Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ίσως να περιμένουν να ετοιμαστεί το seajet2 για να μπει μαζί με το superjet εναλλάξ όπως πέρυσι και ελευθερωθεί πιο μετά το sifnos που με την σειρά του θα μπει στο δρομολόγιο που θα κάνει στην αρχή το champion 2 το οποίο με την σειρά του θα πάει στο Ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομίζω θέλουν να εκμεταλλευτούν την απουσία γενικότερα απογευματινού πλοίου για Δυτικές και πρωινού από τα νησιά, αλλά και τη μικρό χωρητικότητα των υπόλοιπων πλοίων στη γραμμή. Πάντως ήδη το Speedrunner και ο Σολωμός νομίζω χτυπάνε συχνά πρωτόκολλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πως τα καταφερανε παρασκευη που το απογευματινο δρομολογιο ειναι πιο εμπορικο παραδοσιακα να μη φευγει κανενας δεν το καταλαβαινω

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, basilis89 said:

Εξουθενωτικά για Τ πλήρωμα τα δρομολόγια....

Το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ έχει 2 Πλοιάρχους , 2 Α' Μηχανικούς και 2 Ηλεκτρολόγους νομίζω  αλλά  - παρά τις βάρδιες - τα δρομολόγια είναι όντως εξουθενωτικά και για το υπόλοιπο πλήρωμα. Ωστόσο, αφού δεν υπάρχει άλλο βαπόρι στη γραμμή, πρέπει να εξυπηρετηθούν και τα νησιά. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπορούσε άραγε να παει πχ το Αικατερίνη Π ή το Azores Express ή κάποιο άλλο πλοιο για να βοηθήσει λίγο την κατάσταση? Δεν γίνεται ένα συμβατικό για 5 νησιά να τα σηκώσει όλα

Link to comment
Share on other sites

με τις φετεινες συνθηκες δε νομιζω οτι χρειαζεται και αλλο συμβατικο.

 

ΥΓ: καθε θερινη περιοδο αυξανονται τα δρομολογια και συνολικα και ανα πλοιο, στις περισσοτερες γραμμες. δε συμβαινει φερος στο σολωμο για πρωτη φορα

Link to comment
Share on other sites

Στο παρελθον Μηλος και Πηγασος εκαναν 8 κυκλικα τη βδομαδα, με μονα πληρωματα. Και ταξιδια μερα/νυχτα. Ακομα πιο πισω τα θρυλικα δρομολογια του Γεωργιος Εξπρες με 72 προσεγγισεις τη βδομαδα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σίγουρα θα ξανά βγει για δοκιμαστικό. 

Με τον χαμο που γίνεται στις Δυτικές θεωρώ πως είναι μια καλή ευκαιρία να χωθεί η εταιρία σε αυτά τα νερά. Ακούω από παντού ότι τα εισητηρια για Δυτικές του Σολωμού και δη για οχήματα είναι δυσεύρετα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ηταν και το αναμενόμενο.Εκτος της Μήλου, δεν υπάρχει αλλο συμβατικό πλοιο εκτος απο τον Σολωμό. Πιστεύω οτι αν ολα πανε καλα με τις μηχανές της Αικατερίνης τοτε σιγουρα πρέπει να παει στις Δυτικές. 

Link to comment
Share on other sites

Τόση πολύ κίνηση έχει η γραμμή;Με τη Μήλο να εξυπηρετείται από 4 συμβατικά(των Μινωικών,Όλυμπος,Πρέβελης Σολωμό) και με 3 ταχύπλοα καθημερινα (2 της Sea Jet και το Speedrunner.Επιπλέον Κέα Κύθνο εξυπηρετούνται από Λάυριο με άλλα 3 συμβατικά.Τώρα αν τα δρομολόγια δεν επαρκούν είναι πολύ θετικό να έχουν αυτά τα νησιά μεγάλη τουριστική κίνηση.Απλά μου κάνει εντύπωση πως τόσα βαπόρια δεν επαρκούν.Από ότι έχω ακούσει είναι πως η Σίφνος πάει πολύ καλά και ίσως αυτό το νησί να έχει το πρόβλημα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να έχουν τόση κίνηση οι δυτικές και να μη φτάνουν τα ήδη δρομολογημένα πλοία. Το ίδιο μακάρι να ισχύει και για τις άλλες γραμμές, να βγουν τα πλοία, να δουλέψει ο κόσμος. Έχετε διαθέσιμα τα στοιχεία της κίνησης που δείχνουν την ανάγκη προσθήκης και άλλων πλοίων? Αν ναι,. μπορείτε να τα δημοσιεύσετε εδώ? 

Link to comment
Share on other sites

Τα εισιτήρια στα περισσότερα δρομολόγια έχουν εξαφανιστεί, αλλά όλοι περιμένουν την αύξηση του πρωτοκόλλου που χει ανακοινωθεί πολλές μέρες πριν αλλά ακόμη τίποτα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όντως . Πολύ καλό βέβαια έκανε και η παρουσία του champion jet 2 που σχεδόν κάθε μέρα ήταν γεμάτο από επιβάτες,χωρίς να έχει την ίδια εικόνα στο γκαράζ. Το Σπιντρανερ κλασσική αξία ,ενώ και τα superjet και seajet 2 είχαν πολύ κόσμο κυρίως από Πειραιά για Σίφνο και στην επιστροφή από Σίφνο και Σέριφο προς Πειραιά. 

Ακόμη υπήρχαν πολλοί τουρίστες που επισκέφθηκαν κυρίως τη Σέριφο και τη Σίφνο από άλλα νησιά όπως η Μύκονος,η Πάρος και η Σύρος. Έβαλε και το Άρτεμις το λιθαράκι του.

Γενικά φέτος η γραμμή πήγε πάρα πολύ καλά αν αναλογιστούμε την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Το Champion Jet 2 σταματάει τα απογευματινά δρομολόγια στις Δυτικές Κυκλάδες τη Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου και από τη Δευτέρα γυρνάει σε πρωινά δρομολόγια από το Πειραιά μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου, παρά την αντίδραση των ανταγωνιστών (Speedrunner III και Διονύσιος Σολωμός) για τη τροποποίηση των δρομολογίων του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...