιστεύω ότι θα ακολουθήσει το ίδιο μοτίβο με φέτος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Την παύση του Πρεβελης από την Μήλο μπορούσαν  να την εκμεταλλευτούν οι Μινωϊκές πχ με 1 προσέγγιση κάθε Τρίτη από Πειραιά και κάθε Τετάρτη από Ηρακλειο, πιστεύω πως θα είχε ανταπόκριση ειδικά από τις μεταφορικές και θα ξεμπουκώσει και λίγο τον Σολωμο που είναι γεμάτος στο γκαράζ.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την μεγάλη πληρότητα υπάρχει και τεράστια καθυστέρηση πλέον στην Μήλο αυξάνοντας κατά πολύ τις ώρες ταξιδιού προς τα νησιά για το οποία στην ουσία εκτελείται αυτό το δρομολόγιο. 

Link to comment
Share on other sites

Μια καλή εξέλιξη για την γραμμή των Δυτικών !!

https://kaipoutheos.gr/2022/11/ανδρέας-ν-μπαμπούνης-αύξηση-δρομολογ.html

 

Ήδη στο openseas.gr καταχωρήθηκε  η προσθήκη ενός επιπλέον δρομολογίου από 10/12 για Δυτικές και το δρομολόγιο της Παρασκευής θα είναι πρωινό μέχρι τη Μήλο και επιστροφή, και το δρομολόγιο του Σαββάτου θα έχει πρωινή αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δηλαδή η προσθήκη του δρομολογίου είναι για δυο Σάββατα πριν τα Χριστούγεννα (10 & 17/12), που θα είναι αυξημένη η κίνηση λόγω των εορτών.

Ποιος φευγει για Χριστουγεννα απο τις 10 του Δεκεμβρη;

Link to comment
Share on other sites

Ισως και να εγινε μιας και να εκεινη την περιοδο γινετε χαμος για να εφοδιαστουν τα νησια ενοψη των εορτων που σημαινει αυξηση κινησης οσον αναφορα τα φορτηγα,αυτο θεωρω ειναι που τους καιει περισσοτερο ειδικα μετα την απουσια του Πρεβελης για Μηλο.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MILTIADIS said:

Ποιος φευγει για Χριστουγεννα απο τις 10 του Δεκεμβρη;

Από τα νησιά φεύγουν για να έρθουν στην Αθήνα για να πάνε χειμερινές διακοπές οι νησιώτες που το καλοκαίρι δεν έχουν το χρόνο για διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 hours ago, jimmyN said:

Απ αυτά που ακούγονται και τα 2 που γραφτηκαν παραπανω έχουν εξεταστεί. Το 160μετρο με τις κατάληλες μετατροπές ειναι η πολύ καλή περιπτωση κατα τη γνώμη μου, αλλα θα πόνταρα πιο πολύ στο Rossela δυστυχώς. Η γραμμή πάντως θέλει πλοιο να μπορεί να πιασει τα 20knots υπηρεσιακή, ειναι αστείο το 2022 να συζητάμε για τα 40χρονα των 16,5-17 knots Color viking και Rossela.

Συμφωνώ με τον@ JimmyN χρειαζεται πλοιο τουλαχιστον ταχυτητας 19-20kn , παντως αρκετα ομορφο σκαι το Rosella , παντως COLOR VIKING

                  ΡΟΖΕΛΛΑ 

                   ΣΟΛΩΜΟΣ 

υπερβολικα αρκετα δεν ειναι για Δυτικες ?

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση;

Το Σολωμός δεν είναι ένα αξιοπρεπέστατο πλοίο το οποιο εχει εξυπηρετήσει και με το παραπάνω τα νησια; Γιατί περιμένουν όλοι πως και πως τα νέα αποκτήματα από Aegean και Seajet?

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και παραπάνω το πρόβλημα των δυτικών Κυκλάδων είναι η ταχύτητα, το Σολωμος με τα 17 μίλια και τις συνεχείς καθυστερήσεις στα δρομολόγια του είναι η αναγκαστική επιλογή. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά και τα color viking και rosella δεν είναι και ότι πιο γρήγορο κυκλοφορεί και αυτά λογικά από ταχύτητες πάνω κάτω σε αυτές του Σολωμού θα παίζουν. Απλά έχουν και τα δύο ένα αρκετά καλό ξενοδοχειακό μέχρι εκεί.Το Σολωμός δεν το έχω ταξιδέψει αλλά από φωτογραφίες που έχω δει είναι τόσο όσο.ουτε κάτι τρομερό ούτε και χαλιά το χαρακτηρίζεις.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, basilis89 said:

Γιατί περιμένουν όλοι πως και πως τα νέα αποκτήματα από Aegean και Seajet?

Γιατι μαλλον δεν εχουν καταλαβει τι θα γινει. Κατσε σε ενα εναμιση χρονο μην τρεχουν να παρακαλανε να ερθει πισω ο Κοραης…

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι αν έρθουν όλα αυτά τα πλοία το καλοκαίρι στις δυτικές ο κόσμος θα έχει πολλές εναλλακτικές αλλά αν λειτουργήσουν όλα μεταξύ τους ανταγωνιστικά τότε θα πέσει γκρίνια και πείνα . 
Οι δυο νέες προσθήκες του ακτοπλοϊκού στόλου είναι μεγάλα βαπόρια και αρκετά δαπανηρά σε καύσιμα και πληρώματα οπότε θέλουν σημαντικό ποσοστό πληρότητας για να ισοσκελίσουν τα έξοδα .

Γνώμη μου είναι για να έχει η γραμμή απρόσκοπτη και καλή συγκοινωνία χειμώνα καλοκαίρι τότε δεν θα πρέπει να έρθει το ένα απο αυτά στις δυτικές και το άλλο να λειτουργήσει σε συνεργασία με το Σολωμος αν όχι κοινοπρακτικά .

Σε διαφορετική περίπτωση με 3 συμβατικά , με τα παλάτια στην Μήλο και με τα 2-3 ταχύπλοα που θα εμφανιστούν θα γίνει Ροντέο η κατάσταση και απο κάποια στιγμή και μετά θα είναι ο θάνατος σου η ζωη μου. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...