Jump to content
Shipfriends

Ο καλός ο καπετάνιος...


Angelos

Recommended Posts

Σύλληψη ημεδαπών μελη πληρωματος Ε/Γ-Ο/Γ στο Ρίο

Quote

Στη σύλληψη δύο (02) ημεδαπών, ηλικίας 49 και 24 ετών προέβησαν, απογευματινές ώρες χθες, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Ρίου, κατά τον κατάπλου Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου στην προβλήτα Ρίου, για παράβαση των άρθρων 306 του Π.Κ. και 219, 220 του Ν.Δ. 187/73Α' ''περί Κ.Δ.Ν.Δ.''.

Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που διενεργήθηκε από στελέχη του γραφείου ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, στο εν λόγω πλοίο που βρισκόταν στο κύκλωμα δρομολογίων της πορθμειακής γραμμής Ρίου - Αντίρριου, εντοπίστηκε ο Πλοίαρχος του να μη διευθύνει αυτοπροσώπως το πλοίο και να έχει αναθέσει το χειρισμό αυτού στον 24χρονο, ο οποίος ήταν ναυτολογημένος ως ναύτης.

Από το Α' Λιμενικό Τμήμα Ρίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας που διενεργεί την προανάκριση, αρχικά απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου και στη συνέχεια επετράπη η συνέχιση πλόων του.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, valencay said:

Σχεδόν μέχρι την Τζιά χαμήλωσε σήμερα το βαπορακι....φαίνεται ότι ο νοτιάς κρατάει ακόμα μπόλικο  ..Και όταν δεν έχεις και "φτερά " να αντιμετωπίσεις τον καιρό....

Πιστευω εχει σχεση κ με το ποσο Δεν θελεις να ταλαιπωρησεις κ το κοσμο που κουβαλας αλλα κ το ιδιο το πλοιο σου!Το Ναξος με λιγο κοσμο κ γεματο φορτηγα εκανε βολτα στις κυκλαδες αντι να παει καρφι τα ξημερωμα ποιος θα παραπονιοτανε..

PSX_20230119_140943.thumb.jpg.c797ed93364fefaf09fbdd9f76fd5935.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το πληρωμα δηλαδη δεν ταλαιπωρειται?Μεσα στη μαυρη νυχτα γιατι να παει καρφι? Το βαπορι γιατι να το ζοριζεις? Ο νοτιας ειναι περιεργος βραζει απο κατω και ανοιχτα στο μπιυγαζι το κυμα ειναι ακανονιστο μγαλο και χοντρο ..Και εν κατακλειδι αυτο ειναι ακτοπλοια...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 hours ago, gpap2006 said:

 ο καπταΣιδερης Μαμιδης στο fb αναφερει 

Ας αφήσουμε να κρίνει καλύτερα ο πλοίαρχος που έχει την ευθύνη του πλοίου και όχι ο απόμαχος πλοίαρχος που έχει την ευθύνη του πληκτρολογίου 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεις την ανάρτηση του καπετάνιου παντως δεν κρίνει τον εν ενεργεία πλοιαρχο αλλά την εταιρεία. Να προσθεσω παντως ότι και η αποψινή προσεγγιση στη συρο έχει ακυρωθεί. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 Εγώ θυμάμαι το Μυτιλήνη πάμπολλες φορές με Φραγκιαδάκη και Παπαγεωργίου.

Χρησιμοποιώντας και κάβο.

Αλλά και τα Μύκονος, Χίος.

Επί πλοιαρχίας Βασιλική και Δουράνου.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

..... συγνώμη που θα σας το χαλάσω αλλά η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι μη βοηθώντας με το, ή τα, προπελάκια, ΓΑΜ@@Ε τα αξονικά με τεράστιες κοπώσεις ! https://maredu.hcg.gr/modules/document/index.php?course=MAK179&download=/4f38e083asvs/537c7a63t3IK.pdf  .... έτσι για τους μάγκες !

Link to comment
Share on other sites

Ωραια η πτυχιακη αλλα δεν προκυπτει καμια συσχετιση.

Τα ποντοπορα εχουν μεγαλες φθορες την περιοδο που ταξιδευουν η μανουβραρουν με μισοβυθισμενη προπελα.

Link to comment
Share on other sites

όσον Αναφορά το ΔΙΑΓΟΡΑΣ το μην ξεχναμε οτι ο εν λόγο πλοιαρχος ειναι 7 μηνών πλοίαρχος σε ενα πλοίο με τουμπαριστές μηχανές οχι με προπέλες μεταβλητού βήματος  και αν παρατηρήσει κανεις την τσιμινιέρα και την σημάια του πλοίου το πλοίο γυρνούσε στον καιρό με ριπές εως 15 κόμβους και για αυτό δεν χρειαζόταν προπελάκια . Δεν ειναι και το πιο ευκολο ας το παραδεχτούμε. Ισως η συγκριση με μεγάλα ονοματα που προαναφέρθικαν θα ήταν άδικιο για τον Καπετάν Γιάννη. Αποψη μου πάντα και την μοιράζομαι με σεβασμο στους συνομιλητές μου ειναι οτι  μανούβρα δεν εγινε θεωρω για να συγκριθει με παλαιούς καπετάνιους αλλα έγινε στον καιρό για να βγει οσο πιο σωστή γίνεται 

