Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο σύστημα OpenSeas εμφανίζεται πλέον από την Παρασκευή 1/7 πρωινό δρομολόγιο το Tera Jet και στο απογευματινό το γνώριμο στη γραμμή SuperRunner Jet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βλέπω ότι τα δρομολόγια του SUPERRUNNER JET είναι ακριβώς στις ίδιες ώρες με το CHAMPION JET 1, σε καμιά περίπτωση όμως δεν μπορεί το SRJ να κάνει τις ίδιες ώρες με το CJ1.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με ταχύτητα γύρω στουσ 32 κόμβους το Runner φορτωμένο πιάνει γύρω στα 28,5-29 οπότε θα υπάρχει γύρω στα 25-30 λεπτά καθυστερηση εκτός αν αλλάξουν τα ωράρια 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

 Είχαν τροποποιήσει λίγο τα ωράρια πριν από 1 μήνα και πλέον είναι υπολογισμένα με 32 μίλια αντί για 35 μίλια που ήταν αρχικά υπολογισμένα στα champion.Τώρα από ταχύτητες πιστεύω θα παίζει γύρω στα 30+- που συνεπάγεται ότι θα μαζεύει κάνα 30αρι λεπτά καθυστέρηση

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να πιάνει φορτωμενο 30+ πιστεύω την περισσότερη ώρα του δρομολογίου θα κινείται γύρω στα 28,5-29 αναλόγως και με το ποσό γεμάτο θα είναι 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα πράγμα ξέρω ότι το τερα τζετ για Παρασκευή έχει διαθέσιμη μόνο διακεκριμένη που αυτό σημαίνει ότι θα έχει πάνω από 1100 άτομα 

Link to comment
Share on other sites

Kαι το champion jet 2 αύριο είναι πρωτόκολλο από Πειραιά

Και των μικρών μιας και από 1 Ιουλίου θα ξεκινήσει το connection στη Μήλο για νησιά όπως η Φολέγανδρος.Aναμένω από τον @speedrunner να μας αναφέρει τι κόσμο θα έχει αυτή η σύνδεση...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι αναμένω το μπάχαλο που έχει να γίνει με την ανταπόκριση, ιδικά στην Μήλο, φανταστείτε το TERA JET κατεβάζει στην Μήλο 700+ άτομα και απο αυτούς οι 150+ να είναι για Φολέγανδρο,  οι οποίοι θα πρέπει να ξεχωρίσουν απο τους υπόλοιπους για να μην μπερδευτούν και απομακρυνθούν απο την προβλήτα μαζί με όλο τον κόσμο, και μετά να επιβιβαστούν όλοι αυτοί στο Τζετάκι το οποίο πρώτα θα πρέπει να αποβιβάσει τους επιβάτες που θα έχει πάρει ήδη απο την Φολέγανδρο για να επιβιβαστούν στο TERA JET για Πειραιά και όλος αυτός ο κόσμος να μεταφέρει τις αποσκευές απο το ένα καράβι στο άλλο!!! Πόση καθυστέρηση και πόσο μπάχαλο πιστεύεται ότι θα γίνει γιατί εγω βλέπω να γίνετε της τρελής, λυπάμαι απο τώρα τους λιμενικούς στην Μήλο που θα προσπαθούν να συντονίσουν όλο αυτό!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, mpal21 said:

Αυτή τη στιγμή το πλοίο ετοιμάζεται για να έρθει στο λιμάνι του Πειραιά 

🥳 ... Good news!
Do you think I can buy the ticket for Milos now? Are we sure that therapy will make Milos-Sifnos-Serifos?

