Jump to content
Shipfriends

Ο καλός ο καπετάνιος...


Angelos

Recommended Posts

23 hours ago, JohnR730 said:

Πολύ καλά κάνει ο κάπταιν και βοηθάει αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα αν αναλογιστούμε πως το καλοκαίρι σε καθημερινή βάση είναι δεμένα τα Ρόδος και Σάμος

φετος δεν ειναι δαν περσι . Η μια θεση απεναντι στην Ε1 ειναι κατειλειμένη απο τις μπάριζες των εργων οπότε ειναι μια μεγαή θεση λιγότερη εκει και φετος οι προγραμματισμένες αφίξεις θα ειναι 35% παραπάνω απο πέρσι. 

συμπληρωματικά να αναφέρω οτι ηδη υπάρχει πρόβλεψη κάποιες φορές το Σάμος αν χρειαστεί να δέσει στην θέση δίπλα απο τις δεξαμενές 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 hours ago, nomikos said:

Που είσαι ρε μεγάλε Λούσσα;;

Αλλη κατηγορια ο cptμανωλης! !απλά μαγικός δάσκαλος μεγάλος! !

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
1 hour ago, lifeguard said:

Με τον cpt Διαμαντή στα decks δένει όπου θέλει ...

Συγνώμη, αλλά αυτό είναι προσβολή για όλους τους υπόλοιπους πλοιάρχους της ακτοπλοΐας μας. Γιατί οι άλλοι καπετάνιοι τι είναι, ανάπηροι; Τι το παραπάνω έχει ο συγκεκριμένος καπετάνιος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους; Αν και ειπώθηκε σε άλλο μέρος του φόρουμ ότι δεν είναι ο εν λόγω πλοίαρχος στα decks. 
Βγήκα λίγο εκτός θέματος, αλλά νομίζω κάτι τέτοια μου θυμίζουν φανατισμό και προσωπολατρεία.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα! Το οτι καποιος ρισκαρει (καλως η κακως, δεν θα το κρινω εγω), δεν σημαινει οτι ειναι και ικανοτερος! Και ας το αφησουμε εδω, δεν εχει νοημα να παει παρακατω, ουτως η αλλως τα μεγαλα κεφαλια αποφασισαν πριν απο εμας και ο καθενας βρισκεται εκει που του πρεπει!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κύριοι,

δεν κατηγόρησα κανέναν πλοίαρχο, ούτε υπονόησα κάτι για κανέναν,

Απλά τα γεγονότα είδα στην πάροδο των χρόνων...

Εγώ φταίω... ; ...

όταν έβαζε το f/b Bari Express στα ενδοκυκλαδικά στις μικρές Κυκλάδες, και όχι μόνο; ... το Μπάρι ε;

όταν έβαζε το f/b Λισσός στην Χίο;

όταν έβαλε στο έξω λιμάνι της Τήνου με αριστερή στροφή το f/b Ariadne?

... 

Link to comment
Share on other sites

Τον καλο το καπετανιο το κανουν πολλα περισσοτερα απο το αν ρισκαρει να βαλει καπου ενα πλοιο οριακα...Δεν ειναι η μανουβρα μονο....Επισης η ακτοπλοια δεν ειναι πασαρελα ρεμετζων...Η πλειοψηφια των πλοιαρχων ειναι ικανοτατοι

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφιβάλω καθόλου σε αυτά που λες.
Αλλά δεν μίλησα καθόλου για φιγούρα, ούτε για κόντρες, ούτε ξυσίματα.
Το τακτικό δρομολόγιο του Λισσός, δεν περιείχε φιγούρα...

Μην πας μακριά όμως, το συγκεκριμένο πλοίο (S.E.) μπήκε στα ενδοκυκλαδικά και έφυγε άρον άρον...,

Eπιπλέον, ρώτα μερικούς νησιώτες (Νάξο, Σύρο), και στο φόρουμ, όταν ήταν στην γραμμή, πόσα δρομολόγια δεν έγιναν,  ως "απαγορευτικά", ή μη προσέγγιση λόγω "καιρού" δεν έγιναν, δεν ψάχνω το γιατί...