Link to comment
Share on other sites

Μιας και είναι το κατάλληλο τόπικ , γενικά θα το πω , τον καλό τον καπετάνιο δεν τον κάνει μόνο η μανούβρα ή το πως θα ψηλώσει το βαπόρι στον καιρό …

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνήσω . ειναι και πως θα ταξιδέψει το βαπόρι και πως γενικα θα ολοκληρωσει το ταξίδι απο την αρχή μέχρι το τέλος . 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

To ζητούμενο για ένα πλοίαρχο είναι να είναι όσο το δυνατόν πιο πλήρης και να έχει ολοκληρωμένο πακέτο . Στην ακτοπλοία ένα από τα διαβατήρια είναι και η μανούβρα αναμφισβήτητα αλλά όχι μόνον αυτή. Είναι το διοικητικό , το safety που είναι μία μεγάλη παράγραφος στα επιβατηγά πλοία κι όχι μόνον, η ναυτική παιδεία, η διαχείριση δύσκολων καταστάσεων, κ.ο.κ

Ένας καλό μανουβραδόρος είναι ένας καλός πλοηγός αλλά για επιβατηγά πλοία χρειάζεσαι και όλα τα άλλα εφόδια. 

ΥΓ: Χωρίς να γνωρίζω τον πλοίαρχο του ΔΙΑΓΟΡΑΣ , η μανούβρα αναχώρησης μου άρεσε πολύ. Ναι οκ δεν είναι κάτι αεροπλανικό και πρωτόγνωρο  , αλλά με τουμπαριστό βαπόρι και "φρέσκο" καπετάνιο θα περίμενε κανείς τα συνηθισμένα, διαγώνιο κάβο να ανοίξει η πρύμη και δεξιά στροφή. Τουναντίον φαίνεται ότι ο άνθρωπος έχει ψυχή.  

Link to comment
Share on other sites

Σωστό και με μεγάλο ζεύγος αλλά και πάλι  δεν είναι pitch , χρειάζεται περισσοτερο χρονο στην εναλλαγή των κινήσεων ουτε εχει  την ιπποδύναμη του Δηλος η του Πατμος η του Μύκονος που προαναφέρθηκε , ουτε τα τιμονια του κανουν μεγάλες γωνιές ….

 

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά .. αν και με φρένα και καλό ζευγος και παλι δεν παυει να μην εχει την ιπποδύναμη που εχει πχ τη Δήλος και τα τιμόνια του πολύ ωστα δεν εχουν μεγάλες γωνίες .. Όπως πολύ  ωραια το ανέφερες ενας "φρεσκος" πλοίαρχος θα περίμενε κανείς να το πάει εκ του ασφαλούς και να κάνει την μανούβρα με διαγώνιο κάβο και δεξιά στροφή . Επειδή τον έχω προσέξει σε πολλές μανούβρες που εχει κανει και με το Κάλυμνος και γενικά και με διάφορους καιρούς βλέπω οτι εχει μελετήσει την κάθε του κίνηση οπότε θεωρω βλέπωντας απο αυτές τις κινήσεις και απο την ελαχιστότατη εμπειρία που ισως να έχω οτι είναι ανθρωπος που δεν του αρεσουν οι εντυπωσιακές μανούβρες αλλα οι σωστές και για το βαπόρι ωστε να μην το ζορίζει και να μην ειναι και ριψοκίνδυνες 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτη η στροφη ειναι σιγουρα πιο ξεκουραστη για το καραβι καθως το μεγαλυτερο διαστημα γυρναει με τις μηχανες και το προπελακι το χρειαζεται ελαχιστα.

Link to comment
Share on other sites

Μιά χαρά μανούβρα έκανε. Όπως φαίνεται τον ξεκόλησε ο καιρός και επέλεξε να γυρίσει αριστερά αφού η πρύμα του άνοιγε πιο γρήγορα. Νομίζω ότι και με πρυμνιό κάβο μια χαρά θα ήταν η δεξιά στροφή όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Τον ρόλο των thrusters τον ανέλαβε ο καιρός, τον οποίο εκμεταλλεύτηκε.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, DIMITRISMENTAKIS said:

Το κάνει ο Καπεταν Γιαννης για να διευκολύνει τους συναδέλφους του πλοιάρχους της ακτοπλοϊας στο στενό γιατι οταν εχει πολλά κρουαζιερόπλοια εκει ιδίως οταν δενουν μεγάλα τα πράγματα ειναι πολύ πιο δύσκολα 

Πολύ καλά κάνει ο κάπταιν και βοηθάει αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα αν αναλογιστούμε πως το καλοκαίρι σε καθημερινή βάση είναι δεμένα τα Ρόδος και Σάμος

Link to comment
Share on other sites

Πολύ κουβέντα για μία πάρα πολύ συνηθισμένη μανούβρα. Προσανάποδα και πρύμη έξω.

Στην αρχή άμα παρατηρήσετε έχει ανοίξει λίγο τη πλώρη με το προπελάκι ενώ να σημειώσω πως ο άνεμος είναι ελάχιστος αφού η σημαία δεν ανεμίζει.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...