Link to comment
Share on other sites

Πρωτόκολλο του Superrunner Jet από τα νησιά προς τον Πειραιά σήμερα...Μήπως πρέπει να σκεφτούν την Κυριακή να κάνουν ανάποδα τα δρομολόγια, δηλαδή να πάει το Tera απογευματινό και το runner πρωινό;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Τρίτη ημέρα των συνδυαστικών δρομολογίων της SEAJETS με την ανταπόκριση στην Μήλο για την Φολέγανδρο και μπορούμε να πούμε σε σιγουριά ότι ολο αυτό δεν δουλεύει. Πάνω απο 1 ώρα η αναμονή στην Μήλο για αυτούς που επιστρέφουν και μεγάλη η καθυστέρηση του TERA JET μέχρι την Μήλο έχοντας σας αποτέλεσμα την αύξηση του συνολικού χρόνου ταξιδιού πάνω απο 1 ώρα επίσης.!!! 

Link to comment
Share on other sites

On 6/25/2022 at 10:47 PM, jimmyN said:

Εμένα μου δημιουργείται η εξής απορία. Λογικά μετά το δεκαπενταυγουστο θα έχει μεγαλύτερη κίνηση η επιστροφή του απογευματινού. Μήπως σε εκείνο το διάστημα θα πρέπει το superrunner να πάει στο πρωινό και το Τέρα απογευματινό ?

 

3 hours ago, Champion Jet_2 said:

Πρωτόκολλο του Superrunner Jet από τα νησιά προς τον Πειραιά σήμερα...Μήπως πρέπει να σκεφτούν την Κυριακή να κάνουν ανάποδα τα δρομολόγια, δηλαδή να πάει το Tera απογευματινό και το runner πρωινό;

Ειναι ξεκάθαρο νομίζω οτι κατι πρέπει να γίνει όπως έχω γράψει κι εγώ πριν λίγες μέρες. Οι επιστροφείς προτιμούν απογεύματα. Η κίνηση στις δυτικές φέτος , με δεδομένο το μονοπωλειο στα συμβατικά αλλά και στα ταχύπλοα , δείχνει οτι χρειάζεται τουλάχιστον ένα ακόμη δρομολόγιο. Εναλλακτικά ίσως μια παραμονή του Τερα στη μήλο μέχρι το απόγευμα για να κάνει εκείνο το απογευματινό. Με το Runner διανυκτέρευση στη Μηλο για να κάνει το μεσημεριανό του τερα + επιστροφή. Βέβαια… πόσα πλοία να διανυκτερεύσουν στη Μήλο…

Link to comment
Share on other sites

Αν όμως πάει τις μέρες εκείνες πρωινό το Superrunner πιθανόν να μην μπορεί να καλύψει την επιβατική κίνηση των Speedrunner 3 , Champion Jet 2 καθώς και θα υπάρξει πρόβλημα και με το connection για Φολεγανδρο

Link to comment
Share on other sites

Πρωτόκολλο και πάλι το απογευματινό δρομολόγιο του Runner.Μπορεί να λέμε ότι ίσως θα ήταν καλύτερα να δρομολογηθεί το Tera Κυριακή στο απογευματινό δρομολόγιο αλλά αφού γεμίζει το Runner στέλνει αρκετό κόσμο και στο Tera το μεσημέρι με αποτέλεσμα να πλησιάζει το πρωτόκολλο και αυτό.Για παράδειγμα σήμερα έχει μόνο Club και Platinum μιας και δεν έχει εισητήρια διαθέσιμα στην οικονομική και είναι ακόμα Ιούλιος...Για τον Αύγουστο προβλέπω επιπλέον απογευματινά δρομολόγια είτε με το Worldchampion Jet μετά το πρωινό του δρομολόγιο όπως έγινε του Αγ πνεύματος, είτε με το Paros Jet που από ότι φαίνεται φέτος θα είναι αμοιβό...

ΥΓ Αυτό που σκέφτομαι είναι πως ένα πλοίο τύπου Betancuria Express ή ένα πλοίο τύπου EPF της Austal που κατασκευάζονται για το ναυτικό των Η.Π.Α λίγο διαφοροποιημένο για να παίρνει και επιβάτες, έχοντας ίδιο πρωτόκολλο με το Tera, υψηλότερη ταχύτητα με τη μισή κατανάλωση σε ένα καθημερινό διπλό δρομολόγιο για Δυτικές θα ταίριαζε γάντι στην Seajets...