Απλά νομίζω ότι δεν θα έκαναν τον γύρω του Αιγαίου για να πάνε από την Νάξο στη Σύρο, αν ήταν πριν λίγο καιρό ο συγκεκριμένος πλοίαρχος στο πλοίο. _

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι. Είτε οδηγάς αυτοκίνητο είτε διαστημόπλοιο. Όλοι καλοί είναι, ειδάλλως δεν θα έτρωγαν τις θάλασσες με το κουτάλι τόσα χρόνια. Όμως όλα είναι θέμα αντίληψης, μετά τόλμης και μετά διαχείρισης. Η χαρτούρα είναι για τους καινούργιους..οι περισσότεροι είμαστε της παλιάς σχολής... 

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφιβάλλω καθόλου, ισχύει και αυτό...

αλλά ξέρω και με 9-10 μελτέμι στην Τήνο να δένει η Πόπη με μισό (1/2) προπελάκι και το BS NX στην τρίτη προσπάθεια να σφυρίζει για Μύκονο...

Link to comment
Share on other sites

Και πολύ καλά έκανε ο πλοίαρχος του Naxos και ο εκάστοτε πλοίαρχος που αποφάσισε να μην ρισκάρει να προσεγγίσει την προβλήτα που λέγεται λιμάνι. Δυστυχώς σαν θεατές απ έξω είναι ακατόρθωτο να κατανοήσει κάποιος την ευθύνη που έχει ο πλοίαρχος ενός πλοίου. Αν δε μπεις στη θέση του να πιάσεις χειριστήρια και να πρέπει να προσεγγίσεις ντοκους με αντίξοες συνθήκες για να αποβιβάσεις με ασφάλεια ανθρώπινες ζωές δύσκολα το καταλαβαίνεις. Ένας κάβος να κοπεί με 9-10 μποφόρ ΣΚΟΤΩΝΕΙ κόσμο. Είναι λανθασμένη η ιδεολογία να κρίνουμε την κρίση του κάθε Πλοιάρχου… Μπράβο του που το έβαλε μπράβο του που δε μπήκε… Ο Πλοιαρχος δεν είναι μόνο η μανούβρα είναι πολλά πολλά παραπάνω…

Link to comment
Share on other sites

Και καταλήγουμε λοιπόν,

στους ντόκους, Τήνου Μυκόνου, όταν έχει μελτέμια (Ιούνιο, Ιουλίο) πολύ συχνά η δύναμη του αέρα είναι 9-10 -όχι ο κυματισμός, εσείς που ειστε μέσα δείτε κ τα ανεμόμετρα- τι κάνουμε; Μάλλον απαγορευτικό.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Champion Jet_2 said:

Και πολύ καλά έκανε ο πλοίαρχος του Naxos και ο εκάστοτε πλοίαρχος που αποφάσισε να μην ρισκάρει να προσεγγίσει την προβλήτα που λέγεται λιμάνι.

 

13 hours ago, Strofalos said:

Όμως όλα είναι θέμα αντίληψης, μετά τόλμης και μετά διαχείρισης

Ανάλογα τον αντικειμενικό σκοπό, κρίνουμε το αποτέλεσμα. Για την εταιρεία καλά έκανε γιατί προστάτευσε το βαπόρι. Για τους νησιώτες δεν έκανε καλά καθώς δεν εξυπηρετήθηκαν. Για τους επιβάτες δεν έκανε καλά καθώς τους ταλαιπώρησε. Για εμάς τους απ'εξω οι απόψεις διίστανται κ.ο.κ. Το θέμα είναι από ποια σκοπιά βλέπουμε τα πράγματα. Ο Διαμαντής πχ (μιάς και για αυτόν ξεκίνησε η κουβέντα), έχει τον τρόπο να τους ευχαριστεί (κατά δύναμη) όλους (εταιρεία, νησιώτες, επιβάτες, πλήρωμα, κτλ) απόρια τους γεγονότος πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...