Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/9/2022 at 7:24 PM, speedrunner said:

Επίσης θα μπορούσε να το ναυλώσει η ΖΑΝΤΕ για δυτικές Κυκλάδες καθώς φέτος μόνο του το Σολωμός και με τόσο ασφυχτικά ωράρια δεν βλέπω να την βγάζει καθαρή!!

Η αλήθεια είναι πως φέτος είναι μια καλή ευκαιρία για τη ΖΑΝΤΕ να κάνει μια κίνηση και να αποκλείσει ενδεχόμενους ανταγωνιστές με συμβατικά. Τα καλοκαίρια υπάρχει μεγάλη ανάγκη από δεύτερο συμβατικό πλοίο στη γραμμή, πόσο μάλλον τώρα που τα ταχύπλοα έχουν ξεφύγει σε τιμές και δεν υπάρχουν και τόσες επιλογές όπως πέρσι. Σίγουρα το ιδανικό θα ήταν ένα πιο γρήγορο συμβατικό τύπου BS Naxos/Paros (για να είμαστε και ρεαλιστικοί), όμως με μια ναύλωση του Πρέβελη και με έξυπνα δρομολόγια θεωρώ θα μπορούσε να πάρει αρκετό κόσμο και να αποκλείσει ενδεχόμενο ανταγωνισμό. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πραγματικά εγώ πιστεύω ένα δρομολόγιο Πειραιάς Σέριφο Σίφνο Μήλο Σαντορίνη με ένα πλοίο τύπου bs chios με μια ταχύτητα 26 κόμβων θα έπαιρνε πολύ κίνηση από τα ταχύπλοα και θα δούλευε με πάρα πολύ καλή πληρότητα κάθε μέρα και σε γκαράζ και σε επιβάτες... 

Link to comment
Share on other sites

Η ανάγκη συμβατικού πλοίου για την γραμμή ειδικά το καλοκαίρι επιβάλετε και εάν αναλογιστεί κανείς ότι ένα πλοίο με μέση ταχύτητα 19,5 μίλια και με εισιτήριο οικονομικότερο σίγουρα από τα ταχύπλοα θα ήταν ελκυστικό για τους ταξιδιώτες.

 

Link to comment
Share on other sites

Πόσες είναι οι μέρες που "χρειάζεται" έξτρα πλοίο η γραμμή; Και τον υπόλοιπο καιρό τι θα μεταφέρει;

Δλδ, σήμερα μένουν εκτός οχήματα και πόσο συχνά γίνεται αυτό; Από αυτά που διαβάζω, δεν τίθεται θέμα για επιβάτες, η υπάρχουσα χωρητικότητα υπερκαλύπτει τη ζήτηση.

Τι ακριβώς λείπει;

Link to comment
Share on other sites

Με τις τιμές των ταχυπλόων σε άλλα επίπεδα ένα συμβατικό θα έκοβε αρκετή κίνηση από τα ταχύπλοα και θα δημιουργούσε περισσότερη κίνηση για αυτά τα νησιά...

Link to comment
Share on other sites

Θα έκοβε όμως και από το συμβατικό. Με δεδομένο ότι θα πρέπει αμφότερα να ταξιδεύουν δέκα μήνες το χρόνο, έχει τόση κίνηση για να τα στηρίξει;

Link to comment
Share on other sites

Ο Σολωμος είναι ένα μεγάλο βαπόρι για τη γραμμή και το γνωρίζουμε όλοι και εξυπηρετεί αλλα πρωτίστως της μεταφορικές, ένα δεύτερο πλοίο με δρομολόγηση μέχρι τη Μήλο ή κάποιον άλλο συνδυασμό πχ Σαντορίνη ή Κρήτη που θα ήταν ταχύτερο και με καλύτερες παροχές στον επιβάτη είναι αυτό που λείπει από τη γραμμή.

 

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή χρειάζεται αναμφισβήτητα 2ο συμβατικό όπως είχε άλλωστε πολλά χρόνια πριν.Σε συνδυασμό με τη Σαντορίνη μέσα.Ο Σολωμός ακόμα και το Χειμώνα σε νταλίκες είναι sold out..

Ο Πρέβελης σε ένα συνδυασμένο δρομολόγιο του τύπου Πειραιά Σίφνο Μήλο Σαντορίνη Ηράκλειο θα έκανε θραύση.Και μη μου πείτε πως θα ανταγωνιστεί την Άττικα η οποία δεν επηρεάζεται σε καμία της γραμμή.

Πέρσυ και πρόπερσι υπήρχε χώρος για το 2ο μεγάλο ταχύπλοο;(βλ CJ).Προφανώς όχι..Αλλά μπήκε για να κάνει ζημιά στον άλλον που αποχώρησε φέτος...