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου η γραμμή χρειάζεται 2ο συμβατικό πλοίο για να αποσυμφοριθεί. Που έτσι κι αλλιώς θα δουλέψει καλά και τον χειμώνα γιατί ο Σολωμός δεν φτάνει!!!

Link to comment
Share on other sites

Η λύση για εμένα είναι πλοίο απο Λαύριο για Σέριφο-Σίφνο ,ΜΟΝΟ για αρχή.Ας κατέβαινε ένα Λαύριοτικο για αυτά τα δύο λιμάνια το καλοκαίρι...και θα βλέπατε.Το Μαρμαρι για παράδειγμα με μια κοιλιά 90 ιχ και 17 9μετρον θεωρείτε ότι δεν θα δούλευε? Καπως έτσι ξεκίνησε και η Κύθνο, και τώρα γίνεται χαμός το καλοκαίρι.Θα μου πείτε  ότι ο χειμώνας είναι μεγάλος...έλα που όμως που στον κύκλο του χρόνου το ταμείο βγάζει  θετικό πρόσημο. Για να μπει δευτερο συμβατικό  από Πειραιά .....είναι δύσκολο.Τα δύο είναι πολλα,και το ένα λιγο.Μονο εάν είχαν κοινοπραξία θα ζούσαν...και μάλιστα καλά.Ολοι μνημονεύουν τωρα τα χρόνια Πήγασος-Μηλος.Σπασμενα τα  λιμάνια στα δύο, ταχύτητες ,καλά πληρώματα.Μπορει να είμαι ρομαντικός,αλλά γνώστης της γραμμής .

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ ότι ενώ το seajet 2 ήταν εν πλω από Φολέγανδρο για Μήλο το Superrunner Jet δεν το περίμενε για να πάρει επιβάτες κι αναχώρησε για Σίφνο πριν φτάσει το μικρό.Δηλαδή η seajets μέσω του site της σε αφήνει να κλήσεις το εισιτήριο αυτό με το connection αλλά δεν περιμένει το απογευματινό πλοίο για να προωθήσει επιβάτες από Μήλο για νησιά και Πειραιά;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι δεν υπήρχαν άτομα για ανταπόκριση και γι αυτό και δεν περίμενε, γενικά η πλειοψηφία επιλέγει την πρωινή ανταπόκριση. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την ώρα βρίσκονται στον Αδάμαντα της Μήλου 4 ταχύπλοα της Seajets  λόγω του απαγορευτικού των 2 μικρών και του έκτακτου του Speedrunner Jet

sea.jpg

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, George...f said:

Καλός χρυσός ο Σολωμος αλλά η εταιρία του αν θέλει να παραμείνει στα ηνία της γραμμής σε συμβατικό θα πρέπει αργά ή γρήγορα να προσθέσει ένα πιο γρήγορο και σύγχρονο πλοίο στο στολο της και την γραμμη. Κακα τα ψέμματα καλή η μετασκευή της πλώρης και το άνετο γκαραζ αλλά η γραμμή έχει ανάγκη και από αλλά πράγματα.

Με βάση το τόπικ της Κασοαρπαθιάς, αλλά και της ανάγκες αυτής της γραμμής, Γνωρίζει κάποιος να μας πει πόσο εφικτό θα ήταν να πάρει ενα πλοίο τύπου BS Chios τη γραμμή της Κασοκαρπαθιάς συμπεριλαμβάνοντας και Δυτικές - ή μέρος αυτών πχ Σέριφο, Σίφνο, Μήλος (είναι έτσι κι αλλιώς μέσα), Φολέγανδρο & Σίκινο (για επιδοτήσεις)- ? Ένα τέτοιο σενάριο θα μπορουσε να το υποστηρίξει αυτό το πλοίο? Σίγουρα βέβαια θα χρειαστεί scrubbers. Αν κάποιος μπορεί να μας αναλύσει 2 πράγματα παραπάνω χρήσιμο θα ήταν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...