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω τι χρειάζεται και τι δε χρειάζεται η γραμμή. Ξέρω όμως πως ναύλωση = κασαδούρα. Μετρητό. Ας υποθέσουμε πως το Πρέβελης κοστίζει 10 χιλιάρικα την ημέρα. Αν το ναυλώσεις για 2 μήνες χρειάζεσαι 600 χιλιάρικα σε κομμάτια των 150 χιλιάδων που πρέπει να πεφτουν κάθε 15 μέρες. Και φυσικά να πληρώνεις και τα καύσιμά του που είναι επίσης στο Θεό. Πρίν λοιπόν συζητήσουμε αν και τι χρειάζεται η γραμμή, ας σκεφτούμε πως η Zante θα πρέπει να δεσμεύσει για πλάκα 800 χιλιάρικα σε μετρητά για να τρέξει το βαπόρι. Θα έρθουν πίσω όλα αυτά τα χρήματα από την κίνηση? Έχει η εταιρεία την ταμειακή ρευστότητα για τέτοια ποσά, ειδικά από τη στιγμή που εξαρτάται στο Κράτος για τη ρευστότητά της? Τροφή για σκέψη.   

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μιλάμε για ναύλωση οταν μπορεί να το δρομολογήσει η ίδια η ΑΝΕΚ? Θα συμφωνήσω πάντως ότι το Πρέβελης μπορεί να χωθει 2-3 μήνες να ξεμπουκώνει τη γραμμή για φέτος. Για καλοκαίρι πάντως χρειάζεται μόνιμη λύση γρήγορου συμβατικού, για να σταματήσει το αστείο με τον κόσμο που ψάχνει φθηνή επιλογή… δεν βρίσκει και πέφτει πάνω στα πανάκριβα ταχύπλοα. Αποτέλεσμα πολύς κόσμος να αλλάζει προορισμό λόγω κόστους. Ως προς το χειμώνα, η γραμμή έχει ανέβει, έχει πολύ νταλίκα. Ένα πλοίο όπως το Χίος που αναφέρθηκε πιο πάνω θα ταίριαζε πολύ στη γραμμή με το καλοκαίρι στις καλές του ταχύτητες και το χειμώνα με 19-20 μίλια. Και το Χίος θα ταξιδεύει οικονομικά και οι δυτικές που ταξιδεύουν τόσα χρόνια με 17-18 μιλια , το 20 θα τους φανεί ως αναβάθμιση μεγάλη. Είναι Win-win πιστεύω. 

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσουμε ότι η διαδικασία δρομολόγησης είναι λίγο πιο σύνθετη, από το να "ξεμπουκώσει" μια νέα εταιρεία την κίνηση. Πέρα από την ανάγκη δημιουργίας "δικτύου" πωλήσεων, υπάρχει και ο Ν 2932 και οι προβλέψεις του, που στέλνουν το όποιο αίτημα, χωρίς να υπάρχει προφανής ζήτηση, στη μεθεπόμενη δρομολογιακή περίοδο, άρα από 1/11/2023.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακριβώς το Superrunner Jet από 1 Ιουλίου στην γράμμη Πειραιά (15:00) για Σέριφο Σίφνο Μήλο μένει να το δούμε και στο σύστημα κρατήσεων επιστροφή του λοιπόν μετά από 6 χρόνια περίπου σε γνώριμα νερά 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου δημιουργείται η εξής απορία. Λογικά μετά το δεκαπενταυγουστο θα έχει μεγαλύτερη κίνηση η επιστροφή του απογευματινού. Μήπως σε εκείνο το διάστημα θα πρέπει το superrunner να πάει στο πρωινό και το Τέρα απογευματινό ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οι Δυτικές θα πρέπει να αρκεστούν στα

Superrunner Jet : 800 επιβάτες

Champion Jet 2 : 1000 επιβάτες 

Διονύσιος Σολωμός : 1050 επιβάτες

Σύνολο : 2.850 επιβάτες

 

Η Μήλος έστω έχει τα Παλάτια και τον Όλυμπο 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μην ξαχνάμε :

KYDON/FESTOS/KNOSSOS PALACE για μήλο

PREVELIS/ OLYMPOUS για μήλο

ARTEMIS στα ενδοκυκλαδικά/ λαύριο

ΜΑΡΜΑRI EXPRESS & IONIS & MAKEDON για κέα-κύθνο

Superjet / Seajet 2 για σέριφο-σίφνο-μήλο

Πιστεύω ότι η γραμμή υπερκαλύπτεται μην ξεχνάμε ότι δεν είναι και παροναξία οι δυτικές.

Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Τα jetakia θα κάνουν κυκλικά από Μήλο τα Παλάτια και τον Όλυμπο τα ανέφερα το 2 εβδομαδιαία  δρομολόγια του Artemis μόνο σε Κεα Κύθνο προσφερουν, επίσης εγώ αναφέρθηκα μόνο σε Σέριφο και Σίφνο και Μήλο, 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Tα monhull Tera και superrunner Δυτικές και wchjet και chjet2 στις εμπορικές Κυκλάδες αυτό είναι το πρόγραμμα για Ιούλιο και Αυγούστο!!! Άνευ απροόπτου!!!

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...